Jaz lepo vozim po avtocestli lepo z tempomatom 135kmh prehitim ?joro k vozi tam 125-130kkmh in lepo naprej z tempomatom, ta me takoj potem dohiti me prehiti se urine pred mano in spet 125kmh, da sem spet moral prehitevat >_> mislim taki nimajo ka??e po?i??ene
Na tej sliki z interneta vidim, da je "lcd harness" priklopljen na kabel, ki gre za armature nekje.. Poleg glavnega kabla. Ali je mogo?e, da se lcd ne priklaplja na radio? Ampak da moram kabel iskati v armaturi?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
To sem ti ?e prej povedal, da pri 03-05 dobiva podatke preko radija, se pravi je display priklopljen z kablom direk na radijo.
Pri 06-09 pa dobiva direktno prek lo?enega kabla in delajo vsi ostali podatki na displayu tudi ?e nima? radija zmontiranega, se pravi je display povezan z kablom direk na kabel iz armaturke.
Glede na to da neve? kaj se je z avtom dogajalo je mo?no da je kdo menjal radijo od letnika 06-09, in posledi?no display nima? kam priklopit.
Mogo?e ti konc tedna pogledam na mojem radiju od M3, ki ga imam v rezervi, (?e rabi? ti ga lahk tud prodam, sam nima CD-ja) kak?ni so to?no priklju?ki na letniku 03-05.
Iz displaya gre (center zgoraj) kabel s priklju?kom. To se mi zdi ok, a ne? Belo ohi?je priklju?ka lcdja je pritrjeno/nataknjeno na ohi?je radia. Ta priklju?ek je treba nekako povezat na mati?no plo??o pri radiju, ?e prav razumem. Ampak edino kar je prosto poleg aux je s spodnje strani tole.
Pod displayem ni ni?esar,samo zaprt pleh/ohi?je cd predvajalnika / radia.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
To je priklju?ek za MiniDisk modul. To nima veze z displayem.
Sem na?el na internetu slike za moj model radija in vidim, da je verjetno pravi izhod iz pcbja spodaj, ne pri strani, kot pri drugih modelih. A lahko kdo potrdi?
To ni konektor za display, ?e se dobr spomnim je to dodaten konektor za MD predvajalnik.
Konektor za display izgleda takole!
Daj poslikaj to?no tvoj radijo z vseh strani in vse kable ki jih ima? v armaturki, ker tele slike z neta so ?ista zme?njava, ker kot sem rekel so razli?ni letniki imeli razli?ne displaye.
Zdaj to?no se ve? ne spomnim ker je dolgo ?asa nazaj da sem razdiral v M3, ampak se pa spomnim da je razlika med radiji in v zgornjem displayu med 2003-2005 in 2006-2009.
Pri 03-05 dobiva podatke preko radija, pri 06-09 pa dobiva direktno prek lo?enega kabla in delajo vsi ostali podatki na displayu tudi ?e nima? radija zmontiranega.
Tako da pri tebi mora it kabel od diplaya v radijo.
P.S: oni priklju?ek na radiju ki si ga obkro?il z rde?o pa mislim da je AUX vhod in ima ve? pinov, saj ?e bo? probal priklju?it konektor od displaya ne bo ?el ker sta razli?na.
Hondin 2.2 dizl je res zelo dober motor, izjemno tih, mo?an, vle?e enakomerno pri vseh vrtljajih, var?en.
Sem mel ta motor v Accordu, v Civicu pa ?e bolj pride do izraza, ?e ga pa ?ipira? na 193KM pa postane prava zver, edino serijske sklopke so pre?voh pr teh motorjih in jo je treba zamenjat za mo?nej?o. Vse ostalo je pri tem dizlu bulletproof.
Za mojo M6 nvm ?e so OEM, vem pa za enako M6 ki jo je pred leti imel kolega, je takrat kupil novo in sem ?e takrat gledal da je imel bolj belo svetlobo kot jst na Accordu. ?e se je pa bolj dale? pripeljal po ulici pa se je ?e mal plavkasto ble??alo.
CD 175 6ka gre z 2. prestavo 80 km/h, G165 skoraj 100, G145 (in tudi G120) pa dobrih 110 km/h, tako da sta po ob?itki vsaj 1. in 2. pri dizlu "kraj?i", seveda pa so max. rpm pri dizli za ca. 1500? rpm ni?ji, zato ob?utek vara.
Skyactiv X bo bojda na voljo samo s kompresorjem, ker je ravno to poanta, kako jim bo uspelo spraviti potrebno ve?jo koli?ino zraka v zgorevano komoro... nekaj takega, link prilepim kasneje.
Ne more? tako primerjat v keri prestavi gre kolk km ker sta zna?aja motorjev preve? razli?na.
Mora? gledat celotna prestavna razmerja menjalnika z final drivom. FD pr 2.0 dizlu je 3.611 pri 2.0 bencincu pa 4.388. To pomeni da ima bencinc konkretno kraj?e prestave, z FD3,6 ne bi ?el nikamor.
Lahko mi verjame? ker sem pred leti na Civicu menjal menjalnik z FD4.0 na FD4.4 in je avto dost bolj?e vlekel, pospe?ki so bolj?i z kraj?im menjalnikom.
Zagotovo bi tako potegnil, ?e bi imel prestavna razmerja dizelska.
Ne, v bistvu bi bencinar z dizlskim prestavnim razmerjem ?el slab?e ker ima dizel dalj?a razmerja.
Na sliki ima? dizlska prestavna razmerja od M6 GH 2.0CD, s tem da sem dal redline na bencinarjeve 6500rpm, s tem prestavnim razmerjem bi se lahko peljal 386kmh.
Sej bo imel kompresor, ki bo tako dvignu konje kot navor. Tako, da na papirju bo tam tam kot TD. Kako bo pa v praksi bomo pa pa? ?ele videla ampak mislim, da ?e dolgo nismo tako te?ko pri?akovali kak?en motor oziroma model avta kot je nova Mazda 3.
Ja ne re?em za prisilno polnjenega bencinarja (turbo ali kompresor), vem da gre bolje od TDI-ja, govora je o NA bencinarju. Ker kolikor sem zasledil v EU ne bo kompresor SkyactiveX.
It pulls like a turbodiesel, but revs like a normally aspirated gasoline engine.
Hahah...in pol svizec zavije ?okolado. Potegnil zihr ne bo kot TDI, ?e bi bil turbo bencinar pol ja, z NA bencincom pa je to nemogo?e.
Drga? pa je super da razvijajo motorje (benc in dizel) naprej, samo reklame so mal zavajujo?e pri vseh proizvajalcih ne samo pri Mazdi (30%ni?ja poraba,....).
Aja pa nisem zagovornik ne dizlov in ne bencinarjev, oba imata svoje prednosti in slabosti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Rabi? aftermarket plati??a ki imajo TUV papirje v katerih mora pisat ta dimenzija gum kot jo ?eli?, in rabi? to dimenzijo gum.
Gre? s tem na RTI, LPP,... in pla?a? 40? pa ?e vse ustreza dobi? vpisano v homologacijski karton?ek.
P.S.: Z originalnimi plati??i se ne da homologirat drugih dimenzij gum.
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani