Sem sedaj nasel tole bolj splosno temo o CX-30, tako da bom raje tu postavljal splosna vprasanja o CX-30.
Ali drzi da nova Mazda CX-30 ne pride s tipali tlaka v pnevmatikah? Namrec drugace si ne vem razlagat, da imajo tipala v konfiguratorju na spletni strani na voljo kot dodatna oprema.
Po letu 2014 imajo vsa nova vozila tipala za pritisk. Eni imajo v ventilih, drugi pa na ABS.
Mazda je znana, da se ne da kaj preveč cenkati za razliko od VAG grupe, ko na redno ceno takoj odbiješ 2k plus še nekaj.
Je pa zanimivo, da se na polno prodajajo CX-3 oz. CX-30 za 20k plus. Se še spomnim par let nazaj, ko je bila mazda 3 od 16k in naprej. Za 21k si dobil polno opremljeno, sedaj se pa začne pri 21k 😒
Ja to me malo moti ja. Pa da nima avt, pa da ni malo več opreme Baje ima G165, do 4k (če se prav spomnim) enako krivuljo navora. Baje je pri G145 razlika šele nad 4k obrati.
Ja, do šihta v eno smer imam dobrih 5km. Tko, da ja. Verjetno bo sedaj kaj več daljših razdalj glede na to, da bomo hodili na kakšne izlete (otroci, pes itd.) ampak ja. Večina voženj je po mestu.
Bencinarja sem peljal. Sicer G145 in ročnega ampak zadovoljen. Točno tako kot sem pričakoval za Mazdo.
Danes popoldne grem pogledat še dizla.
Malo nabiram informacije glede mašin, kako se obnese itd. Z nakupom mi ni potrebno ravno z glavo čez zid. Zdi se mi, da so mašine ratale malo boljše in bolj "odporne" na kratke razdalje ali pač.
Just now, TiEn said:
Jaz delam že kake 2-3leta krajše razdalje z mojo zaradi spremembe službe. Vsake toliko jo razpiham in pazim da mi naredi regeneracijo, nobenih težav.
Si zadovoljen z menjalnikom itd. Jaz sicer gledam revolution top opremo.
Naj na kaj še posebno pazim, razen na zvit pleh, ohranjenost, zvok mašine itd.?
Opažam, da ima veliko ljudi diesla. Oz. se ravno ne sekira glede prevoženih kilometrov.
Gledam CD175 AWD AT par let staro. Sicer bi raje bencinarja zaradi mojih kratkih razdalj (cca 15k letno) vendar je lepo opremljena in tudi cena je kar OK.
Koliko jo bodo ubile krajše razdalje? Ok na vsake toliko časa se jo malo spiha, da se DPF spuca. Rajši ne kot ja? Pelko pravi, da naj bi bili letniki 2018 in gor čisto ok. Težave so bile pri prejšnjih dieslih.
Mah kaj pa vem. Gledam in gledam pa redko opazim. Bi rekel, da je res lahko problem. Nekje malo manjši, nekje pa večji. Tam kjer je večji se pa izgovarjajo na tehnologijo, ker je luč slabše narejena. I guess
Malo se oziram po menjavi moje trojke in iščem variante kako in kaj. Cenovno, prostorsko itd. Pa to sicer niti nima veze.
Pred časom sem šel voziti Octavio z LED zadnjimi lučmi in vidim malo kondenza. Sem rekel OK, feler v luči.. bo naslednja boljša. Pridem včeraj še enkrat na test in opazim kondenz v obeh sprednjih lučeh. Malo čukasto gledam v tisto luč in vprašam prodajalca kaj je na stvari. A gre za serijsko napako ali ne? Odgovor prodajalca, da na servisu pravijo, da se vozi 1h in če kondenz ne izgine, pripelji na servis. Baje so kakšno luč že zamenjali ampak, da ni serijska težava. Ker mi ni dalo miru, grem še do druge Octavie in ponovno kondenz. Nekje celo majhne kapljice.
Je ta kondenz v LED lučeh res tak pogost pojav? Jasno mi je, da se LED ne segreva tako kot halogenke itd. ampak vseeno? Imam občutek, da problem sicer je vendar je pri Škodi še malo večji kot drugje. Sedaj sem prav pozoren na parkiriščih...
Mogoče ve kje lahko vidim uradne podatke o dimenzijah prtljažnika za Mazdo 6 karavan? Ni mi jasno. Katalog ima xyz strani, od tega xyz-1 nekega bullshita o oblikovanju itd. in eno stran o tehničnih specifikacijah. 😕 Anyone?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Po letu 2014 imajo vsa nova vozila tipala za pritisk. Eni imajo v ventilih, drugi pa na ABS.
Popravljeno od amatejPovezava za deljenje
Deli na druge strani