Kolikor je meni znano, v Sloveniji NI nezavarovanega prehoda ceste ?ez progo. Ali je zavarovan z zapornicami, polzapornicami, semaforjem ali pa Andrejevim kri?em, kakorkoli, vozniki in pe?ci so VEDNO opozorjeni, da njihova pot pre?ka ?elezni?ko progo. ?e kdo ve kje za kak?en legalen prehod ?ez progo, ki ni zavarovan vsaj z Andrejevim kri?em, naj sporo?i, ampak mislim, da v Sloveniji tega ni.
Kot omenjeno se oziram po novem avtomobilu in mazde so na vrhu pri izbirne skupine. Po narejeni testni vo?nji s trojko in gledanja ostalih mo?nosti mi je padla v o?i tale rabljena 6ica karavan. Glede na opremo se mi zdi cena razumna, bi lahko vi bolj izku?eni mazda?i podali ?e va?e mnenje?
Ima kdo izku?nje s tem agregatom oz. pozna obna?anje le teh, vo?nja, hibe in pokvarljivost ... ?
Pi?e letnik 2013 vendar je notranjost(sode? po slikah na medmre?ju) 2012 ... ima magi?nih ~85kkm.
Izgleda lepa. Kilometri so res magi?ni, ampak pri Mazdah to itak ni te?ava...dobi VIN in na prvega poobla??enca z njim pa bo? videl, na ?em si. Je pa ?isto mo?no, da so realni kilometri...
Moti me edino nekaj...tip je pri oddaji oglasa obkljukal dosti preve? kljukic. Samodejno upravljanje dolgih lu?i? Sistem za samodejno zaviranje v sili? Naprava za pranje ?arometov? 19'' plati??a? Sistem za ohranjanje voznega pasu? Elektri?no nastavljiv sede?? Paket Memory? Bose ozvo?enje? Sistem za opozarjanje na mrtvi kot? Ni? od tega ta 6-tka nima... Ima pa za moj okus najbolj?i motor v tej generaciji ?estic. Ravno dovolj ?e potegne in ravno dovolj je ?e poceni za zavarovanje. CD180/185 je malce predraga...
Glej popolnoma vsi smo pre?iveli, pa so nas fotri preva?ali v katrcah, jugotih brez sede?ev, brez pasov, na starih tigar gumah pozimi. Pa so te avti tudi ?li 130.
Varnost je nekaj s ?im so nas tudi peljali naprej, tehnologija dela svoje in ima seveda ceno, avto enakega razreda je narastel za celih 10.000?. Dejstvo je da so v?asih vsi avti bili taki se pravi enakovredno 'slabi', danes se merijo druga?e. Na primer ?e se 20 let star avto in dana?nji avto sre?ata je problem...
No, glih popolnoma vsi niso pre?iveli. Res je pa, da smo pre?iveli vsi tisti, ki smo danes tule.
Itak pa si pri?el do enakega zaklju?ka, kot sem ga napisal jaz...?e se sre?ata 20 let star avto (ali pa Tata Indica, ki je na ravni 20 let starega avta) in nekaj pribli?no modernega, je =ba... In zakaj bi tvegal, ?e se da temu tveganju izognit? To je podobno, kot da se odpravlja? na downhill s kolesom in ti nekdo ponuja ?elado, ti pa odvrne? "kaj mi bo ?elada...ve? kaj smo delal pri 12-ih letih na dost bolj zjahanih kolesih, brez ?elade, pa smo vsi pre?iveli...".
Hja...kaj tak?nega bi pri meni osebno pri?lo v po?tev le v primeru, da bi bila izpolnjeni naslednji trije pogoji:
- na vsak na?in in brezpogojno si ?elim nov avtomobil
- sem v dokaj veliki finan?ni stiski ali pa za avtomobil reees ne ?elim zapraviti veliko (?eprav slednje je relativno)
- mi popolnoma dol visi, v ?em se preva?am naokoli
?e katerikoli izmed teh pogojev ne bi bil izpolnjen, bi gledal v drugo smer. Glede varnosti je pa takole...je nekje na ravni 20 let starega Twinga. Zdaj pa...?e je to dovolj varno ali ne, pa ve vsak zase. Poleg tega...vo?nja s tole zadevo nekaj let nazaj je pri cca. 130 km/h bila nekaj najbolj adrenalinskega v mojem ?ivljenju...
Jures, jaz ne ciljam konkretno na tebe, ne me narobe razumet. Ja, mogo?e je tvoja izra?ena privo??ljivost bila malce pretirana, ampak te ?e ne uvr??am med ?erife. Me je pa zmotila izjava Nejca, ki je mnenja, da nekatere pa je potrebno drkat, ker si drugega ne zaslu?ijo...
Se pravi policija drka v glavo nedolzen folk in zvecer na to masturbira... ?
Ok,nevem kake so tvoje izkusnje z njimi. Zase lahko recem da imam korektne...
Ampak... a to pomeni,da mi,ki nismo policisti,moramo pogledati stran ko vidimo situacijo vredno policijskega posredovanja,ker oni bodo pa itk sam drkal v glavo,zvecer pa ?e 1x drkal , al kako?
Ne mislit da te zezam,res me zanima tvoje mnenje...
Gre se samo za to,da veliko ljudi ne zna ziveti po nacelu "zivi in pusti ziveti". In to se zelo dobro pokaze za volanom. Ker imamo v avtu pac vse pod kontrolo...
Z dr.anjem sem ciljal izklju?no na tole tvojo izjavo:
Jaz se s policisti na?eloma zelo dobro razumem, so pa med njimi tudi kreteni (kot seveda v vsakem poklicu). In ?e se ?e nekdo ?eli igrati ?erifa na cesti, je dobro, da to po?ne na pravilni in koristen na?in...kot policist.
Ne, ni prav da pogledamo stran. Prav je, da to obsojamo. Tudi jaz obsojam kretene na cesti, pa verjemi, da jih pri svojih 45.000-50.000 letnih kilometrih vsak dan vidim nekaj. Na organ pa mi gre narod, ki ob kretenih na cesti tudi sami postanejo kreteni. Zakaj to mislim? Recimo, da se nekdo lepi na rit, blenda, gestikulira, se dere itd... Potem ga pa ?erif iz principa ne spusti naprej ali pa celo upo?asnuje, ?e?..."saj ne sme? naprej, ker se jaz peljem po omejitvi in nih?e ne sme peljati hitreje od mene". Kaj s tem povzro?i?? Tisti za tabo se ne bo umiril zaradi tega. ?e je bil kreten do takrat, bo ob tak?nem dejanju ?erifa njegov kretenizem kve?jemu dobil krila. Posledica? Namesto, da ima? na cesti kretena ranga 9/10, ima? naenkrat superkretena ranga 12/10. Na koncu te bo itak prehitel, le da se bo od takrat naprej obna?al ?e huj?e...
Potem pa bo? z ?egnom dr?ave in ?ir?e javnosti dr.al ljudi v glavo in zve?er na to masturbiral...
Ne leti samo na tebe, temve? vse samooklicane cestne ?erife, za katere so vsi hitrej?i od njih divjaki, katere je potrebno obesiti, vsi po?asnej?i pa nesposobni, katere jih je treba...obesiti...
Ne opravi?ujem tega, kaj je BMW-ja? po?el...obsojam pa vse, ki se vsaj pribli?no najdejo v zgoraj napisanem.
Misli? tisto, ki izmed vseh njegovih pogojev zadovoljuje le tega, da ima 5 vrat? Pa OK...recimo da je ?e dobro ohranjena...
A mogo?e kdo ve za kako dobro Mazdo 6, ki se oz. se bo v kratkem prodajala? Gledam po avto.net pa mi trenutno nobena ne odgovarja preve? ...
Idealno bi bilo nekaj takega:
- letnik 2010-12 (facelift)
- 5 vratni model (pogojno tudi karavan, samo raje ne)
- veliko opreme (?e se le da GTA)
- 2.2 dizel (120kw bi bilo super)
- barva ?rna ali bela
- seveda ?im bolje ohranjen in po mo?nosti s preverljivo zgodovino
Ok, vem da so zelo restriktivni pogoji ... samo pa? to so ?elje, lahko je tudi odstopanje seveda. Razmi?ljam tudi o uvozu, kjer je izbira ve?ja samo tam pa nastopijo drugi problemi. Ve kdo za kako zaupanja vredno podjetje, ki se s tem ukvarja?
S temi pogoji bo? iskal kar nekaj ?asa. Imam pa en predlog...2010-2012 letnik so ravno tak?ne, ki se znajo po?asi prodajati po izteku kak?nih 5-letnih leasingov. Malo pokli?i po uradnih prodajalcih in povpra?aj, ?e imajo ali pa pri?akujejo kak?no tak?no? Mogo?e ima kdo ?e naro?eno novo ?estico in bo v roku meseca, dveh v ra?un avtohi?i dal svojo prej?njo...
?e se ne motim, "serijska" FL ni imela USB, Mirai pa mislim da. Ima pa FL mo?nost predvajanja glasbe preko BT, medtem ko pred FL nima te opcije. Pred FL ?estica je kar se ti?e infotainmenta dejansko kot iz kamene dobe... Konkretno zaostaja za konkurenco.
Kot ?e napisano, pred trditvami glede porabe v stilu "to je preve?" moramo vzeti v obzir re?im vo?nje (mesto, relacije izven AC ali AC) in te?o noge.
Jaz recimo vozim 6-tko z enakim motorjem, kot ga ima tista ta druga, bela, torej 185 KM 2.2d. Cca. 90% vo?nje imam po AC, ve? ali manj po omejitvah z redkimi izpadi proti 200-tici (da se znebim kak?nega te?nega BMW-ja?a... ). REALNA poraba (torej ne po BC!) v zadnjih cca. 98.000 kilometrih zna?a 5,96l/100 km. BC trdi, da je poraba 5,3...
Sicer je avto vmes nekaj ?asa (cca. 10.000 km) imel nekoliko okrepljeno konjenico, ampak se pri porabi to ni poznalo.
Je pa nekaj res...ti bi rad imel porabo (realno seveda...) pod 5l? No, to pa ti skoraj z lahkim srcem lahko zatrdim, da lahko pozabi?... Moj absolutni rekord na en tank mislim da je okoli 5,2, ampak je to res absolutni minimum...
Ko je meni prvi? za?ela utripat, sem najprej klical Pelkota in njegov odgovor je bil, da je ali servisni interval ali veriga. Glede na to, da je avto bil teden pred tem na rednem servisu, sva pri?la do zaklju?ka, da so po vsej verjetnosti na Selmarju pozabili resetirat interval. Sem se oglasil pri njih in dejansko je bilo to to. PID je takrat bil 9,5. Cca 3 mesece po tem (po cca 17.000 km) je za?ela zopet utripat. Po pogovoru s Pelkotom je bila edina preostala opcija, glede na ostala dejstva o avtomobilu, veriga.
Nato sem ?ez vikend sam dosti raziskoval o tem. Povsod je bil razlog ali veriga ali interval. Enako mi je v za?etku decembra potrdil Majes v BTC-ju, kjer so mi jo potem tudi menjali. Torej, tako internet (pa? najmanj zanesljiv vir informacij), kot Majes in Pelko ("nekoliko" bolj zanesljiva) so povedali enako.
Moje informacije so druga?ne... Govoriva striktno o R2 ma?ini? Pri R2 naj bi utripajo?a DPF lu?ka nakazovala na servisni interval ali pa verigo, konstantno pri?gana pa na te?ave z DPF filtrom.
Zdaj pa tako...?e so mene dolo?eni Mazda strokovnjaki v SLO nategnili, potem jaz nategujem naprej...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Da ne bo? po nepotrebnem lomil lopate...ZVCP...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani