Kupljena na Ebayu za 64 ? pred enim mesecem, v?eraj naredil ?e update preko Toolbox-a, zdaj moram videti koliko je kaj posodobljeno. Sloven??ine ?e vedno ni. Na M3 2017 sicer deluje vse BP.
?e ?e, ampak a te bo konec, ?e zamenja? tisto olje? Tam notri je tovarni?ko nalito olje in na za?etku je najve? obrabe, da se vse premikajo?e komponente dobro ule?ejo. V tistem olju ostane najve? kovinskih delcev.
Za avto da?, ne vem 20k?, menjava pa je kaj pa vem 50?. Proti nakupni ceni avta zanemarljivo, pa ?e bolj si pol miren, da si nekaj naredil in ?e bi kdaj pri?lo do te?av si ne bo? nikoli o?ital zakaj pri novem nisi reskiral ?e tistih nekaj deset evrov.
Ne me narobe razumet, ni? ti ne solim pamet, ampak sem samo podal razmi?ljanje, kako sem sam razmi?ljal, ko sem bil v podobni situaciji in imel nov avto. Odlo?a se pa itak vsak sam - sej verjetno, tudi ?e ne menja? bo vse v redu ampak kaj pa ?e.....
Meni se zdi to ene take vrste feti?izem kot je pokrivanje avta s cerado. Proizvajalec, ki ponuja nekaj let garancije najbr? ne bo tvegal kar tako. Poleg tega so tolerance obdelave sedaj tako napredovale, da je utekanje avta minimalno in nekih "opilkov" ne bo. Poleg tega imajo nekateri avtomobili v karterju magnet, ki nase pritegne morebitne del?ke kovine.
Super, hvala. ?e ena stvar me zanima...tisti ki imate avtomatsko ro?no...ali se avtomatsko sama zategne, ko ugasne? avtomobil? Vem, da se avtomatsko sprosti, ko speljuje?, ampak ali se tudi zategne...ker pri oplih je to smotano narejeno, da jo more? sam zategnat...pri peugeotu je to vse avtomatsko in dela fenomenalno
Ne, mora? jo ro?no, se pa sama odpusti, ko spelje?. Tu in tam se ne, pa sem preve? len, da bi navodilih iskal, kdaj in zakaj se ne.
HUD je se vedno tak, da se odpre tisti konec pleksi stekla pod sipo? Nevem zakaj ne naredijo tako, da se projicira na steklo... To mi je bilo recimo pri Priusu zelo vsec ... pa sem preprican, da Prius ni edini tak...
Ja, je ?e vedno tako. Pa saj ima veliko proizvajalcev, ki to uvajajo, tak?no (najbr? low cost) re?itev. Mislim, da tudi VW ne ponuja ni? bolj?ega. Ali na sliki prav vidim, da je na tistem mestu prilepljena neka pravokotna folija?
Mene moti, ker o?itno ne sedim povsem na sredini (malo bolj se naslanjam na desno) in je desni rob projiciranih podatkov komaj ?e viden na tistem steklu. Lahko bi naredili, da bi se dalo malo korigirati kot levo-desno.
Ne, meni dela v redu - kater firmware ima? na enoti? 2017ke pridejo z 59.xxx a ne?
(Je pa res da je na 2016kah tudi HUD druga?en.)
Ja, verzija je 59.00.443 EU N in dela vse super. HUD je barvni. Tudi vodenje navigacije na njem je zelo uporabno, le da se velikokrat ne za?ne prikazovati samo od sebe.
Imam novo M3 2017, navigacija dela. Opa?am pa, da mi v polovici primerov navodil za usmerjanje na Head-up displeju ne za?ne kazati. V takem primeru moram v nastavitvah spet izbrati ?e izbrano nastavitev in potem dela. Ima kdo podoben primer?
Za premikanje od A do B ti bo tudi 100 KS zadostovalo, ?e ?eli? pa malo bolj dinami?no vo?njo, pa izberi 120.
Meni je bila za vo?njo 3 bistveno bolj potovalni avto od CX-3, pa ?e zaradi oblike poraba ne more biti enaka. Trojka je tudi bolj prostorna saj se pozna, da je CX-3 narejena na osnovi dvojke.
Primerjaj tudi opremo v paketih CX-3 in faceliftane trojke, kjer so opremo nadgradili. V vsakem primeru je bencinski motor super.
Poglej na infotaiment pod Setup - lahko da so tja kaj prestavljali
Na?el zakopano nekje v nastavitvah. Navodila so zavajajo?a in napa?na. Na osnovi prebranih forumov drugod, sklepam, da so SLO navodila prevod ameri?kih, kjer pa so nekatere stvari malo druga?ne. Domnevam, da zna takih pasti biti ?e ve?.
?e tegale ne bom hitro re?il, me bo spravilo ob ?ivce. Domnevam, da sem v?eraj nevede nekaj pritisnil (danes bo komaj en teden kar imam avto, FL M3) in se je za?el ogla?ati alarm omejitve hitrosti. To je videti tako, da tam, kjer je sicer povpre?na poraba itd. med katerimi preklaplja? s tipko INFO utripajo?e poka?e hitrost 30 km/h in zapiska. In to VSAKI?, ko prekora?im 30 km/h.
Grem gledat navodila in pi?e:
Na?in alarma omejitve hitrosti*
Prikazana je trenutno nastavljena hitrost alarma omejitve hitrosti. Hitrost, pri kateri se spro?i alarm, lahko spremenite.
OPOMBA
Ko vklopite prikaz nastavljene hitrosti alarma omejitve hitrosti, se isto?asno zasli?i pisk. Prikaz nastavljene hitrosti nekajkrat utripne.
Alarm omejitve hitrosti nastavite s tipko INFO.
Na drugem mestu pa pi?e:
Alarm omejitve hitrosti*
Sistem alarma omejitve hitrosti s kratkim zvo?nim signalom in opozorilnim prikazom opozori voznika, da je prekora?il nastavljeno omejitev hitrosti.
Hitrost, pri kateri se spro?i alarm, lahko spremenite. Glejte Potovalni ra?unalnik in tipka INFO na strani 4-29. (Kar me vra?a na prvo omembo tega.)
In to je vse. Klinc pa taka navodila. A je kdo pogruntal kako se to nastavlja oz. izklaplja?
?e pritiskam tipko INFO namre? kro?i med ?tirimi podatki (kot vedno), omejitve hitrosti ti pa ne ponudi.
Mimogrede, moj INFO gumb nima kot ameri?ki modeli nad in pod seboj tipk + in - pa? pa >> in <<.
Pozdravljeni, kupujem trojko, pa me zanimajo va?e izku?nje z aktivnim tempomatom, ali ga ima kdo v kombinaciji z ro?nim menjalnikom? Na avtocestah tempomat pogosto uporabljam, vendar klasi?nega. Nekaj ?asa sem vozil avto z avtomatskim menjalnikom in aktivnim tempomatom, pa sem bil navdu?en. Ne vem pa kako bi se to obneslo z ro?nim menjalnikom, je ta kombinacija sploh smiselna?
Lp RKem
Vsekakor nekoliko manj, vendar odvisno od tega kak?no stopnjo le?ernosti ?eli?. Ampak pogosto je na avtocesti prilagajanje hitrosti lahko ?e vse v razponu 6. prestave, ?e ne ?eli? divjih pospe?kov nazaj na prej?njo hitrost ipd. Ima pa M3 to ?ele v paketu Revolution Top.
?e si imel pred dvajsetimi leti telefon si bil pa ?e ?omba, takrat se je pri nas komaj za?el uveljavljati GSM telefon oz je postajal po?asi dostopnej?i. Jaz sem ga imel komaj 1998 ali morda celo 1999, pa nisem bil zadnji.
OK, tudi ?e je kak?no leto manj (nisem ?el gledat koledarja), poanta je drugje, a ne?
definitivno ne.....voice recognition v sloven??ini ne obstaja
Hvala za hiter odgovor. Naivno sem upal, da ima kot so imeli ?e predpotopni telefoni mo?nost shranjenja t.i. "voice tag" kjer samo primerja kar si izrekel med u?enjem. To je imel pred 20 leti moj telefon na tipke. Oh ja ... :-(
Upam, da se ne bom ponavljal (sem ?e uporabil iskanje po temah) ... ali lahko v novi M3 "registriram" imena tako kot se izgovarjajo pri nas, ker pa? ni Johnov ipd. da lahko re?em npr. "call Matic" ipd. Vse sem preiskal, pa ne najdem.
Mene to ve? ne moti, malo je sicer mote?e ko speljuje?, pa ko da? v drugo mora? pazit da avto ne zdivja
Ja, mene je prvih dvakrat kar presenetilo, ko je motor pod takim "zaugom", da mi je avto kar zbezljal. Ampak to ne traja dolgo. Meni sta motor in podvozje prva klasa. Ne ob?alujem odlo?itve in sem tudi vesel, da sem po?akal na FL.
Po treh dneh in 350 km lahko re?em, da je avto super z nekaj pomanjkljivostmi. Naslon za levo roko je meni ?isto prenizko, sredinski je pa veliko ?asa neuporaben. Na avtocesti ?e gre. Med vo?njami z ve? prestavljanja, ko dr?im ro?ico, pa pride komolec ravno na rob naslona in za?etek rolete. Kdo je to tako naredil in zakaj? Kako, da na uradnih testih ti nikogar ne moti? Sicer ima pa M6 enako. Ampak avto kot avto je pa odli?en, u?ivam v vsakem kilometru.
Ima? prav. Tudi jaz sem kot novi kupec opazil, da leve roke ne morem nikamor
nasloniti. Pri desni me pa moti, ker naslona ne morem premakniti.
Danes sem dobil svojo FL M3 sedan. Torej, avto super, ampak kaj pri Mazdi razmi?ljajo o naslonih za roko, mi pa ni jasno. Sede? imam precej dale? nazaj, naslon tudi v precej "le?e?em" polo?aju ampak naslon za roko je tako dale? zadaj oz. kratek, da komaj naslonim nanj konico komolca. Ne vem kako so si to zamislili in kako, da to ne moti ve? ljudi.
Vsi, ki si lastite Mazdo 3 oz. ste ?li na testno vo?njo in vam je naslednja podrobnost ostala v spominu ... Verjetno je stil polo?aj vo?nje odvisen tudi od va?e vi?ine? Zanima me kje/kako imate levo roko naslonjeno? Sam zaradi skoraj?njih dveh metrov v sedanjem avtu uporabljam za naslon spodnji rob odprtine okna in ne naslon v vratih. Okno je pa pri novi Mazdi 3 kar visoko pozicionirano glede na sredino volana in sede?a v spodnji poziciji, naslon za roko pa veliko ni?ji od sredine volana ... :ne vem:
Pa? nekaj, kar se je lahko ignoriralo za ?asa testne vo?nje, ko pa je ?e toliko drugih podrobnosti katerim se je "treba" posvetiti...
Naslona za levo roko se ne spomnim, vem pa, da je rob vrat, kjer imam v?asih roko v sedanjem avtu, v Mazdi previsoko, da bi bilo udobno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kupljena na Ebayu za 64 ? pred enim mesecem, v?eraj naredil ?e update preko Toolbox-a, zdaj moram videti koliko je kaj posodobljeno. Sloven??ine ?e vedno ni. Na M3 2017 sicer deluje vse BP.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani