Evo ogrel sem se za mazdo 3 g120, letnik 2014. Berem da je masina dovolj mocna, poraba pa tudi kar ok? Se splaca kupovati ta avto z 200k prevozenimi km ali je bolje gledati 100k za cca 2k evrskih vec? Po researchu vidim, da je hiba eko usnje v notranjosti in slaba barva karoserije, kaksne so vase izkusnje? Na kaj naj bom pozoren pri nakupu?
Moj prejsnji avto pa je mazda 6 1.8, letnik 2004. in pricakujem kar veliko razliko v prid novejsi trojki
Hja kompromisi, kompromisi. Tole mazdo sem vceraj na hitro testiral in je glede na obcutek delovala OK. Sicer je na desni strani malenkost porajsana ampak za 4k in roko bi jo odpeljal malo heca. Zanima me ali ima bencinska Mazda 6 2.0 107KW (letnik 2013) jermen ali verigo? Eno imam ugledano in v servisni knjigi na 120k ni omenjena menjava.
Torej, na leto se porabi okoli 1800 evrov za nafto (če na leto prevozimo okoli 25.000 km), torej v petih letih 9000 evrov za gorivo, pa kakšnih 1000 za servise in še kakšnih 500 za gume. In pri taki cifri (okoli 10500 evrov v petih letih) bo problem 57 evrov na leto? Jah, se pozna, da sem kmet in s hribov doma, pa mi določene stvari niso čisto jasne...
Ce das v 5ih letih za servise samo 1000eur svaka cast tvojemu avtu Ce sem jaz zadovoljen z bolj svoh masino, manjsimi pnevmatikami itd. je to moja stvar, sicer pa vsakemu svoje. Tukaj je govora tudi o npr. 1.0 ekoboost Fordovi masini, tako, da so razlike hitro vecje. Sploh ce kupim avto za 5k in naredim 5k km letno se razlika hitro pozna.
Nekako sem se ze odlocil, da ce skesiram 10k, bo to za mazdo 6 ali mazdo 3 (letnik okoli 2013, starejsa generacija ne pride v postev). Res so mi vsec, zgleda velja pravilo once a mazda, always a mazda:) Za primerljiv kes dobim Focusa, ki mi je designersko porazen, sploh notri.. Leona-prodajal se je en FR, ki mi je bil vsec... kaksno Skodo fabio karavan, ki mi je sicer kar OK, glede na ceno in letnik.. toyota, hyundai, ki mi tudi nista vizualno najbolj vsec...
Trenutno si avtomobil lahko sposojam, tako da nisem cisto brez, bomo videli v katero smer se obrnem v prihajajocih mesecih:)
Okej, sem govoril iz glave ampak 57 eur se mi ne zdi nek hud dnar pri nakupu za 10k.
Zavarovanje se bo najbolj poznalo glede na ceno novega vozila. Jaz za polni kasko lahko povem da CX-3 (ki je bil nov 20k) proti 6ki (ki je bila nova 35k) je bilo razlike 100 eur
Se strinjam, samo se v 5-ih letih vseeno nabere za slabega tisocaka. Je pa res, da pri vozilu za npr. 5k najbrz ne bom vzel kaska in bo razlika precej manjsa:)
Sam to bom povedou…2.0/2.5 bencinski mazdin motor ima cca 150 eur cestnine, ce gres pa na nek 1.6 motor je pa 130 eur cestnine. To dandanes NI VEČ izgovor v prid turbo mlinčkom.
Tole kar pravis ni cisto res:) Konji pa vplivajo tudi na dražje zavarovanje. Nevem pa koliko bi se to poznalo v praksi pri osnovnem zavarovanju, med npr 120km in 150km?
Osebni avtomobili– delovna prostornina motorja (ccm) – cena v evrih (z DDV)
Kaj pa, če vzameš 6-ko karavan-dizel? Dobiš raketo pa, še ful plača boš imel. 😉
Ce priznam, sem zadnja leta delal cca 5k km na leto, tako da je ze 6ka bencinar najbrz prevec za moje potrebe:) 3ka je najbrz bolj primerna... Trenutno se najbolj nagibam na na bencinarje do max 1.8. Zaenkrat so favoriti 6ka, 3ka in Focus. Vedno bolj pa se nagibam k ceni 5k in ne 10k. Razen, ce bi dobil res dober dil, ki bi zaobjel vse kar potrebujem.
Hvala vsem za odgovore, tudi meni se zdi ok ponudba-glede na trenutne razmere, overall pa bo avto star 10 let in ima roko na srce res precej basic opremo. Zgleda pa hudicevo lepo, zato me mika 🤠samo kaj ko na zalost videz ni vse.
Skoda, da se ne prodaja noben bencinski karavan, ki bi bil najbrz idealen zame. Se zavedam, da je treba zagrabiti priloznost, vendar se mi z avtom ne mudi in sem zato toliko bolj pikolovski in ne grem brezglavo v nakup. Dam skoraj raje jurja vec za 5 vratno razlicico-ali sploh obstaja? oz karavana s park senzorji... Potrpezljivo cakam:)
Ta izjava je pa zmagovalna. Glej, priznam, sem kmet in s hribov doma, pa določenih stvari ne poznam. Mi lahko razložiš, za kaj se pa sicer uporablja avto?
Hm glede na provokacijo ti lahko odgovorim-vklopi mozgane... Drugace pa mozno, da za prevoz tudi kakih kemikalij barv itd, pac stvari, ki se lahko polijejo ali kaj podobnega. Kljuka in podrajsan odbijac ze kazeta na resno uporabo za prevoz, celo google pravi, da za cistilni servis. Sorry za kak nov siv las, ki sem ti ga povzrocil.
Imam se par vprasanj za lastnike te generacije Mazde. Se mi zdi kar preskok iz 1., bolj analogne, generacije in me je kar malo strah
Kako neuporaben je tak prtljaznik? Bord in smuci grejo notri najbrz bp, kaj pa kolo? S "pravimi" prtljaznimi vrati sem v avto komot spravil 2 kolesa, tukaj najbrz no go.
Se da preziveti brez park senzorjev? V Lj in zivljenju v bloku, kjer je problem s parkiranjem vkljucen v najem stanovanja, najbrz kar tezko. Koliko stane naknadna vgraditev PDC zadaj
Kako drago je vzdrzevanje takih avtomobilov? Ce prav vidim so gume 19? Ali lahko pri takem avtu kaj zamenjam tudi sam, npr. vsaj zarnico?
Koliko bi realno pilo to v mestu?
In se za konec, kaksne hibe oz. slabe izkusnje imate s takim avtom?
Tole sem videl ja, hvala, je kar mamljiva. Skoda za grde sedeze, zakaj bi nekdo to naredil ima pa kljuko in kar podrajsan odbijac pri prtljazniku, zgleda se je avto uporabljal za prevoz necesa. Mogoce tudi zato taka cena in menjane prevleke na sedezih. Idealno bi bilo 5 vrat in zadnji par senzorji, ampak vseeno v ponedeljek poklicem tipa, ce bo se na voljo.
Berem da ima Auris tudi turbobencinski motor, torej ima turbino. Potem je 1.33 mašina podobna Fordovi 1.0 (125km)? Ali se motim? Sicer je razlika tudi 3valjni vs 4 valjni?
Predlagam, da na servisu povprašaš ali so že bile zamenjane zadnje zavorne čeljusti, ker je bila to hiba teh modelov. Pač zajla zaštekala ali pa vodilo.
U tnx za info, vse kar pije do 9l mestne voznje mi je ok:) a obstatja tudi karavanska razlicica tega Aurisa, ali je samo Avensis?
Dejstvo je, da potem, ko skeširaš, denar, vložen v avto, izgublja vrednost. Vedno se nasmejim komentarjem, češ, leasing te stane tolk in tolk, se ne splača. Recimo 10% vrednosti in to boli, nobenega pa ne boli izguba vrednosti avtomobila v tem casu za 70%, kolikor tudi izgubi posredno vrednost denar nima veze, kaj in kako vlagaš kupček denarja, dejstvo je, da če ga znaš obračati, maš na koncu vse, avto in denar, vmes pa ne šparaš za novega še sproti. To je moj point.
Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
Ja, če te skrbi izguba vrednosti avtomobila pa rentaj avto, boš precej na slabšem v 5-10ih letih 🤠
Primerjamo samo lizing ali takojšnje plačilo. Lizing je vsekakor slabši, saj denar ne izgubi toliko vrednosti kot znaša preplačilo lizinga... Če pa ti denar vsak trenutek toliko pomeni, si pač ne kupiš avta. Imaš npr. 10k za avto in še 10k lufta na računu. 10k obračas po želji, lahko tudi z izgubo... Za avto pa bom jaz plačal 10k takoj, ti pa po obrokih-vse kupaj 13k v npr. 5 letih. Avto na koncu prodava za enako vsoto. Mislim, da je tukaj logično kaj je cenejše..
Če avto izgubi 70% vrednosti, si pozabil dodati še izgubo vrednosti denarja-odštej še ene 10%
S temle, da če vzameš leasing, ti je vseeno za ceno, si pa zabluzil na polno. Tut mnogi si žal leasinga ne morejo privoščiti. Jaz osebno ne bom nikoli, ampak res nikoli več kupoval avto, torej stvar, ki zgublja vrednost, na keš. Kretenizem brez primere, ki dela ljudi še bolj revne. Če mam kupček 30 jurjev dam raje pologa 3 jurje, ostalo vzamem na 7 let leasing, 27 jurjev pa obračam tako, da z njimi kesečno pokrijem obrok za lesing. Na koncu mam po 7ih letiih še vedno isti kupček denarja plus avto, ki ga prodam mogoče za 8 jurjev. Kdor ga kupi na keš, ma samo avto za 8 jurjev
Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
Hm zanimivo, jaz osebno pa raje kupim in skesiram takoj. Pri lizingu skupno na koncu placas se par jurjev vec, tako, da si v zgubi in ne v plusu... Nevem o kaksnem kupcku denarja govoris
Vsekakor se bolj splaca skesirat na zacetku, seveda, ce ne gre ves kes za avto in potem jes crn kruh in pijes vodo prvo leto... Jaz bi skesiral do 5-10k, ne govorim o 30k. Mesetarjenje z delnicami ali crypto nima veze pri nakupu avta.
Auris 16 ali 1.33? Zakaj? Sicer mi je oblika bolj za babice ampak vseeno vprasam:)
Mali bencinarji s turbinami so skorajda vsi po vrsti problematicni, ne glede na to, katero znacko imajo na sebi. S tega vidika so Mazdini atmosferci prakticno ziheraska opcija za bolj miren spanec.
Kakšen tip avta se pa kupuje? D razred karavan? Enoprostorec? Ali mali mestni avto? Malo sem zmeden, lepite neke passate, pol omenjate clia pa sandera ... Kdaj boste kak avto omenili? 😃
Jaz kupujem nekj v rangu, mazda 3, 6, ford focus, kia ceed, proceed (kaj je sploh razlika?), hyundai i30, i40, opel astra, itd. Nekaj v rangu 5-7k (raje manj) za vecinoma mestno voznjo, racunam cca 10k na leto, tako, da je v igri bencinar. Idealno bi rad avto mlajsi od 10 let in pod 150k km, ter od prvega lastnika, karavan je plus zaradi kolesa in borda. Ce ne najdem nic pametnega pa bom kupil starejsega atmosferca za par tisoc eur, ki glede na napisano bolje dela kot novejse masine
Odsvetovali ste TSI-ok kupim, itak je VW overrated znamka za moje pojme.
Odsvetovali ste turbo mlincke ala Ford Focus 1.0. Te variante se nisem odpisal.
Potem mi ostanejo samo se atmosferci zgleda bo odlocitev simpl kot pasulj, sarcasm off.
Osebno bi tudi raje kupil od fizicne osebe.
Enako sem storil tudi pri prejsnji Mazdi. Vsaj mislil sem tako, dokler ni tipa nekdo klical in je v pogovoru omenil nek drug avto. Takrat sem vedel koliko je ura...
Avto kupiti od postenega prodajalca je skoraj misija nemogoce... Imam pa moznost nakupa Crysler Sebring od poznanega prvega lastnika
Kaj pa kaj takega, se splaca kupovati z 250k prevozenimi km? Obstaja kako pravilo koliko vreden/star/st. prevozenih km avto se najbolj splaca kupiti? npr kupim avto za 10k za katerega naj bi bilo vzdrzevanje cenejse (manj servisov glede na mladost oz. manjso kilometrino) in ga furam 5 let in prodam. Ali avto za 5k za katerega bo potrebno vec vlozka v vzdrzevanje, saj je starejsi oz. ima vec km?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Evo ogrel sem se za mazdo 3 g120, letnik 2014. Berem da je masina dovolj mocna, poraba pa tudi kar ok? Se splaca kupovati ta avto z 200k prevozenimi km ali je bolje gledati 100k za cca 2k evrskih vec? Po researchu vidim, da je hiba eko usnje v notranjosti in slaba barva karoserije, kaksne so vase izkusnje? Na kaj naj bom pozoren pri nakupu?
Moj prejsnji avto pa je mazda 6 1.8, letnik 2004. in pricakujem kar veliko razliko v prid novejsi trojki
Povezava za deljenje
Deli na druge strani