Druga?e se mi pa ta zdi super, ?e 06 letnik je tako da ima odpravjlene vse te?ave, pa glede na ceno je lastnik verjetno res skrbel zanjo. Tako da kar hitro na testno
?IM PREJ tudi tvojo na avto.net, bi znala hitro menjat lastnika.
Hehe, moja pa ?e dooolgo ne bo menjala lastnika, oz ga mogo?e sploh nikoli ne bo
Lepo, ?e je ?la ven za 5.500?....
Glede na to da je avtohi?a, pa pi?e zadnja cena, je verjetno ?la za skoraj toliko. Res mi ni jasno kaj si je kupec mislil; hmm na izbiro imam dve rde?i, ampak bom raje vzel tisto z ve? kilometrov, slab?o opremo, in ?e dra?ja je, za piko na i je pa ?e iz avtohi?e, ki v slovenjiji veljajo kot zaupanja vredne, tako bom sigurno najbolje zapravil denar -.-
Mislim wtf -.- kaj ljudem ni jasno!!! Taka se je hitro prodala, bolj?e in cenej?e pa sploh ne grejo v promet. Nevem a meni kaj ni jasno, ker jaz tu ne vidim nobene logike :ne vem:
Ja to se ?e spomnim kako se je skoraj povsod na?la kak?na firma, ki je ''prva'' predelala wankla na plin. Se pa strinjam tudi glede ?parov?ka, ker tudi investicija ni toliko druga?na, stem da ima? tako saj ?e dodaten avto.
Glede razporejanja olja pa pa? samo posredujem informacije tako da zahvale niso potrebne
Ti pa ?elim veliko sre?e pri prodaji. ?eprav mislim, da je ne rabi? glede na to da sta tu dva resna kupca, ti pa ima? najbolj?i avto
Me veseli, da si na?el tole temo in si malo razjasnil nejasnosti
Na moje glavne pomisleke si tudi lepo odgovoril, tako da sem kar prepri?an, da je tvoja trenutno najbolj?a, ki se prodaja.
Bi te pa vpra?al, ?e mogo?e ve? kak?en lpg sistem ima modra? Ker ?e je sistem res dober, bi se spla?alo o njem malce bolj poizvedeti Glede mazanja pa samo kopiram odgovore z RX8Cluba: da je problem pri tem da lpg olja po vbrizgu ne razma?e tako dobro kot ga bencin. To je vidno v ?asu obnove, kjer naj bi imeli lpg motorji liso (po?kodbo) ki je nastala zaradi pomankanja olja.
Verjemi te ?isto zastopim. Ko sem se jaz na za?etku dosti vozil z njo sem tudi ?tudiral o lpg, vendar je toliko komplikacij da se mi ni ljubilo ukvarjati. Na koncu pa pride? na to, da si pribli?no na istem (glede stro?kov in porabe) ?e se vozi? na lpg ali pa si kupi? ?e redni avto za vsak dan pa z mazdico raje samo u?iva?.
To da bi bila Rx8 avto za vsak dan bi ti tudi odsvetoval, ker vo?nje na kratke razdalje niso dobre za motor, prav tako ne dalj?e vo?nje po ac ali pa po mestu. Poleg tega pa v takih situacijah avta dejansko ne more? popolnoma izkoristit in je zato malo brez veze da bi se vozil take relacije z njo. Potem bi pa ?e hitreje nabiral kilometre, kar pa pomeni ve? servisov in posledi?no ve? stro?kov. ?e pa finance niso tak problem potem pa itak, go for it
?e te avto zanima, bi ga jaz na tvojem mestu vseeno ?el pogledat in stestirat. ?e ?e ne zaradi drugega pa zato, da bo? lahko primerjal druge Rx8 in bo? imel malce bolj?i ob?utek za razlike med njimi.
Kar vem ima bolj?e podvozje samo R3, ki je pa tako ali tako ne bo? dobil ker so v EU zeloo redke. Ostale razlike si ?e sam na?tel. Edino ?e oprema je druga?na. Velja pa 232 verzija kot bolj?a in tudi bolj zanesljiva. Na internetu bo? zasledil razne ''teorije'' kako ima bolj?i menjalnik, bolj?e razmerje, sklopka dalj dr?i, je motor zaradi ve?je konjenice izdelan iz bolj?ih materijalov, bolj?a elektronka,... je pa seveda ve?inoma vse to nedokazano, a dejstvo je, da je po forumih ve? napak in te?av z 192 verzijo. Preprosto povedano je 232 pri skoraj vsaki stvari malce bolj?a kot 192 in ?e ?e kupuje? Rx8 potem se spla?a kupiti najbolj?o. ?eprav tudi z 192 ni ni? narobe in ni tako slaba kot jo kritizirajo.
Ja pri nas je ponudba res slaba. Izmed vseh mi je v?e? samo 1. Meni osebno pa za Rx8 ni bolj?e barve kot metalno rde?e ?e ima? mo?nost si jih le pojdi ogledat, ker ve? jih bo? stesitral bolj?i filing bo? dobil. Ti pa lahko re?em da sta verjetno obe ena velika luknja brez dna. Obe se prodajata v avtohi?i kar za ta avto ni ravno dobro (veliko firbcev pride na testno vo?njo, v avtohi?i sugurno za vsakega ne ravnajo z avtom pravilno in se poganja mrzla v obrate, ne uga?a pravilno, same kratke relacije,...), potem sta obe ta slab?i/?vohnej verziji. Potem sta pa ?e obe glede na kilometre v ?asu obnove motorja, za kar pa lahko ra?una? da bo? dal ve? kot pa za sam avto.
Zadnje pol leta aktivno spremljam avto.net zaradi potencialnega nakupa RX-8, vendar so avtomobili ki se prodajajo bolj kot ne enaki.
Edina ki mi je bila zanimiva, je ta modra (232KM, vse ostale na netu so "ta svoh" ), vendar me od nakupa odvraca par stvari.
Prvo je sama predelava avtomobila na plin. Malo sem bral po usa, uk in au forumih, pa sem ugotovil da nekaj celo je rx-ov predelanih na lpg in da so ljudje splosno zadovoljni. Nisem pa nikjer nasel dobre/slabe strani lpg-ja na wanklov motor... Po drugi strani, tudi bolj malo vem o sami firmi ki je naredila predelavo G-1 plinski sistemi, nekje iz stajerske (ta avto naj bi bil last lastnika firme oz. njihov demo car). Kakrsnakoli informacija o tem bo vec kot dobrodosla
Drugo pa to, da se je avto pred cca slabim mesecem prodal, za takrat 4k eur oz. verjetno manj ker se je res dolgo prodajala. (mi je zal da je nisem sel ze takrat iskat ), sedaj pa se po slabem mesecu spet prodaja, tokrat nekje v lj oz. okolici, s tem da je cena narasla na 5k, kilometri pa ce me spomin ne vara so padli za kaksne 20k.
No kakorkoli, sem se z zensko zmenil za ogled, po 21.9., ker je menda v tujini, tako da bo takrat znanih vec informacij.
Zanima pa me, ce je kdo s foruma sel ze ta avto pogledat oz. ga pozna? Ker je cela situacija malo cudna, nebi se pa rad nat****
Kar se pa tice wankel motorja, sem si pa tudi ze prebral na tujih forumih na kaj moram biti pozoren, tako da mi je priblizno jasno
Edit.: najlazje je pa link do oglasa pozabit )
Da ti kle odgovorim.
?e ?e pol leta spremlja? rx8 pa ti je bila edino modra zanimiva potem ti priporo?am, da ?e malo razi??e? o tem avtu, ker si izbral eno izmed najslab?ih. Najbolj zanimiva je bila definitivno tista z novim motorjem.
Potem glede lpg-ja. Priznam,da se ?e dolgo ?asa nisem pogljabljal v to, vendar vseeno. Kje si ti na?el ljudi, ki so s tem zadovoljni? ?e ?e gre? samo na RX8Club in tam malo pobrska? bo? dobil veliko tem kako so v motor vgrajevali lpg in kako so ga potem kmalu dali ven ker zadeva ni delovala (razen ?e verjame? poljakom kako so ?ude?no vgradili sistem za 1000? brez kakr?nih koli te?av). Prav tako ima? veliko komentarjov glede negativnih vplivov na motor, tako da ti svetujem da malce bolj na?tudira?. A ?e ti na hitro povzamem (kot sem ?e na zgornjih postih): lpg in wankel ne gresta skupaj v u?inkovitem/rentabilnem na?inu. Da se predelati ta?voh verzijo, a to naredijo tako da samo vgradijo dva sistema za obi?ajen avto. Tamo?nej?e se pa ne spomnim da bi kdo uspe?no predelal na rentabilen na?in. Poleg tega pa plin ne razma?e olja in se motor tako hitreje uni?i.
Mu?ke glede doti?nega avta si pa ?e sam ugotovil
Vseeno ti ?elim veliko sre?e pri nakupu. Pa obvezno poro?aj kak?na je potem ko si jo bo? ogledal. Ti pa resni?no svetujem, da tematiko ?e malce bolje razi??e?, da nebo? potem nezadovoljen z avtom im posledi?no potencialnimi ogromnimi stro?ki.
Ja to pa definitivno, ne se silit v nakup, ker bo? imel same stro?ke in izgubljal ?ivce po nepotrebnem. A ostale si pa ?el kaj pogledat, ali se se odlo?il da sploh ne bo? take z 100kkm+?
Mah to je sugurno ena podrtija od avta, z komaj delujo?im motorjem, ki si jo bodo prodajali en naivne? drugemu. Samo zgleda, da nek optimist sku?a ?e najprej nekaj zaslu?it
?e je avto zalilo ga je pa? zalilo in to nima ni? veze z kak?nim varovalom Ker ?e ti avto zalije potem ne bo v?gal dokler napake ne odpravi?. Tuljave, sve?ke in kabli niso same po sebi te?avne, le obrabijo se hitro, zato so pa potrebne bolj pogoste menjave, lahko se pa zamenja z nekimi racing, ki pa dr?ijo dolgo vendar imajo tudi temu primerno ceno. Dvotaktno olje je super, vendar je potrebno vgraditi nek adapter. Motor pa definitivno ni tempirana bomba Pa? zahteva da se ga malce po?ene v obrate, potrebne so bolj pogoste menjave delov in olja (tako kot pri vsakem ?portnem motorju) in pa neka obnova motorja pri zadostnih km( na to lahko gleda? kot na veliki servis), se pravi motor dejansko ni toliko druga?en od ostalih ?portnih (razen porabe ki je primerjlivo res ve?ja, vendar ima? pa zato vsaj edinstven motor in zvok) in je lahko tako zanesljiv kot navadni bencinarji. Problem je le, da ve?ina lastnikov ni imela pojma od avta in ni delala rednih servisov, potem so pa vsi jamrali kako je zani? motor, zraven pa avtu niti olja niso zamenali ali vsaj dolili, kaj ?ele da bi naredili ''veliki servis''.
Za primer lahko pogledamo druge ?portake kot so recimo impreze sti, lancerji evo itd. Avto dela pod visokimi obremenitvami, ima dra?je nadomestne dele kot njihove navadne verzije, potrebni so rebuildi motorja (sploh ?e je bil ta navit) in ljudje to razumejo in pa? servise opravijo. Pri wanklu pa namesto servisov ljudje raje jamrajo ?ez motor in se prito?ujejo da je nezanesljiv, namesto da bi naredili potrebne servise kot to po?nejo pri drugih avtih, zakaj je tako pa meni osebno ni jasno
Je tudi mo?na re?itev vendar zahteva ve? ?asa, pa na koncu je verjetno ?e dra?ja, je pa res da ima? vsaj nov motor. Nevem pa kje je ta mo? dobil tako optimisti?ne cene. Nov motor te pride okoli 5000? (http://www.mazdarotaryparts.com/brx-8-192-engine--5-speed-model-or-231-engine-6-speed---b-1280-p.asp), vgradnja pa tudi okoli 2000?+ (toliko je imel ceno nek mehanik na avstirijskem/men?kem forumu), potem pa ?e rabljen avto 2500?, pa ?e je v slabem stanju se drobnarije hitro naberejo (original tuljave+sve?ke ene 500?, neoriginal nekaj sto eur ceneje), diski, zavore, ?tarter, itd itd hitro nanese na 1000? ali ve?. Skratka hitro pride? na 10.000? ali ?e ve?, res pa je da ima? vsaj nov avto. Lahko da bo? z motorjem imel sre?o in bo? lahko motor le obnovil (http://www.mazdarotaryparts.com/brx-8-full-engine-rebuild-kit-using-genuine-mazda-parts-for-192-230-250b-1525-p.asp). Tako bo? pri?paral na materialu a bo? moral ve? pla?ati za obnovo motorja, prav tako pa je pogost problem, da se po?koduje rotor housing/ohi?je motorja (ne vem kako se re?e), ki je pa sam po sebi eden izmed bolj pogostih vzrokov slabe kompresije poleg tega pa je nadomestilo drago (http://www.mazdarotaryparts.com/bgenuine-mazda-rx-8-rotor-housing-to-fit-all-modelsb-1618-p.asp). Tako da ?e vr?e? vse skupaj je ?e skoraj vseeno ?e nabavi? nov motor. Potem je pa treba avto ?e pravilno ute?i in preveriti da ne bo prihajalo do kak?nih napak.
Tisto glede varovala je pa eno navadno nategovanje, ki se ga je en spomnil da je imel izgovor zaradi slabega v?iga
Priti do limitatorja je priporo?ljivo vendar pa ni ni? narobe ?e nekaj ?asa tudi dr?i? ve?je obrate oz gre? ve?krat do limitatorja zato da se ?obe odprejo in tudi nekaj ?asa delajo. Sej ko bo? avto kupil, bo? videl da je avto delan za ovinkaste ceste,da tam res za?ivi in se ti bo zdela vo?nja po avtocesti brezvezna in dolgo?asna.
Moje mi?ljenje glede porabe ?e nekaj ?asa tako, da ?E zadeva potegne, te katapultira in zveni kot reaktivno letalo, potem naj tro?i. Mislim da ni nobenemu problem nekaj ve? ? namenit za tako vozilo. Problem se pojavi pri takih ki veliko porabijo in vse skupaj nikamor ne gre
Poraba je bav bav samo ?e bi se uporabjal kot redni avto, kot vikend avto je pa o tem brez veze razgljablajti, kajti takrat avto ti??i? kar se da in pri taki vo?nji ti tako ali tako vsak avto pije okoli 20
Tako da ja, va?no je da se zaveda? da bo? za joyride pokuril kar veliko bencina, za ostalo ga pa tako ali tako ne bo? veliko uporabljal in ti ni treba pretirano skrbeti zaradi porabe. Ja taka poraba naj bi bila mo?na, a je ?e bolj na meji medvedje usluge, ker res je da bo? pri?paral na bencinu, vendar bo? avto vozil pod zelo nizkimi obrati takrat pa ve? da se nabirajo saje itd itd... skratka pri?paral bo? na bencinu vendar si bo? hkrati uni?eval motor. Po mojih izku?njah je neka normalna poraba pri normalni vo?nji (tu pa tam malo bolj po gasu) pribli?no 15l. ?e bo? na dalj?e fure ?el res bolj poredko se ne obremenjuj preve? glede porabe, bo? ?e tiste parkrat dal par eur ve? za bencin pa bo? vsaj res u?ival v vo?nji
Kar jaz vem je bila tista predelana v sklopu promocije za G1, da so dokazali da lahko predelajo tudi wankla, tako da predvidevam, da je bil avto prete?no vo?en na plin. Glede izkljapljanja LPG in vo?nje na bencin ne vem ni?, tako da to nemorem komentirati. Bi pa bilo zanimivo izvedeti kdo si jo sedaj lasti in kako deluje
Mene tudi, ?eprav dvomim da je v dobrem stanju. LPG pa v ve?ini primerov mo?no skraj?a ?ivljensko dobo vozila, ker plin ne razma?e olja tako dobro kot bencin (?e bencin ne razma?e tako dobro kot bi lahko, zato so v R3 verziji dodali ?e eno ?obo za vbrizg olja), tako da rotor in tesnila niso dobro podmaza, kar pa vodi v hitro smrt motorja in pove?uje verjetnost da bo potrebna menjava ne pa le obnova.
Se pa da vgraditi nek sistem, ki pa vbrizgava plin v teko?em stanju (ali nekaj takega) in s tem povzro?a manj te?av glede mazanja, vendar ga v ?asu ko je bila tista modra predelana ?e ni bilo. Prav tako pa tak sistem skupaj z sve?kami, ki so sposobne vzdr?evati tako visoke obrate stane nekaj ?ez 6000 ali 8000 dolarjev, tako da se to ve?inoma ne spla?a.
Vem ja, v?asih se mi zdi da kar vidim kako pada kazalec za gorivo Za prvi avto res ni najbolj primeren, kot drugi pa ni bolj?ega, sploh pa ne za tako ceno
Vikend avto? Ah ne, js bi to imel kot "glavno" vozilo, kljub svojim "hibam"
DEj povej kje ti dela?, jaz bi se tudi rad cele dneve vozil z rexico naokol
Ja seveda, sem naredil enih dobrih 50km, pa ?e jutri jih planiram kak?nih 100, potem pa gre po?asi nazaj k lastniku.
Mi je pa cel ?as vo?nje hodila le ena misel po glavi: "A taki stroji se prodajajo med 4 in 5.000?, ne me jebat"
Aja, kar se vzdr?ljivosti Wankla ti?e, sem nekje zasledil, da so delali super-teste, ?e se ne motim na 250.000km in dejansko je laufal ?e prvi motor. Toliko o tem, ?e je vse optimalno in lastnik ve za kaj se gre in kako ga uporabljati.
Ahaa, no potem ga pa dobro izkoristi Pa samo manj?e opozorilo, pri takem uga?anju motorja pazi, da ga dejansko pravilno ugasne?. Tu pa tam se je na?el kdo, ki je pritisnil gas in prehitro ugasnil avto ter tako ponesre?i zalil motor, vendar se pri tako ohranjenem motorju kot ga ima tista, ki so vozi? tega ni treba bati.
To se jaz spra?ujem vsaki? ko se vsedem v mojo in mi ni jasno zakaj jih nih?e no?e kupiti
Vem ja, sej motor je sam po sebi z pravilnim vzdr?evanjem ?isto zanesljiv. Vendar pa mora? za tako kilometrino imeti sre?o z tesnili, je pa definitivno dosegljiva
Zgleda, da lastnik ve kako delati z avtom Pri takih se tudi vidi, da motor ni tako porazen kot bi nekateri radi prikazovali in ima sigurno ?e dolgo ?ivljensko dobo. A pa si se z avtom tudi kam peljal, ker na?eloma je ta postopek nepotreben ko je motor ogret
Sem videl da se je pocenil in se mi zdi da je trenutno najbolj?a izbira.
Vem ja, osebno mi je ta rde?a metalik ena izmed najlep?i barv. Sploh pa ko avto opere? se v soncu res lepo sveti in se ljudje obra?ajo za njim, kaj ?ele da bi ga v?gal in bi sli?ali ?e motor
?e ima? ?as ti svetujem da naredi? ?ez vikend ko naj bi bilo malo lep?e vreme izlet in se odpravi? temeljito stestirati avtomobile. Glede kilometrov je pa odvisno kako bo? avto uporabljal, ali bo slu?il kot prvi avto (to odsvetujem) ali pa ga bo? imel zgolj kot vikend avto. Jaz recimo mojega vozim ve?inoma samo za zabavo in bi rabil skoraj 10 let da bi naredil 50kkm, tako da se glede tega ne bi preve? sekiral. Bi pa definitivno raje vzel tistega ki ima 70kkm
Bi se kar strinjal s tabo, ker mi je logi?no, da ?e je avto v dobrem stanju se proda za ve?, tako da osebno ne verjamem tistim ki se prodajajo po tako nizkih cenah z ''dobrim'' motorjem.
Ja to je pa te?ava pri nakupu v tujini, res je ve?ja izbira a mora? sam preceniti ?e se ti spla?a.
O ostalih nimam pojma. Predlagam pa da se zmeni? za testno vo?njo in sam vidi? kako v?igata. Glede kilometrine je pa nekako tako. Motorji so bili v podalj?ani tovarni?ki garanciji do 150k, tako da je to neka pri?akovana ?ivljenska doba ob pravilni vo?nji in rednem vzdr?evanju. Seveda je veliko motorjev crknilo pred tem zaradi tak?nih ali druga?nih vzrokov. Je pa res bol pogosta pri?akovana doba nekje od 100-150k, ker ljudje pa? niso pravilno delali z avtom. Upo?tevati pa mora? tudi to da je bil za mazdine kriterije tudi motor z dokaj nizko kompresijo gledan kot dober (to?ne ?tevilke lahko hitro najde? na raznih forumih). Brez testa kompresije pa je nekako veljalo tako da ?e ti je avto v?gal v 5 sekundah je bil motor tretiran kot dober/zadovoljiv in ga niso menjali v okviru garancije. Ta kriterij lahko tudi sam uporabi? za odkrivanje okvirnega stanja kompresije brez da bi pla?eval za test kompresije. Nek okviren kriterij ki sem ga enkrat nekje zasledil je bil da ?e ima avto okoli 50k naj bi v?gal v dobri sekundi, pri 100k naj bi rabil 2 ali 3 sekunde verglanja pri 150k pa okoli 5 sekund. Potem pa sam preceni? kako hitro je testni avto v?gal in preceni? ?e je v?gal hitreje kot pri?akovano (je motor verjetno v dobrem stanju in naj bi dosegel 150k ali mogo?e ?e ve?), ?e v?ge v pri?akovanem ?asu je pa? nek povpre?en motor in pribli?no ve? kdaj bo ?as za obnovo, ?e pa v?iga bistveno slab?e pa ve? da je nekaj narobe in bo trebna ?imprej?nja obnova ali pa je motor tako po?kodovan da bo bol racionalna kar menjava motorja.
Zato si pa raje vzemi ?as in stestiraj vse ki so trenutno na trgu ker avto se pa? bolj slabo prodaja in lahko vsako temeljito ve?krat pregleda?, malo povpra?a? za mnenja in poro?a? kak?ne so in se ?ele potem odlo?i? za nakup ko bo? na?el tisto pravo
?e prav razumem je vzel avto kot projekt, sedaj ko ga je pa zaklju?il pa pa? i??e avto za nov projekt. Te pa razumem glede pomislekov, in se s teboj popolnoma strinjam, tako da se je treba pozanimati kaj je realen razlog prodaje.
Glede opreme te tudi zastopim. Sem pa to mislil bolj kot neko opozorilo, saj si je avto lastil nekaj ?asa, se z njim veliko ukvarjal, zraven pa niti to ne ve katera oprema je. Po drugi strani je pa ?isto mo?no, da ima pa? take papirje, ker takega kaosa glede papirjev kot je pri rx8 mislim da ni nikjer drugje.
Glede servisov si tudi ve?inoma pravilno dojel. Na uradne servise se ti ne spla?a peljati, ker bo? pla?al ve? za servis kot pa za avto. Druga?e je pa rx8 preprost avto in lahko osnovni servis dela? tudi sam ( jaz mojo vozim kar k enemu znancu, ki niti ni mehanik ampak ima tudi rx8 in sem do sedaj z njim ?isto zadovoljen). Pri ve?jih servisih in predvsem pri obnovi motorja je pa res ?e te?ko najti pravega. Ko sem jaz kupoval svojo sem razmi?ljal, da bi vzel slab?o in investiral v obnovo motorja, vendar sem si kmalu premislil, kajti edini, ki bi v sloveniji to naredil je bil foruma? Mitja, ki se mi pa takrat ni zdel najbolj?a izbira. To je moje subjektivno mnenje in se opravi?ujem ?e kaj ne bo ?timalo, poleg tega sem pa prepri?an, da je stanje sedaj bolj?e, vendar takrat mi ni ravno vlival veliko zaupanja vanj, glede na to, da si je lastil rx8 z slabim motorjem, ni popolnoma razumel kako deluje vbrizgavanje olja in pa da baje ni obnovil ravno veliko avtov. Tako da sem si mislil, da ?e niti za svojo ni pravilno skrbel, ne pozna detajlov pri vzrizgu olja, kar je pomemben del, potem raje vidim, da se ne u?i na moji in sem zato raje kupil dra?jo z bolj?im motorjem. Moram pa povedati, da je bil tisti ki sedaj meni servisira mojo z njim kar dosti v kontaktu in mi je rekel da se ?lovek izredno prijazen/ustre?ljiv in se na avte dobro spozna. Aja olje pa mislim da je 8?/L tako, da si ga lahko privo??i?
Ja za tisto me prav zanima kam je ?la in kako deluje. Ker avtoplin in wankel na?eloma ne gresta skupaj, ker plin ne razma?e olja pravilno in se posledi?no hitro uni?i motor. Zdej ?e je 232 vreden svojega denarja mora? nekako sam preceniti. Jaz pravim da je, ker ima? mo?nej?i motor, bolj zanesljiv motor, gre malce bolj v obrate, ve? opreme, bolj?i menjalnik z 6 pristavo (kar se lahko pozna pri porabi na AC), pa tudi pri kasnej?i prodaji naj bi bila malce ve? vredna. Res pa je, da sem jaz avto kupoval z mi?ljenjem, da raje dam ve? denarja pa imam najbolj?e kar se da dobiti, ker rx8 so ?e tako delikatne in se mi ni zdelo pametno ?e dodatno var?evati in kupovati slab?i avto. Spet pa to ni nobena garancija.
?e ho?e? dobro ohranjeno sem skoraj siguren, da je edina re?itev tujina. Tam pa je kot si ?e napisal kar nekaj te?av. Pa paziti mora? tudi na visoke stro?ke uvoza, ?e za sam DMV bo? pla?al pribli?no 30% vrednosti avtomobila.
?e ho?e? avto s katerim se bo? malo ukvarjal potem je to sigurno najbolj?a izbira, saj avto zahteva pogoste manj?e servise, ki so pa nezahtevni in dokaj poceni.
Ni problema, ?e te bo ?e kaj zanimalo kar vpra?aj. Glede okvar in problemov je avto res bolj delikaten, ampak mora? upo?tevati da je velika ve?ina okvar pri?la iz tega, da lastniki niso vedeli kako z avtom delati in se jim pogosto niti ni dalo doliti olja, tako da je avto na slabem glasu predvsem zaradi slabih lastnikov. Je pa res da so bile v zgodnjih letih tudi te?ave v proizvodnji in je bilo pri avtu tudi zaradi tega veliko menjav motorja in raznih vploklicev. Tako da ?e bo? avto iskal v tujini glej letnik 06 ali mlaj?e.
No pred nakupom se le ?im bolj informiraj, da ti potem ne bo ?al Vem da 5000 ni nek denar katerega bi z lahkoto vrgel stran, vendar je pa le rx8 ?porten avto in je logi?no, da bodo cene malce vi?je. Vendar pa je razmerje med price/performance ?e vedno skoraj nepremagljivo
Tiste za 3000 raje presko?i ?e se ti ne da ukvarjati z menjavo motorja, ker dobro ohranjeno lahko ?e za dele proda? bolje (plati??a in gume=500?, katalizator 500, komplet sede?ev 500, prednji in zadnji odbija? okoli 300, itd itd).
Kar jaz vem je bil avto kupljen kot projekt za obnovo. Najprej je probal motor obnoviti a mu nekaj ni uspelo in je motor odpovedal, nakar se je odlo?il, da bo motor zamenjal z novim. Ta nov motor je pa kupil od nekoga, ki ga je takrat pri nas prodajal, tako, da ne vem to?no, a predvidevam da je ?e tisti mislil zamenjati motor potem pa iz neznanega razloga tega ni naredil in motor prodal naprej, tako da o dejanskem stanju motorja ne moram komentirati a se mi zdi da bi moral biti ok. Tudi glede sinteti?nega olja se ne obremenjevati ker ni dokazano katero olje je sploh pravilno. Pri tem avtu sem skepti?en glede slede?ih stvari:
- zdi se mi da se je najprej prodajal kot letnik 2003
- oprema ni revolution c ker nima ne dvotonske notranjosti, navigacije ali pa stre?nega okna
- vpra?aj ?e je bil motor pravilno ute?en
- avto ima kar nekaj km tako, da bodi pozoren tudi na druge stvari ne le na motor
- in pa moj najve?ji dvom glede avta je dejanska pravilna menjava motorja, ker je to delal ?tudent/dijak tako da glede tega malo preglej. Vem, da je pri tem imel pomo? in je mo?no, da je vse ?isto pravilno a vseeno je to moj najve?ji dvom pri tem avtu
Druga?e je pa avto super in nakupa skoraj sigurno ne bo? ob?aloval. Po drugi strani pa tu dobi? za 5000 celoten avto z novim motorjem, medtem ko te ?e sam motor pride okoli 5000 tako, da tu ni treba kaj preve? razmi?ljati ali se spla?a ali ne
Pod drugo temo si vpra?al glede servisev, kaj si s tem mislil?
Druga?e so pa obvezne pogoste menjave olja. Na vsake toliko ?asa pa ?e sve?ke, kabli in tuljave in pa kak?en potro?en material (plo??ice,diski,filtri...).
Glede ?ibkej?e ali mo?nej?e verzije je pa razlika v tem da je ?ibkej?a 4 portni motor mo?nej?a pa 6 portni. (kej ve? od tega me ne spra?evat ker nisem mehanik ) Ampak glavna razlika je, da naj bi bilo z mo?nej?im motorjem manj te?av. Dejanska razlika v pospe?kih je v minimalni prid hitrej?i verziji a ni? posebnega, najve?ja razlika se opazi pri kon?ni hitrosti in pa opremi ( mo?nej?a ima bolj?o opremo). Ve?inoma se pa ljudje odlo?ajo za mo?nej?o ravno zaradi bolj zanesljivega motorja.
Avto sicer ni popoln in ima neke hibe, vendar ?e pogleda? po drugi strani te 5000? pride ?e samo motor tako, da ne razmi?ljaj kaj preve? ampak pokli?i in odpelji
Svetujem ti pa da z nakupom ?e malo po?aka?, ker za tak denar kot si ti napisal bo? dobil dobesedno jamo brez dna, pa ?e vedno ne bo? imel garancije, da ti bo avto normalno delal in se bo? naokrog vozil ?iv?en in nezadovoljen, namesto da bi u?ival v vo?nji (kar je pa bistvo tega avta).
Glede avta, ki si ga pa linkal ti pa svetujem, da pokli?e? in se zmeni? za ogled in test, ?eprav sem jaz zelooo skepti?en. Avto se prodaja ?e kak?ne pol leta ?e ne ?e ve? (?e se prav spomnim), ima veliko km , je ?ibkej?a verzija, je eden izmed prvih letnikov pa sigurno bi se ?e kaj na?lo. Tako da malo premisli,koliko se ti spla?a tvegat.
Jaz bi ti svetoval, da si raje ogleda? rde?i dve, ker imata vsaj malo km, kar je pa tudi ?e nekaj Ob ogledu pa bodi pozoren tudi na druge stvari in ne le na motor tako kot to ljudje pri Rx8 vedno delajo. Res je da ima? s slabim motorjem takoj 3000-5000? ali pa ?e ve? stro?kov, vendar ne sme? pozabiti, da je to ?porten avto in je dobro ?e je cel v dobrem stanju, ker dober motor ti ne bo ni? pomagal ko ti bo pri ?portni/hitri vo?nji kaj crknilo in bo? odletel v drevo (pa? najslab?i scenarij, ampak realno gledano ima? z drugimi deli lahko tudi velike stro?ke, ne le z motorjem).
Glede tega za kak?en denar se jo spla?a vzeti ti pa lahko povem nekako tako: avto se pogosto primerja z Hondo S2000 in dobre Rx8 se po ceni kar pribli?ajo Hondi.Kaj bo? pa dobil za tisto, ki od take cene zelo odstopa in ali se ti pri wanklu spla?a tvegat pa sam preceni. Nekako tako je bilo na nekem forumu napisano ko sem jaz kupoval svojo, pa se mi je takrat zdelo kar to?no, koliko pa to velja sedaj pa ne bi vedel. Vsekakor pa velja da je Rx8 ?portni avto in lahko pri?akuje?, da bo? za dobro pla?al tudi dobro ceno, ostale so pa v 90% cenej?e z razlogom.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Samo tko, kako to da ti ?e nobene nisi kupil?
Druga?e se mi pa ta zdi super, ?e 06 letnik je tako da ima odpravjlene vse te?ave, pa glede na ceno je lastnik verjetno res skrbel zanjo. Tako da kar hitro na testno
Povezava za deljenje
Deli na druge strani