Glej, tole vse si napisal predno sem se oglasil in razložil, kako je pri meni (in verjetno še pri marsikomu) računica in zakaj se mi splača dat 800€ za komplet feltn. Se ne kregam in ne prerekam s tabo, samo napisal sem, da pridem v štirih letih na nulo.
Noben se ne krega in prereka ampak če imaš avto samo 5 let računice ni to sem zapisal že 3x le poglej svoje pobarvane inserte. Če boš imel avto 10 let se ti seveda splača ali če felne potem pašejo na novi avto , kar sem tudi napisal. Ampak v primeru ko vsega tega ni se ne splača.
Vedi, da je guma narejena za čim manjkrat montirat. Jaz 5x montirane nočem. Gumo enkrat montiraš na platišče in to je to. Zimsko gumo vozim 5 do 7 let. Jo ne znucam. To je 5 do 7x montaža in centriranje zimske gume. Pol pa še letna guma...
Ma...ni šans.
Hja zgleda da so potem vsi vulkanizerji šalabajzli ker ti gumo montirajo večkrat .
Ne vem kje je tu problem oziroma zakaj ga želiš naredit? Strošek niso samo feltne strošek so tudi gume in če zmanjšaš dimenzijo feltn, se vsaj pri zimakih, cena gum občutno zmanjša za manjše dimenzije. P
Popolnoma narobe si spet razumel jaz sem govoril konkretno o strošku samo feln in če imaš avto 5 let. Še 1x prečitaj , da sem napisal če boš imel avto 10 let se to splača.
Pa še da ti ponazorim v tako tebi priljubljeni računici , na mojem primeru.
Ob nakupu novega avta bi za 2 set feln dal več kot 800€ , avto bom imel 5 let 2x letno bom dal 50€ za menjavo kar nanese 500€ plus nimam nobenega dela in skrbi z hrambo gum ker so pri vulkanizerju.
pred 20 minutami je Boss napisal:
jaz sem ti pa napisal za moj primer,
potem pa ne moreš po svojem primeru posploševat in trdit kako se vsem take računice splačajo
A lahko narediš izračun za prvih 5 let kolk te pridejo stroški, če imaš dva kompleta feltn (19 za letne in 17 za zimske), ker trdiš, da ni računice. Namreč ti si začel razlagat, kot da smo vsi butci, ker imamo dva kompleta in raje samo previjačimo druge, kot pa da jih 2x letno vulkanizer dol ruka iz feltn.
Zdaj če se ti vidiš kot butca ker imaš dva kompleta......ne vem zakaj tu zraven mešaš zdaj gume . Moj point je bil v tem ,da za ceno 2 seta feln , ki te pridejo 800€ kot si sam zapisal 5 let pri vulkanizerju menjuješ gume. Če si dobro prebral vso debato si lahko ugotovil da sem tudi pripisal v kolikor nimaš avta 10 let potem se strošek nakupa 2 seta ob nakupu avta ne splača. Absolutno se vse to spremeni če kupiš rabljen avto in vse to dobiš zraven ali pa imaš avto dalj časa potem vse vse to vsekakor splača. Samo to je bila moja teza , ti si pa vse spet obrnil tako da bo itak tebi odgovarjalo.
Seveda se splača, zakaj se ne bi? Zimski komplet vzameš manjši namesto 19 torej 17 in je pri boljših gumah takoj 400€ razlike. 17 col feltne pa če vzameš pri Mazdi skupaj s TPMS ventilčki je mal čez 800. Se pravi, če odšteješ 400 te nakup pride 400€.
Če res najdeš nekoga, da ti na 19 colskih s TPMS-jem menja za 50€ skupaj s centriranjem, povrneš ta strošek v štirih letih. Po petih si že 100€ v plusu. Pol pa pride nakup novih zimakov in si takoj 400€ v plusu samo v tem letu in še 500€ v naslednjih 5 letih. Ja v desetih torej 1000€.
Seveda to gledam iz moje situacije, kjer bom po vsej verjetnosti ta avto vozil vsaj 10 let, če pa menjaš avto kot recim Jest na vsakih 5 let potem se pa strinjam, da ni velikega plusa, ampak vseeno še vedno lahko zimski komplet felten prodaš za nekaj stotakov oziroma se zdilaš s kupcem tvojega avta.
@Bosskdo je kaj govoril o gumah , gume itak moraš vedno kupovat govora je samo o nakupu 2 seta fel ob nakupu novega avta. Za tak set daš sigurno 500€ pa je to zelo nizka cena sploh če imaš TPMS .
Načeloma se ne izplača kupit nosilca za kolesa, prikolice, strešnega kovčka
To vse paše na novi avto ko menjaš .....tako da to se na dolgi rok sigurno splača. Če pa maenjaš avto pa ponavadi felne ne pašejo na vsakega razen če kupuješ vedno avto iste znamke pa še tam se lahko zgodi da ne paše.
Drugače pa itak vsak zase ve kaj se mu splača in kaj ne ampak tako čisto ekonomsko ko greš delat računico se ne splača imet 2 kompleta.
Marsikaj se ne izplača, pa se dela. Če nimaš prostora, je druga zgodba. Kupil avto 8 gum leto starih na platiščih in leto star priklop za prikolico. Samo dodatki bili več kot pol avta...
Govorim ko se kupuje nov avto in ne rabljen ko dobiš zraven vse . Pri novem je treba doplačat za vse to kar si napisal.
Original mazdina platišča (rabljena 19") se da kupit tudi za 250-300€. Resda je olupljen lak, a to za mali denar rešiš. Gume pa moraš itak kupit v vsakem primeru.
Res je , popravilo je recimo 100 € in si na 400€ to pomeni da imaš za 4 leta menjav brez dela in truda . Zdaj če nimaš avta 10 let neke računice ni.
Avto kupil vsak z dvema kompletoma, šraufam pa na roke. Men se splača.
Resno jaz poznam zelo malo ljudi , ki kupijo avto z dvema setoma feln. V glavnem računice ni , nikakor se ti ne more splačat ker se že v štartu investiral 800 evriča v drugi komplet , da ne govorimo še potem o prostoru ki ga rabiš za hrambo. Jaz moje puščam pri lokalnem vulkanizerju in nimam problemov 2x letno mu postavim avto tja zrihta in to je to.
A ni lažje (vsaj ceneje), da to sam storiš doma? Letos sem sam investiral 200€ v Makito (udarni vrtalnik z močjo 700Nm navora).
Dobra računica 200 za mašino + ene 800 za nove felne =1000evriča. 2x letno motaža po 50 je 100 na leto , zdaj pa računajmo če se splača imet dvojne felne in doma montirat.
A pa ste že kdaj vozili kakšno tole ameriško kračo?
Res me zanima, od kje takšno navdušenje nad njimi?
Jaz sem še eno predelano na 777 konjev vozil, pa razen dvakratnega žganja gum nekega hudega veselja nisem občutil.
Sta pa mi bila dosti bolj všeč Nissan GT-R in pa Audi R8 V10, ki ti dejansko pustita, da se pelješ kot v risanki. Dočim pri teh ameriških kračah sem vedno imel občutek, da bom z ritjo vse pometel, če pohodim do konca, sploh iz ovinka ven.
Vozil .....vse je odvisno kaj pričakuješ od teh avtov. Meni osebno je pri teh američanih fascinantno njihov zvok. Sem vozil tudi porša 911 turbo pa enga starega ferarrija ampak mi je ta zamolkl zvok pri amerigosih bolj cool kot pa tisto rezgo piskanje. Ampak to je stvar okusa.Kar se pa tiče voznih lastnosti pa itak nima za burek proti tem evropskim športnikom.
Izgleda, da je cx30 inspiracija tudi za prestižne znamke. Ta Ferrari purosangue izgleda kot nabildan starejši brat cx30. 😊
Ja predvsem pri lučeh sta si ful podobna , zadnji difuzor, izpuh ..... pa verjetno če ga "dinamično"voziš sta tu nekje pri porabi🤣 še dobro da niso navdiha jemali pri onih stranskih plastikah , ki so žalitev za kupca🤫
Zanimivo kako se časi spreminjajo, do pred kratkim so na KIA avte dajali Continentalke sedaj pa Nexen, zanimivo ali pa tudi ne saj so skoraj pol cenejše a še vedno dobre gume vsaj na testih.....
Pa tudi dosti drugih delov je sorodnih in paše od Mazde.
Imam znanca ki je v Clarusa od 626 modela premontiral električne sedeže, radijsko anteno in ostala stikala.
Drugače pa Mazda 121 / Ford Fiesta (IV) je preoblečena v Kia Pride kar je lepo objasnjeno v rubriki Badge engeneering in regionalne razlike.
Tudi v Sportage 2011 letnik je še bilo kar nekaj delov pod haubo z mazda logotom , čeprav drugače je pa tole korejski polizdelek kot pravi veleum @Alex
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Noben se ne krega in prereka ampak če imaš avto samo 5 let računice ni to sem zapisal že 3x le poglej svoje pobarvane inserte. Če boš imel avto 10 let se ti seveda splača ali če felne potem pašejo na novi avto , kar sem tudi napisal. Ampak v primeru ko vsega tega ni se ne splača.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani