Tale test v AutoBildu je zanimiv saj na koncu vzamejo le 15 najbolj?ih - ostalo je pa ve? ali manj ?rot. Ampak med prvih 15 se je pa vseeno uvrstila tudi na?a Sava, ki kot ka?e postaja dejansko ena bolj?ih pnevmatik na trgu.
Intensa UHP je po testih ?e nekako, ostale Savine letne Intensa HP in Perfecta pa so pri skoraj vsakem testu na dnu v dru?bi ?unga-lunga kitajskih gum.
Zanimivo, da se rezultati ADAC testa ne skladajo z rezultati spodnjega testa. Predvsem pri Conti Premium 5 in Apollo, pa tudi Dunlop Bluresponse in GY E. Grip Performance.
Fino se mi zdi, da je Michelin Energy Saver tam kjer mu je mesto, predvsem zaradi rezultatov na mokri podlagi. Vedno odli?ne ocene v testih, odzivi uporabnikov pa ravno nasprotni. Cela pi*darija pri ADAC testu naj bi nastala ravno zaradi posredovanja internih informacij gumarskim koncernom, kje bo ADAC kupil pnevmatike namenjene testiranju, in nekateri proizvajalci so tja poslali modele gum posebno narejene za teste, ki so imele s serijskimi zelo malo veze
V?eraj sprobal Dunlop Sport Bluresponse v de?ju, zelo dobra guma v mokrem, odli?na pri zaviranju, neverjeten bo?ni oprijem v ovinkih, zlepa ne spusti. Dr?i skoraj kot po suhem, najbolj?a touring guma, kar sem jih vozil v de?ju.
Bolj?a od vseh prej?njih, ki sem jih vozil: Bridgestone Turanze ER300, Pirelli P6 Cinturato in Save Intense.
Danes dobim na dom revijo AMZS in notri ni ADAC testa letnih gum - objavljene bodo v aprilski ?tevilki. ADAC naj bi imel neke te?ave z ponarejeno oceno za avto, in zdaj nekaj dodatno testirajo. Najbolje da objavijo test avgusta, da bodo lahko ljudje ogledali, kaj si bodo za naslednjo sezono omislili... epic fail
Leto?nji Autobildov test letnih gum dimenzije 225/45 R 17
?e vedno se ne morem odlo?it med Dunlop Sport BluResponse in Goodyear Efficient grip performance, ti dve gumi sta ?isto poravnani, tako cenovno kot na testih. Vle?e me sicer v smeri Dunlopa
se dobi kje Dunlop (ali Goodyear) v dimenziji 205/55 R16 V za manj ??
Tale leto dni star test ne govori ravno v prid Nexen N'Blue HD. Resda pa ni noter zajetih Nexen N'Blue Eco, ki so sicer klasificirane kot Touring summer, HD pa kot High performance summer, tako da te?ko da so Eco bolj?e. To je v zaviranju ?e slab?e kot Sava, in to naj bi bila dobra guma
Sta mi pa zanimivi Nexen N8000 in N6000 predvsem zaradi cene, glede na to, da naj bi spadale v Ultra High Performance Summer razred. Jih je kdo ?e vozil?
Sprej tudi pomaga, preverjeno. Tudi ?e bo? menjal kabinski filter, se znajo razne spore in plesni zarediti v prezra?evalnih kanalih in bo ?e vedno smrdelo. Najbolje da naredi? kar oboje.
+ to, da ima avto napako na menjalniku. Vpra?anje, koliko ? je potrebno ?e vlo?iti. ?e za brezhiben avto je to nerealna cena, z pokvarjenim menjalnikom pa sploh. No sej se to odra?a v tem, koliko ?asa se prodaja.
Glede peugeoja 407, pa lahko tudi sam napisem kar nekaj zgodbic. Leta 07 se je oce odlocil, da bo kupil 407-ko namesto mazde 6, ceprav je od leta 88 vozil mazde, vendar so mu nudili precej boljse placilne pogoje. No nabavil je leto star 2.0hdi motor, od sefa servisa, takrat je imel 20k km.
Na kratko okvare in tezave do sedaj.
- crknil racunalnik, ob 11 zvecer 150km od doma (avto se tudi zaklenil vec ni) popravilo 500?
- neprestano cukanje motorja, kot da bi bil zamasen filter, avto ima vse redne servise vedno jih opozarjamo na to napako pa se nikoli nic ne naredi
- napaka na zadnjih elektricnih konektorjih, zadeva je tako obcutljiva da ob vsakem pritisku na bremzo sporoca napako abs-a pa izklopi esp pa posilja neke napake da zadnja luc ne dela, ceprav lepo sveti. Zadevo resis tako, da se ustavis odpres prtljaznik, odkloois konektor za luc malo spihas pa si za 500km miren .
- pa se finale ... Mene je avto pustil po 17 urnem sihtu sredi gozda ob 5h zjutraj, zadevo je med vozjo enostavno crknila, brez opozorila, sem samo zapeljal ob cesto in nato ni vec hotel zagmati motorja, to je bilo lansko leto od takrat se nisem vec vsedel za volan tega avtomobila.
Po prvi in po zadnji tocki je prisla na pomoc moja zvesta zelenka, mazda, kaj pa drugega, stara gospa letnik 97, ki je ne bi zamenjal za 10 novih peugeotov ...
Pri vsakem modelu ima? "cvetke", tudi pri najmanj kvarljivi znamki v zgodovini se najde podoben primerek. ?al pa se pri avtomobilih ne da induktivno sklepat ampak velja le deduktivna logika - iz splo?nega na posamezno.
Nekaj prito?b je zaradi okvare pete prestave pri dizlih. Te?ava se pojavlja pri 136KM dizelskih modelih s 5-stopenjskim menjalnikom, predvsem pri tistih, ki se veliko vozijo v tej prestavi ali pa vle?ejo tovor, kar povzro?i kratko ?ivljensko dobo prestave. Pri kasnej?ih 6-stopenjskih menjalnikih teh te?av ni ve?.
Kakor je meni znano diesel sploh nima 5-stopenjskega menjalnika tako, da ne vem od kod ta informacija. 5-stopenjski menjalnik je le pri bencinarjih.
Boss, tole pa ne bo dr?alo, ?ele faceliftana 6-tka diesel (2006 dalje) ima 6 prestav.
Slivka, Pirelli P6 Cinturato naj bi se po testu dokaj malo obrabljale in imele kljub temu dober performance (t.i. green performance area), je pa res, da je ?e nekaj sezon star model in je novej?a konkurenca verjetno pred njimi.
Me zanima kake so kej va?e izkupnje z tehni?nimi pregledi v LJ ali okolici. Namre? rabil bi spravit enga cliota ?ez tehni?nega, kater je sicer tipi topi, samo lample so malce meglene in se bojim da bi okol tega kej kompliciral.
Kak predlog al pa? grem probat svojo sre?o?
Zapelji se najprej do izvoza pri tehni?nem in vpra?aj majstra, ki pregleduje lu?i, ?e bi to ?lo ?ez, najla?ja varianta.
Druga varianta pa je, da (za nekaj ? seveda) opravi? tehni?ni, brez da bi avto sploh tja pripeljal...
Paranojiki eni, en sekundni kazalec je na 46s, drugi pa na 21s ?e prav vidim? Se pravi da je vse vredu
Smo meli pa zadnji? tako debato na ?ihtu, recimo pri ljudjeh ki jim je naprimer ?e umrl o?e, kaj se to?no v tistem ?asu dogaja...grozljivo.
Ampak spet samo toliko kolikor si pusti? da ti pride do ?ivega.
Kje pa pi?e, da sta bili obe uri nastavljeni do sekunde natan?no oziroma do sekunde enako? Z lahkoto je bilo pol minute razlike ?e ko sta delovali, in je ta razlika ostala, ?e sta se isto?asno ustavili...
Na leto naredim cca. 20.000 - 25.000 km, od tega z letnimi cca. 15000 km.
Gor imam Pirelli P6 Cinturato, pred njimi sem imel pa Bridgestone Turanza ER300, in to 5 sezon, pa so ?e imele nekaj profila. Moram re?t, da po suhem so bile Bridgestone bolj?e (pa ne da bi bile P6 slabe), po mokrem sta pa obe zelo dobri in sta tam-tam. V porabi ni neke opazne razlike, pa jo merim vsak tank, ampak ne na poraba.com, ?isto za sebe.
Je pa treba vedet, da ta nova Turanza ima oznako Ecopia, in po ADAC testih ni bila ve? v ospredju, tako da ne vem, kako je v primerjavi z originalno Turanzo.
Imam eno vpra?anje - na neki spletni strani sem zasledil, da je dobro na isti strani zamenjati sprednje/zadnje gume na vsaki 5 tiso? prevo?enih km, zaradi enakomerne obrabe.
Sam jih menjam na za?etku vsake sezone, torej 1 sezono je en par spredaj, naslednjo pa obratno. glede na ta nasvet bi moral nekje sredi sezone letnih gum enkrat do vulkanizerja, da mi jih premontira.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Intensa UHP je po testih ?e nekako, ostale Savine letne Intensa HP in Perfecta pa so pri skoraj vsakem testu na dnu v dru?bi ?unga-lunga kitajskih gum.
Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani