P.S. Da se malo vrnem debato nazaj na mazdo3 (se mi zdi da ste KONKRETNO zasli)
Ima kdo kaj vec informacij glede avtomatskega menjalanika?
Tam v onem YT video ga tip kar skurca in precej resno pove da ga NE vzet. Ker mi je to prioriteta (to more avto met) me zelo zanima. Ker ce je slab avtomatski menjalnik pol mazda 3 takoj odpade.
Mislim da ga mora? iti probat, ker sli?i? od razli?nih ljudi ful razli?na mnenja. Na moji 2016 je avtomatski menjalnik ?e vedno zlo ok in se ne spomnim da bi se kdaj za?ltal ali resneje cukal. ?e je na novi isti menjalnik, potem ne bi smelo biti problema.
A to je zdaj tista to?ka na avto forumih kjer vsak meri kolk dolgega ima in kolk denarja je vrgel vlo?il v stvar, ki zgublja tretjino vrednosti na leto?
Glede na to, da ?e primerjamo majhen hatchback srednjega razreda po uporabnosti z avtobusi za vrtec in po kvaliteti s 3x dra?jimi limuzinami z Nem?ije, bom ?e jaz prislonil svoje mnenje vredno tega pogovora:
Nova Mazda 3 je popolnoma neuporabna za oranje njiv. Plug komaj priklopi?, potem pa ima premalo navora za obra?anje zemlje. Pa te?ko pelje? obra?alnik v prtlja?niku.
V kerih avtih pa so tile DSGji? Ker vsi kar sem jih probal (?koda, VW, Audi) so neprijetno cukali pri ni?jih brzinah in rabili leta da so menjal v vzvratno?
Ce je prednost v tem da moras preko joysticka urejati meni IN OBENEM gledati na ekran je veliko slabse....
Pa jim ja ne gre tako slabo da morajo iti v to smer?
?e dejansko proba? display v novem modelu bo? pogruntal da je itak postavljen tako da ga ne more? udobno ?latat z voznikovega ali sovoznikovega sede?a. Tako da ne vem zakaj bi po vsaki sili moral tla?it touchscreen nekam kjer ga ne dose?e?... niti se ne spomnim kdaj sem nazadnje res nujno ?elel ?latati po zaslonu v svoji Mazdi.
Predvsem sem pa sedaj po uporabi raznih drugih touchscreenov v cenej?ih ?vabskih in franconskih avtih precej zadovoljen da Mazda ostaja pri kontrolerju v centralni konzoli, ker je ?latanje displaya med vo?njo v VAGih in pogodbnih brez alternative grozno nerodno - obenem pa so vedno postavljeni nerodno pod vi?ino o?i ker morajo biti na dosego roke. Ni neko naklju?je da tudi dra?je znamke ostajajo ve?inoma pri kontrolah na centralni konzoli in imajo touchscreen kve?jemu kot backup.
Hmmm pa leta 2019 NO TOUCH SCREEN to pa res ne gre
Zakaj ?e? V bistvu je glih opratno - touch screene mlatijo na poceni avte zato da pri?parajo pri stikalih, potem pa mora? med vo?njo buliti v zaslon zato da prestavi? klimo ali bognedaj popravi? kaj v navigaciji.
Mazda ima tu precej bolj?i vmesnik od ve?ine avtov.
2019 ima gotovo druga?en sistem navigacije (software na HU je drug pa tudi navigacija sama je druge razli?ice). Ampak v marcu on sigurno ne bo dobil ?e 2019ke
?ak ne ?tekam, zakaj to?no primerjate trojko z avtom enega razreda vi?je po velikosti in zraven jamrate okoli velikosti prtlja?nika? Kaj tu ni jasn?
(Prej?nja 508ka je mela notranjost razporejeno ?e bolj bebavo kot nemci, z groznim infotainmentom in prakti?no ni? placa za odlaganje stvari. Upam da so to zdaj zrihtali.)
A zdaj pa rabi? za v gara?o zapeljat pripet pas? Nikoli in nikdar se ne vozim naokoli brez pripetega pasu, ampak tale z gara?o je pa res budala?tina.
Teli novodobni avti so pa res eno s..Pa ?e pla?a? elektronsko ro?no zato da ima? potem same probleme. K sre?i je moj tabornik nima, ima pa ?e vedno nekaj zadev ki bi jih moral izklopit.
Eksploziv v zra?ni blazini ti zlomi vrat na popolnoma isti na?in ?e je avto v gara?i ali na cesti. Tudi pri 15km/h.
Obstaja razlog zakaj umre bistveno manj ljudi v avtih te dni.
V bistvu niti ni modul potreben, ker so samo konfiguracijske opcije (na mazda3revolution forumu ma? ljudi ko hekajo te kode in se da vklopiti autolock tudi na EU modelih). Ampak tudi mene zanima v kateri dr?avi ?ivi da ga probajo oropati na cesti.
Verjetno bodo naredili isto kot zdaj - ponudili model okoli 120-140KM, ki bo samo elektronsko omejen. V tistem ?lanku tega ne bo? videl, ker tudi G120ke v ZDA ni bilo.
Meni ni jasno kaj je fora, da ne mores dobit avtomatika z opremo revolution top.
Pocasi si ogledujem, da bi menjal in bi mel avtomatika in radarski tempomat. In to pri mazdi 3 nikakor ne mores dobit. Ni mi jasno zakaj je tako :|
Ja, to da je ta konfiguracija zginila pri zadnjem faceliftu je resno bizarno (pa ?e pred tem je ni bilo na voljo z dizlom). Verjetno vas po novem silijo da kupite dra?jo ?estko?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mislim da ga mora? iti probat, ker sli?i? od razli?nih ljudi ful razli?na mnenja. Na moji 2016 je avtomatski menjalnik ?e vedno zlo ok in se ne spomnim da bi se kdaj za?ltal ali resneje cukal. ?e je na novi isti menjalnik, potem ne bi smelo biti problema.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani