Jaz Imam sokolovo oko pa ne izdelujem Gitar ne tu zdaj nekaj slike so čisti dokazi in vse CX30 so take pridi v mojo garažo s tvojo vrhunsko CX30 pa bova objavila slike od tvoje CX30 a vedi iste bojo kot moje !!
Mislim, da se večina strinja s teboj. Nekateri so fiksirani v kislo grozdje/sladka limona kompleksu.
Saj veš kako gre tale "igrica" - bolj ko drezamo v osir in sprašujemo glede neprijetnih resnic, bolj nas bodo obkladali s teoretiki zarot, haterji in podobnimi "prijetnimi" označbami. Prav vidi se tudi pri nas, kako korporacije držijo medije v lastnem lastništvu, da jih lahko ustavijo, če bi kaj hotelo priti na plano.
Že pri nas smo videli s tistim gorenjem šleperja, kjer se je vžgal naložen EV. Iskalo se je ve mogoče obvoze, besedne akrobacije, lovljenje na najbolj nemogoče bilke, da ja ne bi bil vzrok za požar samovžig baterije. Pa kako so bili srečni, ko se je ugotovilo, da v garaži Kongresnega trga se ni vžgal serijski EV ampak "zgolj" električni vlakec Urban.
Način je enak kot smo ga videli pri koroni, kot ga vidimo pri vzrokih za spremembe v klimi - če je najmanjša možnost, da se da ven izmazat jo bodo uporabili.
In ko 1x vidiš vse to, kako dejansko je človek nepomemben v vsem tem in da edino važno so koorporacije, podjetja, bogatenje ozkega kroga elite pač vsak pri zdravi pameti vleče zavoro.
Pa da ne bo kdo od fanboyev tole narobe razumel - elektrifikacija je sigurno prihodnost, ampak se mora zgoditi evolucijsko brez preskakovanja faz oziroma stopnic. Ker če se preskakuje naravni proces je bilo vedno sranje in nikoli ni bilo sranje, če so ljudje sami opazili, da novosti štimajo in da so res ustrezne in boljše. Takrat pa ne rabiš nikogar silit v nekaj, ker bo sam šel tja brez prisile.
Se strinjam, ampak spomnimo se samo samovžigov pametnih telefonov in vseh zgodb okoli tega. Čez čas je to potihnilo in enako bo pri EV.
Ja zdaj so stara jajca, vsaj 25+ let. Prodajal se je v drugi polovici 90-ih kot Oplov flagship a notri si mel ročne motalica za okna, brez klime. Sem mel takrat KIO in Hyundaia pa sta mela vse to skoraj v osnovni verziji.
Se spomnim ke Opel Vectra l.97 ni imela v osnovni opremi lučke za gorivo 🙈
Jaz sem imel avtomatika na roadtripu po Švedskem, kjer mi je bilo kar fajn, da se mi s prestavljanjem ni bilo treba ukvarjati (predvsem po mestni vožnji Stockholm/Goteborg, kjer si okupiran z navigacijo in opazovanjem prometa v okolju, ki ga nisi navajen).
Medtem ko tukaj potekajo bolj in manj plodne debate lahko iz prve roke povem, da imajo Švedi v ulicah posejane polnilnice pred vsako hišo ter se veselo vozijo z elektriko. Pri nas pa gre karavana dalje 😀😉
Nič nisem osebno prizadet, le ne maram pljuvanja po EV-jih kar povprek.
Kar pišeš, drži. Težja popravila so dražja, sploh če je poškodovana baterija, posledično tudi zavarovanja.
Ampak pri normalni uporabi vozila in scenariju, da to življenjsko dobo preživi brez nezgod, pa je vzdrževanja bistveno manj in je pod črto cenejše.
Mnogi med vami se sploh ne zavedate, na kakšnih ekonomsko tempiranih bombah se danes ljudje vozijo. To so predvsem razni hibridi ter turbo dizel in bencin mlinčki. Ketne pokajo, menjalniki se kvarijo, hibridne baterije crkujejo, EGR, DPF - vse to so draga popravila v ICE svetu.
Enkrat sem že napisal, pa se bom ponovil: čez 5 do 10 let boste ob nakupu rabljenega vozila raje izbrali EV kot pa ICE, saj bo "bolj varna izbira".
Zdravo in pozdravljen na forumu! M6 je super avto, znajo bit pa dizli s katerimi se je grdo delalo kar problematični. Če res hočeš dizla, glej prvi lastnik in nič drugega - da ti pove kaj je delal in kako. Glede na oglas si pa sam ugotovil, da so imele pred 2016 letniki nekaj hib, potem je vsak letnik boljši, ampak še vedno precej specifičen motor. Ta črna ne izgleda slaba izbira, ampak se je verjetno lastniku tako zamerila z vsemi posebnostmi, da jo sedaj kljub velikemu servisu prodaja.
Moj nasvet za nakup M6 dizla bi bil: slovenski, 1 lastnik, letnik 2017 dalje, menjava olja na 10-15kkm, vožen relacijsko vsaj blizu 100km na dan.
Drugače pa je @SpEkTr omenjal, da bi mogoče prodajal?
No ja, mogoče malo pretirano. Po mojem je bistveno da ni uvoz in da je lastnik pazil da so regeneracije tekle do konca. Pa preventivno menjaj verigo oljne črpalke.
Od kar sem si dal AndroidAuto, ne vidim več razloga za "original" navigacijo. Še posebej me impresionira prikaz zastojev v realnem času in samodejni obvoz na lokalne ceste v primeru popolnega zastoja. Po mojem Google preko uporabnikov mobilnih telefonov sledi zastojem na cestah. Ažurnost te informacije je res neverjetna.
Uff, super. A bi bilo možno, da v nekaj alinejah opišeš tvoje korake, kako si to izvedel, kaj je treba pazit. Namreč mene je še vedno strah, da ne bi zabrikal. Pa sem že delal podobne stvari, samo na avtu pa še ne.
Nekaj sem bral o tem in menda moraš paziti:
- da je USB ključ pravilnega formata - FAT32 in ni večji od 16 GB
- da ni v povezavi kakšen telefon
-da je iztaknjena SD kartica
- da med postopkom pritiskaš pedal
- ...
Vse skupaj je enostavno (sistem Lego) in je pri meni trajalo cca. 2 uri, gre pa takole:
3.) Pred namestitvijo nujno posodobit firmware na verzijo 70.... (posodobitev sw je zgodba zase, ampak spet enostavna; nujno odstrani SD kartico; FAT32 USB; kapaciteta ni pomembna - jaz sem imel 30 GB; na vsake 20 min stisneš sklopko ali odpreš voznikova vrata; če imaš verzijo 59...., moraš najprej posodobit na 70.00.100 in šele potem na zadnjo)
4.) Po sistemu klipsen odstraniš okrasno armaturno letvico in masko za zrak, nato pa še LCD zaslon (vijak!).
5.) Napelješ dva nova kabla in zamenjaš USB modul, ki podpira Android Auto / Apple CarPlay.
6.) Priklopiš telefon in veselo uporabljaš android auto.
Jaz nisem bil naklonjen android autu, dokler ga nisem letos na Švedskem uporabljal v rent-a-car in se je super obnesel.
Fino si je prej pogledat kaksna navodila, kako se zadeve razdirajo ... in si potem vcasmes cas ... Ce nimas ravno dveh levih rok in si vsaj malo tehnicnega tipa... potem ne bi smelo biti problema ... Youtube je za to odlicen vir ...
Jaz sem tudi v CX-5 sam zmontiral CarPlay modul... pa recimo DashCam... Slednjo sem zmotnrial tudi v CX-60, kjer pa je bilo malo tezje, ker je se prevec nov avto in ni prav veliko vodicev, kako se kaj razdre ... Ampak je vseeno slo ...
pred tremi dnevi se je zgodilo,da se mi noče avto navigacija povezati s sateliti
kaj bi bilo narobe?
a kartica upravlja tudi za povezavo s sateliti?
Imam Mazda 6
lp Tine
Ne bi rekel da je problem v kartici. Prej gre za odpoved GPS antene ali kakšne druge hardware opreme. Kaj ti pa napiše? A zemljevide vidiš ali ti samo kompas pokaže?
Koncno je na voljo aplikacija za nadgradit kartografijo na CX-60 ... in sem seveda takoj nadgradil ... Trajalo je pa celo vecnost... dobre tri urce ...
Ko sem nedavno vozil po Italiji proti Milanu, sem bil pozitivno presenečen, ko mi je navigacija med vožnjo ponudila alternativno pot zaradi gostote prometa.
Nočem bit hudoben ampak tole moti predvsem tiste,ki vozijo skoraj po bankini in preveč po sredinski črti pa povrhu še brez žmigavca....
Čez nekaj časa ti pa še rukne ono na displej "čas je za koffe"ker misli avto, da se ti drema.....😉
Jah, kaj pa vem. Na avtocesti mi je bilo čist v redu (ok, žmigavc moraš dati tudi ko greš iz prehitevalnega na vozni pas, drugače je borba 🤪). Problem je bil na lokalni ovinkasti cesti, ki je ožja in ti tudi ob idealni postavitvi sitnari na ovinku
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mislim, da se večina strinja s teboj. Nekateri so fiksirani v kislo grozdje/sladka limona kompleksu.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani