Sej tudi z prvimi dizli je bilo kao ful narobe to,da so zaribavali.
Seveda tistim pacientom, ki nikoli v ?ivljenju ne dvignejo havbe in pogledajo nivoja olja. Tisti so seveda blatili mazdo po forumih.
Tudi pri skyactiv motorjih je bil problem le pri letniku 2013 zaradi slabe obdelave
gredi. Pozneje so to te?avo odpravili.
Ja in pa seveda so spet pacienti(kot pri vseh znamkah), ki ne poslu?ajo motorja in samo gasa-pali- gasi. Za take dizli zagotovo niso in bodo imeli probleme.
In ja so neuni?ljivi v pravih rokah.
Ali pa ima? "sre?o" in ti zaradi slabe nafte ?obe zadela.
Pol pa so mi pri 30.000 km Peugeota 308 II 1.6 HDi na menjavo ?ob peljali. Sre?a je bila, da so jih lahko s prisilo in pravo kemijo (nekim ekstremnim aditivom za ?i??enje sistemov) pre?istili, druga?e bi ta ?port stal dobrih 1500 EUR.
Je pa marsikomu dizel pri srcu zaradi relativno enostavnega (in ne ravno prijaznega do motorja) dviga mo?i z remapingom. To sem naredil mojemu Partnerju. ?e zmeraj gre kot strela, samo ob?asno take zvoke spu??a, da se ti smili.
ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile
Pospe?evanje je enakomerno, mogo?e mora? malce ve? ?altat (v ?esti prestavi zna trajat, da prileze s 60 na 130), v takem primeru pa? prestavi? v ?etrto zavrti? do 5, 6 tiso? in nato prestavi? v peto ali ?esto prestavo.
V?asih speljem da se avto premakne in nato prestavim kar v tretjo prestavo, pa ni te?av.
Je bil moj lancer 2.0 dizel s 140 PS glede tega dosti bolj pubertetni?ki. Do 2000 obratov ni?, nato pa se mu je, ko je turbo zgrabo spipalo in si ?util v volanu kako trga. Meni to enakomerno, odlo?no pospe?evanje bencinerja bolj ustreza.
Sem pa ?ez vikend slu?ajno cijajzaro za traktorjem v klanec, pa sploh nisem opazil, da vozim v tretji prestavi ko sem pospe?il mimo.
ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile
Thja, kaj naj re?em? Nisem ravno tip gas/premza (pospe?evanje/zaviranje), nisem pa ravno napoti na cesti.
Po avtocesti praviloma vozim na tempomatu med 130 do 140 km/h (v kolikor to dopu??a promet), naselja in magistralke pa se dr?im omejitve +8%.
Je pa tako, da je moja relacija MB - Graz, kjer je v primerjavi z relacijo MB-LJ manj razgiban teren, sem pa na isti relaciji s Peugeotom 308 II 1.6 HDI 92 PS imel povpre?je 5.2 litra.
ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile
Prevo?enih ca. 6000 km od nakupa, ve?ina avtocesta (90% ac + ca. 6% regionalke in vas + 4% mesto), povpre?na poraba po ra?unalniku 6.7 L/100km
V ?esti komot "cruza?" s tempomatom na 53 km/h skoz naselja. i-stop je zakon, skoraj ne ?uti? kdaj se motor ugane, za?ene pa se prej kot kdorkoli pre?alta v brzino.
Malo me moti mehak lak, je pa to, kot zgleda bolezen japoncev. Je bil pred par leti Lancer tudi cel pik?ast po haubi in maski. Pa nisem tip voznika, da bi visel na "?tos?tangi".
Testerja treutno ne rabim, ker se naslednjih 5 let, dokler velja podalj?ana garancija ni?esar ne dotaknem.
Avto je pa zakon.
ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile
Je pa zanimiv tvoj komentar glede gornjega pasa. Moja 6-ka ima na sede?u uho za to sidro, o?etov Tiguan tudi, pa tudi v starem Partnerju je bilo v navodilih prikazano, kje so ta u?esa.
Sem malo Wiki povpra?al in prebral, da morajo imeti avti proizvedeni po (in vklju?no) letu 2013 uho za gornji pas.
In sem se zopet nekaj nau?o
ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile
stalno sem bil v zadregi kam z zadnjimi vzglavniki ko namestim na zadnja sede?a otro?ke sede?e.
Moj nasvet je u?inkovit pri sede?ih brez ve?to?kovnih pasov, kot je Cybex Pallas 2 Fix
Zadaj sem odstranil ozki rolo z mre?o za prtljago in vzglavnike zmontiral obnjene nazaj. Tako niso napoti naslonu otro?kega sede?a, ko pa sede?e vzamem iz avta imam vzglavnike takoj pri roki, pa ?e uma?ejo se ne.
?e je nasvet uporaben tudi za sede?e z ISO-Fixom in sredinskim gornjim pasom (kot na spodnji sliki) ne morem re?t, ker tak?nih sede?ov nimam.
Upam, da sem s tem komu pomagal.
LP
ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile
?koda da ne uvedejo digitalne, tako kot Avstrijci. Bo vezana na tablico, pa nalepke ne rabi?. Jaz jo vsekakor vzamem, sploh ker je ena ?tala manj ob menjavi ?ajbe.
Sodelavcu se ?e svetijo o?i, ker ima prenosne tablice za oldtajmerje in bo rabo naslednje leto samo ?e eno vinjeto za 3 avte.
ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile
ena od redkih sladkih lastnosti mojega biv?ega Peugeoja 308 II je bila, da so se, ko je senzor za de? vklopil brisalce vklopile tudi zasen?ene lu?i (avto je bil tako bolje viden spredaj in zadaj)
Pri moji novi Mazdi, polni varnostne tehnike tega podatka nisem zaznal, kontrolka za zasen?ene lu?i pa se kljub de?ju in poziciji stikala za lu?i na AUTO in poziciji brisalcev na AUTO ni vklopila, tako da sklepam:
a) avto te funkcije nima
jaz te funkcije ne znam vklopit
c) avto vklopi samo zadnje lu?i in jaz tega ne vidim
Mi lahko kdo od izku?enih lastnikov napi?e kako je to pri vas?
Trenutno pa? preventivno delam tako, kot sem bil nau?en v avto ?oli. Ko za?ne de?evati, ?e posebej na avto cesti, ro?no preklopim na zasen?ene lu?i.
Hvala za info.
P.S. Avto je porno.
ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ali pa ima? "sre?o" in ti zaradi slabe nafte ?obe zadela.
Pol pa so mi pri 30.000 km Peugeota 308 II 1.6 HDi na menjavo ?ob peljali. Sre?a je bila, da so jih lahko s prisilo in pravo kemijo (nekim ekstremnim aditivom za ?i??enje sistemov) pre?istili, druga?e bi ta ?port stal dobrih 1500 EUR.
Je pa marsikomu dizel pri srcu zaradi relativno enostavnega (in ne ravno prijaznega do motorja) dviga mo?i z remapingom. To sem naredil mojemu Partnerju. ?e zmeraj gre kot strela, samo ob?asno take zvoke spu??a, da se ti smili.
ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile
Povezava za deljenje
Deli na druge strani