Ko enkrat pride? na hitrost je ok, samo ko pa sem hotel recimo z desnega pasu pri 90km/h menjati na levi pas kjer ljudje vozijo 120km/h pa je bilo vse izjemno po?asno in leno.
Lepo pozdravljeni, na tem forumu sem nov. Ze nekaj casa se odlocam za nov avto, pa je v ozji izbor prisla Mazda 3 ( gledal sem se recimo Seat Leon, Skoda Octavia, tudi novo Hondo Civic sem gledal ). Najverjetneje bom izbral Mazdo, ker je meni osebno najlepsa. Sedaj pa me zanima, ali ima kdo Mazdo 3 G100. Resno me zanima kako se obnese z 1.5 motorjem. Bil sem sicer na testni voznji, ampak z G120 modelom, G100 pa takrat ni bilo moc sprobati. Grem sicer se 1x na testno vozjo, mogoce bo takrat na voljo, ampak ce si jo kdo lasti, bi prosil za realno mnenje. Ali je ta motor dovolj mocan za ta avto? Kako se obnese na avtocesti?
Naceloma sem umirjen voznik, avtocesta v povprecju 120-130km/h. Tudi drugace vozim po omejitvah.
Lp, Erik
Imam G120, sem pa ob nakupu sel na testno voznjo z obema (G100 in G120) proti Krvavcu. Na tistem prvem klancu proti Senturski Gori se je poznala razlika. G120 je sla gor BP v tretji, razen pri hujsih ovinkih, kjer zmanjsas hitrost. G100 je bila veckrat v drugi. V tretji ji je zmankovalo sape. Se pa z obema pride gor in G100 se ni zdela podhranjena. Po ravnem nisem opazil razlike, je pa res, da sem se drzal omejitev. Po ravnem postane G120 zame prelena sele nad 160 km/h (testirano v DE).
Na koncu sem vzel G120, ker sem zivel v hribih.
Ce verjamemo specifikacijam G100 pije manj. Moja G120 izracunano na roke (ne z boardcompom) zre 6,56. Tip voznje je bolj tutti frutti.
Katere brisalce si pa nabavil ? Tudi memi se zdijo original bolj slabi.
Cudno. Meni se zdijo boljsi kot karkoli drugega do zdaj sprobanega na drugih avtih. Prvic menjal po treh letih, ker je tocno na sredi sipe pri vozniku nekoliko slabse zagrabila metlica in se je delal flek ene 2 x 10 cm. Razen tega so pucal kot novi in brez kakrsnega koli skripanja.
Je pa verjetno tudi faktor, da je avto garaziran in ne stoji na soncu cele dneve.
Zanimivo da nobenega mescana ob prometnici ne moti tistih 100.000 kamionov ki se peljejo mimo....pa to da majo bazo v BTC itd
Marsikaterega mescana motijo tisti kamioni.
Gonja proti osebnim dizlom je verjetno zato, ker osebna vozila zgenerirajo skoraj 2x toliko CO2 kot tovorni cestni promet.
Po kapitalisti?ni demagogiji ima prav sleherni ?lovek na svetu prilo?nost biti bogat. Tako da svetla prihodnost ko bomo vsi sedeli v Teslah je ?e (skoraj) tu.
O pogromu nad dizela?i v evropskih velemestih pa.. bral sem standarde za euro 6 za bencinarje in dizlce, ne mor? verjet prav enako izpustov pri obeh. Izstopajo samo bencinarji s ?e enkrat ve?jim CO2-jem. Tko da kdo se tuki zaje.. Vsa stvar je samo v tem, da politi?ari - sluge kapitala - delajo na tem, da bo na?a vo?nja ?e v bli?nji prihodnosti ratala precej draga, profit bo pa ?el ve se kam.
Mislis CO-jem? Poleg tega imajo dizli nekoliko visjo omejitev pri NOx.
Vprasanje, ce delajo na tem, da bo voznja draga. Voznja bo draga ce kaj naredijo, ali pa ne. Dejansko me pa zanima, ce razmisljajo dalj od naslednjih volitev. Glede na situacijo in njihove ukrepe, bi sicer rekel, da ne razmisljajo niti dve leti naprej.
Se komentar na carinjenje storitev iz tretjih drzav: carina je namenjena podpiranju lokalnega gospodarstva. Poslovnezi bi morali biti veseli take regulative.
Me pa hipoteticno zanima, ce grem na balkan izven EU po (zobo)zdravstvene storitve, moram tudi placati carino?
jaz ga mam tud, da se vozim ampak za vec let...pa s tem mazdinim lakom... sej ves kako je
Glede tega laka bi neki vprasal, pa bi kr tle, ceprav mogoc ne spada v to temo ... ma, ko se lih o tem pogovarjamo.
Ce je original lak tok zaendrek, (pravo) barvanje pa zamudno in komplicirano (in zato drago), ker je treba razmonitorat pol avta, da se splaca neke folije cez limat - zakaj noben ne prelakira avta ekstra? Torej, samo prozoren lak cez. Ni treba zadet odtenka, ni se treba j* z nekimi folijami, razstavit pa tut ni treba vsega, ker ni treba, da je tolk "u nulo" narjen. Gres z uno varijanto, ko pokrijes sipe, luci, itd.
... 61-letnica pa je nadaljevala vo?njo proti Ajdov??ini. Policija jo je izsledila naknadno.
Me zanima kako je to zgledalo. Moz v modrem vprasa: "gospa, ste bili vi davi udelezeni v trku dveh vozil na cestninski postaji?" Gospa zamisljeno dvigne roko do zatilja in se popraska, "ja, ja ... pa bo res nekaj na tem ..."
Dobro napisano, s stevilkami in vsem. Za kupca novega avtomobila, ce bi res hotel 16" namesto 18", bi se mu potemtakem najbolj splacalo, da naredi to kar pri trgovcu brez razlike v ceni (dobi isti avto, za isto ceno, sam da so gor 16"). Ce je trgovec za, seveda.
Se strinjam glede udobja. Zdaj sem sel spet na 16" zimske in sem si rekel, da bom takoj pazil, ce je kaj razlike ... in ni kaj dosti bolje po nasih cestah. Luknje se cuti priblizno enako. Poraba je res podobna tudi po mojih izracunih, ampak so gume druga klasa in bi moral se to upostevati. Verjetno so zimske manj varcne od letnih.
@robertos664: absolutno; samo objavil sem kataloske cene, da se ve, koliko trgovec racuna za nov izdelek.
Zdaj bi kar brisali temo. Ne vem kaj v njej je spornega - ravno nasprotno, imamo nekaj uporabnih informacij: trzno ceno kompletov platisc z gumami.
Nekdo je v neki drugi temi ze povedal slovensko Mazdino ceno 18" platisc z gumami (za trojko). Gre za (ce se ne motim) 350 EUR po kosu. Torej 1400 EUR za komplet stirih koles.
Ce se sprehodis po tujih straneh, kje celo najdes cene. V Nemciji je tako trenutna cena za 7Jx18 192.99 EUR, 6,5Jx16 pa gre po 144 EUR - neodvisno od dizajna. Se pa spomnim, da sem pred kakim mescem nekje (menda pri nas) gledal uraden katalog in je bila cena odvisna od dizajna, 18" so bile lepo cez 200, 16" pa od 100+drobiz do 180. Saj bi preveril, pa je katalog na uradni strani v popravilu.
Vem, ker gledam cene, ker bi tudi jaz prodal svoje 18". Zakaj? Ker je izbira gum neprimerno vecja v formatu za 16", kar pomeni, da so cenejse in imas boljsi price/performance. Hkrati ni nobene objektivne prednosti 18" v primerjavi s 16".
Zacnejo z "Gorivo v sosednih dr?avah tudi zato, ker ima Slovenija edina v Evropski uniji ?e vedno dr?avno nadzorovane cene pogonskih goriv, ostaja cenej?e", ampak potem takoj priznajo, da je cnej le v Avstriji, pa benz je cnej na Madzarskem. Ostalo je vse drazje.
Stavim na to, kar je rekel Boss: italijanske cene po avtocestah. Tankali bomo pa kje drugje.
Z biodizlom pa sploh ne zacet, EROI je premajhen. Ce bi hoteli tankat rastlinsko olje direktno, bi rabli 30 let starega golfa, ne pa modern motor z nicelnimi tolerancami. Kar pa za sabo potegne onesnazevanje na nivoju izpred 30ih let, pomnozeno s porastom avtomobilov.
Zanimam se za nakup nove Mazde 3. Od nekdaj so mi bili v?e? Japonski avti in njihova filozofija. Ker imam specifi?na vpra?anja sem odprl novo temo. Avto nameravam kupiti za dalj?e ?asovno obdobje. Natan?neje me torej zanima:
1. Koliko pribli?no so dra?ji servisi Mazde 3 v primerjavi z Ford Focusom, Renault Meganom, ipd. Kako je z ?lanstvom v mazda klubu, lahko dobim popuste tudi na uradne servise?
2. Bral sem, da imajo Mazde velike te?ave z lakom in rjavenjem. Zanima mej kaj to v praksi pomeni? Bom v parih letih moral avto na novo barvati? Mi bo v desetih letih zarjavelo podvozje? Nimam ogrevane gara?e ali kaj podobnega, le "kozolec", tako, da je pozimi avto vseeno "na udar".
3. Kako je z navigacijsko SD kartico kupljeno prek spleta, je to alternativa tisti zasoljeni 500 ? "navigaciji", ki naj bi bila v bistvu le ta kartica? Verjetno predobro, da bi bilo res ...
4. 74 ali 88 kW motor? Za slednjega sem sli?al, da je izvrsten, ampak me zanima koliko dra?je je zavarovanje 2.0 motorja v primerjavi z manj?im? (okvirno)
5. Je tole dobra alternativa novem, ali je kak?en hakeljc?
6. So "klasi?ne" lu?i dovolj dobre? Je LED dobra alternativa? Kolik?na je razlika v samem delovanju, ceni in ob?utku?
?e v naprej hvala za odgovore!
1. Ko kupujes avto, reci trgovcu, da ti sprinta cene servisov. Jaz sem to pri mazdi dobil za celoten cas trajanja garancije in ne dvomim, da bi to dobil tudi pri ostalih trgovcih, ce bi jim rekel. O popustih pri rednih servisih je bilo tudi ze marsikaj napisanega. Na kratko: cene niso vedno fiksne.
2. To ti bo bolje povedal kdo, ki ima mazdo vec kot par let. Kolega je kupil rabljeno in je sel najprej menjat blatnike - se v garanciji. Avto je bil pomoje star ene 8 let, ce se ne motim. Podvozje das lahko zascitit. Cena bo nekje 300-400 eur.
3. Tistih 500 eur gre za licence. Vec o teh "neuradnih" karticah lahko preberes po ostalih threadih. Ena stvar, na katero pazis je, da imas prave mape. Da ne kupis ameriskih npr.
Glede performans: 1.5 sem vozil samo testno (1 uro) in po ravnem nisem opazil nekih blaznih razlik. V klanec se je poznalo malo bolj, zato sem na koncu vzel 2.0. Imas vec navora. Ker sem takrat zivel na hribu, mi je bilo to pomembno.
5. To je vprasanje zate - ce te moti, da avto ni popolnoma nov. Mnenja so razlicna. Eni pravijo, da so testni zgonjeni, ker jih vsi terajo mrzle, drugi pravijo, da danes motorji zdrzijo precej vec in ga je tezko uniciti. Jaz sem kupil testno in edino, kar se je poznalo (razen prevozenih km), je bila ena rahlo opraskana feltna. Sodelavec je kupil testnega volvota in se ni pritozeval; prijatelj je kupil audija, in se tudi ne pritozuje. So pa testne mazde nekoliko manj znizane (po obcutku) kot ostale znamke.
6. Klasicne mislis halogenske? Jaz bi rekel, da ne. Imam raje xenon. LED pa se nisem vozil. HID (xenon) ti osvetli precej siroko vse pred vozilom, je pa rob osvetljenega in neosvetljenega precej oster in nekatere moti. Hkrati, ce imas bi-xenon so dolge le zasencene brez sencnika. Kar mene nekoliko moti pri tem je, da se snop osvetlive dvigne le direktno pred vozilom. Ko sem ponoci vozil v ovinkast klanec po gozdu, nisem videl v ovinek nic, pa ce sem vzgal dolge ali ne. Seat s klasicnimi halogenkami mi je osvetlil cesto precej bolje v tem primeru. So pa snopi odvisni od zasnove celotnega zarometa, ne le od tehnologije svetila.
Jaz imam v planu pogovor z optikom glede teh polariod ocal, ki jih tudi sami oglasujejo kot + za voznike.
Pred leti se je taka ocala odsvetovalo z razlago, da v vetrobranskem steklu ob izdelavi nastanejo obremenitve, ki polarizirajo svetlobo. Tako bi lahko povzrocilo motece artefakte v vidnem polju voznika, ali pa celo naredilo dele vetrobranskega stekla neprozorne.
Jaz tega se nisem testiral, je pa bilo receno, da preveris, ce je steklo kaljeno (police v hladilniku so, police v ceneni omari pa ne) s polarizacijskim filtrom. Najlazje tako, da postavis steklo med LCD monitor in filter in malce rotiras. Ce vidis vzorce, je kaljeno, sicer ne.
Ce tega ne vidis z ocali, lahko da steklo ni kaljeno. Morda je samo laminirano. Ali pa ocala nimajo filtra. Ali pa vstopna svetloba ni dovolj polarizirana.
Moja je hatchback pa ne razumem cisto, kaj ima limuzina. Ce pritisnes na knof na daljincu se prtljaznik odpre ali samo odklene? In ce sem prav zastopil pri limuzini ne mores odpreti/odkleniti prtljaznika brez pritiska na knof na kljucu?
Naprimer, da si prisiljen vozit za tovornjakom pri 80-90km/h in zelis nazaj na 130 na prehitevalni pas imas pa pogoste avte na prehitevalnem 140km/h.
Ce ves kaj delas seveda ni nevarno.
Za zacetek verjetno ne vozis tik za tovornjakom, ampak drzis nekaj varnostne razdalje. Ker te skrbi za lak na haubi, ki je pri japoncih pregovorno nekoliko slabsi, imas za sleparjem to razdaljo se malce vecjo. To ti da nekaj prostora, da se vkljucis na prehitevalnega z drobizkom hitrosti vec kot 80-90 km/h.
Pa malce pazis, pri prehitevanju. Torej ne prehitevas po madzarsko (pocakas, da pride nekdo tik do tebe po prehitevalnem, preden nakazes in skocis levo), ampak gres na prehitevalnega takrat, ko vidis, da ni zadaj nobenega.
Po moznosti je slepar tudi za tabo - tega lak na haubi ne skrbi pretirano in vozi tik za tabo - zato prehitevanje v desnem ovinku odpade in moras pocakati na kos ravnine.
Pomaga tudi uvidevnost voznikov, ki vozijo 140 po prehitevalnem ("share the highway").
Sem pa zadnje cajte videl kar nekaj takih "konvojev" na obvoznici. Dva kombija, vmes pa revez, ki ne more ven, ker je na prehitevalnem kolona. Revez in zadnji kombi seveda drzita varnostno razdaljo, ki bi ustrezala coni 30.
No, pa se nekaj uporabnih podatkov, da ne bo kdo rekel, da samo trollam.
Pospesevanje 80 km/h - 120 km/h (rocni menjalnik):
Kolikor vem je razlika med G120 in G165 samo ta, da je G120 elektronsko zadusen po 4.000 obratih.
Pol leta je bil G120 cisto dovolj, sedaj pa mi je malo svoh ker je vcasih prehitevanje na avtocesti itd. precej prepocasno in zato nevarno. ( v 5,6 prestavi itak slabse potegne, ce das v 4. pa pri 130km/h ne vlece vec).
Zanima me ce je kaksna moznost za upgrade na G165 (prakticno cipiranje) pri uradnih serviserjih?
Bral sem, da se G120 komot da spravit na 160-170 konjev ravno zaradi te "blokade".
Lp
Ce se ne motim, se je to vprasanje na forumu ze pojavilo in v diskusiji (ki sicer ni dala nekih konkretnih odgovorov) se je pojavil link na nemski forum (ne bom ga nasel na hitro), kjer je nekdo izpostavil verjetnost, da G120 ni le omejen G165, ampak so doloceni deli drugacni, iz drugih (manj vzdrzljivih) zlitin itd. Skratka odstranitev omejitve na 120 konj ni nemogoca, se pa pojavi vprasanje, ce bo motor zdrzal enake obremenitve kot G165.
Kar sanjaj, vsi rabijo to razen ?e kupi? GT4 z ta "svohnim" xenonom, ki NIMA pranja in NIVELACIJE..
Druga?e pa ne komplicirat, verjemte z lastnih izku?enj, vzemi 4300, ki ne svetijo tako modro pa ne bo nobenih te?av pa ?e najbolje in najdlje bo? videl.
Kar je tocno to, kar sem spraseval. Ce je ta kit "svoh" in nima tistih 2k lm oziroma koliko je meja po regulativi. Iz povedanega sklepam, da je ta kit mocnejsi in ob vgradnji, kot jo predpisuje embalaza, krsis regulativo EU (in s tem tudi naso lokalno).
Jaz sicer ze imam tovarnisko vgrajene xenonke in ne bom kompliciral.
Z barvo je sicer tako, da bi za optimalen rezultat hotel temperaturo crnega telesa, ki ima vrh pri najvecji obcutljivosti cloveskega ocesa. Ta naj bi bila po wikiju okoli 555 nm, s cimer dobimo temperaturo ~5200 K. Ob predpostavki, da laufamo na cepkih. Ce vkljucimo se palcke, se maksimalna obcutljivost perifernega vida pomakne nekoliko proti modri.
S temi xenon kiti je tko, ?e nima? primernega ?arometa, ne bo? imel snopa kot mora bit, ampak bo? dobil ''glare'', to pa slepi nasproti voze?e tut pri 4300K.
Kar bi se moralo ujeti na tehnicnem, ce bi bili ti izpeljani tako, kot je treba.
Za na blizu so bile super, za na dalec pa porazne. Snop je svetil toliko kot meglenke . Sem ze dal refund in mi bojo vrnli kes samo poslat morm nazaj . Xenon kit sem kupil s 4300k iz te strani in sem zadovoljen. Razlika se pozna
Fulda SportControl 225/40/18, zelo zadovoljen.. tihe in lepo se dr?ijo ceste.
Kak poseben razlog, da si zbral to dimenzijo in ne recimo 225/45R18? Ne spoznam se pretirano na montazo nestandardnih gum in homologacijske postopke. 225/40R18 odstopa za 2.3%, 225/45R18 pa samo 1.1% v drugo smer.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tudi v tretji?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani