Samo zanima me (upam pa da ni ?e nih?e poizkusil) ali ta Mazda asistenca krije tudi vleko oz. prevoz v primeru prometne nesre?e. ?e ja potem mi je brez veze pla?evati ?e AMZS?
Da malce obudim tole staro temo. Glede na to, da imajo nove Mazde kar nekaj te?av z barvo, me zanima ali se je kdo v zadnjem ?asu odlo?il za za??itno folijo in kako je zadovoljen?
Opazil sem da M3 nima na mestu kjer po?iva leva noga nobenme za??ite. Je mogo?e kdo na?el kak?no ugodno za??ito, ki se jo po mo?nosti namesti brez vrtanja?
A lahko vpra?am tiste, ki si ?e lastite M3 zadnje generacije in sicer hatcback, koliko gumbov imate na keyless klju?u in kak?ne funkcije imajo. Na netu zasledim tako daljince z 2 kot 3 gumbi?
Se ne strinjam s tem. Tudi jaz delam s strankami in vsak dan sre?ujem veliko ljudi in vem,da znajo biti nekateri zelo naporni. Ampak ?e mi en pokvari dan, ne smem zaradi tega nekoga drugega slab?e obravnavati oz jemati neresno. Sicer ne vem, kako je z uvoznikom pri Mazdi, ampak pri na?i firmi se hitro zgodi,da pride glas nezadovoljne stranke do ?efov, kar pa ni kul.
Tudi mene moti, ?e nekoga zaradi obleke/prvega vtisa/videza ne jemljejo resno. In glede na to,da je nakup avta kar velik dogodek (ki pride na par let), se ti tak slab sprejem kar dobro vtisne v spomin.
Se popolnoma strinjam. Ja razumem, da ima lahko prodajalec dovolj te?nih kupcev ampak osnove korektnega obna?nja, bontona in prijaznost zaradi tega nikoli ne smeta trpeti. Na te?enje s popusti so nas kot je ?e nekdo napisal navadili sami. In ?e ?lovek vseeno vpra?a za popust je to njegova pravica in drugega kot prijazen odgovor kako je s tem, mislim, da ne sme biti vpra?anje.
Ja saj je malo sme?no, priznam samo bil sem res tako togoten, da vam ne morem, povedati. Ne razumem, kako je mogo?e, da sem v trgovini, ko kupujem kruh dele?en mnogo bolj prijaznega in spo?tljivega odnosa kot pa v avtosalonu. Res imam ob?utek, da je danes lahko prodajalac ?isto vsak in da jim gre predobro res predobro. No seveda, ko sem malo prespal sem se odlo?il, da vseeno poizkusim ?e pri kak?nem drugem trgovcu izven Ljubljane. Se pa res, res spra?ujem kao je potem ?ele na servisih?
Verjamem, da je tudi nakup novega avta svojevrstno do?ivetje ampak, da bi me prodajalec odvrnil od nakupa ?eljenega avta, bi pa pri sebi ob?util tudi svojevrstno poni?anje, da sem se spustil na tak nivo. Konec koncev ne kupujem prodajalca ampak avto. Vem, da je veliko denarja, ki ga ?lovek odkarta ampak ga ne odkarta za sprejem, rde?o preprogo, paparace in pla?ane ploska?e ampak izklju?no za avto. In gre se samo za avto, vse ostalo je obrobna epizoda in takrat sam vidim samo avto, ostalo mi pa kratko malo dol visi.
?e pa si malce zvit in prika?e? resni interes se bodo vrteli tudi prodajalci. ?e pa pride? na plano takoj s tem, kolk dajo popusta in ?e ga ne bodo dali dovolj, da gre? pa takoj drugam, je pa to prirojena ?love?ka lastnost, da tak nastop odbije. Jebat ga za kontro pa? fa?e? hladen odnos prodajalca, kar marsikoga preseneti saj pri?akuje, da v kolikor zagrozijo, da bo ?el prodajalec na kolena in malodane poljubil ?evlje.
Mal se je treba iti psihologije in taktike pa se zavrtijo okol tebe tudi, ?e si v pono?enih kratkih hla?ah in razvle?eni majici (tako sem kupoval Clarusa). Dva, tri prava vpra?anja, pa je prodajalec takoj spremenil odnos in razkazal od A do ?. In na koncu ko se dela? da si prijel, je v bistvu na trnku prodajalec - takrat pa malo potarna?, da je avto skoraj tvoj sam, da si mal prekratek z denarjem. Pa ne zdaj na neke bajne popuste cilat - da pa se zni?at ceno pa ?e kake zimske gume in feltne lahko nabaranta?, pa kake parkirne senzorje pa si skozi.
Avta nisem namerav kupiti na tur?ki tr?nici, kjer se baranta ampak v salonu. ?e bi ?elel avto kupiti z barantanjem in jamranjem bi ga kupoval v Tur?iji ali podobno. Tudi psihologa se za nakup avtomobila ne mislim iti. Tudi ko mi re?ejo, da ni popusta ali je zelo majhen popolnoma razumem, ?e je to kulturno in spo?tljivo!!!
Zakaj dafuq bi dal par jurjev provizije od nakupa 30k vrednega avta ?e se mu ne da potruditi niti toliko kot prodajalki v ?paru?! Salonov v Sloveniji je veliko, znamk avtov z odli?no ponudbo pa tudi. Ne vem zakaj bi trpel nesposobnost in nespo?tljivost ?e je pa toliko dobre konkurence. ?e ?e malo pomisli?... ?e znamka ni sposobna na cesto vre?i prodajalce, ki ji direktno delajo izgubo z odganjanjem kupcev... kak?ni so ?e le potem serviserji?
Samo tole bi rad sporo?il. Bil sem 110%, da postanem nov lastnik Mazde. Vendar pa me je po obisku 2 salonov v Ljubljani popolnoma minilo in lahko samo re?em, hvala za tak odnos in nasvidenje. Zaradi mene lahko kon?ajo s svojim delom. ?koda, ker delajo tako slabo uslugo sicer krasni Mazdi.
pa? na servisu je najla?je olje pa filtre menjat, ko pa pride do tak?nih zadev, potem pa veliko kateri servis pri nas zmrzne in nam uporabnikom delijo tak?ne in druga?ne vzroke za okvaro. Stricu so na primer na biv?em Mazda servisu (seveda je ta firma ?e "pokojna "- mogo?e tudi zaradi tak?nih zadev) rekli, da mu trese zavore zato ker preve? zavira ter vozi po lu?ah in tako posledi?no uni?i diske. Mislim.... shit ..v Avstriji so mu pa samo mislim, da centrirali polosi oz. nekaj podobnega, pa je zadeva funkcionirala z stro?ki 0 ?!!
Pa ne delam reklame za servise v Avstriji, na?i serviserji (nekateri - predvsem tisti kao z "velikimi imeni") morajo malo spremenit pristop do strank in izbolj?ati samo kvaliteto servisa. Nikakor ne me?em vseh v isti ko?, definitivno so tudi zelo zelo dobri Mazda servisi pri nas!
Mislim, da si s tem zadel bistvo teh debat na tem forumu.
Grozno, potem se pa odlo?i za nakup. Pa saj me ne moti to, da se kaj pokvari, to je pri vseh znamkah lahko. Samo odnos prodajalcev in servisev, to pa me moti in me dr?i nazaj pri odlo?itvi.
Zame definitivno tako delovanje ni normalno, za MMS pa o?itno je (pravijo, da je v ozadju ?e veliko drugih procesov, ki jih uporabnik ne razume).
Ko sem jim rekel, da tako delovanje, da CMU zmrzuje ob ?altanju mp3 skladb zmrzuje in celo reserita celoten sistem, zame ni sprejemljivo, smo bili takoj tam, da sem picajzlast in me zaradi tega moti ter da sem na forumu edini, ki ima take te?ave. Nih?e drug se ni javil s takim problemom - torej smatrajo, da problem ne obstaja, ?eprav obstaja kar je tudi dokumentirano z veliko posnetki.
Ne tako to ne more iti. Kot lastnik avtomobila res ni pogoj, da razumem vse procese v avtu zato, da lahko zahtevam, da mi vse pravilno deluje, kaj takega je res totalno nepo?tljivo, da ti nekdo re?e.
Se pravi, ?e je samo en lastnik z dolo?eno te?avo potem ta ne obstaja al kako ??
Mah ne vem pri trenutni znamki in servisu res nisem do?ivel kaj takega.
Priznam, da sem se kar oddahnil saj sem se ?e spra?eval, ali je z menoj kaj narobe, da sem bil v A-Cosmos tako razo?aran. Res tile, vsaj kar se prodaje ti?e bolje, da s svojo dejavnostjo zaklju?ijo ker delajo samo ?kodo Mazdi.
Picajzlast je bilo mi?ljeno za te?ave z MZD (nedelovanje navigacije, zmrzovanje in ponovno uga?anje sistema, ko pre?altam skladbe naprej itd...). Re?eno mi je bilo, da je to povsem normalno delovanje...
Nekateri pri Mazdi so mi o?itali celo to, da sem preve? "picajzlast" in da zato opazim vse napake ter me prepri?ujejo in to zelo vztrajno, da vozilo Mazda ni zame. S tem mi povejo marsikaj. Ne bi si pa mislil, da si upajo kaj takega priznati. Najbolj ?alostno pa je to, da ne naredijo ?isto ni?, da bi se stranki nazaj vsaj malo prikupili glede na te?ave, ki sem jih imel, se opravi?ili, ji dali kaj v zameno itd.... ti?ina na drugi strani.
Pozdrav !
Kaj naj sedaj to pomeni, da Mazda ni za picajzlaste? In kje je definicija picajzla. ?e nekaj pla?a? potem pri?akuje? da 100% deluje. Kje je tukaj picajzlanje (zoprna beseda). Tudi sam sem pred menjavo vozila in prvi stik za Mazdo ni bil ravno navdu?ujo? pa vidim, da to ni bilo slu?ajno.
Lepo bi te prosil, da razlo?i? malo ve? o tem da to ni avto za picajzle. Sem nabr? tudi bolj take sorte in me tole res zanima.
Ko sem kupoval, sem kljub "vezam" pri drugih firmah, najbolj?i odnos do?ivel ravno pri interclass. Za piko na i, je bila tudi cena najbolj ugodna. Kar se pa servisa ti?e pa pomkomentiram, ko bo ve? izku?enj..
Hvala,
lepa novica in se priporo?am ?e za mnenje o servisu.
Tudi sam priznam, da se mi pri A-Cosmosu BTC niso zdeli najbolj "gostoljubni" In prav zato tudi mene zanima Interclass tako, glede prodaje kot servisiranja. Mi je pa zanimivo, kako malo odzivov oz. mnenj je za to podjetje.
Da malo iz naftalina potegnem tole temo, ki pa ima v naslovu to?no to, kar me zanima. Kar nekaj se da prebrati o A -Cosmos skoraj ni? pa o Interclass cars d.o.o., in me res zanima ali imate na forumu kak?ne izku?nje tako s prodajo kot s servisom?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pozdrav !
Samo zanima me (upam pa da ni ?e nih?e poizkusil) ali ta Mazda asistenca krije tudi vleko oz. prevoz v primeru prometne nesre?e. ?e ja potem mi je brez veze pla?evati ?e AMZS?
LP
Povezava za deljenje
Deli na druge strani