Ja, hrana pri nas je res kategorija 2, ki se prodaja po prvi ceni. ?e ?okolada v M?llerju se razlikuje od ?okolade v drugih trgovinah. Glede avtomobilov pa je bolj?a oprema noter za standardno. Je pa res, da so avtomobili v osnovi dra?ji kot pri nas - preverjeno.
aja pa se da se pohvalm,sm vceri vse na avtu homologeru
Zanimivo... Pri nas pa je res tako... Smo kupili mazdo premacy 2.0D (2003) in ima v homologaciji samo 195/55 R15, C3 (2002) je imel 185/65 R14 - ?e se ne motim, BMW (2006) ima 235/65 R17, edino kia (2009) ima dve dimenziji v homologaciji.
Druga?e pa ima mazda v knjigi dve ali tri dimenzije, ?e se ne motim, C3 je imel dve dimenziji, BMW pa ima 3 ali 4 razli?ne dimenzije v knjigi. V homologaciji pa ?al ni tako.
Enako je bilo, ko je sosed kupil mercedes C z AMG lookom in je imel tudi samo standardna AMG plati??a v homologaciji. Potem si je vse skupaj uredil in so mu dopisali vsaj 10 razli?nih dimenzij (sem mu jaz vozil papirje v MB).
seveda, razn ce nima tvoj avto ze tovarnisko vpisano to dimenzijo
V Sloveniji imajo vsi avtomobili od dolo?enega leta (se mi zdi da leto po vstopu v EU) samo eno dimenzijo v homologacijskem karton?ku, ?eprav npr. v Nem?iji ali drugje velja ve? dimenzij za "legalne".
Imam Mazdo5 110cd l.2007 prevo?enih 122000km.Me pa zanima kaj bi bilo lahko narobe, ker se mi je poraba pove?ala za povpre?no 1,5l na 100km na isti relaciji in ob istem na?inu vo?njel.
Lp.
?e ima turbino, bo mogo?e ?la turbina, mogo?e se ti bo v kratkem pri?gala opozorilna lu?ka in bo? moral zamenjat ali spucat izpu?ni sistem. Si zamenjal gume in si ?el na ?ir?o dimenzijo in ve?ji presek plati??? Tukaj ima? 1001 spremenljivko, ki lahko vpliva na porabo.
Furam mazdo6 2004 (2.0 dizel, 89 kW), gor so original gume in feltne 15".
Pripravljam se na nov nakup - zanima me, kak?ne imate kaj izku?nje, se mi "spla?a" (v smislu udobja vo?nje itd) vzeti kaka ve?ja plati??a, 16" recimo?
In katere gume bi se priporo?ale? Ok, ne bi glih najdra?jih, ampak tudi kak?nim preve? poceni, pa da jih pol preklinjam nadaljnjih 30.000 km, ne bi rad ...
Vozim zmerno, v?asih malo pritisnem, a ne pri?akujem od avta ni? ekstremnega.
Aja, a ima kdo tudi kak nasvet glede plati??? Kaj sploh pa?e na mojo 6?
TNX!
Najprej poglej v homologacijski katron?ek, kaj lahko natakne? na avtomobil, potem pa sta ti omejitev le ?e denarnica in tvoje ?elje (izgled,...).
?e izvzamemo leto?njo zimo, je na cesti dan ali pa dva sneg in da bi se tega vstra?il, pol je ?e bolj?e o kakem 4x4 razmi?ljat.
Pri nas je pozimi 2 tedna sneg na cesti, oz tako dolgo, dokler se ne stopi s pomo?jo soli z drugih cest, ker je na?a ob?ina v popolnem bankrotu in niti cest ne ?istijo. Sicer so imeli neke ljudi najete, ki so ?istili s traktorji, ampak to se ne da primerjat s cestno slu?bo, ki plu?i in soli. ?e pa si se pelja za tem, ravno takrat ko je porinil sneg s cesti??a, je za njim ostala ploskev vtisnjenega snega v asfalt, ki je bila spolzka, kot led. Da ne omenjam, kako je to izgledalo, ko je dodatno zaledenelo. In v takih pogojih pri nas RWD pozimi odpade - se je ?e popolnoma vsak prito?eval nad RWD, tudi poklicni vozniki.
Mene tudi fascinira kam so dali ponovem glavno PC enoto....direktno na vrh motorja totalno izpostavljeno vsem vplivom...se posebej vodi prahu in nenazadnje udarcem saj je direkt pod prvim pokrovom ki je mehak. Za sunit Cpu rabis pajser in 15sekund cajta....
Defakto pa se tistega malega placa li je v moji za webasto ni vec...webasto no go.
Ampak zgleda pa hudo lepa....
Mogo?e pri?akujejo pogoste menjave in so mehanikom olaj?ali delo. Po drugi strani pa se motorni prostor vsepovsod zapra?i in uma?e. Za grand finale pa na servisu "zadani" malomarnega mehanika in bo? imel cel motorni prostor masten, kot ?e bi vozil 50 let staro kripo s slabim vzdr?evanjem.
PS: Kaj ti dela? s pajserjem pod motornim pokrovom?
@Z M A J: Da bo? vedel.. poraba priusa ni tako majhna, kot se govori. Bossova M6 pije manj, kot prius. Ni vse v reklami in ?tevilkah na papirju. Eno je laboratorijski test, drugo pa je "realni test", ?e se lahko tako izrazim. In ja, poraba se ?e kako pozna, tudi teh 8 decilitrov. Seveda pri tistih, ki naredijo do 10.000 km letno to nima nekega vpliva, ampak pri tistih, ki so odvisni od potnih stro?kov in lastnega avtomobila vsak dan, pa je razlika o?itna.
Evo,
imate nekaj za bolj?o voljo glede porabe, v drugem delu je med drugim tudi Toyota Prius Vs. BMW M3. Clarksonov zadnji stavek pa tako ali druga?e pove vse.
Kondenzator je ok, zani? je pretvornik 24V>12V pod voznikovim sede?em, ki se lahko toliko pregreje, da se avto vname (dva sta ?e zgorela, en v Nem?iji in en v Avstraliji, sicer oba ?e na lagerju)....
Te pretvornike (za Mazdo jih izdeluje drug proizvajalec) morajo zamenjati.
Vidi?, to je tisto sr*nje v katero so zabredli vsi proizvajalci vozil! Na vsakem sestavnem delu pi?e "Made in China", v?asih je bilo na mazdi "Made in Japan", pa ?e si pogledal motor, sede?, ali samo navodila za uporabo. Danes pa je samo na motorju "Made in Japan", pa se to samo na kakih glavnih delih, katerih res ne morejo dat drugim. Vse ostalo pa je ?kart zaradi katerih trpi ugled znamke! To je v dana?njem svetu prisotno ?al pri vseh zmankah! Tudi pri nobel modelih, kar je porazno!
?e ho?ejo prodajat kvaliteto, kot so jo neko?, naj sami poskrbijo za kvalitetne izdelke, seveda bo potem cena toliko vi?ja, ampak to ne bo motilo nikogar, ki se bo za tak avtomobil odlo?il, ker bo ob?utek tiste originalne zanesljivosti neprecenljiv - ni ga lep?ega kot obiskovati samo predpisane servisne intervale.
Tudi jaz sem malo klicaril okoli, pa mi je pri Mo?niku dala dobri 800? popusta za cd 150 Challenge karavan bela metalik (redna cena 25840?), drugje sem preko telefona dobil ve?. Moramo pa it na ?tiri o?i se pogajat, takrat vidi? dejansko koliko je prodajalec fleksibilen pri ceni.
Cene servisov so res pretirane. Do sedaj je o?e pla?eval za redne servise za VW Passat-a CC 2.0TDI 150? za servis, res da je do sedaj imel samo par osnovnih servisov ker ima avto ?ele 50000km. Ko sem mu povedal da so servisi za Mazdo dra?ji, me je kar debelo pogledal. Tako da upamo da jih bodo res zni?ali, ker je defenitivno pretirana.
Izgleda, da so cene servisov v vsakem servisnem centru svoje! Pri nas ljudje govorijo, da stane servis za passata okrog 250-300 EUR - Pomurje. Jaz vem, da pri popoldancu stane servis za mojo mazdo (Premacy 2.0D) do 150 EUR. Je pa res, da liter olja stane okrog 18 ali 19 EUR (org Mobil). Vedno mi zamenja tudi vse filtre in vse preveri. Veliki servis pri 160k km pa me je stal nekje 480 ali 580 EUR - se ne spomnim to?no. Veliki servis pa je bil delan na poobla??enem mazda servisu.
@Sirius, ampak potem je ta placebo efekt v avtomobilskem ?tevcu. Res je, da so razlike danes manj?e, kot so bile neko?, ampak ?e vedno od 150 - 200 km na tank, kar ni tako malo. En hiter kme?ki izra?un: ?e naredi? 1000 km z enim tankom, potem je vsak ?esti tank "zastonj", ?e naredi? pribli?no 200 km ve? na tank. Meni osebno se tudi "samo" 70 EUR pozna, ali koliko pa? nalijem v en rezervoar. In ker tankam v?asih tudi 5x mese?no, smo pri tej cifri v mesecu dni, kar je pribli?no 840 EUR na leto. To pa je ve? kot pla?a povpre?nega Slovenca.
V primeru, da denarja ne bi potreboval, pa zakaj bi nalival gorivo in podpiral lopove, tajkune in ostalo golazen, katero podpira na?a preljuba dr?ava? Naj se kopi?i na kupu (?e bi se vsaj...)..
Boss, sva ?e kar dva debila, ki nimava pojma, kaj je razlika. Se mi pa zdi, da je tukaj en konkreten faktor - te?a noge.
@J.J. nista debila, enostavno se ne posve?ata tem "podrobnostim". Takrat sem se najve? prevozil s Citroenom C3. Avtomobil je ob normalni vo?nji porabil 4,2 litra / 100 km, ?e si ga pa priganjal pa 4,5 L / 100 km. Jaz imam druga?e en problem, to je tisti - te?a noge. In vedno ko si re?em, zdaj bom en ali dva tanka vozil "pametno", da preverim dejansko porabo goriva, ne preko potovalnega ra?unalnika, se mi ta zastavljen sistem poru?i, ker se mi je te?ko "normalno" peljat prvih 20 km razdalje.. Tako, da v mojem primeru noga ni bila lahka. Je pa res, da bolj kot si ti??al C3, bolj si imel ob?utek, da se ni? ni zgodilo. Da navedem konkreten primer: Takrat sem se vozil s Prekmurja, skozi Prlekijo v Maribor. Naredil sem od 202 do 206 km na dan (odvisno, kako sem lahko sekal ovinke). En tank mi je zdr?al 5 dni, tako da sem tankal 1x na teden (v petek, ko sem vozil domov), kar je bil odli?en rezultat. Je pa res, da molova nafta tudi ni ve? tisto, kar je bila. Tudi pozimi je le do -25'C, ne ve? do -29'C. ?e en primer: lansko leto mi je o?e dolil le 1x nekaj petrolove nafte med molovo in mi je naslednji dan avto crknil (takrat ni bil v gara?i). Zunaj je bilo pribli?no -18'C (nafta pa do -25'C). Ko smo dali avto v gara?o, je bilo po nekaj urah vse v mejah normale.
Z mazdo zdaj naredim do 900 km, ?e zelo zaupam kazalcu stanja goriva. Po navadi dopolnim tank pri 700 km, ko je ?e slaba ?etrtina do "dna". Pri meni druga?e poraba niha med 6,5 - 7,8L / 100 km. Res je, da ?e dolgo nisem ra?unal porabe, bom pa takoj naslednja dva tanka preveril zadevo. Ampak, kot sem ?e omenil... ne vozim se ravno po pravilih in nisem tisti, ki bi lovil podatke zapisane na papirju.
Jaz naredim najvec kilometrov z molovo nafto. Pred priblizno 5-imi leti sem naredil z njo med 900 in 1000 km z enim tankom, z omv nafto med 750-850 km na tank, s petrolovo pa do 650 na tank! Razlike so bile tako velike, da kljub temu, da sem videl zadevo, sem komaj verjel, da je res.. Danes pa je razlike v enem tanku najvec do 150 km, ne glede kje tankam. Je pa res, da se sploh pozimi izogibam petrolu. V nasem koncu imamo se INO. Tam pa je nafta 1x rumene barve, drugic rdece, tretjic zelene.. Kriza.. Pri hisi imamo tri dizle in jim enostavno ne privoscimo teh zvarkov, ker so nam vcasih se traktorji crkovali.. Da ne omenjam v koliksnem casu se je filter za gorivo zamasil..
Katastrofa, cesa nam vse ne prodajo v tej gnili EU. Vcasih je bila izbira majhna, ampak kvalitetna, zdaj pa imamo veliko vsega, ampak je 99% vsega sranja (oprostite na izrazu). Vcasih smo lahko zaupali vsemu, kjer je pisalo "made in japan" ali "made in germany", zdaj pa ae tem ne mores, ker vsepovsod se skriva nekje "china" napis z "made in..." ali brez.
Nisem ravno obsedenec glede pranja avtomobila, ?eprav ga perem pogosto. Enostavno imam rad, da se peljem v ?istem avtomobilu - zunaj in znotraj. Sem vesel, da se lahko v obkeli vsedem v avtomobil in se peljem brez skrbi, da bi si umazal srajco ali poleti belo majico. ?e primerjam sosedov avtomobil, ko se vedno uma?e?, ko se vsede? noter, ne glede na barvo ali tip obleke/obla?ila.
Zanimivo mi?ljenje glede pranja avtomobilov.. Pri nas pa vsi mojstri re?ejo ravno nasprotno - pozimi bi ga naj pral vsak dan, da bi odstranil ?im ve? soli z avtomobila (vse soli vemo, da ne moremo odstraniti, ker je ne vidimo), ker ravno sol najbolj najeda avtomobile.
Na?el sem eno stvar, ki ne rjavi pri premacyju, in sicer je to pokrov motorja. Ta je bil menjan, ko sem pribli?no 7 let nazaj zadel divjad na cesti. Takrat so mi namestili popolnoma nov pokrov, katerega so barvali pri nas. Po sedmih letih na njem ni pikice rje.
@SpEkTr tale rob je najbolj strupen pri mazdi, ?e se lahko tako izrazim. Ravno tale rob je bil pri mojem najprej rjav! Kmalu za tem pa se je za?elo pri prtlja?nih vratih, nato pri voznikovih in sovoznikovih vratih, na koncu pa na pragovih in podvozju. S tem, da na podvozju je bilo verjetno prej, ampak vsak mesec ne grem v kanal, da bi gledal pod avtomobil (to bom naredil zdaj pred barvanjem, da vidim "koliko je ura"). In zdaj kot sem ?e povedal ve?krat, so spet ti prej napisani robovi na udaru. Saj se zavedam, da najbolj dr?i prva, tovarni?ka barva in vsa popravila ne bodo nikoli v celoti re?ila problema. To si predstavljam kot raka pri ?loveku. Ko se enkrat za?ne, se kon?a samo s smrtjo - redki mu uidejo. ?e eno vpra?anje za tebe: Kaj ima tvoj avto za izolacije v blatniku?? Izgleda kot tepih, oz. itison ali kako se mu ?e re?e. Moj ima isto zadevo, ki se vrhunsko prepoji s soljo in z vso nesnago, za povrh pa se ne da o?istit do ?istega - ne vem na kaj so mislili, ko so za?eli to dajat v avte...
In zdaj ko berem va?e trditve se mi zdi, da tudi, ?e bi neko? kupil popolnoma nov avtomobil, na njega naredil za??ito, takoj na novega iz trgovine, mi ne bi veliko pomagalo, ker izgleda, da tudi novej?i rjavijo "od znotraj". Saj vem, da imajo japonski avtomobili tanj?i pleh, ampak da kljub vsej tehnologiji ne odpravijo tega problema pa je katastrofa. Sicer pa... ?e bi odpravili ta problem, bi japonski avti bili ve?ni.
PS: Bolj kot pere? roke, ni slab?e! Ima? pa eno skrb manj, da bi se ?esa nalezel, ker so roke najbolj umazan del telesa!
Pribli?no leto dni po prihodu novega Acorda, sem govoril z enim mehanikom in mi je povedal, da so novi avtomobili, sploj japonski, katastrofa od avtomobila. Sama zanesljivost je na vrhu, ampak pleh jih je*e do daske! In sem res videl pribli?no leto dni starega accorda, ki je imel stike, oz. ?raufe kjer je pritrjen plasti?ni odbija? v kovino (na robu blatnika) rjave!! Sicer so plasti?ni, ampak se je videla konkretna rjava ?rta, se pravi, da prakti?no nov avto rjavi (takrat je bilo leto 2009 ali 2010 se mi zdi). Da si tak?en kiks privo??ijo proizvajalci v dana?njem ?asu je res absurd! Trenutno so pri hi?i mazda (2003), kia (2010) in bmw (2006). Edino bmw je brez vsake rje, izgleda kot nov! Tega tudi najve? rabimo, tudi po brezpotju, ampak se na njem ne pozna ni?. Ko se opere je kot nov. Pri kii, kjer so lak po?kodovali kamen?ki, lepo vse rjavi (?e na stebru pri vetrobranskem steklu). Mazdo sem pa lepo opisal ?e prej (predvsem robovi na vratih, prtlja?nih vratih, pragovi... Katastrofa. Cena novih vozil z malo opreme je pa takoj pri 30k eur..
Glede rjavenja nekako najbolj zaupam Francozom - smo vedno imeli citroene in noben ni zarjavel (od vro?ega cinkanja naprej). Po navadi imajo vsi avtomobili okrog 200k kilometrov, ko jih prodamo, tako, da jih ravno ne gledamo v gara?i. In tudi to nekaj pove. ?e bi za?el rjaveti pri 200k km, mu nih?e ne bi zameril, da pa za?ne ?e pri 80k km, kot moja mazda je pa preve?. In ravno zaradi tega sem odprl to temo, ker me zanimajo va?e izku?nje na tem podro?ju.
@LEPI, sem ravno prej?nji teden videl pribli?no leto dni staro opel antaro (ali ta njihov terenec, upam da sem prav napisal tip vozila). Na prtlja?nih vratih, okrog kromirane letvice je bila rjava, kot 20 let staro vozilo! ?e malo pa bo prerjavel. Sicer se lastnik za to ne sekira preve?, zaradi takih ali druga?nih razlogov.
Najprej bi se opravicil, ce sem mogoce odprl temo, ki ze obstaja.
Zanima me, kako je kaj z rjavenjem novih ali novejsih modelov mazd? Ker v prihodnosti nameravamo zamenjati avto, se osredotocamo predvsem na CX5 in CX7 AWD. Jaz osebno sem skepticen zaradi pleha, ker je stvar zelo nelagodna, ce ti 5 let star avto rjavi, so robovi napihnjeni - vse okrog,... Jaz osebno vozim mazdo premacy 2003 dizla. Bonboncek od avtomobila, ce odtehtamo pleh (sicer tezko, ali nekak gre). Ko je avto dopolnil 5 let, je "sel" prvic na barvanje. Takrat so naredili tudi izolacijo, z neko peno zapolnili pragove,... Letos bo barvan drugic.. Res, da ima avto cez 200k km, je pa vsak teden pran, pozimi vcasih veckrat na teden, poliran veckrat letno, skratka odlicno negovan in zaradi tega je to rjavenje za moje pojme absurd.
Zdaj se obracam na vas, ker me res zanima, kako kvaliteten je pleh na novejsih mazdah? Ne bi rad, da se zgodba premacija ponovi na drugem modelu, ker sama zanesljivost ne pomeni veliko, ce te pleh izda v petih letih.. Avta pa ne mislimo menjat vsaj 10 let. Prosim za vasa mnenja, znanja, izkusnje..
@maniaxxx, to kar se ti dogaja, ni ravno normalno. To se je pri nas dogajalo na citroenu C3. Tam so nam razlozili enako kot tebi - ni nas problem, znajdite se sami. Cez cas sem nekje zasledil, da se to dogaja, ker je neka napaka v barvi in zaradi tega je avto bolj dovzeten na "rjave pikice". Jaz sem jih odstranil z grobim delom gobice za odstranjevanje mrcesa. Ta gobica ne poskoduje laka. Srcno upam, da se ne bos spravil nad to nadlogo s kaksno viledo, ker potem bos imel resen problem.. Zaradi tega ti avto ne bo rjavel. Se pa zadeva ponavlja in je zelo nadlezna - no, vsaj meni je bila.. Pri moji mazdi se to ne dogaja. Avto je parkiran v garazi pri delavnici, kjer se reze s fleksom, vari, brusi,... In ni nobene tezave z lakom. Je pa metalik srebrna (moj drugace rjavi 100/h in bo letos na spomlad ze drugic barvan, pa je letnik 2003).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, hrana pri nas je res kategorija 2, ki se prodaja po prvi ceni. ?e ?okolada v M?llerju se razlikuje od ?okolade v drugih trgovinah. Glede avtomobilov pa je bolj?a oprema noter za standardno. Je pa res, da so avtomobili v osnovi dra?ji kot pri nas - preverjeno.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani