To se res minimalno opazi ravno tako kot pri X186, ko pri mali hitrosti 40-60 in malih obratih rahlo pospešiš in avto pospeši bolj kot pričakuješ glede na obrate ker mu pač pomaga elekrika.... 🤗😊😉
Nič vam ne verjamem, dokler ne navedete kaj konkretno ga je servis polomil, da jih grajate (kateri servis, kdaj, kaj). Če vam ga niso oprali in pranja niste naročili, niste dobili zastonj napitka, potem to še ni razlog za nezadovoljstvo. Je pa v mnogih primerih lahko problem tudi problematična stranka. 😁
Peljal mazdo 6 na redni servis (ko je bila pred leti še v garanciji). Se čez nekaj dni peljem po hitri cesti in naenkrat nekje spredaj začne ropotat kot, da pristaja avion. Ustavim na mestu, kjer je to dovoljeno ob hitri cesti. Odprem havbo, pogledam, nič. Pogledam spodaj, pod avto. In vidim, da je zaščitna plastika popustila in drsa po tleh. Nekako se privlečem do prvega parkinga in ugotovim, da jo drži samo še en vijak.
Odtržem na silo dol plastiko in grem nazaj na servis. Seveda niso niti hoteli slišati, da so oni pozabili zašraufati plastiko. Nekaj časa smo se tako "nategovali" ba koncu sem moral kupit sam novo plastiko, skupaj z vsemi vijaki in zatiči. Stala pa me je 200€. Ker aftermarket me obstaja. Najbolj srečen sem bil, ko mazda 6 ni bila več v garanciji in je nisem rabil več vozit k njim.
2. Prva mazda 6. Letnik 2004. Tudi še v garanciji. Prižge se mi famozni rumeni znak. Peljem jo k njim in ugotovijo, da je nekaj narobe z egr ventilom. Čez par dni mi jo vrnejo in par mescev je bilo v redu. Nato se zgodba ponovi. Enaka procedura, čez pol leta zopet lučka. In tako štirikrat, dokler ni šla tri letna garancija mimo. Nato sem jo peljal k bivšemu forumašu Batkotu, ki je seveda našel napako in od takrat se ni nikoli več ponovilo.
Sem mislil, da vsaj avto znajo dobro oprati, a tudi tega ne znajo. Znajo pa mastno zaračunati za servise. 😡
Mazda zahteva od uradnih servisov, da operejo avto.
Točno tako. Naknadno dobiš vprašalnik s strani Mazde Slovenija, v katerem te sprašujejo tudi, ali si dobil nazaj opran avto. Seveda sem jih ocenil s skupno oceno porazno.
@Bini ampak tale barva je pa dejansko najboljša, ker ni takega kontrasta med samim lakom in tistimi neravnimi obrobami.😉 Za moj pogled zgleda avto vsaj za stopnjo bolj resno kot pa druge svetlejše barve.
These wheel nuts are constructed to keep your wheels connected while providing dependability and strength. They are also known as lug nuts, and each one is manufactured for increased strength and uniformity...
A ni preplitek navoj za novejše mazde 6? Takšne sem imel na prvi 6-ki, letnik 2004.Ko sem jih hotel dati na mojo sedanjo je bil navoj za kak mm prekratek.
V ponedeljek ko sem prvič peljal k vulkanizerju in je bila "pizdarija" pri sprednjem desnem kolesu, nismo probali vseh koles sneti.
Včeraj mi je mehanik popravil in sem peljal nazaj k vulkanizerju, da damo na letne.
In itak, zadnje desno kolo - ista štorija - vijak se ustavil na sredini 😅
Sicer mu ga je uspelo dati dol, ampak bo potrebno spet peljat k mehaniku še za zadnjo gumo haha.
Aja pa vijaki niso isti kot original, in mi gre blazno na živce. Iščem po slo, ne najdem nikjer. Dobim na Ebay.co.uk in sama sreča, da sodelavka pride iz UK v Slovenijo v ponedeljek, tako da mi bo prinesla 2 original vijaka.
Res komedije, v ponedeljek je polna luna in zgleda seče na polno haha 😄
Na moji so original takšne matice/vijaki. (M12x 1,5,dolžina 34 mm) Tukaj jih imajo v srebrni in črni barvi.
Verjamem, da se težko najde optimalni avto, vsaj to sem jaz ugotovil, ko sem uvažal svojega. Pa moraš nekje potegnit črto in se z določenimi stvarmi sprijaznit. Ma če maš slab občutek, raje ne.
Lahko pa sam preveriš mobile de in najdeš avto, ki ti je zanimiv, pa ga potem sam uvoziš iz nemčije npr. A iščeš striktno dizla?
Seveda išče striktno dizla, saj je objavil oglas, kjer je Mazda dizel. Pa ja mu ne boš zopet dinozavra vsiljeval z porabo 9-10 litrov/100??🤔
Zato pa vedno samo še original Mazdina platišča ... 1 set vijakov za celo leto.
Pa kaj ima veze, kakšna platišča imaš. Važno je, da so homologirans in paše ko gor. Jaz imam Momo feltne (z notranjimi obročki) in se odvijačijo in privijačijo vsakokrat brez problema. Vijaki so original mazdinimi, a so grdi. Tudi jaz bi motal poisksti druge, lepše vijake.
Razmisljam da bi vzel to šestico. Na papirjih vse štima. Čudno je le da je servis bil narejen na 60, potem že na 65, naslednji pa šele na 100. Moti me tudi na splošno, da je uvožena iz francije. Kaj pravite?
To je bil verjetno avto od lizinga. Podobno se je dogajalo pri uvoženih avtomobilih iz Italije, ki so bili last lizinga lizinga. Oni ne vozijo ponavadi svojih vozil na uradne servise ampak imajo svoje delavnice. Jaz bi bil previden, saj tu nekaj ne štima. Ali si se res zmotili alinpa kilometri niso realni in so manipulirali z števce.
Poizkusi pridobiti podatke na našem uradnem mazda servisu za to vozilo, če ti bodo šli na roko.
Kolk pumpaš? Mal eksperimentiri s tlakom pa boš prec videl kako se spreminjajo vozne lastnosti. Če so bočnice res tako mehke kot praviš bo treba tlak zvišat.
Nekaj me trenutno bega pri teh novih assimetric 6. Ne vem, ali imam samo občutek, ali so bočnice malo mehkejše kot pri assimetric 5.🤔
Gume so isto napumpane. Mogoče so pa res na račun večjega udobja??... Jih moram še malo po ovinkih prav sprobat, da dobim realno sliko. So pa velikooo bolj tihe, kar je super. 👍
Ko grem prvič v Ljubljano ali na daljšo pot jih bom podrobneje "preučil". 😊
Mene na Vrhniskem klancu ni pustil se noben avto... tudi Fico ali Jugo ne ...
Nikoli ne smeš podcenjevati fičota.
Moj bivši mehanik ima fičota z 210 konjički, narejenega za gorske dirke.
Je normalno registriran, vsake toliko gre na avtocesto smešit razne nabildane voznike bmw-jev. 😊
pred 1 minuto je godlike napisal:
Turbo se čist lepo vozi, kratke in dolge relacije.
Obstajo taki in onaki.
-Alfa 1.4 170KM mrtva do 1500. Od 2000-6500 se ji je bledlo
- Focus gre z nule in raste lepo. Preskok dobi nad 3700 obrati. Je zelo blizu atmosfercu, samo da je vse potencirano. In to 8 ventilcu ne 16v, ki samo v turah gre.
- i20N preprosto gre. Sodobna hibridna turbina. Celo odziven je kot atmosferc.
- PSA dizl 2.0 140KM, tudi v M6 bil. Je vlekel skozi celo območje.
- 1.4 Fiat. Ista mašina kot v Alfi samo 150 KM. Pa v turah ni vlekla, je je sfalilo.
Hočem s tem povedat. Da turbo motor ni enak turbo motorju.
Uničil ne bi nič, tako kot ljudje dizlov ne uničijo. Baše se DPF, samo tisto je druga.
Mazda je bila atmosferc, za gonit. Dobesedno. Ko se je drla ko zmešana na 5.500 obratov, si samo moral tiščat naprej, ker se je veselje nadaljevalo. Do konca, skoraj do blokade.
Ne vem od kod folku te ideje, da če imaš turbo motor, da bo skoraj obvezno turbina šla v franže. To je neka fama, ki jo slišiš skoraj vsakodnevno.
Pa kaj ti misliš,da se eni skoz samo po vrhniškem klancu furajo...in zmeraj samo v eno smer-navkreber.
Daj nekaj že z tem sranjem pribijati.
Jaz bi v Lj. turba "ubil"-v bistvu še dobro,da ga pri nas ne ponujajo...skoz 10-15 min. in ga ugasnem...jaz bi ga sicer takoj vzel,samo bi se najbrž po tem več z servisi videval...to naj kupujejo tisti,k relacije vozijo.
Dovolj, da te samo enkrat pusti na Vrhniškem klancu in nočne more do tu. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V tednu dni sem bil štirikrat v Ljubljani.
Dvakrat z premijsko cx30, dvakrat z krasotico 6-ko. In kaj sem ugotovil?
Da pijeta do dcl enako na isti poti, pri podobnih hitrostih in podobnem prometu (brez zastojev).
Cx 30 je veliko tišja pri avtocestnih hitrostih, sedeži bolj udobni. Sedenje je manj utrujajoče.
Pri močnem vetru 6-ka bolje drži smer, 6-ka ima tudi višjo najvišjo hitrost brisalcev. Luči do boljše pri CX-30.
Ročni menjalnik je veliko boljši pri
CX-30.
Na kratko, super sta obe.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani