Sm kmet an s hribu doma, pa mi neki tole ni glih jasn. Če je kabina tako zatesnjena, da zunanji hrup ne pride noter - kako pa potem slišiš gasilca ali pa rešilca na nujni vožnji?
Ah zdaj je itak brskanje po tel aktualno med vožnjo pa sproti preberejo na SPIN-u kje je izvoz gasilcev
Plin je 1eur in nekaj centov. Najnižja cena ki se jo spomnim v času kovida je bila mislimda 65centov....
pred 15 minutami je DonFelipe napisal:
Plin je še enkrat dražji kot je bil do nedavnega.
Škoda ker imajo samo v Latinski Ameriki in ponekod pogon na etanol in ostale alkoholne spojine pri nas pa ne smeš še na kurilca več voziti ; če bi to delovalo bi lahko fural na domač šnopčk in se ne bi sekiral.
Danes sem svojo slabe 4mesece staro cx-30 parkiral na parking poleg policijske postaje v Rovinju in se po kavici in tortici(cca 2h) vrnil k avtu kjer me je pričakalo super presenečenje.. poškodovan sprednji desni bok in desni blatnik,yaaay! Sreča za starejši par,ki živi zraven parkirišča in vsakodnevno vidi debile, ki ne znajo parkirat in si od vsakega,ki pobegne, zapišejo registrsko in znamko avtomobila ( pri meni: PU-****, Hyundai terenac), policist, ki je prišel je(to sem do sedaj videl na le CSI Miami) vzel odkruške barve, zmeril parking počez in okrog, vse pofotografiral, našel še eno pričo,.. mi po 1h forenzičnih postopkih rekel: ništa ti ne brini sad odmah ču ga nać.. imam kasko zavarovanje do fula vse, samo baje sem rabil ta zapisnik, ker sem v tujini in ker je storilec znan oz vozilo bo zavarovalnica terjala njega/njegovo zavarovalnico..vse skupaj me je spravilo v tako slabo voljo, da sva podaljšala dopust še za 3 dni, za kar so nama na recepciji rekli, da na žalost je najina mobilna hiška že ju3 zasedena ampak da nama dajo upgrade iz Deluxe v Prestige z jacuzziem za 19€na dan🙈😂..sem postal kar malo manj živčen (pa tudi ene 5 špricerjev sem spil, da sem se pomiril).. skratka ta dopust bo s5 eden tistih, ki mi bo ostal globoko v spominu..
Hmmm tole govoriš na pamet ali iz izkušenj???? Ti lahko povem da gre prav fajn v prtljažnik avta moj Coach 726 , nič ni zoprno . Drugače pa 100x raje ga vsakič dol dam kot pa tisto piskanje na strehi ko imaš montirane prečke ( prav moteče je ko se voziš).
Po mojih izkušnjah zavzame dobršen del prtljažnika. Saj ne rečem,da se ne da. Je pa fajn to vnaprej vedeti. Če imaš psa v prtljažniku,zna biti že problem.
pred 1 uro je Shrek napisal:
Na streho mi ni za dvigovat in spuščati kolesa. Je previsoko. Na zadnja vrata sploh pomislim ne. Vozim 4 odrasla kolesa na morje. Parkrat sem jih peljal na priklopu. Je bil pa avto čisto na tleh. Mi je vzmet počila na mazdi. Potem sem kupil prikolico in jih peljem na pokrovu prikolice.
Za dnevno uporabo je na priklopu zakon. Biti mora tak nosilec,da gre lahko v avto, ko je prazen. Za polni avto in nosilec zadaj...jaz ne več.
Ja res je. Zna biti jeba pri visokem pločniku, vstopu na trajekt. Kot rečeno; plusi in minusi .
-tudi ko nimaš kolesa na strehi,voziš s seboj prtljažnik (poraba,hrup...)
-jaz s svojimi 173cm bi rabil pručko da bi spravil kolo na streho SUVa
+montaza je načeloma preprosta
+Cena
Kljuka :
-cena
-tudi ko nimaš kolesa na kljuki,je problem voziti prazen prtljažnik naokoli (vsakič sproti ga snemati iz kljuke in ga dajati v garazo/klet je pa zoprno)
-nevarnost da ti kdo uniči kolesa ko se ti zaleti v rit
+Preprosto nameščanje kolesa (sploh kakšne e-bajke je kam drugam težko dati)
+Jaz osebno imam največ zaupanja v nosilec na kljuki
Tisti za na prtljazna vrata :
-zakrije luči,tablico, kolo zna opletati (fajn je dati prednjo feltno dol, kar spet zavzame nekaj prostora v avtu), avto postane širši, vse je bolj po domače narejeno.
-Ne moreš odpirati prltljaznika ko imaš nameščen bicikl
+Cena
+Ko ga ne uporabljaš,lahko voziš prtljažnik v avtu
Jaz vozim kolo v avtu. Če nebi bilo te opcije bi ga vozil na strehi , vkolikor bi kupoval nov avto,bi dal narediti kljuko in nanj dal prtljažnik.
Za vsakodnevno uporabo je nosilec na strehi ok (predvsem ker se lažje voziš naokoli s praznim stresnim prtljažnikom, kot tistim na kljuki). Za parkrat letno za iti na dopust na daljšo pot in s trugo na strehi, bi pa definitivno navijal za kljuko.
Fotr je kupil prtljažnik za na zadnja vrata in je bilo vse bolj po domače in je po hitrem postopku vrnil zadevo. Pa je šlo za precej dragega Thuleta.
Tudi jaz ostajam na zimskih . Par let nazaj me je presenetilo (april 2016), ko sem šel z letnimi v Celje.... Lukovica sneg in 4stopinje, od Vranskega naprej pa 10cm na AC... Jaz pa na neodlozljivi poti (šel na predoperativo). Nazaj grede raje nisem tvegal in sem šel raje prespati v hotel . 😂
Od takrat naprej so zimske gume do konca aprila. Sploh ker ne naredim veliko km in jih ne bom zapekel na suhem in toplem asfaltu , hkrati me pa dostikrat piči v zadnjem trenurku,da grem smučat
Jaz sem motorist in ne odobravam takšne vožnje. Zaradi takšnega izsiljevanja in predrznosti smo na slabem glasu. Tisti, ki želijo ali potrebujejo ekstremno hitro vožnjo lahko gredo na dirkališče. Pa to ni sedaj samo moje mnenje, imam precej prijateljev in kolegov, ki so motoristi in imajo enak način razmišljanja.
Ne me narobe razumet, jaz se tudi ne vozim po omejitvah, ko sem zunaj naselja in nisem tisti, ki se ga čaka v skupnih vožnjah. V naseljih in v koloni pa je treba biti malo bolj previden.
Glede prehitevanja kolone; z motorjem jo lahko prehitevaš, če je stoječa kolona in ni pred križiščem. Se pravi na mejnem prehodu lahko počasi in previdno prehitevaš stoječo kolono. Prehitevaš jo lahko tudi po desni če je prostor.
Ampak omenjeno/e zaporo/e zelo redko kdo razume, kaj šele vklopi.
Današnja vozila pa so res samo s pomagali za razvajence in imajo poudarek na komforti in estetiki, ne pa več praktičnosti in ostalih lastnostih.
Lahko bi to počel tudi z ML-om ampak to je bolj šminkerski oziroma pozerski voz.
Ni me en prijatelj, po rodu bosanec, rekel : Ssangyong je Mercedes za sirotinju
Drugače pa prve generacije ki so bile na voljo pri nas so ponujale odlično osnovo za terenske predelave ; poznam tipa ki je Kyron-a predelal in mu še danes služi.
Zanimivo da pa se pri nas ni obnesla limuzina Ssangyong/Daewoo Chairman na osnovi W140 ; sta samo 2 v Sloveniji
Meni se pa ne zdi zanimivo,da se chairman ni obnesel . Kdor hoče imeti avto kot statusni simbol,bo vzel kakšno drugo znamko. Da pa bi dal toliko denarja za korejsko kopijo S razreda,pa hvala lepa. Raje isti denar takrat za mondea,vectro, alfo 156....
Podobno je bilo s kio opirus (wannabe MB E) ali pa Hyundai xg30.
Točno tako se dela,onim trmastim kolesarjem bi pa tak zaplozo,da bi jih kap.....😛😵
Mah,jeba je ko se voziš v skupini. Ne da se varno umakniti če nas je 3+. Hvala bogu se jaz najraje vozim sam in se mi ni treba prilagajati nikomur in če se mi zdi prav da se umaknem,se umaknem. Pa še izgovor mam za nižjo AVG speed na koncu 😁
Primer včeraj. Tovornjak 40 ton skupne. 500 lipicancev. Od Trbovelj do Hrastnika dobrih 30 na uro. Pred tovornjakom kolesar... Kako ga prehiteti? Za tovornjakom pa kolona do Litije. Če se traktor pelje, se umakne na kako avtobusno ali primeren kraj. Kolesar...kolesar je pa edini...
Se strinjam. Jaz se med tednom izogibam točno te ceste (pa sicer kar veliko vozim po tistih koncih), če pa vidim da se za mano ustvari kolona,se pa odmaknem na bus postajo, dvorišče, pumpo.... In potem vsi bolj mirno vozimo.
Evo tle sm nehou brat tvoj post... J********* za takšne. Pravila so za vse enaka. Pa samo v razmislek... Vzami drugič v trgovini otroški voziček pa prehiti ljudi z navadnimi vozički na blagajni.
Nevem,no,jaz vem da se nebi kuhal 1h v motoristični obleki. Vem da ni prav,ampak,ja... Tako bi naredil. In niti slučajno ne gledam postrani motorista ki to naredi :).
Pa čist tko, a ni bilo nekaj govora da lahko enosledno vozilo prehiti stoječo kolono,oziroma jo obvozi? Ali pa je bila želja po tem... Vem da je bila debata o tem tukaj nekoč... Celo neka anketa je bila .
Mah ,ne bom delal tega z otroškim vozičkom . Grem raje na express blagajno
Ah,jebi ga fantje, nikomur ni luštno se voziti 110kmh po prehitevalnem pasu, ampak včasih je žal treba potrpeti in se pač voziti v koloni. Ker potem ni daleč do tega,da se nekomu ne da čakati na rdeči , nekomu se ne da čakati v trgovini ker ima samo kruh in se bo malo vrinil, tretjemu se ne da čakati pred križiščem in bo pač malo slalomiral med ostalimi. Ne gre to tako .
Meni je tule izgledalo kot čisto izživljanje . Razumem da je stoječa kolona in se motorist zapelje po odstavnem pasu z 40kmh. Razumem da se mu ne da čakati 1h pred mejnim prehodom in se kulturno in defenzivno pelje mimo. Vse se da narediti na subtilen način.
Vse to razumem in bi tudi sam verjetno isto naredil (konec koncev tudi s kolesom ne čakam na MP v koloni),ampak cikcakanje pri hitrostih 100kmh+, ne...to ni ok.
Edino tam na Z obvoznici ,ko je Boss zavijal na primorsko AC ,verjamem da je motorist preprosto spregledal Bossa in je brez žmigovca zavil predenj.
Najprej je kot ranljiv udeleženec v prometu potrebno sam nekaj narediti za lastno varnost. In teli majstri tega niso naredil
Iskreno.... Nevem zakaj bi se ob poplavi vseh ostalih suvov in terencev zagrel ravno za to znamko. V najboljsem primeru bo težava "zgolj" v iskanju nadomestih delov. Razen če mu je oblika tako všeč .
hehe, sem vedel, da imaš trikov še na zalogi. Ampak ena resna... dejansko kolk je sploh realna poraba pri določenih pogojih. Seveda bolj, kot je avto kapelca kot tvoj al pa kravavan s sankami na strehi, kot moj je veliko več razlike kot pa kaka aerodinamična limuzina.
Huh,meni potovalni računalnik ne kaže točno,ker je avto na LPG in je računalnik čist zmeden :).
Tudi če računam porabo ,ne pridem do točnega rezultata ,ker se nikoli ne natoči iste količine plina (odvisno od pumpe do pumpe, odvisno od vremena-temperature ...). Ampak če se recimo vozim po AC 150kmh je poraba na tank tudi dobrih 10l, če pa se vozim 125-130kmh pa ga spravim na 9l. Govorim o plinu. Porabo bencina na izzivu sem pa imel malo nad 7l ,pa sem se vozil zelo umirjeno.
No,s sestrično sva šla v Francijo... 2.0tdi Passat 140konjev , star 10let, 2osebi,poln prtljažnik , brez prtljažnika na strehi, ampak s sankami . Tempomat na 135kmh,6prestav: na koncu je tja grede nanesla poraba na AC 5,6l. Ko sva nazaj grede vozila preko prelaza in po regionalni cesti je bila poraba 4,2.
Me je presenetilo ,da je navkljub 6i prestavi (2100obratov pri 135kmh) Passat bolj požrešen na AC,kot na regionalni cesti kjer je bilo veliko sprememb hitrosti .
Xsaro pa zjebe velika čelna površina in samo 5brzin.
A ti si torej tist kurec, ki je delal gnečno na AC-jih ta vikend. Za popizdit je bilo - folk 90 po prehitevalnem, pa izven AC-jev 50, kjer je omejitev 90. Res fuckin norci.
Ja ,itak pa itak po prehitevalnem pasu ,da sem lahko malo v zavetrju od sredinske ograje .
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Res je,meni se na plin skoraj ne splača več voziti.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani