Tako, vrnil sem se iz potovanja z mojo M6, 2,5l. V avtu sva bila z ženo, dvema mulcema in polnim prtljažnikom robe. Štartal v Kranju do Jajca-Sarajevo-Mostar-Orebič (Pjelešac)-Split-Kranj. Vmes se razni dnevni izleti.
Skupno naredil cca. 1900 km. Po AC 130-150 km/h, ostalo regionalke in lokalke, malo gor malo dol.
Poraba po računalniku 7,4l, za dinozavra sem zelo zadovoljen.
Tudi pri nas še nisem slišal, da bi ukradli Mazdo, zame še en plus tega avta. Drugače pa v BiH nisem videl Mazde z bosanskimi tablicami, sem pa zanimivo videl štiri CX60 s tujini tablicami.
Evo 4 dni lutal po Bosni, srečal samo 2 hrvaški Tesli. Vmes sem se večkrat vprašal kako bi šel z družino na potovanje z EV. Sam sem takšen, da hočem čimbolj izkoristiti čas na potovanju, zato bi mi EV postanki predatavljali ogromen problem. Včeraj je bil večjem delu BIH tudi električni mrk, eden izmed dejavnikov na katere se ne bi niti spomnil pred potovanjem. Tako, da zaenkrat EV nikakor ni zame, PHEV M6 pa vsekakor.
Pa kakšnih 30%. Še enkrat povem. Z normalno vožnjo, brez cincanja, je poraba 7l, če si bolj dinamičen voznik 8l, če ga pa še dodatno rad spucaš v sportu je pa 9-10l.
Kako pa si to občutil. Jaz tankam na MOLu, Petrolu in Shellu, pa ne opazim nobene razlike. Mogoce si bom pa vzel čas pa spremljal porabo različnih ponudnikov.
Tako bom rekel, če bi imel na razpolago novo M6 na elektriko ali ICE za isto normalno ceno bi fajn premislil kaj kupiti.
Pri nakupu ICE ne bi imel nobenih zadržkov, na drugi strani pa bi kljub enaki ceni imel zadržke pri EV. Prednost bi bil prihranek pri gorivu, negativni prizvok pa predvsem dodatno razmišljanje in načrtovanje polnjenja vozila, padec vrednosti vozila in strošek popravila izzven garancije. Dvomim, da bi na račun prihranka pri gorivu vse te zadeve enakovredno kompenziral v strošku in udobju lastništva.
No pol se pa pejt EV, prvo se boš tresel kje boš polnil, potem računal oddaljenost do trajekta da primerno sprazniš baterijo, no potem pa se boš spet tresel kje ga boš najbližje napolnil ko zapustiš trajekt. Sem prepričan da tudi cena prevoza ne bo enaka kot za ICE, časovno zamudno bo tole, pa še vsi čehi bodo nate s prstom kazali lej tega k nam dela gužvo.
Jaz imam svojo krpo pomoje od prvega avta dalje, torej jo uporbljam 25 let in je še vedno neposkodovana. Sem pa enkrat vmes kupil ženi taksno krpo in kvaliteta ni niti približno enaka moji krpi.
Ma tolk kot govori @dvorjan ne bi šlo. Če pridem jaz v Pulo in nazaj z M6 z ženo, otrokoma in polnim prtljažnikom z 2.5l avtomatskim dinozavrom pri hitrosti cca 130km/h na 7,5l porabe, potem ne more M3 za voznjo po regionalkah in cijazenje porabiti 8l.
Pri 130 km/h se namreč njegov elektromotor vrti z 90 % obratov, to je kot bi se Mazda bencinar vozil s 6.000 rpm.
Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
Če bi sedaj mazda naredila novo 6-ko, bi malo bolje opremljena ziher stala okoli 50 K€.
Tako kot si napisal, CX5 s polno opremo je cca. 47k, nova M6 v npr. PHEV verziji bi bila sigurno čez 50k, glede na to da se CX60 povzpne do 65k. Adijo cena. Tudi sam si je kot zaprišeni oboževalec ne bi kupil za ta denar, edino o rabljeni bi lahko razmišljal.
Če rabiš prostor potem vzemi karavana. Še bolje vzemi karavna Mazdo 6., saj veš na mazda forumu si.
Moje nepomembno mnenje:
- zunanjost obeh vozil je všečna, osebno mi je ST lepši, predvsem zaradi plastik CX30
- notranjost ima CX30 bistveno lepšo, uglajeno, luksuzno. Sam ne maram teh velikih štrlečih zaslonov kot jo ima ST. Nisem se vozil v ST, ampak za CX30 lahko rečem da je počutje v kabini odlično, materiali so na nivoju.
- če hočeš turbo motor potem vzemi ST, če hočeš zanesljiv in uglajen motor vzemi CX30
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tako, vrnil sem se iz potovanja z mojo M6, 2,5l. V avtu sva bila z ženo, dvema mulcema in polnim prtljažnikom robe. Štartal v Kranju do Jajca-Sarajevo-Mostar-Orebič (Pjelešac)-Split-Kranj. Vmes se razni dnevni izleti.
Skupno naredil cca. 1900 km. Po AC 130-150 km/h, ostalo regionalke in lokalke, malo gor malo dol.
Poraba po računalniku 7,4l, za dinozavra sem zelo zadovoljen.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani