Vidim, da je že prodan. Ja, stanje verige , če še ni jo boš moral menjat ti. Stanje injektorjev - pri teh kilometrih ne bi bil presenečen, če kateri od njih ni že pri koncu. Ter stanje DPF filtra recimo. Jaz bi sigurno preveril tole - preko OBD adapterja.
Pa seveda ,na koliko km so bili delani servisi ipd...To je pa pomembno pri vsaki znamki, mogoče tukaj še malenkost bolj.
No ja, imam občutek, da če je totalka, si skoraj sigurno v minusu, razen če se kaj znajdeš in po delih popravljaš avto ...vem da je teh kombinacij potem kar nekaj, vprašanje pa je ali se lastniku da s tem ukvarjat.
Ja, to mi je jasno ja. Samo mislil sem, da je kaj tole sranje okoli EGR drugače naštimano, kaj vem, da bi eventuelno kaj manj recikliral zaradi tega in prihranil prekomerno nabiranje saj.
Škoda, ker niso šli na sistem 5 šobe, s tem bi se precej ognil dotoku goriva v olje ipd...Najbrž so pa povsod plusi in minusi.
Včeraj sem z nexen na stari 6-ki vozil po nalivih po avtocesti. Gume so se super obnese, nobenega aquaplaninga. Tako, da ugotavljam, da so res dobre gume za ugodno ceno.
Sej ravno to Alex, sem presenečen, da si se postavil na to stran. Jaz sem na tisti strani... Moje telo... Ampak dpf pa ne bi ven jemal. Rajši zamenjam avto
To so sicer majstri naredili, mislim pa da je vezan na sprednje zvočnike, če se ne motim. Škatla je ja, ni prevelika, je kar sprejemljiva škatla za 10"-ko.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tako ja, nimaš hardwerja notri za to.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani