A se kdo od vas spomni, kako so pred leti skoraj v ENI NO?I na ?vedskem prilagodili kompletni prometni sistem za vo?njo po desni strani? Pri nas pa rabimo za en ustran tunel skoraj 14 dni, da priklopimo signalizacijo in uredimo talne oznake (pa ?e kak?na malenkost je verjetno...). Tule bi bilo treba koga ovadit...
Stanje na?ih cest je res katastrofa, ampak vsak meter ?e tako "varne" ceste je smrtno nevaren, ?e se po njej pelje idiot. Recimo avtocesta (po EU standardih, ne pa katera od na?ih...) je kao najbolj varna, pa vsi vemo, da se ravno na njih lahko zgodijo najhuj?e stvari .
Atako... torej klasi?ne te?ave s filtrom in nara??anjem olja ostajajo ?e naprej
posebnost mazde ..
Carr ,damauzavijeva temo off topic...
(na ajvarjevo veselje )
Eno leto je okrog.
Si ?e bil na prvem servisu ? Koliko te je ko?tal ..?
Mene 255 ?
Ma ja, men se zaenkrat ne dviga (nivo olja namre? ) in nimam te?av s tem DPF-jem. Moram potrkat...
Jebenti, servis na 20.000 km me je pa stal dobrih 300 EUR . So moral kao pregledat ventile. Sej se sploh nisem razburjal, ko sem ugotovil, da so mi zara?unali skoraj tri ure dela, na avtu so pa delali najve? tri?etrt ure (sem mal opazoval). Ampak jebiga, tak je normativ. Nimajo prav, ampak jaz se ne mislim prepirat o teh stvareh, ker je drugje ?e dra?je, tukaj so mi pa ?e ?li precejkrat na roko .
Saj si pred kak?nimi desetimi leti ?e nisem predstavljal, da si ga bom ?elel . No, sedaj ga pa ?e mal pogre?am - avtomatski menjalnik namre?. Kolone po Ljubljani in povsod okrog so glavni razlog za to. ?udno, skoraj ni tovarne, ki bi ga ne imela v ponudbi, pri nas se pa Mazde ne da dobit z njim . Menda je DSG od VW odli?en produkt in ga vsi hvalijo .
Prijatelj, ki je sicer res dober mehanik, je bil pred kratkim v Nem?iji in se je tam nekaj menil tudi z Mazdinimi serviserji. Malo se je pozanimal o temle DPF, predvsem pa o tem, ali so te?ave sedaj z novim filtrom in SW-jem odpravljene .
Gospodje iz Nem?ije pravijo, da te?av z DPF-om v novih modelih Mazde 6 dejansko ni ve?. Razlog naj bi bil v tem, da ima nov 2.2 motor nekaj dodelan filter (kar ?e vemo), je pa bila zadeva precej re?ena ?e v "prej?njem" 2.0 (CD 140) motorju. Ob dodelavah CD 140 (prej 143) motorja za vgradnjo v nov model ?estice so namre? precej pove?ali dotok zraka v izgorevalni prostor, ki je bil prej usmerjen zgolj z ene strani, pri novem modelu pa iz treh. Skratka, zaradi tega in zaradi nadgradnje SW-ja so menda regeneracije bistveno hitrej?e in redkej?e.
Pa ?e nekaj. Regeneracije se opazijo pri ?tantgasu, saj motor takrat te?e z 900 obrati, sicer pa s 750. Namenoma sem zadnji? avto nekajkrat ustavil za 10 minut in stvar prekinil. Nivo olja ni spremenjen .
@Carr: s ?im pa je udaril po steklu, da se je razbilo... ker ?e je samo z roko vetrobrana ne more? kar tako razbiti, razen ?e so za?el pri Citroenu tolk ?parat :ne vem:
Ej, a ve?, da ni imel ni? v roki. Je blo ?e meni ?udno. Je pa res kar po?teno s pestjo usekal. Na polno. Je bil razpi.... ko hudi?, takrat pa dobi ?lovek ?e kak?en ekstra Newton sile Pa kar neki ga je blo skupaj...
Glede tiste mularije so bli pa sigurno le slovenski dr?avljani. Ampak jebiga, tujci tega ne lo?ijo...
Evo, v?eraj sem se vrnil iz Dalmacije. Lepo kot vedno, ljudi ni? bistveno manj, te?av nobenih.
Me je pa v pristani??u zbodlo obna?anje slovenskih turistov. Najprej so neki mladci iz Ljubljane v ?akanju na trajekt v avtu na glas navijali Ceco (ob odprtih vratih, seveda). Kljub opozorilom nekaterih drugih ?akajo?ih (tudi mene) in enega izmed pristani?kih delavcev, niso nehali. Seveda sem dobil nazaj tisto v smislu:"Spi... stari, brigaj se zase..." No, do incidenta na sre?o ni pri?lo, me je pa bilo kar malo sram...
No, glavno se je zgodilo pa na trajektu. ?e ob vkrcanju se je en razgret Ljubljan?an skregal z delavcem, ?e? kam ga usmerja in da on ne more tako manevrirat z avtom in oh in sploh... No, tam je ostalo le pri grdih besedah. Pri izkrcanju je pa po?ilo. Ljubljan?an se je rinil in rinil proti izhodu in izsiljeval vse po vrsti, potem pa obti?al za enim kamperjem, ki so ga morali "podlagati" pred rampo, ker je bil prenizek. Tip je dobesedno rinil vanj od zadaj in pri tem skoraj stisnil noge enega izmed delavcev, ki mu je vsaj desetkrat ?elel dopovedati, naj neha. Delavec je zadnji moment odsko?il in od jeze udaril po vetrobranskem steklu novega C5, ki se je seveda sesulo. Sledil bi pretep, ?e ne bi posredovali ostali delavci in ju dali narazen. Seveda ni odve? povedat, da je zaradi vsega skupaj nastal pravi kaos in je pol ure vse stalo. Potem pa policija in cel cirkus.
No, da boste vedeli, ?e bo v kak?nem na?em ?asopisu pompozno pisalo, da so ni? hudega slute?emu slovenskemu turistu podli hrva?ki pristani?ki delavci razbili steklo in z njim fizi?no obra?unali. Po?teno povedano, mi je bilo ?al, da niso pustili malo pretepa, ker bi za pol glave manj?i in kak?nih 20 kg la?ji slovenski turist dobil ?e kak?no po glavi. Povsem zaslu?eno.
Itak bo vsak svojo kanto hvalu, pa ?e ima tako ali druga? opremo, motor...
Vseeno malo pomislite, ?e je ta GTA oprema res tako super in potrebna. Leder je kakor za koga (meni sploh ni v?e?), gretje sede?ev me ne fascinira, tisto s spojlerji smo ?e prerasli, RVM in ostale stvari so pa sicer fajn ampak se jih za tistih nekaj tiso? evrov tudi da pogre?it. Model 163 TE Plus je po mojem dale? najbolj uravnote?en in cenovno ugoden glede na to, kaj ponuja. Jaz imam to opremo s prej?njim motorjem (CD 140) in je zadeva super. O dizlih ali bencinu pa ne bi ve?, da ne bom kregan. Je pa dejstvo, da Mazdini bencinarji niso ravno zadnji krik mode in tehnologije (kot TSI, TFSI, Tce...). pa naj kdo re?e, kar ho?e. Dizli pa so (sploh novi motor).
Bi imel nov motor (CD 163), ampak se ne sekiram preve?. Nisem ga ?e vozil, ampak menda v praksi tudi ni kak?ne res ob?utne razlike. Predvsem nekaj navora v ni?jih obratih, ki ga po mojem ?e CD 140 ne manjka prav veliko. Je pa spet 1500 EUR dra?ji...
Kon?no nekaj pozitivnega o Mazdi na tem forumu. Se mi zdi, da prevladujejo kritike...
Ja, prodajni razultati (sploh v tem ?asu) najbolje ka?ejo kvaliteto v vseh pogledih. Je pa res, da ima sicer tud Mazda generalno gledano izgubo. Kot vsi.
Ampak ?e jim gre v Sloveniji dobro, se nimajo ?esa bat
v novih ?estkah skoraj ne... max je razlike ene 2 deci in za spremembo bolj v plus (ka?e ve? kot je dejanska poraba)
Ja. Pri meni tud sedaj redno ka?e okrog 2 dcl ve? kot je dejanska poraba. Bolje kot obratno...
Je pa tud res, da je "na pe?" te?ko to?no izra?unat porabo, ker je skor nemogo?e dvakrat nalit isto koli?ino v tank. Hitro je kak?en liter razlike pri to?enju, smo pa tam.
Bla, bla, bla moja (2.3 bencin) jih ima 166 pa imam porabo brez te?av 8,5 litra, pa kdor me pozna ve da se ?para samo dokler motor nima temperature, potempa kukr da, oziroma kukr lahko glede na promet iz nasprotne smeri.
Zdej ko klima malo bolj laufa je cca 0,1 ve?.
Naba?i noter celo familijo s cca 20 do 30 kg prtljage, gu?vaj se v ljubljanskih (ali kak?nih drugih) kolonah pri 30 in ve? stopinjah, pa kak?na vo?nja do trgovine in nazaj, pa do vrtca in nazaj... Potem mi pa sporo?i porabo. Fantje, ne se zezat. Dizel za avto srednjega razreda porabi 1,5 do 2 litra manj na 100 km od bencinarja s primerljivimi zmogljivostmi. Tud ?e ne marate dizlov (kar povsem razumem), morate vseeno nekatere stvari priznat.
Moja Mazda6 GT 140D karavan p?orabi na 100KM 7,5l merjeno na 5000KM. Bolj ko sem se trudil da bi zni?al porabo z vo?njo pri nizkih obratih bolj pogosto sem imel ciklus ?i??enja DPF in je ?lo prihranjeno po zlu. Tako da sem se sprijaznil z porabo. Sem pa zadnji? resetiral povpre?no porabo (potovlani ra?unalnik dal na povpre?no porabo in ti??al tipko set na volanu) pri vo?nji po mestu, avto ima 20000KM in z zelo rahlo?utno vo?njo jedva prilezel do PP 9,9l/KM (30KMpo resetu). Potem se pa v avto vsede moja ?ena se dvakrat zapelje po mestu in mi nabije PP na 11,7l. Tako da vem kje ima moj avto napako. To je ?enska za volanom. Sicer pa kaj ?mo tudi Laguna 120KM je imela 7,8l/KM. O?itno smo iz familije s te?kimi nogami. Pa mi ?ena re?e, da se avto vozi kakor komu pa?e in da seporabe ne gleda. Potem pa tudsi jaz ne gleda ve? porabe. Vam povem, da se je prav lepo vozit pri 3000obr/min.
Sem pa pogruntal samega sebe zakaj me tako moti tale ne mala poraba. Zato ker sem kupil dizla, da se bomo poceni vozili. Malo morgen. Se bolj navdu?ujem nad dinami?no vo?njo kot pa nad porabo. Tako , da naslednji avto ki ga bom kupil sigurni ne bo ve? dizel ampak bencinc in to z najmanj 180KM.
Priporo?am ob?asno "ro?no" izra?unavanje, ker je v?asih tud do 0,5 litra razlike. Zadnjih nekaj tankov tud meni ka?e 0,2 do 0,3 litra preve? (bolje kot da bi kazal manj)
Pozimi itak ka?e nekaj manj zaradi webasta. Je pa poraba pri meni pozimi in poleti enaka. Pozimi je pa? Webasto in zimske gume, poleti pa klima in malo ?ir?e gume, na koncu se pa stvari poravnajo. Se mi pa zdi, da klima ne porabi ogromno, samo treba jo je znat uporabljat. ?e je zunaj 30 stopinj, klimo pa da? na 18 stopinj, se gotovo pozna pri porabi.
Glede porabe je pa tako. Pri bencinarju s 180KM ne bo? pri?el pod 10. Malo si poglej porabe bencinarjev (zadnji? sem bral o Citroenu C3 ali C4 z okol 100KM - poraba skoraj 10 ...). Ja, res je - dizla se ne kupi (samo) zaradi cenej?e vo?nje. Ti mora bit tud mal v?e?. ?eprav je v primerjavi z bencinarjem tud prihranek mo?en - ampak kakor pri kom in kakor pri katerem avtu. Pri vseh gotovo ne.
mikimiska, ce so to tvoji problemi pol bodi vesel, ker to ni nc
pa mazda ni nobena premium znamka
Se strinjam 100%.
Merilna palica je res en drek, ampak ni vredno besed - se jo navadi? not in ven dajat .
DPF - stokrat pre?ve?eno; pri novih ni ve? te?av, pri precej?njem ?tevilu starih pa menda nov SW tud kar pomaga.
Kamen?ki - kupi si kak?ne zavesice. Stanejo 40 EUR in so neopazne. Jih imam in ni ene praske na vratih.
?ipe - mojim se ni? ne pozna pri 14.000 prevo?enih km, pa se vozim marsikje.
Pleh - ne mi ve? s temi forami o mehkem plehu. To smo govoril pred 20 leti.
Fiat - smo imeli enega pri hi?i (Tipo 1.6 i.e.), pa je bilo z njim narobe vse kaj drugega kot merilna palica in kamen?ki. Merilna palica je dobro kazala, ampak je bila skoz zunaj, ker smo olje dolivali tedensko. Da ostalih stvari sploh ne omenjam. Se strinjam, novi so verjetno bolj?i, ampak v primerjavi z ostalimi ?e vedno na dnu, kar se ti?e kvalitete.
Pa ?e nekaj je treba vedet. Zelo bi bli presene?eni, kolko sestavnih delov je ?e enakih pri zelo razli?nih znamkah. Torej Nemec ni ve? le Nemec in Japonec ni ve? le Japonec. Dale? od tega.
Pa ne pozabte na ceno pri Mazdi. Zanjo si pri drugih znamkah (sploh premium - kva sovra?im ta izraz...) nos obri?ete oziroma izbitrate avte enega razreda ni?je .
Bodi previden pri preverjanju nivoja, saj celo merilna palica ka?e narobe (ko jo potegne? ven, je cela mastna ker se ob nekaj podrsa in jo namasti. Prav ka?e le na eni strani. to me zelo jezi, ampak kaj ?mo)
Ampak res. To tud mene spravi ob ?ivce . V?asih jo moram desetkrat ven in not dat, da pribli?no ugotovim nivo.
No, poraba naj bi bila zaradi DPF okrog 0,2l/100km ve?ja. To je glede na povpre?no porabo 7,0l/100km to?no 2,86%. Recimo, da je toliko ve? tudi saj, ?eprav je to mogo?e mal preve? preprosto re?t. DPF pa dokazano zadr?i vsaj 95% saj. Razlika je o?itna, a ne
Lahko bi tankal navadno olje in ne tega ki je brez ?vepla in 2X dra?ji, DPF lu?ka se ne bi pri?igala, poraba bi bila ni?ja, nivo olja se nebi dvigoval,....
Koliko pa je tale tvoja Mazda 6 stara? Je pa res, da se je treba nove firme navadit. Ko sem jaz po 15. letih novih renoultov kupil rabljeno Laguno me je kar minil. Ni bilo da ni imela opreme. Vsako leto dvakrat em bil na servisu z kavaom ki ni bil nikoli pod 1000?. Po 29. mesecih mi je kapnilo da vozim sod brez dna. Pa sem se odlo?il za Mazdo.
Kupil sem "novo" Mazdo6 140D sport GT. Nima da nima od opreme. Pa vendar. Posebnosti posebnost posebnosti. Pa ?e kako dr?i kar se govori med ljudmi. Tanek pleh kar zelo po kovinsko zadoni ko potrkam po strehi. Mi je padel kamen na streho in mi je koj lak ?el v fran?e. Hvala bogu cink je ostal cel. Vgrajen alarm mi ob?asno nagaja da je kaj. Kar malo prehrupno se mi zdi ko zaprem vrata. Motor te?e kot urca vendar PDF filter med samo?i??enjem poloka nafte, da se poraba dvigne za 0,2 - 0,3litra/100KM. Treba ga vozit med 2000 - 3000 obrati. Pa med zastoji v mirujo?em prometu ga je pametno uga?at, da ne zapacka? PDF filtra. Lega na cesti fantasti?na, k superci pa doprinesejo 18" plati??a in nizko prese?ne gume. Pri notranjosti pregovorna japonska natan?nost obvelja, ?e bolj pa obvelja japonska ?partanskost izdelka. Na sredinski konzoli med prvovrstnim temnim mahagonijem vzbuja pozornost (okrog pepelnika in menjalnika) zelo cenena plastika. Pri notranjosti je tale moj nobel Avto dale? od povpre?ne francoske Lagune. Je pa res da je bolj?e izdelano. Spoji so enakomerni ?pranje simetri?no enake tako da je pa to veselje po drugii strani.
?e ima? kakr?en koli problem ti svetujem da ti ga popravijo avtomehaniki (po mo?nosti uradni) in potem bo? imel mir. ?e bo pa na vsake toliko mesecev kak?en kvar pa se tega avta ?im prej re?i. Z svetovanjem na uradnem servisu (zaradi PDF ali DPF filtra) sem bil sem naletel, razen zadnji?, le na skomiganje z rameni in nasvet naj avto vozim nad 2000 obrati. Ja pa de. A sem zato dizla kupil. Na sre?o sem sam opazil da pri dinami?ni vo?nji avto po?re manj pri vo?nji z 2 - 3,5 tiso? obrati. Ima pa ogromno Mazdinih voznikov te?ave in to resne z PDF filtri. Zato, ?e ima? vgrajen filter trdih delcev vozi avto malo bolj na obratih, ?e ne bo? lahko imel te?ave.
Bodi zaenkrat dovolj.
BENJAMIN COPOT
Marsikaj res, marsikaj pa ne. O DPF ne bomo ve?. "Nove" o?itno s tem nimajo ve? prej?njih te?av oziroma so te o?itno zelo redke. Imam 13.000 prevo?enih km, pa se nivo ni dvignil niti za mm, prej je kak?en mm padel. Voziti nad 2000 rpm - ja valjda se ne boste cijazili s ?tantgasom. ?e boste pa mal peljali s 1500, ga pa ne bo pobralo, verjemite. O notranjosti vas lepo prosim. Tisto o nekoliko ceneni plastiki so novinarske fore, ki jih jaz ne kupim. Pejte pogledat kak?nega Bavarca, pa boste vidli ?partansko notranjost - za ?e enkrat vi?jo ceno. Poraba je odvisna od noge - tako kot povsod. O moji porabi sem ?e pisal, pa je natan?no liter ve?ja kot pri trojki z 1.6 dizlom, kar je glede na ve? kot 25% mo?nej?i motor in te?ji avto jasno in razumljivo.
Glede pleha - dajte no. Tanek pleh... Problemi z rjo so bili, sedaj naj bi bili re?eni. ?e avto malo bolje vzdr?ujete in ga sem in tja malo bolje operete, bi skoraj ne smelo bit te?av. Sem prepri?an. So kazali rjaste trojke, pa je bila moja po treh letih kot iz ?katlice.
O sicer?nji kvaliteti se strinjam Ne pa pri?akovat ?ude?ev, ker jih ?e za kak?no drugo ceno pri "premium" znamkah ni. Verjemite, v slu?bi dosti tega na lastne o?i vidim
Ej, saj vem, da je lahko bit pameten, ampak poskusi ?e malo stisnit in ne kupuj paketa CE in podobno. Avto pa? mora imet neko opremo in mo?, ki je za ta razred normalna. Nova bo verjetno nekaj dra?ja, ?eprav velike razlike ne bo. Ampak saj ve?, jurja tukaj, jurja tam, pa se nabere .
Druga?e imam informacije, da je nova trojka po dolgem ?asu spet ena Mazda, ki ni narejena povsem na novo. V glavnem so razlike na zunaj. Tako da je za premislit, koliko ti to pomeni. Jaz bi po?akal na novo, ampak ne za ceno tega, da bi zato moral kupit povsem olupljeno. Potem imam raj?i sedanji model z bolj?o opremo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Odli?en znak za regeneracijo filtra je tudi precej?nje pove?anje "?tantgasa", ko stoji? na mestu (900 obratov namesto 750). Preverjeno.
Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.
Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani