Torej, ?e prav razumem - povzetek: email in navigacija ne gra, telefon in SMS ja.
Ma ne vem, zakaj ne naredijo ?isto preprosto tako, da se samo prenese (prezrcali) zaslon od telefona na MZD in kar ima? na telefonu vidi? na ve?jem zaslonu od avta pa komande za upravljanje ima? v avtu. Koristi? in pla?a? prenos podatkov preko svojega operaterja. To bi bilo najbolj?e, ampak tukaj ni zaslu?ka (500 EUR) za navigacijo.
Mogo?e lahko kdo v par stavkih pojasni ta Mazdin MZD in kaj sploh omogo?a?
?e prav razumem telefon pove?e? z njim in potem gre prenos podatkov preko telefona in tvojega operaterja. To gre verjetno za klice in SMS.
Ali to gre tudi za elektronsko po?to? Ali lahko na isti na?in preko MZD gledam navigacijo, ki jo imam na telefonu, npr. iGO ali pa Google maps in nato za prikaz poti uporabim MZD? Ali preko MZD deluje le prenos glasbe, navigacija pa ne?
500 EUR za originalno navigacijo sigurno ne dam, glede na to, da imam v dru?ini na nekaj android telefonih ?e navigacijo, pa ?e dodatno imam Garmin napavo.
PS. Avta (M3) ?e nisem dobil, zato mogo?e komu popolnoma lai?na vpra?anja.
Jaz sem se tudi nekaj dogovarjal za eno Mazdo 3. Baje Japonsko.
Ampak vseeno: po moje je kvaliteta kar enakovredna. Na za?etku je bilo s tistimi iz Mehike nekaj te?av, ampak bi naj to Japonci re?ili.
Debate o kakovosti Mazd 3 iz Japonske in Mehike imajo tudi Ameri?ani, ker oni pa so na za?etku dobivali le tiste iz Japonske, sedaj pa jih je ve?ina iz Mehike. Pa ugotavljajo, da nekih razlik med avti v kakovosti ni. Sicer to re?uje garancija, pri nas je kar 5 let.
Verjetno pa ima vsak predstavo, da bo avto bolje narejen, ?e ga dela marljiv, izobra?en in natan?en Japonec, kot pa mogo?e malo manj natan?en Mehi?an. Po drugi strani pa je sigurno tista tovarna v Mehiki sigurno zelo moderna, ker je nova. Vpra?anje, ?e ni v kak?nih segmentih celo bolj?a od tiste na Japonskem.
Itak je najbolj va?no, da ne kupi? avta takoj na za?etku proizvodnje, ko se delavci ?ele u?ijo, kako se sestavi. Takrat je ve? mo?nosti za napake in to re?uje servis ter garancija. Ko pa je proizvodnja ute?ena pa teh otro?kih te?av ni. ?e najbolje pa je avto kupiti po faceliftu. Tam pa res odpravijo ve?ji del napak.
Mogo?e pa bi lahko kdo, ki ve, da je njegova trojka izdelana v Mehiki pogleda v prometno in preveri prvi znak pri ?tevilki ?asije in, ?e je ?tevilka 3, bi vedeli, da so pa? tiste iz Mehike, ostale pa iz Japonske.
Iz ?t. ?asije je razvidno v kateri dr?avi je bil avto narejen. Zaenkrat bi naj v Evropo prihajale ?e Japonske Mazde, ?ez ?as pa sigurno tudi one iz Mehike. Baje bo kvaliteta obojih enaka.
Moja izku?nja s porabo: vozil testno 1,5 in 2.0. Obe le kakih 25 do 40 km. Tako, da podatki niso najbolj relevantni. Bodo bolj to?no povedali ostali, ki si te avte ?e lastijo.
Pri 1,5 je bila poraba 6,7 litra, pri 2.0 pa pri res lepi vo?nji 5,9. Samo taka poraba za 2.0 ni realna, ker ne more? skozi tako paziti pri vo?nji. Baje je realna med 6,5 in 7.
Druga?e pa mi je Mazda 3 zelo v?e?: fenomenalna oblika, dobro se pelje, odzivno podvozje, udobna-tudi zadaj prostorna, ni? ?ri?kov, v?e?ni materiali.
Minusi, ki sem jih zaznal: obratomer bi imel ve?ji, tak kot je npr. pri opremi Revolution.
Pa poraba pa mi ni v?e?: tam pri normalni testni vo?nji, je 1,5 tro?il 6,7. To ni malo za "ah in oh in sploh var?en ter inovativen" 1,5 motor.
Mogo?e sem se malo zapi?il v to porabo, samo to je najve?ji stro?ek potem, ko kupi? avto in gledam, da bi bil ?imni?ji.
Fajn bi bilo ?e dizla preiskusiti, samo trenutno ne vem za nobenega testnega v Sloveniji. ?e kdo ve za kak?nega, se priporo?am.
Kot zanimivost - pa ne me lin?ati: sem ?el na testno vo?njo ?e z Aurisom hibridom, brez izku?enj z vo?njo hibridov, prvi? vozil avtomatika. Avto dobro potegne, zanimiva vozna izku?nja, poraba pa 4,8. Super.
V?e? mi je trojka. Verjetno jo bom nabavil ?ez nekaj mesecev. Tukaj pa imam te?avo.
Kateri motor vzeti. ?elel bi kar najbolj ugodno porabo, ker bo avto pri hi?i kak?nih 10 let.
Testiral sem oba bencinarja, v razmaku dveh tednov.
Najprej sem vozil testnega 2.0 bencinarja. Nekak sem pri?akoval ve? od motorja. Nisem divjak, ampak motor name ni naredil vtisa.
Nato sem vozil 1,5 bencinarja. Motor sploh ni slab in nisem opazil razlike do 2.0. Tukaj pa sem bil pozoren na porabo. Testne vo?nje je bilo recimo 25-30 km. Me?ano malo AC, najve?120, nato pa regionalka med 50 in 90. Vo?nja zelo ne?na in var?na. Poraba po ra?unalniku pa 6,7. To je absolutno preve?. Pa sedaj vozim staro jajco od Golfa bencinarja pa mi porabi manj. Ta poraba mi nekako ne gre skupaj z vsemi testi, ki ta motor hvalijo kot var?en. Sam bi bil zadovoljen s porabo 6 ali manj.
Gledal sem tudi porabo po Spritmonitorju: za trojke: 1,5 motor ima 6 litrov, 2.0 motor pa 6,7 litra.
PA ?e vpra?anje: kolik?na pa je poraba pri vas, ki vozite trojke.
Mika me 2,2 diesel, samo cena pa je 3kEUR ve? od 2.0 ma?ine. To ni malo, ampak je pa motor suveren.
Kaj pa ta 1.5 diesel, 105 KS, ta bi bil po moje za trojko super. Ga bodo vgrajevali, mogo?e ve kdo, kdaj pride. Cena?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hvala, sem nekako upal, da bo tako.
Sicer pa bi lahko pri Mazdi seznam telefonov, ki so kompatibilni z MZD posodobili ali pa napisali splo?ne pogoje, kdaj zadeva dela.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani