Nimaš kej menjat pasov v križiščih in na prehodih. Ima lepo svoj desni pas, s katerega se mora potem vključiti na levega, in tisti na njem ima prednost. Če prideta oba istočasno do prehoda, mora desni počakat.
Danes sem jo odpeljal na redni servis, kjer so le za menjavo 4.6 l olja in filter olja (filtra klime niso zamenjali, tekočine jim nisem jaz dovolil naliti, oprali ga niso) , legalno okradli za 330€ (s popustom 😬). In model mi po telefonu reče, da bo potrebno zamenjati tudi akumulator, ker javlja napako. 😄😄
Vprašam ga, če so imeli odprta vrata. Rekel je da ja. Pa valjda javlja, da je potrebno zagnati motor. To se pojavi vsakokrat, ko imaš odprta vrata ali havbi nekaj minut.
Realno moj motor ni neka primerjava, sicer 2.0 bencinar, 155km. Vozim pa pretežno 50% mestnega cijazenja in 50% AC. In ne gledam v števec porabe prav na veliko, je kar je. Ne gonim neki v rdeče, ampak sem vseeno kar dinamičen voznik in tudi speljujem ne ravno po polžje. Na (prazni) AC je poraba nekih dobrih 7l.
A niso bli tut prej že? 🤔 Imam 2010 letnik. Sicer jih pa lahko zapiram samo na knof, niso avtomatsko, na zaklepanje avta. Sam čeljust je pa štekala očitno in je ploščico pobiral. Očitno ne vedno in ne čist, ampak vseen dovolj. Ploščice pa diski so ATE in sem jih menju Junija 2022, pa sem takrat fajn lepo spucu čeljust, vodila, podmazu... Slabi dve leti, pa sm pršu na želez, na zadnji desni. Sm pa biu na šihtu, zato sm mogu to hitr reševat in sprot. Potem sm gnjavu mehanika tam zraven, če mi lahko pogleda, kaj mi lahko še dans dobi, ker mu itak materjal vozjo dvakrat na dan, pa še popust ma, da grem jst lepo z avtom dons nazaj domov tut. Nisem prov velik kompliciral, naroču ATE, pa niso ble enake, vrnu ATE, potem sm vzel neke Optimal, ker je blo na zalogi in zadnjič je že nekdo spraševal na forumu o njih. Bom lahko s prve roke povedu 😄 Diska hvala bogu nism ferderbu. Za čeljust mi je pa reku, da načeloma ne rabim menjat obeh, na zalogi je bla pa samo ena za 123€, niti ne vem zdele katera, rabu sm jo tko al pa drgač. Dal jo je za 108€
Drugač pa ni nič vlekl avta, smrdel, tresl, karkol, tut zdej, k mam novo, nimam neki občutka, da bi avto bolj potegnu 😁 Dinozavrski motor, jebi ga
Gledat sem šel pa, ker mi je pri namotanem volanu mal zaružilo, ko sm bremzu in sm mislu, da so verjetno opozorilni kontakti pr sprednjih ploščicah.
Na slovenske ceste smo pospremili zastavonošo serije tourneo, model tourneo custom, ki je naredil še korak naprej v udobju in meri tudi na zahtevne stranke. Pri Fordu v velikoprostorcu ponujajo razkošje...
2500km do zdej naredu z njem in še kar nobene lučke 🤭
Dvomim, da je mojster sploh v življenju biu na kakem forumu. Še telefon ma na tipke. On se predstavlja sam po vaških bifejih, to ga pa že tko vsi poznajo 😄
Lahko je samo losan konektor enega od senzorjev trka za aktivno zaščito peščev. Lahko je tut eden od obeh aktuatorjev, ampak težko vrjamem. Za preverit oba senzorja bo treba snet odbijač, ker sta pri robu traverze, vsak na eni strani. Mogoče je kak mal oksidiran, vlažen, ali pa samo razrahljan.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nimaš kej menjat pasov v križiščih in na prehodih. Ima lepo svoj desni pas, s katerega se mora potem vključiti na levega, in tisti na njem ima prednost. Če prideta oba istočasno do prehoda, mora desni počakat.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani