Mah pri Selmarju...iz principa ne bi šel tja, ampak morem, ker grem konec meseca na Poljsko in bom potem imel več kot 20.000 km. Pri Kržišniku v Zagorju bi me vzeli, sem tudi prej vedno bil pri njih (izredno zadovoljen) in ni bilo nobenih problemov. Nič komplicirali, še zavorne ploščice sem svoje, pol ceneje nabavil, in so mi jih zamenjali. Neke fore majo, da nas olupijo, zastopim, da če prineseš olje, ki ni predpisano za avto in da ni v originalni ZAPRTI embalaži, da komplicirajo, tako pa ne zastopim 🤔. Pri kržišniku bi pa šele sredi julija prišel na vrsto, kar mi je žal prepozno...pa bo šlo 50 eur brezveze več za olje 🙄. Moram ga pa na pooblaščencu zaradi garancije servisirat.
Če slučajno kdo od lastnikov G motorjev potrebuje olje, ga imam 5L za prodat MAZDA ULTRA 5W30 (za bencinske G motorje), še originalno zaprto. Pošljite mi ZS, če koga zanima. Kupil sem ga konec aprila ker sem misli, da ga bom vzel s seboj na servis, a imajo očitno neka nova navodila, da ne moreš več prinesti svojega olja, rok za vračilo pa mi je žal potekel 🙄.
Ni take panike, 1.685 kg ima, torej toliko kot kak BMW karavan. Z dobrimi zimskimi gumami ne bi smelo biti drame. 😃
MG4
O tem avtu sem tudi sam začel resno razmišljat, 150 kw in 64 kwh baterija...sedaj smo nabavli še elektrarno in bom čez kakšni dve leti najbrž vzel električnega, razen, če ne bo kakšnega zasuka glede elektromobilnosti...če bi imel denar bi si kupil CX-60 V6 3.3 diesel 200 😎. Meni je kolega dal ID3 s 150 KW in prav tako zadnjim pogonom za vozit in sem bil navdušen, ampak samo s pospeški in vožnjo 😁, ostalo je bolj bogo...kvaliteta materialov v avtu za 45 jurjev je porazna, kot da bi sestavili avto iz kinderjajčke, plastika,....vožnja pa super in zame bi bil idealen glede na to, da na teden naredim cca. 400 km, poceni bi se vozil, glede na to, da je ta MG 33 jurjev s subvencijo...
Jaz 1.2 THP od PSA ne bi vzel niti zastonj...ta motor ima toliko težav, da glava boli. Poglej malo na netu, pa olje bo pil sem prepričan (moj 1.6THP je). Izogibaj se tega tricilindraša...
Pozdravljen, porabo maš tok nizko? Jaz ga komaj spravim pod. 7.5l... Mam 150g rocni menjalnik... Jst sem ga tudi vzel zarad samih stroskov vzdrzevanja... Kako si pa kaj zadovoljen z izolacijo kabine? A si preveril mas avto iz Mehike?
Mogoče ves al je možno ta avto cipirat?
Zdravo.Ja to je moja trenutna poraba,imam pa relacije cca. 65km v obe smeri v službo...tja pridem s cca. 5.3 nazaj pa 5.8,s tem da se mi potem zaradi vožnje po mestu dvigne na povprečje okoli 6. Porabo imam manjšo kot prej na Mazdi 3 G120. Če imaš veliko mestne vožnje potem je to normalna poraba.
Tako kot je Piterna že napisal sem tudi sam ziheraš in sem vzel G150,pa še filtra GPF nima. Tudi jaz sem zelo zadovoljen sem pa res rabil veliko več časa da sem se ga navadil,kot pa Mazdo 3(predvsem zaradi drugačnega sedenja). Ker mi je že prej G120 bila dovolj mi je sedaj G150 prav tako. Res je ročni menjalnik zelo dober vendar mi počasi postaja malo žal,da nisem vzel avtomatik,predvsem zaradi udobja(nič več telovadbe z menjalnikom). Važno je da se prestavlja gladko in tudi to nekaj velja. Sem pa prepričan,da je avtomobil bolj poskočen, če mu daš 100 oktanski bencin, ker sem zdaj spet natankal in je motor definitivno bolj odziven...prav tako imam odlično porabo,ponavadi cca. 6 ali še kakšen deci manj.... Ravno včeraj sem na YT gledal test cx-50 v Ameriki...za 28 jurjev dolarjev dobiš 2.5 atmosferca avtomatika...če bi bil pri nas takšen za tak denar bi ga takoj kupil...res žalostno kakšne razlike so v ceni...cx30 dobiš 2.5 turbo AWD za 30 jurjev😋
Jaz bi še dodal 3-4 jurje in vzel novega G150...čeprav bi imel kak kos opreme manj...ta ima že 86.000 km...ne vem no, meni se zdi predrag, pa še ta X180 je bil nateg, če mene vprašaš (performance ima kot G150), ker so čez dobro leto naredili revizijo motorja...vzami novega, če lahko pa 5 let mir.
Sem vrnil ja, na servisu se mi zdi, da ga menjajo na 2 leti, tako piše v knjigi 🙄, pa ne dam jim 40 eur za ta filter, ko ga dobim za 15...servis mam čez slab mesec
A je že kdo mogoče nabavljal filter notranjega zraka? Kje ste ga kupili? Jaz sem ga naročil na AUTODOC pa ni bil pravi pa čeprav piše, da je za CX-30 😠...na škatli pa je pisalo CX-3...
Tisto o premikanju avta, ko je ugasnjen tudi mene jezi, ker mi ročno zategne in je sranje v garaži, ko ga hočeš na roke porinat kake pol metra naprej, nazaj.... 🥴
Jaz ponavadi, ko ga v garaži parkiram, pritisnem tipko za ročno za 3 sekunde in se ročna izklopi, potem pa ga ugasnem
Danes sem svojo slabe 4mesece staro cx-30 parkiral na parking poleg policijske postaje v Rovinju in se po kavici in tortici(cca 2h) vrnil k avtu kjer me je pričakalo super presenečenje.. poškodovan sprednji desni bok in desni blatnik,yaaay! Sreča za starejši par,ki živi zraven parkirišča in vsakodnevno vidi debile, ki ne znajo parkirat in si od vsakega,ki pobegne, zapišejo registrsko in znamko avtomobila ( pri meni: PU-****, Hyundai terenac), policist, ki je prišel je(to sem do sedaj videl na le CSI Miami) vzel odkruške barve, zmeril parking počez in okrog, vse pofotografiral, našel še eno pričo,.. mi po 1h forenzičnih postopkih rekel: ništa ti ne brini sad odmah ču ga nać.. imam kasko zavarovanje do fula vse, samo baje sem rabil ta zapisnik, ker sem v tujini in ker je storilec znan oz vozilo bo zavarovalnica terjala njega/njegovo zavarovalnico..vse skupaj me je spravilo v tako slabo voljo, da sva podaljšala dopust še za 3 dni, za kar so nama na recepciji rekli, da na žalost je najina mobilna hiška že ju3 zasedena ampak da nama dajo upgrade iz Deluxe v Prestige z jacuzziem za 19€na dan🙈😂..sem postal kar malo manj živčen (pa tudi ene 5 špricerjev sem spil, da sem se pomiril).. skratka ta dopust bo s5 eden tistih, ki mi bo ostal globoko v spominu..
Bemtiš ti jo je pa skor tako krstil kot sem jaz svojo 🙄 (zgleda res čisto podobno)...jaz hepan, ko sem šel iz garaže ven sem prehitro zavrtel volan in vojla, me je že glava bolela 😠...120 tisočkrat sem že šel iz te garaže pa vseeno...avto je bil star 1 mesec, sedaj bo kmalu 8...očitno je moralo tako bit😕...sem potem spoliral in se še vedno malo vidi, ne morem pa spolirat spodnjega odbijača ki sem ga poškodoval z vijakom, ki je v garažnih vratih...sem mislil dat popravljat pa zaenkrat ne bom, ker tako kot pravim, se ne vidi fejst, če nisi ravno pozoren..po drugi strani pa glede na to, kako se ljudje vozijo dvomim, da bo ostalo samo pri tej buški😠, tak da se ne sekram več😁...drugače pa ja, prva buška boli🙄
Jaz sem na Mazdi 3 začel z nosilci na strehi, bah nikoli več...sem potem nabavil kljuko in tudi sedaj imam kljuko na CX-30, vredno vsakega evra. Tako da priporočam kljuko in nosilec.
Jaz imam ročnega in nisem med počasnimi, pač omejitve ali pa nekaj nad in imam okoli 6 porabe. Imam pa do službe 33 km. Je pa sigurno pri kratkih vožnjah in neogretem motorju bistveno večja poraba. Za kratke relacije je recimo Toyota HIBRID, kjer je situacija ravno obrnjena...kratke relacije zelo malo pije na avtocesti pa velika poraba oz. predvsem tam kjer ga pohodiš. HIBRID se ti oddolži z umirjeno vožnjo...Jaz osebno sem s porabo CX-30 G150 manual zelo zadovoljen😎.
Jooj to se mi pa ne dopade, še CX-5 nova (v bistvu stara faceliftana) mi je veliko lepša (škoda samo za staro notranjost)...upam, da ne bodo z novimi modeli šli v ta oblikovni jezik, ker to ni več to🤔...čeprav mi CX-50 ni tako zgrešena kot ta...to se mi zdi čisto nepotreben model, malo bi še facelift CX-5 preoblikovali (predvsem zadek) in jo naredili z interijerom od nove M3 in CX-30 pa bi dali novi model in bi bil TOP😎, škoda za izgubljeno priložnost.
Saj to ni mišljeno v vseh prestavah😁,ampak recimo,ko je konec naselja (striktno tempomat in 54km/h v 4. ali 3. prestavi), ker želim čimprej pospešit ga dam v drugo in gas do 100(6k rpm 😈)...pa potem je en ovinkasti del rahlo v hrib,namesto da ga "mučim" v 5.prestavi ga dam v 3.in je med 4k in 5k rpm,ker ga odpeljem bolj dinamično😁,še vedno po predpisih+-10-15😇. Dejansko je za te motorje boljše "dihanje s polnimi pljuči" kot "mučenje" z nizkimi obrati motorja,ker s tem vsaj malo "kuriš" kopičenje karbona v motorju (DI motorji). Dont get me wrong,se vozim po pameti in predpisih, ampak,če je možnost ga. dam v nižjo prestavo in gas,ko pospešujem. Da se vozim po pameti pa vidim po tem,da me dejansko folk prehiteva ko zmešan,ko se v naselju peljem 54 ali pa se mi "nalima" na rit,kar me živcira🤬...se pa najde tudi kakšen pacijent,ki mi celo blinka z lučmi🤔...na avtocesti pa še nisem bil z novim...tu pa tempomat med 135 in 150,kar je redko izvedljivo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mah pri Selmarju...iz principa ne bi šel tja, ampak morem, ker grem konec meseca na Poljsko in bom potem imel več kot 20.000 km. Pri Kržišniku v Zagorju bi me vzeli, sem tudi prej vedno bil pri njih (izredno zadovoljen) in ni bilo nobenih problemov. Nič komplicirali, še zavorne ploščice sem svoje, pol ceneje nabavil, in so mi jih zamenjali. Neke fore majo, da nas olupijo, zastopim, da če prineseš olje, ki ni predpisano za avto in da ni v originalni ZAPRTI embalaži, da komplicirajo, tako pa ne zastopim 🤔. Pri kržišniku bi pa šele sredi julija prišel na vrsto, kar mi je žal prepozno...pa bo šlo 50 eur brezveze več za olje 🙄. Moram ga pa na pooblaščencu zaradi garancije servisirat.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani