Čez 10 let niti tvoj niti moj ne bo vreden skoraj nič, zato se jaz ne sekiram za pikice. Zame je to enako kot prevleke čez sedeže... Sam bom 10 let sedel na prevlekah, da bom avto potem nekomu prodal z novimi sedeži, hmm. Sicer pa vsakemu svoje, če ti je všeč folija, naštelaj
in boš mogoče dobil 50€ več :), enako kot ko šveroti prodajajo in povejo da ima letno vinjeto, avto pa prodaja recimo septembra, wtf
Se mi zdi, da Selmar ratuje kot Honda Servis Selič v Šmartnem ob Paki, ko so še z LJ konca vsi k njemu vozli avte na servis
jaz grem iz Gorenjskega konca k Seliču , raje kot pa v LJ četudi imam 2x bližje, ali pa k Žibertu, ki ga imam pred vrati....samo zaradi ene zadeva - odnos/kvaliteta (pa tudi cena je nižja kot v LJ), zdaj tistih 50km več me pa res ne boli.....
Na M6 mi je danes mehanik namontiral nove ATE diske in ploščice, nacentriral vsa 4 kolesa ter zamenjal mikro jermen, ki je bil nekoliko napokan na površini, preventivno.
Nov akumulator, menjava motornega olja, oljnega filtra, kabinskega filtra, sprednjih diskov in ploščic, mikrojermena ter centriranje koles na M6 me je v zadnjem tednu olajšalo za dobre 3 turistične bone 😁.
Glede na to da so ATE diski/ploščice verjetno cca.200eur, acu tudi okrog 100, olje verjetno kakih 50, vse skupaj niti ni tako drago, vsaj glede na vsa dela, ki so jih naredili....in predvidevam da nisi materiala nič s seboj prinesel.
Na M6 mi je danes mehanik namontiral nove ATE diske in ploščice, nacentriral vsa 4 kolesa ter zamenjal mikro jermen, ki je bil nekoliko napokan na površini, preventivno.
Nov akumulator, menjava motornega olja, oljnega filtra, kabinskega filtra, sprednjih diskov in ploščic, mikrojermena ter centriranje koles na M6 me je v zadnjem tednu olajšalo za dobre 3 turistične bone 😁.
Ja, pa ventilčki so tudi novi. Verjetno so ventilčki pripomogli k tej zlatarske ceni. 🤗
To je cena za eno gumo ali za vse štiri? 🤔
Na obali imate tudi laborginije parkirane, ni vrag da je drago😄😉, jaz za gume menjavo pri lokalnem mehaniku (aka kozolec), je pa res da mi ne menja ventilčkov, dam 5eur...pa mu raje 6pax prinesem😉😄
Prosim za mnenja in priporočila in sicer za gume 225 45 r19. Vagam med toyo proxes sport, nexen n fera su4, pirelli scorpio, bridgestone turanza t001 (jih imam sedaj 4leto in v mokrem glih niso nekaj)
Toyo sem vozil, sicer v manjši dimenziji in so bile super gume , ampak tako bi rekel za 2.sezoni, mehke, držijo ko "čigumi" :), tako da slabe niso, moraš pa vedeti da tudi ne trajajo dolgo, mislim da pri teh gumah in vseh testih je podobno kot pri avtih, lahko imaš nesrečo in dobiš slab komplet (kako so včasih rekli kot da dobiš VW iz nočne izmene, potem je jeba :), ker drugače je pa vse ok), tako je tudi z gumami, verjento na x-miljon izdelave lahko naletiš na slabo serijo in nimaš kaj....bistvo je kaj želiš od gume in kako voziš.....če ne hodiš na track day in stezo ter imaš kakor toliko normalen stil vožnje bi morale vse gume ki so po testih ocenjeno dobro/odlično biti dobre....drugo je če "ožemaš" avto in gume na vsakem ovinku/cesti do onemoglosti, potem rabiš imeti super sport gume, te pa seveda niso poceni.
Prejle sem šel po enih opravkih z staro 6-ko.Opazil sem, da so gume od strani precej popokane. 🤔 In ko mislim precej, je to že kar kritično.
So pa montirane 225/45r17 good year F1 asiymmetric 3, letnik 2017. Čudna stvar, profila je še kar nekaj gor. In so made in germany. Sem vseeno misli, da je to kaj boljša kvaliteta gum. Pa redno sem jih mazal in negoval.
Sem pa takoj naročil nove Continental premium conti 6.
Bomo videli, ali bo kaj boljše z njimi.
tako izkušnjo sem imel tudi jaz z GY, s tem da sem jih jaz imel razpokane z notranje strani, kar je še bolj kritično...in sem videl šele pri menjavi. Od takrat naprej se izogibam GY.....
Odvisno, koliko časa ga misliš imeti. Recimo moja prva 6-ka je stara 17 let pa nič ne kaže, da bo kaj prerjavela ali da bi bila, slaba mašina. Tudi na njej sem menjaval olje na 12-13 tisoč kilometrov in ko sem na 120 tisoč zamenjal podložke in smo dali korito dol, je bilo vse skupaj zelo čisto in sito prav nič zamašeno. Tako, da jaz mislim imeti tole 6-ko do nezavesti, ker kot kaže, ne bo nič kaj pametnega več za kupit. Vztrajal bom do konca, edino če pride res kaj pametnega in močnega ven. Tako, da jaz jo bom crtal tudi v bodoče z vedno svežim in dobrim oljem. 🤗
Odlično, točno tako...enako bom jaz storil z svojim accordom 2015...vozil ga bom do onemoglosti, tudi pri 10ih letih bo to boljsi avto kot kaki nov clio/fiesta/polo, itd...in imel bom 150k km prevoženih ...vreden par jurjev, ampak za second local car bo super:)
Jaz je nisem nikoli uporabljal pa tudi pogrešam je ne.
se kar strinjam, mogoče je res uporabna če imaš avto kje cel dan na soncu, in da preden se usedeš odpreš vsa 4 okna 10m preden se usedeš v avto, da recimo odpihne ven tisto največjo vročino....še vedno pa se vsedeš v vroč avto :), tako da....tudi sam zelo redko to uporabljam, pa tudi če želiš da bi na enkrat vse 4 šipe recimo malo spustil, da bi jih pustil malo odprte, sem opazil, da vsaj pri Accordu se najprej začneta spuščati prvi šipi, nato zadnji in potem nikoli ne moreš pustiti samo malo odprto, sta sprednji že preveč odprti, zadnji skoraj nič, tako da...
Štejejo tudi pojeto/razžrto izolacijo kablovje itd.. vsaj pri savi
men so "sicer" zelo s stisnjenimi zobi šteli tudi "požrte/obrgizene" pokrovčke za pranje luči :), ampak moraš imeti živce ali pa doberga agenta, preden se spustiš v debato z cenilci, ki so majstri erste klasse
Če nimaš kakšne posebne klavzule v lizing pogodbi, je predčasno poplačilo vedno mogoče, brez da sploh navajaš kakšen poseben razlog (edino lahko da ti "upalijo" kake dodatne stroške predčasnega poplačila, to pa preveri v pogodbi).....
Saj midva Boss nisva zagrizena pristaša dizlov, se mi zdi. Ampak, če že benzinar, potem je zaželeno, da je dobro krmljen in z veliko konji in velikoooo navora. Vse ostalo so mlinčki. Zato pa raje dizel, ko se vsaj približno nekaj zgodi, ko daš gas, razen tuljenja motorja pri mlinčkih.🤗
se strinjam, takle merđo bi moral biti V6 in vsaj 300km, če bi bil bencinar, vse ostalo je brez veze
Mater kera skrivnost no. Kot da bo karkoli drugace a se ve ali ne. Ce noce povedat pac ne bo povedal. Moj je bil 33,360 EUR.
Mi je pa iz dneva v dan bolj vsec. Sedez se pocasi privajam (se vedno pa nisem nasel tiste 100% idealne pozicije). Pelje se res po mojem okusu. Ravno prav mehko za obicno voznjo in ravno prav trdo, da ko mi pase se vseeno lahko grem hitreje. Radarski tempomat in traffic jam assist sta awesome in to je neki kar bi sedaj nujno hotel imet v avtu.
Motor ... ja ni dizel in nima turbine, tako da pac gre na 3500 obratov in potem lepo vlece. Glede na moj stil voznje je to kar ok ker v 95% primerih bolj v easy cruzam na siht
Poraba ... dobrih 6l / 100km. V katalogu po WLTP je 6,1. Jaz bom pomoje imel tam ... 6,5 kar se mi zdi ok.
zelo dobra poraba za 186konjev in 2.0 motor, vsaj jaz mislim tako, kaj si imel prejšnji avto bencinarja/dizla, kako bi ocenil teh 186konjev, si že malo napisal, ampak če recimo lahko konkretno primerjaš z kakim avtom, toliko da dobimo občutek, hvala.
Kombinacija VW diesel motorja 150 KM/sklopke ročnega menjalnika deluje po mojih izkušnjah veliko bolj uglajeno, mehko. In tudi ne poznam človeka, ki bi imel s tem motorjem težave (odtrgana veriga, zapackane saje, ..), tako v VW, Audijih ali Škodah, tudi če vozijo na kratke razdalje. Ni sicer tako bistvenega pomena, ampak tudi poraba je pri VW nižja. To je moje mnenje o dieslih, pri bencinarjih so moje izkušnje obratne - Mazda ima veliko prednost pred VW. To se odraža tudi v tržnih cenah rabljenih vozil.
Prej sem vozil Hondo 2.2 CDTi, ki je imela pri 230.000 km in pri km boljši občutek vožnje (speljevanje, prestavljanje) kot pri pol mlajši M6 CD175 in še ne 100.000 prevoženih km. Povprečna poraba med 5,2 in 5,5 l/100 km in v vsem obdobju nobenih resnih težav na motorju (prva sklopka, veriga, turbina, svečke, ...) .. vsake 20.000 km samo menjava olja in filtrov. Da ne rečem kakšne o zavorah.
Seveda si dal napačno kombinacijo namesto vw 150km dizla bi moral dati hondin 2.2. dtec 150km, ne pa vw😁😄
Sedaj razmišljam, da bi še sanke pihnu v črno, ker sekajo ven. 🤔
Odlično, za sanke bi rekel da bi dobro izladlo če bi bile črne, ampak ko boš natikal prečne nosilce boš verjetno odrgnil barvo in boš potem vsakič popravljal, razen če nosilcev sploh ne uporabljaš....
dons sm pa ogledu mazdice, sicer le sedel not nič vozil k ni blo šans... 3ka je pac kt je...mjhna natleh ...nč spešl, cx5 je bomba a zame kr glomazn avto, cx3 beda... cx 30 pa ful dobra, dobr obcutek ko sediš notr, modra barva armature ni grda in ji kr paše, v živo je lepš kt na slik... grde so edin prevelike črne plastike okoli avta... drgač lih prav visoka velika itd... bi jo imel če bi se dobro pelala in bi motor kam šel, bi blo za probat.... edin zadaj za sedet je pa res malo placa pa sploh nism velik.... prtljaznik tud mal premajhen ...
pol pa še na voznjo z vv tigujem 2018... hja ni slab, lih prou velik zunaj notr ... ful prostorn, pregledn... edin bl dolgocasn je notr... sicer highline sedezi digi stevci itd a vseeno bl boring filing .... mi golfič velik bolj zgleda , tko da težko rečt kaj sem sploh ugotovu danes kaj bi blo zame.. v vsakem je nekaj ok in nekaj ne.... ubistvu sm pogruntu da kar mam ma vse kar rabim in bolš da u bitkojne dam will see
kaj to pomeni zadaj malo placa, ali recimo če spredaj sedita dva 1,75-1,80 visoka, torej imaš prva sedeža nekje na sredini, potem zadaj še vedno recimo isti tip človeka sedi, torej enako velik?
Kolega je recimo kupil škodo scalo, ki je za moje pojme majhen avto, on ima 1,90 in ko on sedi noter je za njim začuda dovolj prostora da sem se tudi jaz za njim usedel, resda imam samo 1,75....zelo prostoren avto, znotraj, zunaj zgleda pa majhen.....se mi zdi da ima več placa kot jaz v accordu, kjer je vse nekaj zgužvano, pri sedaj novejših avtih se mi zdi pa da je vse še bolj "natlačeno"....
Če lahko malo še napišeš o tem, tnx.
Aja pa Tiguan je verjetno konkretno dražji od Mazde?
Haha, folk pač pretirava, to je podobno kot ima kmet xy hektarjev njive katera je vredna 20-50eur/hektar!, pol jo po možnosti občina spremeni v gradbeno/zazidljivo in on bi potem m2 prodajal po 200-300eur/m2....in sluzil na raji....
kwa je pa meu..še tastarga z 140 konjev ... al po moznosti še tasvoh 110ks? k tega šrota zastonj neb meu
novi 2.0 150 naj bi bil isti motor kot ga imam sam ... mam 2 pr bajti in zlahtnik ga ima z 330.000 km... prva sklopka in turbo in šobe... pa ga nic posebnga ne mirka
tastari so pa druga zgodba , pokanje glav, simens sobe itd... znane zgodbice
Popravljeno od sportman333 Ah prvi model 2.0tdi, 4x4, 140km, zalost od avta, pa zanj je dal 40k...
čist ste me skurcal, jutr grem pa še tiguana probat k sm že zmenjen, ma prou u slabo volo ste me spravl 😭
pojdi raje tesirat kaj drugega :), kolega je bil navdušen na Tiguanom (sicer še iz diselgate afere).....ampak samo na testnih vožnjah, dokler ga ni imel....ga še nisem videl tako raz...ga kot v časih ko je imel tiguana 😀in ko je hodil vsak mesec na servisiranje.....še danes ga zaj....bavamo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
in boš mogoče dobil 50€ več :), enako kot ko šveroti prodajajo in povejo da ima letno vinjeto, avto pa prodaja recimo septembra, wtf
Povezava za deljenje
Deli na druge strani