PS: pri tem so me vpra?ali kaj z vinjetama (letna avstrijska in slovenska). Sem rekel naj jih kar zavr?ejo, ker po avto pridem 1.12. in bom s seboj imel obe vinjeti 2018. Slovensko dobim z dokumentacijo, za avstrijsko pa so rekli, da so jo kar nazaj nalepili. Zakaj ?e? Da bom lahko takoj praskal po ?ipi?
?e se prav razumel, je en tovornjak skoraj obti?al (torej neprimerna oprema = kazen) in zato ga je ?el osebni avto obvoziti (ne prehitevati). Kaj se je dogajalo za tem iz ?lanka ne morem razbrati - ka?e samo, da so voznik in potniki v osebnem avtomobilu uspeli zapustiti avto ?e pred tr?enjem, kar je najmanj nenavadno, ?e je nasproti pripeljal tovornjak v trenutku(!), ko so ?eleli obvoziti obti?ali tovornjak.
Evo danes ko je de?evno vreme se mi je spet pojavil error za SCBS...to je ?e tretji? v roku 7 mesecev. Bom omenil na 1. servisu tam nekje januarja...drugo dela BP
Sem mi enako dogaja pri ?estici (2014).
Tisti del s kamero in ostalimi senzorji bi morali narediti bolj odprt, da bi se la?je prezra?evalo in/ali dodati ?e malo elektri?nega ogrevanja senzorike.
?e kolcalo se nam bo po ma?inah iz pred 10 - 20 let bodisi dizl ali bencinc
pa na?im dr?avam tudi, oz. bodo pa? na?li druge davke, da bodo o?emali ljudstvo
Primerjati je treba turbo motorje, proti atmosferskim motorjem - in danes je ?e ve?ina(?) novih bencinarjev turbinskih, torej?
Meni se ni? ne kolca po bullet-proof katrci (R4) - danes imam pri ?e enkrat te?jem, bistveno prostornej?em avtomobilu, ki je 4x mo?nej?i in ima vse pritikline na ?elu s klimo skoraj enako porabo.
Kot pi?e v profilu: Mazda 6 175 2.2d avtomatik; poraba je odvisna od noge
Dober to da moras LPG dvakrat tankati, medtem ko bi dizel samo enkrat se meni niti malo ne zdi dober argument in mi to ne predstavlja nikakrsne ovire, saj ima ze dandanes prakticno vsaka druga crpalka LPG. Ne govorim o klasicnem servisu, ampak o recimo menjavi sklopke, turbine, zapacanih sopah, dpf filtrih in ostalih komponentah, katere so dosti bolj drazje od bencinarjev. Jest sem recimo sklopko menjal in sem dal 280? z delom vred, ce bi imel pa dizla bi pa moral menjati se vztrajnih in bi cifra takoj skocila na 700-800 ?. Zakaj ? Zato da imam 2l manjso porabo ? No s tem k jo imam na plin imam porabo se nizjo od dizla pa tudi ce moram 2x tankat, medtem ko bi dizla 1x. To da pa novih mazd nebi mogu dati na LPG pa nisem vedel . Je ze res da ima dizel navor, katerega bencinar nima ravno zato pa pravim, da vzames malo mocnejsega bencinarja pa si zmagal. Nevem no meni osebno se LPG zdi najbolh ugodna zadeva in potem ksni govorijo ja pa dokler se ti to use povrne in nevem se kaj use. Jest imam vse racune spravljene za tisto leto, ko sem ga dal predelati in sem s svojo porabo (10l) in s svojimi letnimi kilometri imel investicijo povrnjeno v enemu letu in 300e plusa. Predelava je stala 750?.
Me veseli, da ti LPG ustreza, meni ne.
Imamo razli?ne potrebe in razli?ne kriterije. Meni je doseg pomemben; ?e bi lahko, bi avto takoj predelal na 90-litrsko posodo za gorivo.
Ali imajo plati??a vgrajene senzorje za nadzor tlaka ali sistem deluje po principu ABSa. Sem tik pred menjavo pnevmatik in plati??, pa se nebi ?elel ukvarjati ?e s kak?nimi lu?kami po menjavi.
Je kdo kdaj ra?unal ali kje prebral, koliko porabljenga goriva v prostem teku je enako zagnu motorja v funkciji i-stop. Se pravi vsaj koliko ?asa mora motor dejansko mirovati, da lahko govorimo o prihranku goriva?
Nekaj nazaj, v neki oddaji o avtomobilih, je predstavnik Peugeota povedal, da je vse nad 3 sekunde ?e prihranek. Torej - za zagon motorja se porabi pribli?no toliko goriva, kot za 3 sekunde prostega teka.
Verjetno je pri ostalih proizvajalcih podobno, pri Mazdinih bencinskih motorjih pa verjetno ?e ugodnej?e, ker je motor v polo?aju, ko ?aka samo ?e iskro (ne potrebuje zaganjalnika)
Jaz sem zamenjal danes, pa ko so mi zamenjali je pri?el ?e eden . Po?asi se bo pa res za?elo ja. Pa pogledal mi je tisto zarezo pa baje, da ?e ni tako globoko, da bi po?kodovalo ?ico da ni panike. Je pa dobro tu pa tam pogledat, ?e bi nastala bula.
Tisto zarezo mora? popraviti. ?e karkasa ni po?kodovana, ?e ne pomeni, da ni po?kodovana pnevmatika, to pomeni samo, da se da popraviti - ampak popraviti je treba. Pnevmatika je kar obremenjena, tlak v pnevmatika, segrevanje, obremenitve med vo?njo...
?e zareze ne sanira?, je bula samo vpra?anje ?asa oz. kilometrov.
V Avstriji se kdaj zapelji v smeri Dunaja, kjer se od razcepa na A9 za?ne tripasovnica. Pol se jih vozi po sredini. Od Dunaja proti jugu, ?tiripasovnica: na skrajno desnem pasu skoraj ni osebnih avtomobilov, se jih pa precej najde na "tretjem" pasu (iz desne)
To je isto sranje kot na Hrva?kem, na AC proti Beogradu. Tam imajo tudi ob popolnoma normalnih izvozih/uvozih obla?no omejitve. In ko za?ne rositi je cela AC 110, ali celo 100....
PS: glede hitrosti - dobro, da niso konec maja kaj merili ni Hrva?kem. Najprej sem pozabil suknji? (z dokumenti) in sem se pri Bi?u obrnil nazaj v Medvode, nato sem pa ?e na SI-HR meji ?akal 45 min in HR-SR meji nadaljnjih 15 minut. ?e z vra?anjem je ?la vsa rezerva, jaz pa naj bi pobral direktorja na letali??u v Bg.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vsako leto spraskam letno avstrijsko vinjeto - ja, gre la?je dol kot slovenska, ampak...
Zakaj so jo sploh nalepili, ?e sem izrecno(!) zahteval, da ne lepijo?
Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani