Glavna varovalka za našo hišo je 16A. Daj hitro en izbor, kateri električni avto lahko v garaži vštekam zvečer in je zjutraj polno? Pa ne pozabi, da mora ostati še dovolj elektrike za:
- centralno (250W za obtočne črpalke in mešalne ventile, ker kotel je na polena)
- hidrofor (800W - mi smo v mestni občini Nova Gorica in nimamo vodovoda, ampak svoj zbiralnik za deževnico in hidrofor)
- hladilnik in zamrzovalno omaro
- kakšno luč
Pa po možnosti tak avto, da ga, kot telefon, ne bo treba dati na polnilec vsak večer...
Kaj pa če bi ti razmišljal drugače?
So tudi izjeme kot si npr.ti...😔
V dolino se ti bo avto zastonj napolnil, nato pa v službi 8ur ponovno zastonj štrom,da se privlečeš nazaj domov, nima vsak take sreče... 😁🫣😉
A potem se to po novem ne da več izklopiti? Ker sedaj na moji 2021 imam v meniju nastavljeno, da mi samo utripa znak za hitrost, izklopljen zvok in vibriranje, ko je prekoračena...ker to bi me preveč živciralo sploh glede na to, da te oznake za hitrost ne kaže pravilno...pomoje se mora dat v meniju nastavit...
Običajno so Austrijci take slike,da se vozijo po prehitevalnem pasu čeprav je vozni fraj, ko mu poblinkaš se umakne nato pa nazaj na prehitevalnega... 😳 ne vem v čem je tu fora... 🤔
Povprašam še enkrat prodajalko, kako je s podvozjem. Prebral sem marsikaj in tega prav tako nisem zasledil. Oglase na Avto.net sem pregledal, se bom pa oglasil pri mojem lokalnem trgovcu, da vidim, kaj se da zmenit. X186+Exclusive line+morda avtomatik.
Homura ima pa nekaj vizualnih razlik, npr. črna platišča, zatemnjena zadnja stekla, rdeče šive na sedežih, in nekaj tehničnih dodatkov, kot npr. električen pomik prtljažnika. Pride tisočaka več kot Exclusive line.
Mene kljub temu še vedno vleče k ročnemu menjalniku. Ne vem, rad šaltam. Ampak, saj avtomatika lahko tudi izklopim če se mi zalušta. Morda veste, ali avtomatik v ročnem načinu zniža porabo ali ta ostane na enakem nivoju (po specifikacijah 0.5 litra več) kot v avtomatskem načinu?
Poraba je enaka, lahko tudi večja. Ti je @Jest napisal kako deluje avt. menjalnik na ročni način,brezveze....😉
pa v Avtotehno VIS pojdi kupit, tam imajo neke hude akcije.....zgleda bolj Mazde promovirajo kot pa Ople :), če želiš avtomatika vzameš tole pa si zmagal, 3k popusta.... -> https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19031470&display=Mazda CX-30 kaj je razlika me Homuro in Executive niti ne vem, ampak ta barva je meni TOP 👍
Tu imajo res naj... cene in še 3x servis zastonj, 3x270€ gratis... 😊😉
Še enkrat hvala vsem za mnenja in Alexu za povabilo. Z veseljem se oglasim v Kopru.
Skratka, zjutraj sem opravil testno vožnjo z G122 z ročnim menjalnikom. Tisti, ki ste z gorenjskega konca, boste poznali pot - od prodajalca v Kranju do Golnik in potem čez hrib do Tržiča, nazaj na avtocesto do Radovljice in po avtocesti nazaj do Kranja. Avtomobila sem se še malo navajal in bil nekoliko previden, kasneje pa sem, recimo pri vključevanju na AC, prehitevanju... stopalko za plin pritisnil bolj suvereno. Večinoma sem se držal omejitev, saj nismo znali izklopit sistema za opozirilo na prekoračitev hitrosti in nam je šel kmalu močno na živce. Z umirjeno vožnjo je števec za porabo, ki smo ga resetirali pred začetkom vožnje, na koncu kazal 6.1 l/100km.
Priznam, da sem se v avto malo zaljubil in ko je šla vožnja h koncu, sem razmišljal kako fajn bi se bilo z njim še malo vozit. Avto mi je vizualno res top, tako zunaj kot znotraj. V T-rocu, ki je bil moja prva izbira, se nisem počutil dobro. Pisani touch screen z dvema gumboma ob strani zgleda poceni, klimatska naprava, ki jo upravljaš z dotikom, me ni prepričala, da o trdi in pred sovoznikovim sedežem črni glosi plastiki ne govorim. Moj BMW je znotraj popolnoma plastičen, pa zgleda bolj elegantno kot VW. Žena je v T-rocu ves čas nergala nad tisto plastiko, v Mazdi pa uživala. Mazda, po drugi strani, je znotraj čista eleganca. Cigare in konjak Ampak saj to veste.
Kot rečeno, nisem nek dinamičen voznik in načeloma s temi 122 konji nisem imel težav, je pa res, da se pri pospeševanju, sploh v klanec, čuti premalo moči. Žal mi je, da za pot nazaj nisem izbral ovinkastih klancev po stari cesti mimo Krope. Tam bi bilo to sigurno še bolj izrazito. Preglednost je res slabša. Na zadnjem sedežu se je peljala zaposlena v avtohiši in skozi zadnjo šipo nisem videl skoraj ničesar. Ampak to ni deal breaker. Sama vožnja me je navdušila. Občutek ko upravljaš vozilo je odličen. Volan ravno prav trd, menjalnik super, sedeži prav tako. Head-up diplay me je navdušil. V življenju se še nisem tako dobro peljal, res ne.
Aha, še zvok. Meni pomebna zadeva. Sploh ni švoh Bojši kot v VW-ju in mojem BMW-ju. Ni moj hi-fi sistem, ampak se da uživat v muziki.
Skratka, prodan sem
Odločit se moram naslednje:
- G150 ali X186? Prodajalka je omenila, da naj bi imel 186 nekoliko trše podvozje. Imate morda s tem kaj izkušenj? Ker sem v testih prebral, da je avto trši, sem bil na to, kako požira nepravilnosti na cesti, pozoren, pa se mi je zdelo čisto ok. Je 186-tka precej trša?
- Avtomatski ali ročni menjalnik? Ročni v Mazdi je bil odličen. BMW ima ob prestavljanju kar precej upora, vsakič čutiš, kako ročko ali porineš ali potegnes v naslednjo prestavo. Pri Mazdi tega občutka ni bilo, menjalnik je svilnat. Sam sicer rad prestavljam, tako da z roćnim ne bi izgubil nič, ne vem pa, kaj bi pridobil z avtomatskim. Glede na to, kar je napisal Lentus, bi moral pred dokončno odločitvijo preizkusit še tega.
- Ah, še ena odločitev. Barva ... To prepustim ženi, bo pa, kot sva se pogovarjala, ali siva ali rdeča. Jebiga, klasika.
Meni se x186 ne zdi bolj trda od 122,ki sem ga vozil na testni vožnji.Meni je AM bolj počasen in včasih ne ve kaj bi naredil pri prehitevanju🥴 Ta čas si z TM že mimo. Je pa ok za bolj ležerne voznike a vedi,da ti vzame ta bolj zastarel in kvaliteten menjalnik cca15 KM...😒 Cena in poraba je tudi višja. Barva je manj občutliva mašinsko siva kot kristal seul rdeča in tudi za lakiranje je zelo zahtevna!
Austrijci so imeli pred 15,20 leti ogromno Mazd,😊 zdaj že malo manj.... 😔So pa tako znani kot narod, da so bol preračunljivi in varčni in vsako stvar dvakrat, ne 3X preračunajo kaj je boljše in kaj se bolj izplača....
Če ti bo ta 122 pri testu vredu in dovolj za tvoje zahteve jo kupi, meni je bila zelo zaspana😔
Za tale avto je X186 idealna, če ti dr.proračun znese! 😊
Zavarovanje si daj zračunat pri zastopniku in to na tvojo polico s popusti in raznimi popusti, ki jih lahko dobiš. Je pa seveda odvisno kaj boš dal zavarovat🤔
Cene (pre)počasi popuščajo. Od avgusta lansko leto, ko so ga začeli prodajati, so z njim prevozili 26 km. Zakaj že takoj niso nastavili na 19.000 oziroma sedaj na 15.000?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ps, sva ravno hkrati pisala in se mi je zgornji post križal! 😊
Za tebe res ni elektrika! 😔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani