lahko da je bilo original olje, sam na računu piše 5-w30. sicer, če je pa karkol narobe je pa tko zaveden kje sem delu servis. sicer more bit pa po specifikaciji.
Itak, mal zezam, ker si se nerodno izrazil "baje neoriginalno olje". 😄
Cena tudi OK, vsaj za en kabinski filter ceneje kot v močvirju. 👍
pred 23 minutami je Jest napisal:
Mal prevec komplicirate s tem oljem… 🤣 … Ce je pooblasceni servis OK, so verjetno dali olje, ki ustreza specifikacijam proizvajalca…
Se strinjam, verjetno. Na računu je dostikrat navedeno napačno olje, v mašino pa verjetno nalijejo pravo. Upam. 🙂
Erm....kok pa mislis da je bil olje? V masino ga gre 4.2L
Gre za nekaj drugega. Pooblaščeni servis naj bi bil garancija za kakovost materiala in storitve. Če se ne ve, katero olje je bilo, kakovost ni znana. Za nekaj, kar ni znano, pa težko kdorkoli garantira.
Odgovorili ti bodo, da oni s tem nimajo nič. Kar je res. Delnoma.
Za dobrobit znamke, bi se lahko malo potegnili in pritisnili na novega lastnika.
Spomnem se, ko smo šli MMS prosit za testno NDjko, kako so vsakega posebaj vprašali ''hodite na uradne servise in zakaj ne?''
Bi rekel, da je odgovornost A-Cosmosa, skrbeti pa bi moralo tudi Mazdo Slovenija, za "dobro ime", ki ga imajo. 😃 Seveda na Komenskega ni delavnice, tam še parkirat nimaš kje ... 😂
Ali je BTG s pogodbo prevzel kakšne obveznosti in katere, je vprašanje - morda bo to povedal A-Cosmos, ko se bo branil plačila. So pa bili, če se ne motim, v času izdaje dobropisa na vodstvenih položajih servisa v BTC (A-Cosmosa) isti ljudje, kot sedaj v BTG! Že takoj na začetku novega poglavja si delajo "dobro ime".
Kot je ze Janez napisal… Doborpis si dobil od A-Cosmos… torej bi bilo pravilno, ce ni na prvem mestu njim poslal dopis … Kot kaze, kot pravni sibjekt se obstojajo, le lani decembra so se ocitno preselili in posledicno spremenili naslov sedeza… Takrat je verjetno BTG prevzel servis v BTCju…
A-COSMOS, d.d.
A-COSMOS trgovina in proizvodnja, d.d.
Komenskega ulica 32
1000 Ljubljana
Matična številka: 5400210000
Davčna številka: SI 16457161
LEI: 95040019C27CECF6E419
Mah, ne da se mi ukvarjati s to slovensko folkloro. Pač bom vsakemu samo še bolj odsvetoval obisk tega servisa. Je model, star kakih 20 let, pri katerem sem delal papirje za ta filigransko drag servis na koncu dejal, da se vidimo drugo leto. 😊😊 Gre lahko stavit, da se bom res. 😡
Je pa res žalost, da si znamka mazda privošči tako šalabajzerske servise. V bistvu bi verjetno lahko prešteli na par prstov, koliko je res dobrih uradnih prodajalcev in servisov. Že, ko sem lani kupoval cx30 in sem poizvedoval pri različnih zastopnikih in prodajalcih po Sloveniji, sem videl, da so si vsi vglih.
Ena žalost vse skupaj. Povsem drugačen pristop imajo pri znamki cupra. So vsi po vrsti prijazni, ustrežljivi in vedo, kaj delajo. Brez problema so mi dali takoj na razpolago avto za par ur.
Brez spremstva.
To pri Mazdi le stežka doživiš.
Bom še enkrat ponovil. Jaz bi se za teh 180 € boril do konca. Zato, ker se ti je zgodila krivica.
Po toči je sicer zvoniti prepozno. Najbolje bi bilo, da bi se tam naredil francoza (prišel na servis in nič čvekal), potem ko bi ti izstavili račun, pa bi ga plačal s tistim papirjem. Morda bi šlo bolj na trdo, ampak na koncu bi bili oni še veseli, da bi zapustil salon.
Se mi je zgodilo pri Rutarju, kupim ležalnik za 150 € (vsaj 10 let nazaj), doma pa ga ne morem sestaviti, ker je bil tako šlampasto zvarjen aluminij. Popokam v avto in peljem nazaj, vržem na pult in zahtevam direktorja, da ga on sestavi (da bo videl kakšno sranje prodaja). Tam je bilo tudi kar nekaj strank. Na vsak način so me želeli speljati preko nekih formalnih postopkov, vendar sem vztrajal pri direktorju in na koncu so bili veseli, da sem bil zadovoljen z dobropisom. ... Ta Rutar je bil kar cvetka ....
Če se zatakne, zahtevam šefa in po hierarhiji navzgor. Je pa res, da kar dobro poznam potrošniške pravice in zakonodajo s tega področja in me težko peljejo žejnega čez vodo. Je pa najtežje pri kakšnih velikih sistemih. Recimo kakšna zavarovalnica, na primer Vzajemna, kjer so me pred leti ogoljufali in kljub posredovanju inšpekcije in Zveze potrošnikov (vsi so mi dali prav) so na koncu na Vzajemni rekli, "če vam kaj ni prav, nas tožite". To je pa že v stilu mafije.
V bistvu ne bom ničesar storil. So pač bedniki, ki bi se šli "kao" nek posel. Le uradnih servisov se bom izogibal v velikem loku. Dokler je avto še v garanciji pač moraš na uradni servis.
Potem me ne vidi noben mazda, servis več.
Mj je pa žal, da mazda dovoli takim pacientom voditi servis in prodajo mazd. Tako tem kot tistim v Kopru.
Torej ti paše, da se tukaj pritožuješ, ne boš pa reševal zadev, tam kjer se rešujejo?😩
Kontaktiraj A-Cosmos in naj rešijo, kar so oni zakuhali. Pravno formalno verjetno BTG nima s tem dobropisom nič, razen, če je s pogodbo prevzel vse terjatve bivšega servisa. Za inšpekcijo ali policijo, če ti na A-Cosmos ne ugodijo ali obstaja pogodba o prevzemu obveznosti bivšega servisa..
So pa izgleda res lumpi tile novi, ki so vodili servis BTC že celo lansko leto in še več ... torej so ti praktično zadevo obljubili isti ljudje, ki se zdaj izgovarjajo, da nimajo nič s tem.
Servis BTC je tudi sicer že nekaj časa cenovno višji od drugih pooblaščenih Mazda servisov. Pri naslednjem servisu bo zame kar dilema.
To pošlji še na MMS in naj ti oni refundirajo ta servis. 😃
Jaz bi se menil z A-Cosmos d.d. oz. prijavil terjatev, če so šli v stečaj. Izgleda da firma še obstaja. Torej pošlji jim račun servisa ... 180 € in navedi še svoj bančni račun, kamor ti nakažejo. Oni - podjetje so ti dali obljubo, ki jo morajo izpolnit.
Če se bodo izogibali, pojdi osebno na sedež na Komenskega ulico in odnesi nekaj kar misliš, da boš na Bolhi iztržil vsaj 180 €. Hec. 😂
Danes sem imel prvi redni servis na moji CX 30 v BTC Ljubljana. Pa j**o tak servis, ko ti ne upošteva mojega dobropisa za prvi zastonj servis, ki so mi ga dali ob nakupu avta 😡 Da je sedaj drugi lastnik in je ta papir predmeten.Wtf? Ko se naredil malo štale v salonu je na srečo prišel mimo model, ko je slišal prepiranje, ki mi je prodal cx30 . Nato se je on "izpogajal", da so mi priznali 30% popusta. Tako sem moral plačati, samo olje in filter in njihovo brezvezno nalivanje vetrixa 180€. Pa koliko je polna cena tega prvega servisa? Ne vidijo me več tam.
Pa drugič obvezno prinesem svoje olje.
Uf, kako so mi dvignili pritisk. Pa vsaj avto bi mi lahko oprali za to "znižano" ceno.
Se mi kar smiliš ... pa tolk veselja je bilo lansko leto s tem tvojim brezplačnim servisom. 😂
To je najbolj pomemben podatek pri odločanju za nakup!!!!
Drugi najbolj pomemben - ko kupiš gume, se zavedaš kaj si kupil. To vključuje varnostno razdaljo na AC, nižjo vhodno hitrost v ovinke, etc etc
Ponavadi se folk na to spozabi.
Enkrat v življenju pa me je verjetno rešila prav dobra guma pred trkom na avtocesti. Avto se je ustavil nekaj cm pred sprednjim avtom na prehitevalnem pasu iz hitrosti 120 km/h. V zahvalo tej gumi Michelin Pilot, je tudi na M6.
Tako kot praviš, zato pa eni ne kupujemo nič kar ni vsaj v top 5-6 pnevmatik na testih. Jebat ga, ne bi si rad kdaj očital, da me je ohernost "pokopala". Pa s tem ne ciljam na nobenega, vsak se sam odloči kako in kaj in vsak ima takšne ali drugačne prioritete.
Enako, zaradi domnevne večje varnosti, s stisnjenimi zobmi. 😁
Glede na moj način vožnje bi bile zame verjetno dovolj varne vse v top 20.
Narobe seveda. Ampak ni pa posebej ogrožal prometa - vozil je ob robu in previdno počasi -si ga lahko opazil in se mu izognil.
Meni so bolj nevarni tisti, ki take manevre izvajajo pri 100 km/h in te na polno presenetijo (recimo sem se ustavil pred čisto rdečo, nakar me po levi od zadaj prehiti model in v križišču zavije desno, na polno v rdečo.) 🙃
Ali pa je bil zastoj na avtocesti in je en model umaknil sredinsko verigo med pasovoma za izredne primere, folk pa kot ovce za njim polkrožno v drugo smer (nazaj) ... preko prehitevalnega pasu nasproti vozečih ... ruska ruleta. Takim bi pa doživljenjsko vzel izpit.
Doživel sem na tem odseku ... kasneje so verigo zamenjali z nekimi kladami ...
Četrt stoletja star oskubljen mali BMW za 12 jurjev... pa folku se resno trga.
Za koliko bi ga ti prodajal, če bi imel točno takega?
Če bi jaz poznal Pahorja, bi mu posodil teh 12.000 €, da ga kupi. Potem bi mu dal še 8.000 € honorarja, da se zraven slika in da kakšno izjavo. In organiziral bi dražbo. Ni hudič, na koncu bi imel vsaj za eno novo CX-30 dobička. 😂
Poznam nekaj večjih družin. Eden s 6-imi otroki je na Telekomovi licitaciji kupil bencinski VW Caravelle 4x4 z okoli 180.000 km in ga predelal na plin. Drugi s štirimi je pred kakšnimi tremi leti kupil nov Toyota Proace VERSO kombi za takrat okoli 42.000 €, živi pa v mestu. Tretji v žlahti s tremi otroki in taščo ima Kodiaqa s 7 sedeži, ampak zadnja sedeža sta bolj za silo in požreta veliko prtljažnega prostora. Ko gledam druge večje družine se tudi vozijo večinoma v kombijih s šipami.
Če si pogledal trilogijo Boter, je bilo notri kar nekaj uspešnih prijemov. Recimo ponudiš mu 1.000€ in mu daš rok za odločitev en dan. Če se ne odloči, je naslednji dan brez koles. Ko ga srečaš mu ponudiš za avto 500€. ... potem pa po potrebi stopnjuješ. ( 😂 hec, da ne bo kdo slučajno mislil, da mislim resno).
Moja izkušnja iz cx 3 (2016): po 4 letih in cca 80000km jim ni nič falilo - nega? vsake kvatre enkrat prebrisal z namenskimi robčki iz Lidl-a in to je bilo to.
Samo v CX-3 si imel zelo verjetno skaj???
Saj drugače je to za naravno usnje normalno, da se raztegne, če je podloga mehka. V Jestovi CX-5 pa je sedež bolj trd, usnje pa zategnjen na krajših razdaljah in zato usnje še po 90.000 km dokaj lepo nategnjeno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Tudi tukaj bo OK.
Meni jih sploh več ne pošiljajo, ker se preveč razpišem ... ampak osebje pa je dobilo vedno 10. 🙂
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani