Ne s storitvami servisa ni bilo nič narobe. Sem pa že 1x napisal v drugi temi: ko sem se ogreval za menjavo, sem se pri njihovem "prodajnem svetovalcu" v salonu dogovoril za testno vožnjo s cx 30. Zapisal si je vse moje kontaktne podatke in v letu in pol še ni poklical. Dopuščam možnost, da je sedaj že kaj boljši odnos do strank. In zato sem šel pač drugam po novo Mazdo seveda po predhodni probni vožnji. In tako bom do nadaljnega tudi servise opravljal pri njih, saj mi je vseeno ali grem iz Domžal v BTC ali na Dolgi most.
Mi2 tudi. Korektni, prijazni, ustrežljivi in potrpežljivi (so čakali skoraj dva meseca, da sva cx3 prodala). Tudi na 1. servisu in enen posodabljanju sem bil pri njih ... do sedaj zadovoljen z vsemi storitvami pri njih.
Moram pa pristaviti, da sem cx3 vozil v BTC na servis in je bilo vedno vse ok ... tudi vse kar je bilo v garanciji so porihtali brez problemov.
Situacija je bila sledeča: sobota popoldan - AC Lj.-Mb. odsek čez Trojane popoldan, snežilo je kot sredi zime ... in na avtu se nabere snega in ledu na sprednjem delu kar nekaj, vetr. sreklo pa le mokro, saj se sneg sproti topi AMPAK na armaturo prileti opozorilo, da naj vozim na izi, ker elektonska pomagala trenutno niso v funkciji ... in res: ni tempomata, ni ohranjanja voznega pasu, ni "pametnih" luči in radio utihne ... in ker je bila temperatura okoli 0 st.C led ni odpadel ali se stalil do g.hiše v Celju. No tam se je potem le toliko ogrel, da je bilo na poti domov vse ok.
Pa mi pride na misel: kako bi se v tem vremenu "izkazal" samovozeč avto?
Evropska unija se odloča, ali naj prihajajoči emisijski standard Euro 7 začne nadzorovati realne izpuste emisij kar neposredno iz avtomobila skozi njegovo celotno obdobje uporabe. Nova pravila bi lahko imela...
Mogoče ni ravno prava tema, ampak s5 protežiranje e vozil ... ti birokrati v Bruslju res izgubljajo stik z realnostjo.
Honda je razkrila novo podobo svojega nekdanjega klasičnega kompaktnega športnega terenca H-RV, ki pa bo v novi generaciji dobil precej bolj kupejevsko obliko karoserije. Avtomobil bo poganjal hibridni...
Priznam, da sem gledal aktualno, ko je "prišla na svet" ... tudi zato, ker bi bila po treh civicih to 4 Honda pri hiši. Pa me izgled ni prepričal in je odločitev potem padla na CX 3 ...
Novi model pa bo po slikah sodeč druga zgodba. No prvi konec je videti bolj tako tako, mogoče bo v živo boljši na pogled. Zadek mi je ok, le izpuh skrivajo kot bi se ga sramovali. Notranjost je videti prečiščena in meni lepa. Pogon bo hibrini in kot sem prebral le z avt.menjalnikom.
No za ta izraz pa slišim prvič. Meni so do sedaj še vedno vse porihtali, pa je bila to Honda ali Mazda. Potem so pa tu še vpoklici in če nimaš urejenih rednih servisov ne vem, kako je to potem urejeno. Npr. na Cx 3 so zamenjali v garanciji kompresor klime in popravili levo ogledalo.
Evo vse spedenano: obvezno in kasko zavarovanje, podaljšanje reg. in nova vinjeta.
Ko sem bil na servisu sem pa pozabil vprašati sledeče: se zgodi, da silom prilike čoveka doleti prevoz daljšega predmeta in zadeva potem "štrli" iz prtlažnika ... in potem je tu ele. zapiranje zadnjih vrat, ki pa se zaradi situacije ne zapro. Sedaj pa me zanima, če lahko storim kakšno škodo ali okvaro na mehanizmu, ker se vrata niso zaprla in zaklenila.
No takole: leto je naokoli in opraviti je bilo potrebno 1.servis ... po 12500 koronskih kilometrih je dobila novo olje in filter in bila deležna osvežitve rač.programov ter cela pregledana. Sedaj pa sledi še podaljšanje registracije in vinjeta in to je to za letos ... upam, da so to vsi stroški za letos seveda razen goriva jasno.
Je pa zanimivo da je Tanja Žagar nekaj časa uporabljala to znamko in njene modele (Ibiza, Cordoba, Toledo) predvsem na začetku kariere, potem presedla na VW (Golf V, Jetta V), nazadnje pa je bila v Cupri, katere pa ....
Tanja who???
Je pa to verjetno stvar sponzorjev in toliko nje, kaj bi ona rada vozila ...
Čisto tako mi pade na misel: kaj pa Cupra Formentor 1.5 Tsi 1 .5 (150 KM) in ročni menjalnik? Cena nekaj čez 30000 €, dimenzije v okviru cx 30 in meni osebno zgleda kar ok ... je pa res,da je iz grupe VAG.
Ja kakor komu ... meni je predvsem zanimiva in čisto ok; ni kičasta kot kakšna Kia. V živo in ob barvi, ki ji paše je prav fletna. Mi je pa občutku ob ogledu od zunaj sama potniška kabina manjša kot pri cx 30. Lahko pa da me občutek vara.
Preberem, da je vpoklic za proizvedene med 22.oktobrom 2019 in 6.marcem 2020 ... najina je bila novembra že v salonu tako da sklepam, da ni med njimi ... če pa je, bodo pa že poslali pošto.
V salonu Mazde v BTC-ju sem se lansko leto na koncu poletja dogovoril in pustil kontakt za testno vožnjo cx 30 ... do danes me še niso poklicali ?!? ...
Hoj. Ja dileme so vedno ... pri hi?i je od konca januarja g 122 plus style; avto je v primerjavi s cx 3, ki je bila tudi na 18 colskih platii??ih, bolj udoben in ti?ji v podvozju ... meni ne deluje ne vem kako trd.
G 122 ali 150? Kaj pa vem ... mo?nej?i je tudi te?ji zaradi AWD in tudi nekaj dra?je zavarovanje ga doleti.
Tudi ne vem, ali sta oba motorja "stara in preizku?ena" ,ker g 122 izklaplja dva valja, kar v cx 3 ni po?el. Kako je stem v g 150 pa ne vem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne s storitvami servisa ni bilo nič narobe. Sem pa že 1x napisal v drugi temi: ko sem se ogreval za menjavo, sem se pri njihovem "prodajnem svetovalcu" v salonu dogovoril za testno vožnjo s cx 30. Zapisal si je vse moje kontaktne podatke in v letu in pol še ni poklical. Dopuščam možnost, da je sedaj že kaj boljši odnos do strank. In zato sem šel pač drugam po novo Mazdo seveda po predhodni probni vožnji. In tako bom do nadaljnega tudi servise opravljal pri njih, saj mi je vseeno ali grem iz Domžal v BTC ali na Dolgi most.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani