Zanimivo da razlike v dizajnu in ostalem praktično ni, ampak v vožnji pa dam plus Toyoti ; vse pa igra na karte pripadnosti znamki, ampak japonska vzdržljivost in kvaliteta zmagata v prid obema.
Sedaj tudi veganstvo prepovedujejo oziroma ga v večini OŠ ne bodo uvedli ker so pediatri in dietetiki proti oziroma vidijo kakšno škodo jim to prinaša oziroma zdravstvene zavarovalnice nočejo več nositi stroškov zdravljenjenja.
Zakaj pa ne naredijo enako oziroma ne prepovedo LGBT kot imajo to urejeno v Rusiji ?
Ko že govorimo o EV lahko povem da mi mnogi govorijo kako govorim o teorijah zarote, agendah in podobnem, a v realnosti je vse skupaj samo eno : uničiti normalen folk ter načrtno uničenje populacije.
Drugače pa Toyota RAV4 ni slaba, ampak to žal ni pravi terenec kot je bil.
No pošiljam vam zanimivo zgodbo z zadnjo generacijo RAV4 ko je še bil to pravi terenec (4x4, zapore diferencialov, reduktor, zadnje rezervno kolo na vratih, ...)
Ker sem imel iz Slovenije naročilo in zeleno luč za manjšega prašiča sva se z Gorge-jem odpravila po "suldo-ta" - lanščaka. Jarkast teren je idealen za zalaz prašičev, ki čez dan počivajo v "grabnih". Po večih poskusih se nama je uspelo približati dvema svinjama in 3 svetlejšim prašičem, ki so ležali
na nasprotni strani jarka. Gorge mi je šepnil, da so 3 svetlejši prašiči "suldo-ti" in, da naj kar poskusim upleniti kateregakoli od njih. Meni so se zdeli malce veliki, toda meso je bilo šibko, želja pa velika in vodnikova beseda je zakon. Približal sem se med drevesi. Zagotovo sem vsaj 15 minut čakal, da se bo kateri od prašičev postavil v primeren položaj za strel in ko se je to zgodilo sem z 25 m razdalje prestrelil prašiča, ki se je prekucnil 20 m nižje. Bil je "malce" večji. No, bila je dvoletna svinja brez mladičev, ki je iztrebljena tehtala 110 kg. V Sloveniji bi bil tak odstrel "smrtni greh" in vse okoliške lovske družine bi te opravljale, tam pa imajo prašičev toliko, da se sploh ne vznemirjajo...
Kako spraviti stokilskega prašiča, veliki kovček z lokom, tarčo, prežo, jelenovo rogovje z lobanjo, vse torbe, obleke, škornje ter vrečo briketov in madžarsko vižlo v avto je manjši logistični problem, ki pa je rešljiv z tehtnim planiranjem
3/4 lova so bile za mano bil pa sem povabljen za 2 dni lova v 400 km oddaljeno lovišče.
1. Ni povsem neslišen. Že zaradi zakonov ne. Pri hitrostih pod 30 km/h ima umetno generiran/predvajan zvok, ki ga lahko celo nastaviš/izbereš. Naša izbira je najbolj "vesoljski zvok" ravno zato, da ti kdo ne stopi pred avto (to se nam je že zgodilo s Smartom, ki pa ima gumb za izklop zvoka in je res lahko čisto tih).
2. Ni slab požiralec grbin. Edino česar njegovo podvozje res ne mara, so hitreje voženi S ovinki in prelaganje teže. Tistega občutka pa nikakor ne maram.
3. Niti jaz si ne predstavljam, da bi s takim avtom taksiral, ima bistveno premalo prostora na zadnjih sedežih - ozr. bi moral biti voznik res nizkorasla oseba, da ima oseba za njo dovolj prostora za noge.
Točno tako kot si napisal!
Pa ne predstavljam si da bi moral z hibridom ali EV voziti po slabi podlagi kot je trenutno na relaciji Lj-Kočevje kjer je večina ceste razkopane ; sploh tisti kateri imate kupeje in športna vozila veste kako je z nizkim avtom peljati skozi ležeče policaje in ostale slabe podlage. Znanec ki se vsakodnevno vozi na omenjeni relaciji (skupno 140km + ostalo kar ima po svoji občini) je moral v enem letu menjati sklopko ter narediti komplet servis in optiko podvozja (roke, zglobi, končniki, vilice, ležaji, ...).
In kako se boš na omenjeni relaciji vozil z EV ter iskal polnilno postajo, da o tem kako boš čakal da se napolni ne govoriva.
Vem kako je s Smartom se peljati in ga voziti ; to čutiš vsak gib in podlago, podoben občutek kot na Tomosovih mopedih, pa še popolnoma nepraktičen razen za nujni prevoz od točke A do B ter parkiranje in promocijo, drugače pa pozabi na druge karakterne osobine, da o EV verziji ne govoriva kako se muči in jo moraš stalno polniti.
To kot praviš niso vozila da nič drugega kot frajarjenje in dokaz da si EKO manijak.
V Priusu iz leta 2005 katere je imel bivši Rumeni Taxi je bilo še prostora ogromno, z novejšimi generacijami pa so nažalost čedalje manj prostorni. S plinskimi Daciami nimaš prtljažnika za več kovčkov, ampak komaj par aktovk z prenosniki in rokovniki. Osebje smo čedalje težji in visokorasli ter nismo vegani in podobni čudaki moderne dobe kot si to predstavljajo tovarne.
Kar se pa ZOE tiče lahko povem, da je povsem neslišen in te kot ostalega udeleženca v prometu nevarno preseneti. Je pa zelo slab požiralec grbin in je re ssamo za urbani asfalt ter lepo vreme. Ne predstavljam si pa da bi moral z njim taksirati ker bi se mi zmešalo zaradi monotonosti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ta Premacy je pa kar že nekaj lastnikov zamenjal.
Jaz sem ga vozil v bivšem Taxi Intertours.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19986435&display=Mazda Premacy
Povezava za deljenje
Deli na druge strani