In tudi ?e gre na nivo benza, kdo se bi sekiral? Saj ?e vedo, da nam lahk delajo vse. Dlje od forumskega in gostilni?kega jamra ?e nismo pri?li v tej dr?avi. ?udi me samo to, da nih?e v Evropi ni? ne re?e, ko nam pa razne kazni nabijajo so pa v prvi vrsti tet evropa-butalci pa to....
To je pa tud res
Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
Razmi?ljam bi ali nebi ?el na LPG na svoji MPS, v primerjavi LPG vs benz se mi spla?a, res pa nimam namena prodat tega avta do smrti moje al njegove.
Po moje LPG ne bo ?el ne vem kako gor, ker potem pade popolnoma vse v zvezi s smislom ekologije in podobno. ?e se to zgodi, naslednji nateg ne bo ve? mo?en oz. bo zelo omejen. Pustimo se presenetiti.
Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
lohk pa tud avion dol pade, al pa medved na cesto sko?, da ne re?em blond babe, ki se ustav sred ceste zarad megle namest, da bi vsaj na odstavni pas zapeljala.
predlagam torej, da spustimo hitrost na AC na 80km/h, na regionalke 60km/h, v mestu pa bo 25 ?ist zadost (velja tud za skiroje in mamice z rolerjim, ki porivajo otro?ke vozi?ke)
Ja n?, pol pa Mazdice prodat, konje razprodat, pa Ciao kupit
Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
Ja najbolj?, da na vsakem takem mestu postavimo kapelco al pa eno manj?o cerkvico oz mo?ejco, ?e je bil pokojni slu?ajno musliman
Da ne bo narobe razumljeno se ne delam norca iz mrtvih ampak iz samega predloga, ki ni ni? drugega kot ?e ena nova motnja na cesti, ki ?e dodatno odvra?a pozornost.
Veliko bolj?i prdlog bi recimo bil, da bi se ugotavljalo ?e druge vzroke za nesre?o in bi se denar, namesto za vsa ta obele?ja, porabil za recimo preplastitev z grobim asfaltom. Prepovedati bi morali obcestno reklamiranje preko panojev, ki je eden od negativnih faktorjev varnosti ampak dovoljen le zato, ker nosi denar, kar pomeni, da dr?avi je bolj pomembno pobiranje denarja (beri davkov od reklamiranja) kot pa sama varnost.
Preveriti bi bilo treba ali so resni?no potrebni vsi prometni znaki in njihovo ?tevilo zmanj?ati na minimum najbolj nujnih. Zakonsko bi morali dolo?iti, da se pove?a preglednost cestnih ovinkov in kri?i?? - prepovejo naj se ?ive meje, ki segajo v podro?je vidljivosti kot naj se prepove obcestna kmetijska dejavnost gojenja visokih rastlin (recimo koruze) zaradi katerih je ogro?ena vidljivost.
Bom kar nehal, ker idej z a pove?anje varnosti je ogromno in marsikatera od teh bi prepre?ila marsikatero ?rtev, ki sicer na prvi pogled zgleda kot nepremi?ljeno dejanje posameznika lahko pa je le splet ve?jih okoli??in, ki so vse skupaj privedle do tragi?nega dogodka.
Sicer pa zdaj tako ali tako prihaja nov stro?ji zakon, ki bo kon?no mo?no udaril po alkoholu za volanom in vo?nji v nasprotno smer. Tudi kazni za prehitro vo?njo po regionalkah in AC-jih se pove?ujejo, kar je sicer malo hecno glede na to, da se je v zadnjem letu, dveh ?tevilo nesre? zaradi hitrosti mo?no zmanj?alo.
Se popolnoma strinjam. Ko sem se vozil po celinskem delu Gr?ije sem dobesedno na vsakem ovinku gledal kapelice... Po nekaj dneh jih sploh ne opazi? ve?...
Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
Jaz nisem imel te?ave glede pleha tudi na prvi generaciji ?estke, je pa res, da se pozimi zelo trudim, da avto ne ostaja umazan od soli in tudi nimam gara?e, da bi se vlaga in sol na toplem ?e bolj spravljala nad pleh.
Kar se ti?e pa barvanja in pikic od kamen?kov pa je zgodba enak pri novi kot je bila pri stari tako, da tega se pa? ne da izognit - so pa ve?ino krive barve ne vodni osnovi, ki so manj trpe?ne od prej?njih.
Plusi pri drugi generaciji glede na prvo:
- Bolj?a zvo?na izolacija - manj hrupa
- diesel ima bistveno manj?o turbo luknjo in za?ne vle?i ?e pri 1.500 obratov
- 140KM diesel ima popolnoma dovolj mo?i - vse kar je ve? je samo bonus za ve?je u?itke
- Diski so bolj?i saj pri 47.000km tud pribli?no ni? ne tresejo... je pa res, da v de?ju pazim pri zaviranju, da jih ne segrevam preve?, ?e bi kaka voda potem pljusknila na razgrete diske in jih zvila.
- oblazinjenje GTA se mi zdi skoraj idealno saj je kombinacija usnja in blaga na sedaln/naslonjalnem delu tako, da ne drsijo, niso peklensko vro?i poleti, pozimi pa si pomagam z ogrevanjem zicev. So pa tr?i kot pri prvi generaciji
- vzmetenje je bistveno tr?e pri novi (ne vem kako je pri FL-ju druge generacije, kjer naj bi se dodatno lotili vzmetenja) tako, da avto je manj udoben ampak zato, da je pa veliko bolj?i povratni filing pri ?portni vo?nji
- veliko ve? opreme (bluetooth, biksenon, senzorji tlaka, kontrola pripetosti potnikov, MP3 veksler, ASF (svetenje lu?i v ovinek), avtomatska zatemnitev ogledala, el. zlaganje ogledal, zlo?ljiv klju?, el. odklepanje prtlja?nika, dviganje in spu??anje stekel s pomo?jo daljinca...
- plasti?ni pragovi, ki prepre?ujejo ne?eljeno peskanje kovinskih pragov in pojava rje.
- vrata se zapirajo veliko bolj premiumsko kot pri stari
- DSC je veliko bolje nastavljen in manj mote? kot pri prej?nji
- DPF filter - ni? ve? ?rnega dima za avtomobilom, kar tudi dviguje ekolo?ko osve??enost
Pa ?e Minusi
- DPF, ?e ima? kratke vo?nje
- DPF tudi pove?uje porabo pri regeneraciji tako, da je obljubljena poraba 5,5 litra prej utopija kot realnost (je pa poraba enaka kot pri 120KM dieselci prve generacije)
- Dimenzija pnevmatik je precej nestandardna tako, da so gume drage in izbor majhen
- brez zadnjih senzorjev je avto stra?no zoprn za parkirat, ker nima? ob?utka, kje ima rit.
- ?udno obna?anje funkcije auto pri osvetlitvi saj se ti zgodi, da ob popoldanskem soncu zatemni armaturko in ne vidi? ni? - pomaga ro?ni priklop osvetlitve.
- program motorja je nastavljen tako na var?evanje, da se mu dogaja, da v?asih mrzel pocuka.
- izgleda predobro tako, da se ti zna kaka zavist podpisat na pleh - men so ga recimo po vratih polili z zavornim oljem oz. nekim topilom laka
- ?ef mi je rekel, da mi bo zni?al pla?o, ker ima kao preve? denarja, da si lahko privo??im tak avto Komaj sem ga prepri?al, da ne stane ve? kot 27k? in da to ni Leksus
Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
Hvala vsem za pomo? in mnenja. tako kot je Jures rekel, CXko sem registriral, 6ko pa odjavil iz prometa. V bistvu je najmanj komplikacij, s kupcem pa bova ?e nekako uredila
Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je pa tud res
Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani