Gledal sem pod pokrovom motorja in ?isto slu?ajno opazil, da so gume na blatnikih kraj?e kot na slikah iz interneta. Ali ste opazili kaj podobnega? Gre za za??itne gume, ki so na sliki ozna?ene s pu??ico?
Gledal sem pod pokrovom motorja in ?isto slu?ajno opazil, da so gume na blatnikih kraj?e kot na slikah iz interneta. Ali ste opazili kaj podobnega? Gre za za??itne gume, ki so na sliki ozna?ene s pu??ico?
Jaz bi imel tudi eno specifi?no vpra?anje glede Mazde 3 zadnje generacije. Zanima me ka?no je kaj stanje pri drugih s ?ri?ki. Ali jih kaj imate in ali je stanje kaj slab?e preko zime? Jaz imam ob?utek, da so se sedaj ko je mraz iz gozda vsi preselili v mojo armaturo in ?e kam drugam. ?e ste jih imeli ali ste zadevo reklamirali in ali so jo vam odpravili?
Prebiram razne forume in skoraj na vsakem naletim na objave o katastrofalni barvi na M3. Zanima me kaj o tem pravite lastniki in ali je res stanje tako porazno?
SKRATKA zaenkrat je razo?aranje nad njimi samo z vidika neodzivnosti in ignorance.....toda ali ni ?e to dovolj...?
pozdrav
Definitivno si tudi kaj takega ne bi smeli privo??iti. Najmanj kar lahko naredijo je, da ti to isto pokanje res takoj doka?ejo s testnim avtom, ne pa da se vle?e tako dolgo vse skupaj.
Lepo prosim, daj napi?i kaj je bilo. Mogo?e bi se morali o nekaterih servisih za Mazdo v slo obvestiti uvoznika. Servisi s svojim slabim delom namre? delajo ugledu znamke najve?jo ?kodo.
Sicer sem kar nekaj prebral ampak ?e vedno kolebam med G120 in G165. Glede na dokaj nizko cenovno razliko med omenjenima motorjema, me zanima va?e mnenje oz. glede na prebrano ali je res v bistvu G120 bolj?i nakup?
Ne vem, ?e imate ?e kak?no novo informacijo glede posodobitve (facelift) 3-jke v leto?njem letu? Po moje, ?e bi bila za modelno leto 2017 v planu kak?na osve?itev, bi sedaj ?e pricurljala kak?na novica.
Da tudi jaz malo zlorabim temo. Mene tudi zanima kako je s ?ri?ki? Prav tako pa me zanima, ali je res slaba barva in se zelo rado vidijo praske in odkru?ki?
Cudi me, da se nic ne javijo... sem preprican, da tudi berejo tale forum ...
Mogoce je ravno iz tega stalisca fajn, de cimvec pise... v upanju, da se predramijo iz "zimskega spanca" ... Na FBju so kar aktivni... mogoce probaj se tam ...
Ja ima? prav, samo bi bilo bolje, da bi svojo energijo iz FB preusmerili v direktno komuniciranje z strankami !!
V?eraj sem bil na servisu zaradi navigacije. Poslal sem jim tudi vse te video posnetke in sedaj ?akamo na odgovor iz "severa".
Danes spet "Loading navigation".... sploh se mi ne da ve? snemat, slikat oziroma dokumentirat.... bo povsem dovolj to, kar sem ?e posnel in objavil.
Samo toliko v vednost, da se le nekam premika naprej
Sicer pa mi iz MMS do danes niso ni?esar odpisali. Minilo je to?no 30 dni od tega, ko sem jim nazadnje pisal na e-mail naslov. Toliko o resnosti zaposlenih na sede?u tako "presti?ne" blagovne znamke, katera se ?eli uveljavit v EU in Sloveniji.
Morda delam komu krivico, vendar zame so na MMS izpadli popolnoma neresni, saj je to ?e tretji e-mail, na katerega mi niso odpisali v teh 16 mesecih, odkar imam njihovo znamko
Tudi nobenega dopisa na dom nisem prejel, kar mi je bilo obljubljeno s strani gospoda L.S.. Ta dopis naj bi prejeli vsi lastniki novej?ih vozil Mazda z vgrajenim laserskim tempomatom. Z njim bi "la?je" prepri?ali prometno policijo, da je vozilo opremljeno s tako tehnologijo, katera lahko vpliva na meritev hitrosti z njihovimi "pi?tolami". O temu sem pisal tudi na drugem forumu in vas obvestil o temu. Dvomim, da je kdo od lastnikov Mazda prejel kakr?enkoli dopis oziroma potrdilo.
?e ko sem imel Peugeot-a, sem vedno in takoj prejel odgovor predstavnice za Slovenijo. ?e ne drugo, mi je vsaj odpisala, da bo pridobila odgovore na moja vpra?anja in mi jih posredovala in to se je seveda tudi zgodilo.
Pa ?e ?enska je, katera se ni najbolje spoznala na tehnologijo, ampak se je zame kot stranko pozanimala in mi posredovala odgovore
V dana?njih ?asih nekateri damo VELIKO na sam odnos do stranke, a tega se nekateri ?al ?e ne zavedajo.
?e tako imajo nezadovoljno stranko, katera ima razne te?ave z njihovim izdelkom, potem se pa ?e ignorantsko obna?ajo do nje - je to normalno? Zame nikakor in tu je Mazda z moje strani prejela en VELIK minus ter pustila grenak priokus
To?no tako in o tem jaz govorim. Tak odnos kot si ga privo??ijo ni sprejemljiv. In s takim odnosom delajo veliko ?kodo tudi ugledu same znamke. Mislim, da bi ?e kdo kje drugje moral izvedeti kak?en odnos do kupcev in lastnikov si privo??ijo v SLO. Ne vem kako se ne zavedajo, da so oni ogledalo znamke in kako pomembne so poprodajne storitve in korekten odnos. Prav ta del po moje v mnogo?em vpliva na to, da se kupci vra?ajo......
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dobro povedano!
LP
Povezava za deljenje
Deli na druge strani