Najprej hvala @Alex za vse napotke in navodila. Mazdo sem opral, obdelal s plastelinom, spoliral dva krat, premazal z glazuro za moker videz, ter premazal z voskom. In rezulatat je ODLIČEN 😁😁😁😁
Imam novo 2021 CX5 194 G AT, poraba je med 8 in 9l, za tak avto je to super.
Ravnokar se vrnil iz Grcije, po 6000 prevozenih km lahko recem da je avto izredno tih in udoben, odlično deluje tudi hlajenje sedežev in novi 10" Infotaiment z Android autom.
Lepa turica do Grčije si imel kakšne težave glede mazde ali vse bp?
Mazdinanavodila kako preveriti, raztegnjenost verige:
1. Start the engine and warm it up.
Engine coolant temperature: more than 65 degrees.
2. Before carrying out the inspection of chain elongation, prepare the vehicle in the following conditions.
Turn off the A / C switch
Turn off the lights,automatic lights and any other light.
Hold the steering wheel in the center.
3. Turn off the engine by turning the key to OFF.
4. Connect the M-MDS to the DLC-2.
5. Once you have identified the vehicle, select the following options from the home screenM-MDS.
(1). Select "Data Logger"
(2). Select "Modules".
(3). Select "PCM".
6. Select the PID "CC_DIFP_WOA (ANGL)"
7. Select the PID "RPM (RPM)"
8. Start the engine and run it at idle.
9. The value of PID "CC_DIFP_WOA (ANGL)"will appear after 10 seconds after the engine start. Check the value to verify if the timing chain needs to be replaced or not.
10.44 degrees or less: the repair is complete.
10.45degrees or more, perform repair procedure.
Note: If the valueis 0, wait until the value changesand becomes differentto0.
Oo super najlepsa hvala. Prosim poslji mi kontakt iz stajerske..sicer sem iz savinjske ampak hodim veckrat v konjice pa se lahko zapeljem to uredit. Je mozno da pocakam stem do decembra da zdruzim to skupaj z servisom?..najlepsa hvala
Spremljaj nivo olja, če bo začelo narascat je znak glede podložk. Če pa se ti kavi opozorilo za prenizek tlak olja pa takoj vgasni avto je znak za zadelano sito. Kontakt ti posljem na zs.
Imas mogoce kak predlog kje naj to uredim in koliksen je priblizno strosek?
Zdaj ce si s Štajerske ti lahko pošljem kontakt, z okolice Ljubljane je pa Pelko. Drugače ko se čisti sito se karter odstrani in se nalije novo olje v avto. Cena nwm kakšna je ni pa to nek strošek saj od materiala rabiš 4podložke (cena ene nekje 0,70€) in pa tesnilno maso in pa seveda olje da ti nene starega not vlijejo (cena olja okoli 40€) ostalo je pa delo, to pa odvisno od posameznika.
@Aless sem šel prav gledat pepela je 0,09 vec kot v mazda olju, kar po mojem amaterskem znanju ne vpliva? . Je pa TBN in TAN velikooo boljši, TBN mazda olje 6,7 mobil 8,6 TAN mazda olje 2,35 mobil 1,48. Tudi ostali paket aditivov se mi zdi boljši saj vsebuje novejše aditive Mo, B, Ca
( @Aless Zastrupil si me z olji, si ze sestavljam tabele v exelu 🙂 )
Nisem. Je pa čiščenje saj (EGR, kolektor) preloženo na jesen, zdaj mehanik zaradi dopustov in gužve ni imel časa (sicer je bilo planirano).
Naslednji servis bo pa res velik - veriga, podložke, čiščenje in ponovno učenje injektorjev ...
Regeneracije stalno spremljam - nekako na 160 do 230 km jih dela, odvisno od režima vožnje. Večinoma okoli 200, ampak mislim, da bo zdaj s svežim oljem šlo proti 250 km ob lepši vožnji.
Če je bilo kaj menjano na motorju ne vem, sem 2. lastnik, videti ni. Ampak ker je bil prvi lastnik inženir, mislim, da je bilo vzdrževanje ustrezno. Jaz sem ob nakupu poleg rednega servisa zamenjal še filter in olje v avtomatskem menjalniku (2x v razmaku 10.000 km) in ga dal na ponovno učenje.
Sicer pa za zdravje še najbolj poskrbim/š s tem, da motor redno sprehajam/š čez celo polje obratov ...
@Aless glede na najino debato, nima ta mobil 5w30 esp več pepela, kar po mojem nebo privedlo do povečanja km med regeneracijami.
Glede ketne do naslednjega servisa, a mašo si tudi plačal? (Vsaj zmeri jo s testerom da vidiš kje si pa da si vsaj malo miren)
Glede avtomatskega menjalnika, pohvalno ko bi se ostali to doljeli da olje ni večno.
Uh stvar je taksna avto je bil cel cas servisiran na uradnem mazdinem servisu tako da kaj se delalo in kdaj nevem tocno saj nisem se uspel dvigniti digitalni izpis servisne knjizice. Vem da je zadnji servis narejen decembra mislim da 8000km nazaj tako da naslednji servis imam decembra oz. prej ce bom naredil vec kilometrov ampak ne vrjamem ker se ne vozim toliko. Torej nekje v prihodnosti sem mislil odpreti nov topic glede servisiranja in vzdrzevanja..ce mi lahko kdo pomaga z digitalnim izpisom servisa in seveda ce pozna kdo kaksnega dobrega mehanika za mazde v savinjski ali pa koroski regiji, kjer bi lahko servisiral svoj avto ker ga ne mislim vozit na uradni servis.
Daj te podložke in sito čimprej rešit, je osnova za miren spanec če imaš dizla mazdo.
Glede na to, da vozim mazdo cx-5 175 awd 12/2014 avtomatik sele dva mesca mogoce nisem najbolj verodostojen za informacije, vendar v tem kratkem casu ti lahko povem da je avto odlicen, kupil sem ga od prvega lastnika in ima 110.000 prevozenih. Lepo se vozi, menjalnik lepo prestavlja, motor odlicen, ko ga potrebujes pokaze vso svojo moc in navor. Glede na to da je na 19 col platiscih je udobna in mehka. Skratka moja prva mazda in zaenkrat zelo zadovoljen. Moti me samo majhna posoda za gorivo mislim da je 50 litrov z rezervo. Poraba pa znasa od 7,8-8,5 kar pomeni da z polnim tankom naredim od 550 km do 600 km.
Glede na kilometre si že menjal podložke na injektorjih in sčistil sito na oljni črpalki?
To je fail v proizvodnji, isto izkusnjo sem imel sam z zeninim p207. Nov , po parih letih se mi je zacela lusciti barva zadaj na 5.vratih...ličar je rekel, da ce zelim sanirati bom moral slej ko preje pobarvati cel avto...smo furali do 10.leta in ja, avto se je dejansko olusil👍😉, licar je takrat rekel da bi lahko zahteval stvarno napako, ampak to brez pravnikov ne gre (ker ti izpodbijajo, da nisi avta pravilno vzdrzeval, pral, uporabljal ustrezna cistila, itd.. ). Kar mi je razlozil je pa bil fail v proizvodnji, bodisi niso dovolj zapekli barve ali pa je bila vmes vlaga....rezultat je bil pa boren, da ne recem smesen, da se ti avto kupljen nov iz salona zacne lusciti. Jaz takega avta, cetudi sanirajo haubo ne bi kupil, ker ne ves kje se bo zacelo lusciti naslednje...
Samo v primeru te mazde morajo rešit v garanciji, zdaj če bodo lakirali celoten avto pa dvomim. Torej bo cez cas nova barva mat soul red.
Tale je verjetno G194 Takumi letnik 2019. Kaj bodo sedaj z njo? Jo prelakirali in prodajali? Če se ne motim, se je kar nekaj mesecev neuspešno prodajala na Avtonetu.
Nisem vprasal ker sem videl ko sem bil ze na odhodu. Pa saj ce jo prelakirajo pa nardijo tako kot treba je ok. Drugace mi je pa takoj padla v oci, zraven polno bmw-jev ampak ta mazda je center 🙂
Danes sem se oglasil v Celji pri Selmarju da jih pozdravim in sem videl novo 6ko rdece barve ki se ji je odluscil lak. Nisem vprasal kaj je bilo ker sem opazil ze na odhodu, verjetno kaksna napaka, drugace je pa zelo lepa rdeca. Smo se pa pogovarjali malo o x motorjih in baje ni nekih tezav, zaenkrat vse ok. Prilagam slike okruscenega laka.
Verjetno visoka temperatura, sploh kadar se čisti DPF ta kar konkretno naraste. Kdaj menjati je kar loterija, nekateri servisi priporočajo celo na 60kkm. Bomo videli kako se bodo obnesle te alu verzije podložk. Sem za hec vprašal na servisu, če imajo novejši modeli že alu podložke in je odgovoril da ne ve ;).
lp, Samo
Si imel kakšne težave z odstranjevanjem injektorjev? So sli lahko ven?
Mormo bit radi da imamo mazde pa naj bo bencinc al pa dizl, ker ostale znamke imajo veliko hujih tezav, to kar imamo mi so sladke skrbi, sploh ker vemo kako in kaj. Če vzdržujemo kot smo napisali nam bo prej rja avto pojedla kot pa motor šel 🤣🤣 . Saj če pogledamo dizlce imajo kar veliko km ko se prodajajo, z uvoza tako lahko 70% dodamo kar nekak kilometrov, v tujini jih je pa tudi veliko z kilometrazo 250000km +, tako da to je dokaz da gredo 🙂 . Na forumu se pa tako samo pogovarjamo o politiki, o cepljenju, izletih, morju, ciscenju avtov... ker o resnih tezavah z mazadmi se nemoremo 🤣🤣🤣🤣
Kolega ima na mazdi 3 g120 210000km še do zdaj ni dal peskat in gre normalno. Peskat damo/bomo dali tisti ki pretiravamo oziroma smo bolj preventivni. Dizlc se pa kar na veliko cisti teh saj ce hoces ali noces. Pa nocem pihat na stran bencinarjev saj sem pristas dizelskega navora, tako da vse ima svoje pluse in minuse. Osebno jaz sem tak panicar da vse menjam enkrat prej samo da je ziher pa če je pokvarjeno ali ni 😁😁😁 in potem na koncu imam večje stroške kot tisti ki počaka na prve znake in potem rešuje zadevo. Kaj čemo sto ludi sto čudi 🙂
Gledam test seat leon 1,5tsi 150KM ima navora 250Nm mazda g165 mislim da ga ima 225Nm. Za tistih 25Nm se po mojem nesplaca turbo bencinarja imet. Drugace pa vsakemu svoje, tako kot recejo vsak svojega boga moli, vazno je da se z uzitkom vozimo 🙂
Po mojem gre isto kot mazda 165, oziroma slabse kr ima navora 180Nm. Drugace pa enim je to cist dovolj, odvisno od potreb posameznika. Meni je moja g165 cist vredu, ce bi se pa enkrat zbiral bi pa malo dlje razmisljal med g165 in g194. Pac pri g165 veckrat prestavis v nizjo gre pa glihtak normalno. Meni je vsec ker je motor klasicen atmosferc, ni dodatno obremenjen, nima izklopa cilindrov, res tista trotl ziher klasika.
Rav4 hybrid boš v Sloveniji zelo težko dobil razen nov ali pa s ceno nad 25000€. Enako kot mazdo 6 z bencinskim motorjem. Je pa res da dizla cx5dobis brez problema, bencinarja že težje ampak g160/165 motor po mojem ni glih za cx5 oziroma je malo švoh, že v 6ki je bolj laganino, za cx5 bencinarja bi bilo bolj pametno gledat g194 motor ki pa jih spet ni rabljenih v prodaji 😕 . Drugače pa rav4 hybrid super avtek 🙂
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Najprej hvala @Alex za vse napotke in navodila. Mazdo sem opral, obdelal s plastelinom, spoliral dva krat, premazal z glazuro za moker videz, ter premazal z voskom. In rezulatat je ODLIČEN 😁😁😁😁
Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani