Ocena ADAC 2010 je srednja, ampka poglej natan?no kje je slaba, predvsem v kategorijah ki niso toliko pomembne. Na vla?ni cesti in snegu se odre?e malce slab?e ampak spet ne toliko slab?e. Ostael kategorijem kjer guma ni dobra niso pomembne.
Primerjaj te rezultate z Dunlopom ali GY in vidi? da ej ?e vedno Top?it, vsaj tako mislim.
Ajde za 2,3 ne vem za 2,0 z 180 konji sem pa 100%. A to tvoje sklepanje o porabi je iz izku?enj al ker si nejeverni Toma?ek? Tole je bilo na regionalki, vo?nja po omejitvah, brez ustvarjanja kolone. Sem lepo napisal, 2,0 z normalno te?o (se pravi ne tona in pol ali ve? se da peljati med 1600 in 2500 obrati. Ampak me ne moti, ?e ne verjame?, jaz nisem ni? na izgubi.
Sem neverni Toma?ek, ker ljudje zadevo tako izkrivijo in napeljejo na svoj mlin. Na regionalki pri hitrostih 80-90 kmh (=najbolj optimlano) ni problema. Z enakim stilom vo?nje imam jaz 5-6 litrov (ne vem kolik, rekel sem eno cifro). Vendar ?e vozi? po avtocesti z neko normalno hitrostjo in stilom vo?nje za tvoj avto je poraba zagootovo med 10 in 12 litri. Medtem ko pa pri dizlu ne bo ve?ja od 8-9 l.
Imam izku?nje z drugimi podobnimi avteki z malce starej?imi bencinskimi motorji (Laguna & Mondeo, Passat). In Poraba pri teh avtomobilih je z lahkoto 11-12 litrov . ?e se res ne jajca? in vozi? po omejitvah ima? na takih bencincih okoli 10 l porabe. Kar je tri litre ve? kot pri dizlu. Pol se pa odlo?i kaj kupit.
Tudi ti novi turbo-kompresor-multivalve etc bencinski motorji imajo fenomenalno visoko porabo (VW oz Fiat). Golf TSI ?e se cjazi? je nizka ja, ampak ?e potegne? in malce pritisne? se pa dvigne. Ne vem no. O?itno pri ve?jih avtomobilih so dizli ?e vedno zakon, vsaj zame.
Bi mi pa zanimala primerjava med tvojimi 180 KM (bencinc) in 185 KM od Mazde dizel; pospe?ek, odzivnost pa to. Tako za hec. Ker tista Mazda mora bit kar huda.
ta mocen dizel z lahkoto kunkurira Q. ze js s svojimi 140KM konkuriram, ce bi pa bil 185 pa z lahkoto. ce bi pa js imel 2.5 bencinar bi mi zijer kuru vec kot 10l za MPS pa ne bi rad komentiral.
Tudi meni bi kuru ve?, tako da je bolj?e da ga nimam
Jaz pa mislim da malce nakladate. Noben bencinc 2,3l z 150+ Km ne rabi 8 litrov. Ja mogo?e ?e ga vozi? kot po jajcih. Medtem ko M6 dizel kuri 7-8 litrov rabi podoben bencinc z enakim stilom vo?nje 10-12 l.
A ima Mazda tudi bencince tako potratne kot dizle?
Moram re? da je zelo "odgovorno" prehiteval tistega Audija. Polna ?rta, priklju?ek z leve in desen. Res kako je MPS uber alles. Me zanima, ?e bi lahko ta mo?na M6 dizel konkurirala Qju.
Odgovor MAZDE SLO ko smo poizvedovali o tem vozilu:
Doti?no vozilo tudi ni bilo redno servisirano, izpu??en je bil pri servis na 20.000 km/1. leto. Edini opravljeni servis je na 40.000 km/2. Leto in sicer 1.2.2010. Ker ima omenjeno vozilo predpisani servisni interval na vsakih 20.000 km oz. 12 mesecev (kar prej nastopi) je razvidno, da na servis na 60.000 km/3. Leto zamuja ?e ve? kot 7 mesecev.
Sedaj mi povejte kak ?alabajzer mora? bit, da niti prvega servisa ne naredi?.
?el sem gledat ta avto. Kaj pa vem? Zgleda vse novo razen par prask vzadaj in ?alabajzersko montiranemu sezorju vzadi (neka ?ip aftermarket zadeva).
Mislim da bi morala ta ma?ina ful dobro potegnit. Pospe?ki bi morali biti bolj?i od nove mazde 6 2.2@a129. Kaj pravite?
Prav tako pedal za zavoro je bil zelo nizek, ampak avto je ustavil BP, verjetno bi potrebno prezra?it sistem, plo??ice so bile ?e dobre, diske pa nisem gledal. Volan je bil na mestu zelo trd, med vo?njo je pa lega v ovinek dvakrat trznila, druga?e je bilo okej. Optika bi morala biti OK ker avta ne vle?e v nobeno stran.
Poleg tega je bilo precej olja in goriva v karterju (olje je segalo na pal?ki do polovice med oznako F in X) saj to ni ni? narobe, samo imam ob?utek da bi bilo treba narediti vsaj ?e en servis vems in so ga italijani "pozabili". Zadnje kilometre ne more? dolo?it. Ima pa avto ?e 2 leti original Mazda garancije. Ne vem je potreno it ?e enkrat pogledat in vpra?at na servis. Kaj pravite vi?
Za tanovga Passata bi lahko rekli, da je brez LE?NIK-ov (cojones pa?), hehe
CC Passat pa je res
Meni je pa prav ta novi Passat lep?i od tastarga. Tka konzervativen.
v priemrjavi z M6 se te?ko primerja, ker sta to dve skrajnosti. M6 je ?pornto naravnano, misi?na itd, Passat pa konzervativen ?iste linije ipd. Sicer malce okoren. Da pa dizajn Passatu konkretne dimenzije in zgleda ve? avtomobila od recimo AR159 ali M6. Po dimenzijah je pa M6 dalj?a.
Ampka kot sem rekel bsake o?i iamj svojega malarja.
Jaz mislim da je v tem trenutku M6 v tem razrtedu za ceno TOP BUY!!!
Uklopko ?e gleda? na mobile.de je pod GTA lih tak?na oprema, v SLO je bila GTA z zunanjim izgledom + xenon, ?eprav ta ima ?e leder notri in stopalke kot v MPS ?e se ne motim tko da...ka je to za eno ?udo pa ne vem, razen ?e je prvi kupec custom zadevo naro?il.
Jures, ?e pa pri 4 leta starem avtu, ki je pravkar iz garancije ven in ni opravljal servisov na poobla??encu.....potem je lahk vsakemu jasno kolk je ura.
Jaz tudi mi slim da je tako. ?e nanovem avtu ni delal servisov na uradnih servisih je res kekec.
Motor je isti kot iz mazde 6. Prijatelj ima "pribli?no" tak motor (120 KM) v 6ici letnik 2007 (zadnji primerki starega modela). Naredil cca 130 kkma in je menjal le termostat in en napenjalec. Tako da glede teh motorjev ne vem. Eni pravijo da so ful problemati?ni samo on res ni imel te?av
Ko je bila ona tam ni v?gal in baje je zadaj malce udarjen ter ponovno prebarvan. Sedaj bova ?la skupaj zadevo pogledat. So kake posebne to?ke pri M3 za pregledat. Kilometre mora ?e pregledat na uradnem servisu.
Sicer ne vem zakaj bi rada tako na?pi?eno M3, ker to mora letet
Prej?nji - npr. 2008 letnik mi je oblikovno celo tako v?e?, da si lahko celo predstavljam, da bi kdaj kupil to VW makino, no s telim najnovej?im izumom pa so me krepko odgnali od tega razmi?ljanja.
Enostavno tega ne morem razumet. Kako ti je lahko v?e? tisti dizajn? (90% ljudem je v?e? ).
cel roman pa si se sam peljal kot sopotnik?
sicer nisem prebral...predolgo je to
Ne.
Peljal sem se tudi kot sopotnik. Mora bit dolgo ?e se na podlagi tega ?lovek odlo?a. Takih primerjav manjka.
Lastim si M6. Preden sem se odlo?il za nakup sem hotel kupit tega VW. Na netu sem komaj na?el kako "realno" primerjavo. Upam da bo komu to v pomo?. To primerjavo sem hotel napisat ?e nekaj ?asa. Vendar ?ele prej?nji teden sem vozil in se vozil (kot sopotnik) v VW dovolj ?asa, da lahko podam mnenje.
Torej:
Mazda 6 CD130SportCombi TE plus 2011 (brez dodatne opreme) cena: 22.700?
VW Passat Variant 2.0 TDI Comfortline 2011 (z nekaj nekaj malega dodatne opreme). Cena: 25.700? Cena ?e sama dosti pove. Passat bi moral biti bolj?i za vsaj 3.000? Ali je res?
1. Motor
Oba avtomobila sta z tako motorizacijo podhranjen. Za vo?njo po predpisih sicer res ne rabi? ve?. Vendar za avtocestno kri?arjenje po autobanih sta oba motorja pre?voh. Kljub dodatnim 10KM ima Passatov motor na ni?jih obratih manj navora zato je za spoznanje prijetnje?a vo?nja z Mazdo.
2. Poraba
Imam ob?utek da Passat porabi manj goriva ?e se ga vozi? po predpisih. ?e pa ga malce navija? se poraba povzpne krepko ?ez 7 l, tako kot pri mazdi. V glavnem, ?e vozi avtomobil ?ena je poraba pri Passato 6,4-6,5 pri Mazdi pa 6,8-6,9 l/100 km. ?e vozim jaz je poraba tako pri Mazdi kot pri Passatu med 7,2-7,5 l/100 km.
V glavnem oba motorja nista neka huda bisera. Vendar ?e bi jaz izbiral mi je bolj v?e? tisti iz Mazde ker je vseeno bolj ?iv kot tisti iz VW.
3. Lega na cesti
To sta velika avtomobila, poleg tega ?e karavana in nekega dirkanja z njimi ne boste uprizarjal. Passat gre kot po tirnicah dejansko nima? pripomb. Dokler se ne usede? v Mazdo. Mazda je dobesedno privezana na raketo. Spremmeba smeri je v primerjavi z VW instantna. Pu??a? si prostor pred vozilom spredaj, da gre? lahko hitreje in odlo?neje v ovinek in to s polnim vozilom. Vsaki? dobi? nasme?ek.
To je prva kategorija kjer je VW deklasiran s strani japonca. Vendar mora? za to pla?ati ceno. V V Mazdi ?uti? vsako luknjo, vsakge le?e?ega policaja itd.
4. Volan & Menjalnik
Od tih dveh komponent, poleg lege seveda, je odvisen ob?utek pri vo?nji. Res ne vem kaj so pri VW mislili samo to je slab?e kot je bilo leta 2005. Volan pri VW enostavno ni dovolj natan?en in ti ne daje pravega ob?utka. Polege tega je narejen iz enega ?udnega materiala - lahko d aje usnje - sam je ?udno vse skupaj. Menjalnik pri VW je natan?en vendar so hodi predolgi. Pri mazid sta obe komponetni TOP ?IT.
Mislim, da je to druga kategorija kjer je Mazda ob?utno bolj?a.
Ker so karavani gremo najprej k prostoru v prtlja?niku.
5. Prtlja?nik
Kljub temu da M6 nima rezervnega kolesa je prostor v prtlja?niku Passata za 80l ve?ji. To se ?e pozna. Prostor je tudi bolj kvadratast tako da la?je zlo?i? stvari notri. Mazda se malce odkupi z avtomatskim rolojem, ki se sam odmakne ko odpre? vrata in z nekaj prostora pod ravnim podom kjer bi moralo biti kolo.
To je po mojem edina kategorija, kjer je Passat res ob?utno bolj?i. Za dru?ine z 2 otrokoma je to zelo pomembno.
6. Prostornost notranjosti.
Tukaj sem avtomobila primerjal tako, da sem se vozil z sin?kom naokoli v sede?ku zadaj. Povem vam da je meni osebno bilo ve? prostora v Mazdi. Tako da sem jaz lahko sedel na sopotnikovem sede?u kolikor toliko komot. Sin?ek pa za mano. V Passatu sem moral imeti bolj ravno naslonjalo, kar pomeni manj prostora. Te?ava je da lastnica Passata (1,8m visoka punca) pa pravi ravno obratno. Moji ?eni (1,65m) je pa itak vseeno. O?itno je vse odvisno od ukrivljenosti prednje armaturne plo??e, koliko ta zaseda ipd. Vendar meni osebno je bilo ve? prostora v Mazdi kot v VW. To naj bi potrjevali tudi uradni podatki.
7. Prostor za volanom.
Tukaj ima prednost M6. Manj je utesnjeno, poleg tega ima M6 naslon za roko ki zdrsi naprej. Tega VW nima. Ni za verjet. Po drugi starni pa M6 nima dr?ala za roko nad vrati voznika. Na dolgih vo?njah si v?asih odpo?ije? roko, tako da se dr?i? za kljuko.
8. Notranjost in materiali
Glede lepote znotraj je treba vzeti v zakup okus. Meni sta oba lepa vendar druga?na. Japonska filozofija se mi dopade, prav tako nem?ka. Malce sem razo?aran na VW ker je imel isti izgled prej?nji Passat. Samo ceneno uro so dali na sredino.
Pri materialih ima? ob?utek da je VW bolj?i, ampak to le na prvi pogled. Dejansko oba bi lahko bila bolj?a. Pa recimo da je VW za spoznanje bolj?e glede kakovosti materialov.
Mazda od dodatne opremem ima samo originalne Mazda senzorje zadaj. Ta Passat je imel ?e senzorej spredaj/zadaj. Zadnji so skorajda nuja pri obeh avtomobilih, saj govorimo o skoraj 5 metrskih ladjah. Passat je imel ?e zanimiv sede?, ki se je sam zra?il - zadeva dela tako tako. Zanimivo in mogo?e celo za imet. Poleg tega ima elektri?no pomi?en sede? - to je brez veze, ?e posebej zato ker nima spomina!!!. ?e bi imel spomin ?e na vseh 3 ogledalih bi bilo zanimivo.
Kot vidite sta avtomobila enakovredna. Passat ima ve? prostora v prtlja?niku, M6 pa bolj?e pelje po ovinkih. In ima ve? prostora v notranjosti.
9. Zunanji izgled.
Vsake o?i imajo svojega Malerja. Moje pravijo takole.
Passat: Prej?nji passat je bil izredno neharmoi?no dizajniran. Prav te?ko sem ga gledal. V?e? je bil 90% populacije. Ta je precej bolj?i in je v?e? tudi meni. Karavanski zadek se jim je res posre?il. Tudi s strani lepo izgleda. Sprednji del je malce trd ampak je harmoni?no zlit v celoto.
M6: Mislim da edino AR 159ka se lahko kosa v dizajnu. V tem razredu ni drugih. Dokler ne pride Giulia ali nova M6. Tokrat so Japanci zadelo terno.
10. Zaklju?ek
?e ima? Passata tudi nekaj velja?
DA, v primerjavo z M6 to stane 3.000?. Vsaj toliko je vreden renome "VW Passat" v SLO.
A bi zamenjal M6 za Passata iz testa?
Ne, ker smo tam tam po objektivnosti. Bi pa 3.000? raje investiral v mo?nej?i motor M6 in dra?jo opremo.
Kateri je torej bolj?i?
Jaz pravim tako. ?e gleda? samo po ???? je Mazda 6 bolj?a oz cenej?a. ?e ?ivi? v SLO pa si z novim Passatom kupi? tudi ugled. To ni ni? sramotnega. In se zaradi tega tehtnica prevesi na stran VW.
P.S.: Zadevo bom objavil tudi na avtomobilizem forum.
js mam ze nekej casa porabo 6,4 l ali pa 6,5 l in to jitre voznje. z oreng pospeski itd. range bo ta tank nekje od 950 km do 1000 km. tko da je solidno.
Moja poraba je 7,2-7,31
Mazda 6 2.2 @130 KM, karavan. Ti??im jo tam kjer se da po AC pa maks kar dovoljuje promet. Po regionalki pa po ovinki. Po AC ?e je mo?no tudi 200+.
Vem, ampak je zanimivo kako vseeno nih?e (ne na enem ne na drugem forumu!) no?e priznati, da ima njihova znamka tudi minuse.
To ni res. Jaz takoj priznam kaj bi lahko moja 6 ?e imela da bi bil ?e bolj zadovoljen.
1. dr?alo za roko pri vozniku (zgoraj nad vrati, tkao kot pri sovozniku in tako kot vzadaj na obeh sede?eih levemu/desnemu)
2. lu?ka, ko ti zmanjka vode za vetrobranska stekla
3. stopalka za plin kot na kamionih/avtobusih
5. avtomatsko ?toparico (?as) ko pri?ne? vo?njo, Honda je to imela in je bilo sila uporabno.
6. prikaz porabe BCja na armaturtni, da je vidno samo vozniku. Tisti ozek kul rde? zaslon?ek naj ima samo uro.
7. Lahko bi ime BC1 in BC2 tako kot Trip1, Trip2
To mi je pri?lo najprej na pamet. Sigurno bi na?el ?e kaj.
Glede dodaten mo?i pa lahko re?em, da so prodajalci tudi malce krivi ker bi lahk imeli na zalogi 160 in 180 KM razli?ico. JAz bi verjetno vzel 160 KM ?ipanja me je strah zaradi garancije.
Dober opis in primerjava med Laguno in Mazdo. Kot razumem ti je Laguna bila bolj v?e? za vo?njo, razen lega je pri mazdi bolj?a. Tudi dana?nja M6 ima (verjetno) najbolj?o lego v razredu. Bolj?o kot recimo nov Passat.
V glavnem Laguna in ostali Francozi bi bili dobri avtomobili ?e bi bili zanesljivi. Laguna prej?nja generacija dizel je bila katastrofa. Na dCi motorjih so crkovale samo resne zadeve, ki stanejo 500? in ve?. Ni za imet pri hi?i. Sam da bi pa tudi ta bencinc tolk hecal ne morem verjet ker to je pa ja enostaven avto/motor.
Bom tudi jaz napisal kaj sva si z ?eno lastila (samo nova vozila)
1. Passat 2005 1.9 TDI (105 KM) Odli?en avto. Naredil v dveh letih 115 kkma in ni crknilo ni?. Edino naslon mojega sede?a se je s ?asom po?asui spu??al. Vsako 1-2 ure vo?nje si moral malce zategnit/zavrtet kolesce. Nisem niti reklamiral, ker bi ostal brez avta. Avto je bil res dober sam pre?voh, moral bi imeti najmanj 140KM.
2. Opel Astra 2005 1.7 CDTI Cosmo. Oprema in izgled top. Lega top. Notranjost tako tako. Te?ave: 2x ABS, 1x diski, motor je ?el v safe m ode ?e si ga gonil 20+ min 180 kmh in ve?, nikoli niso popravili, enkrat smo ostali na cesti v Zagrebu. Naredili 90.000 km in ga prodali
3. Opel Vectra 2007 1.9 CDTI 120 KM. V redu avto ampak ni? ve? kot to. Crknjot: alternator pri 68.000 km, EGR pri 60.000 km, 3x poklopljiva ogledala. Prodal bratu.
4. Honda Accord 2008 2.2 iCDTI. Najbolj?i avto ki sem ga kdaj imel. Motor TOP, lega TOP, udobje TOP. Servisi exstremno dragi. Ni crknilo ni?. Naredil 45.000 km v 1 letu. Prodal sem ga. ?al mi je sam smo rabili kravana.
5. Pe?o 5008 letnik 2010 1.6 HDI FAP. Nov avto. Ni ?lo ?e ni?. Sam mi ni preve? kul. Motor je pre?voh in pre? utesnjeno je vse skupaj.
6. Mazda 6 CD129Sport Combi TE plus letnik 2011. Dober zelo dober avto. Me spominja na Hondo. Lega je res dobra. ?al mi je da nisem vzel 160 Km razli?ice ali celo 180 KM. Sam kaj ko jih ni bilo na zalogi. Budale prodajalci. Sem zelo zadovoljen in upam da ta japonska vzdr?ljivost res velja.
Edit: Diski so sedaj na M6 290mm. Ogromni Ve?ji kar so diski manj?i je navor na ro?ico in manj?o silo rabi?. Tako da je kr mus imet velke diske
Edit 2: Tukaj je izpadlo da vsake dve leti menjam avto. Dejansko je delo in ?ivljenje tako naneslo. To Mazdo upam imet med 7 in 10 let pol pa novo kupit z najve?jim motorjem ki bo n arazpolago
Poraba od LJ-Dubrovnik in nazaj 7,5l/100 km. Mazda 6 2.2 SportCombi 130 (nov avto 10.000 km). Avto je bil poln.
Se mi zdi kar dobra poraba glede na to da sem vozil 160-200 kmh (meril s satelitom). Pelje se res dobro. In zadeva je res komot. Tako da do sedaj lahko M6 res samo priporo?am.
Med tem ?asom sem se peljal tudi z novim Pe?ojem 508 in me zadeva ni glih tako prepri?ala. Sicer novi Pe?o je dober avto, ampka v tej kategoriji so vsi dobri Tudi Pe?o ima dobro ceno. Ko se usede? v Mazdo je vseeno bolj ?portno in bolje se pelje. zoom zoom
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A to govorite o izra?unani porabi ali o BCju.
Jaz ne morem verjet ali res vsi vozite po omejitvah in pospe?ujete kot po jajcih. Meni je izra?unana poraba cca 7,2 l (BC ka?e 6,7).
EDIT: Kje so slikice?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani