Tudi dizelska 2.2 bo brez problema naredila 400kkm, AMPAK moraš:
- menjavat olje na 10kkm
- počakat da se lepo segreje predno tiščiš + še takrat bit z njo nežen (če pogledaš videje, ki jih je @vzupan3 prilimov, tip v enem od njih razlaga kako se nabije pritisk v motorju ko je motor nad 3k rpm in takrat če ni vse tipi topi začne zabijat oljno črpalko)
- da se črpalka ne zabije moraš zamenjat podložke injektorjev takoj ko je možno + redno čistit saje, torej:
- ustrezno spucat sesalni kolektor in vse pri EGR-ju na vsake 100kkm
- potem imaš pa tu še dpf, ki ga ne smeš prevečkrat prekint med regeneracijo
Poleg podložk zamenjaš še tista 2 senzorja, ki so jih menjaval pod garancijo. Potem zamenjaš še injektorje, ki so jih tudi menjaval pod garancijo.... pa po možnosti fašeš še prvo serijo ki ima slabo zalito odmično in treba menjat še odmično. Pa loputica na turbinici in vse s tem povezano poleg...
Če se tega držiš, upam dat roko v ogenj, da bo motor šel brez problema veliko km. !!!!!!
Kjer pa so težave, so pa pri uvoženih avtomobilih iz tujine, kjer se je avte vozilo na lizing in se jih servisiralo po navodilih proizvajalca, torej na 20kkm ali pa še več... Ko se je posvetila lučka dvomim, da je kdo sploh pod haubo karkoli pogledou ampak samo vozil dalje pod malo večjem gasu, češ da se bo motor spucal. Če pa uvoziš bencinarja, so ga pa težko zajebal, pa če so se še tako malomarno vozili z njim. In tu so potem težave s to generacijo skyactiv-d motorjev!
Seveda imaš tudi primere v slo, tako kot moj kolega, ko je kupil novo 6ko, jo servisiral na 20kkm ker je to vse kot mora bit, pooblaščenci niso imeli pojma da bo sranje z motorjem na dolgi rok, potem so se pa začele težave pri 100kkm. Sedaj z vsem znanjem ki ga imamo o teh motorjih, ni šans da boš imel z njim probleme če se držiš zgornjega seznama.
In potem ko potegneš črto, a bi raje vzel G194 ali CD175 pomisliš še na to, da je AT bolj obremenjen zaradi večjega navora, sprednji diski (ki so iz papirja) so tudi bolj obremenjeni zaradi večje teže, se še prej zvijejo,...
Nevem no, vsak naj se odloči sam, motor ni slab če prevažaš polno familijo in je avto natovorjen do amena, ampak količina stvari, na katere je treba bit pozoren,,, ga ni servisa in stresa ki bi mi odhtetal navor tega motorja, da se bom tam tresu, kdaj bom avto ugasnu tudi ob teh 400 eurih ki jih na leto profitiraš z dizlom, boš vrgu za servise
Bolj objektivno bi težko zapisal to primerjavo, sploh ker sem tudi sam na začetku pred nakupom gledal CD150, ki mi je na testni vožnji dal precej mešane občutke
tldr, dizel ni za tiste k bi avto vozil na predpisane intervale na redni servis, ampak ga se je treba velik vec z njim ukvarjat 😊
Ne vem več kolikokrat sem že napisal tukaj na forumu. Zelo dobro sem poznal človeka na Mazdinem servisu in pred 5-imi leti imel enako dilemo, in sem ga vprašal, katero Mazdo kupit, s katerim motorjem. Brez dileme je odgovoril "bencinarja". Nisem nehal in ga vprašal, "kaj pa dizel?". Njegov odgovor:"kupi bencinarja". Je pa res, da je sam vozil Mazdo dizla.
Tukaj smo to že obdelali in prišli do zaključka - če kupuješ Mazdo izven garancije in ne znaš sam pošravfati motorja, potem je bolje kupiti bencinarja.
Isto je men Majes reku, pa sem takrat delov se po 40k km letno, pa je reku da vseeno bencinarja, bencinar bo su do 400k brez problema, dizl po 150 bojo pa samo se problemi
Koliko je slo zavarovanje spet gor?
En kolega je pri triglavu lani imel 1800, letos so mu pa 2400 ponudil. Mi je kr slabo ratal k sem to vidu, tako da bo on 100% sel stran od triglava
Ne mores primerjat ceno avta izpred 40 let z avtom sedaj, ze novega avta izpred 5-6 let ne mors prinerjat z avtu sedaj, ze zaradi vse obvezne tehnologije v avtu to ne mors, ker to tudi kosta.
Sem pa vzel ceno od @godlike, pa spusti skozi kalkulator za inflacijo, in bi po njegovi ceni, yugec v ameriki sedaj stal $20,462.38
Osnovnega yarisa, pa ga ne bomo tehnolosko primerjali z yugecom, pri nas dobis ze za 20k + drobiz.
Pa da ne racunamo nekaj
Clanek s primerjavo kolk povprecnih plac je bilo treba dat leta 87 za nov avto, pa kolk zj
A to te pa ni zmotilo...da EVji in hibridi imajo vgrajeno baterijo,ki lahko povzroči še veliko gujši požar...tak,ki ga je praktično nemogoče pogasiti.
Nisi me razumel. Da napises da so premikajoci deli in bencin razlog za vzige ICE avtomobilov moras bit posebne vrste bedak. ICE vseeno najveckrat gorijo zarad slabih el napeljav
"Električna vozila so v povprečju manj nagnjena k požarom kot vozila z notranjim zgorevanjem, kar je posledica manjšega števila gibljivih delov in odsotnosti goriva, ki lahko povzroči požar. Požari na električnih avtomobilih so izjemno redki in običajno posledica nepravilne uporabe ali prometnih nesreč."
Ma nič ne pomaga razlaga, ona bi imela malo višjega in konec🤣. Yaris ji je premajhen, ne sprašuj zakaj ker samo ona ve. Nekak pogledujem proti CX30, sam so kr dragi. A ta motor g122 sploh kam gre al moreš vzeti X?
To še razumem, ker je na število požarov na 100k vozil.
Meni manjka podatek, kolko so stari, ko zagori.
To, pa vzrok
Ali je iz lepega mira, al zarad nesrece.
Naprimer, za ICE jest se nisem slisov da bi se noved transportom do salona zakuru, EV se pa.
Je pa se ena stvar, od EVjev ki se zakurujo, je najvec tesel. Mislim da ce bi pri tesli znali narest avto, ne pa da toplo vodo izmisljajo (pri proizvodnji), pol bi bilo tega veliko manj
Namesto 287 bi moral imeti EC, pa bi se kar ujemalo. Drugače se pa BMW-je, Merđote in Audi-je kupi z vgrajeno prednostjo in dovolilnico za takšno parkiranje. Kot dodatna oprema... 😬
Jest sem bil zmeraj mišljenja, da če kupš BMWja da si itak mal invalida, in ti je dovoljeno na invalidih parkirat
Ni kriv samo eko. Tudi dodatnih 70kg se pozna pri poskočnosti.
Pa ne 1.5s.
mogoce bi se max kaksno desetinko poznal, kaj vec pa dvomim. To je kot da bi dal še enega človeka v moj avto, pa avto kar naenkrat rata nepremičnina
Ampak, to so zahtevali lastniki trajektnih firm od vlade, da je spravila to čez. V praksi to pomeni, da dejasnko imajo zdaj možnost nekoga zavrnit, če jim paše. Drugega efekta pa verjetno ni.
Ja, kle pa je ta disconnect med lastniki in delavci. Un k dela na rampi, sigurno ne bo v vsak avto glavo tisov da pogleda kolk je baterije, on jih bo samo cimprej gor naterov
Drugače je čisto razumljivo da se s tem ne ukvarjajo. Kot prvo je to glupost delat, sploh na teh kratkih vožnjah, un na trajektu pa tudi ne bo časa zgublov da vsak EV preveri, če bi to delov, bi mel trajekt še pa još zamude. Je pa tko, če so grki kje učinkoviti, so pr natovarjanju/raztovarjanju trajektov.
To, da se tipkarski škrat prikrade v CMS, ki ga uporabljajo vse spletne strani, je tudi možno.
1.5 litrski mild hybrid in 140 konjev je vseeno bolj logično kot 2.5 litrski stroj zadušen na 140 konjev ...
Saj jaz bi raje videl, da je 2.5 litrski ... veš kak tuning potencial je potem to ... 😃
Do 194 konjev bo slo softwaresko, mogoce kaksen konjicek vec, bo pa za cx30 to cez glavo
Drugace pa mislim da so enkrat ze rekli pri mazdi, da so ugotovili da motor manj onesnazuje ce je vecja kubatura in z nizjo mocjo kot pa nizja kubatura z max mocjo ki jo spravi ven.
Kaj pa CX-5? Napovedujejo predstavitev konec leta in dobava v 2025 ( če to drži...🤨). Kašne novice? slika?
Mislim da je bil clanek nekje, 2025 pride cx5 hibrid, niso pa nic o motorjih rekl. Jest bi reku da bo hibrid v kobinaciji z G194, kar bi pomenilo da bi z elektriko skupaj, lahko to kamot ene 260-270KM sistemske moci (ce bi bil elektromotor nekje med 40 in 50kW).
V lizingih je med nami in americani malo razlika, da pri njih dejansko si ti lahko vec dolzan za avto kot je pa avto vreden. Tam se ve kdo bo te crne luknje pokril, pri nas bo pa problem ja, bojo hitro ratal pogoji drugacni za EVje ce tolk pada vrednost
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Triglav je ful drag ratov. Pri meni je par 100e razlike, sam je to vseeno 30% razlika v ceni.
Kolegu je pa triglav naracunov 2400, pri savi je pa dobu za 1400.
Pa se unga glupega drajv ni treba vozt
Povezava za deljenje
Deli na druge strani