Po dobrih mesecih uporabe GY Asy6 lahko napišem, da gre za lepo vodljivo in tiho gumo, tudi voznja v dežju je suverena, nisem pa probaval limitov, ker to nikoli ni bil moj namen.
Malenkost sem razočaran nad porabo, saj sem glede na reklamne napovedi pričakoval, da bo vsaj enaka, kot na zimskih Continental TS 870P, pa je višja za cca 3 dl na 100km. Tako da pod črto je Conti po mojem mnenju še eno stopničko višje, saj ji tudi glede performansov nimam kaj očitati.
Verjetno se modela icept evo3 ne dobi v dimenziji 225/55/17, je pa w462 drug profil gume.
Ko sem sam kupoval v jeseni, je bil Hankook 30 eur po kosu cenejši od Continentala, sam sem izbral slednje. Menim pa, da tudi s Hankookom nimaš kaj zgrešiti, sigurno bo boljši od Save.
Zanimivo, ker kolikor sem jaz videl, ima Shell črpalke samo za tovorna vozila:
- Shell Truck Center v FRAMU pri Mariboru
- Shell avtomatska črpalka za tovorna vozila v Sežani
- Shell avtomatska črpalka za tovorna vozila v Ajdovščini
- Shell avtomatska črpalka v Šempetru pri Gorici
- Shell avtomatska črpalka za tovorna vozila v Kopru
- Shell avtomatska črpalka za tovorna vozila na Jesenicah
Pa najbrž je še kakšna. Vem pa, da je včasih bila Shellova črpalka na Jesenicah nasproti stavbe, v kateri je zdaj občina. In mislim, da je bila tudi v Vodicah...
Drugače sem se za GY odločil po priporočilu soseda - vulkanizerja, glede na ceno naj bi dobil največ. Tudi naročil pri njemu in ko se bom odločil za menjavo, me bodo že čakale.
Samo te ankete so tud bolj vljudnostne narave, učinka pa verjetno za nas uporabnike nobenega. Sem dvakrat že v anketi napisal bolj splošne pripombe v smeri supporta do uporabnikov, pa ni bilo nobenega povratnega odgovora.
Kot sem zasledil, Autobild testira letne gume v dimenziji 225 45 R18, test pa bo objavljen v nekaj tednih. Sigurno boljši približek dimenzijam gum iz naših Mazd.
Sam ga bom sigurno prebral, potem pa se za nekaj odločim.
Prekopiral iz internetne strani Agencije za varnost prometa.
Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila ali v soglasju k registraciji vpisane v rubriki »dovoljene pnevmatike« ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali kategorijo hitrosti.
S tem se tudi jaz strinjam, kvaliteta se pokaže na dolgi rok. Pri mojem načinu vožnje sem jaz premium gumo vedno zamenjal zaradi starosti in nikoli zaradi obrabe.
Drugače premium letna guma 19 col za Mazdo 6 pride cca 200 EUR po kosu, zgoraj ste pisali, da je npr. pol cenejša guma lahko samo za 20% slabša v kakovosti od premium. Včasih te lahko ravno ta razlika v kakovosti reši v kočljivi situaciji, zdaj ali razlika v ceni odtehta razliko v kakovosti, pa naj vsak presodi zase.
Tudi na moji Mazdi so po 15k km prevoženih opravili servis in zamenjali motorček desnega ogledala. Po protokolu so zamenjali tudi podložke injektorjev.
Sodba je na osnovi občutka pri obeh gumah, ko so nove.. Namreč, vredestein že kot nova je bila za en drek pri bočnem oprijemu.Ali drugače npovedano, pri zavijanju nimaš najbojšega občutka, ker imaš filing, da bo šel avto ravno. 🙄
Ja, saj drži tudi vredestein v redu v snegu pri vožnji naravnost. Razlike so v detajlih. Da v vožnji po mokrem ne govorimo. Tukaj hankook zmaga tudi pred vsemi zimskimi gumami, ki sem jih imel dosedaj.
Jaz bom za 6-ko vzel good year F1 assimetric 6. Zamenjale bodo F1 assimetroc 5,ki jih imam sedaj gor.
6-ka za 6-ko🙂
Naj bi bila 6 Asymetric izboljšana verzija Asymetric 5, naj bi pa zaradi tega trpela odpornost proti aquaplaningu.👎
Sicer jo imam tudi jaz ogledano, bom pa videl, kaj se bo sploh dalo dobiti v klasični dimenziji za 6-ko.
Sam sem imel 19 col Turanzo T001, ki je še starejši model od T005, pa nisem imel nikoli težav pri vožnji, le letošnjo sezono sem opazil, da so na mokrem ob hitrem pospeševanju podrsavale. V kombinaciji z zimskimi sem prevozil 75k km. Če je T005 enakovredna T001, bo spomladi v ožjem izboru za nakup.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Po dobrih mesecih uporabe GY Asy6 lahko napišem, da gre za lepo vodljivo in tiho gumo, tudi voznja v dežju je suverena, nisem pa probaval limitov, ker to nikoli ni bil moj namen.
Malenkost sem razočaran nad porabo, saj sem glede na reklamne napovedi pričakoval, da bo vsaj enaka, kot na zimskih Continental TS 870P, pa je višja za cca 3 dl na 100km. Tako da pod črto je Conti po mojem mnenju še eno stopničko višje, saj ji tudi glede performansov nimam kaj očitati.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Povezava za deljenje
Deli na druge strani