Glede tiste mazde3; jaz sem nekaj takega gledal za svoj naslednji avto; od opreme ima to kar rabim, nevemkakih sminkerskih dodatkov ne rabim, ampak..
2jurja manj od cene nove, s tem,da se je vmes zamenjala generacija... Drago.
Se mi zdi , da kdor gleda na vsak Euro, bo raje kupil kaj novega (pa magari nižjega ranga)... Vsaj jaz bi raje vzel novega clia za ta denar (jbg, nov avto je le nov) ali pa doplačal še 2jurja za nekaj novega (enako oskubljenega) iste velikosti.
Tezko se bo tole prodalo za 12jurjev; ciljna skupina je bila že pri novem ozka,kaj šele pri rabljenem.
Pri meni je referenca dež. Ko začne prednji konec it po svoje so za v smeti. Ponavadi mi zdržijo tri leta. Po snegu so pa dobre prvo-drugo leto, potem je bolj bogo vse skupaj.
Pa tudi razlika je kar se tiče obnašanja v snegu: ali govorimo o stabilnosti na mokrem z malo plundre ali pa 30cm snega in a pride do vrha ali ne.
Meni je precej vseeno za obnašanje na suhem (načeloma vsaka od srednjega ranga navzgor prime), tudi snega je bolj malo (čeprav me natikanje verig - vsaj na avto, ne rajca), največ je pa itak mokrega asfalta in posledice.
Stvar kompromisov, ampak edino kar lahko trdim je to,da večja kot je obraba, guma bolj drži.
Meni so Sava Eskimo ok služile, Michelin razočarale, čeprav dopuščam možnost, da sem jih skuril na veliko kilometrih AC (tudi novembra in marca je lahko že presneto toplo).
Jbg, gume so potrošna roba, 4leta Max.
Zanimivo, na specialki pa kaj drugega kot Michelin ne dam več gor.
Mene bi pa zelo zanimalo, kako veste, da po dveh/treh letih gume v takšnih ali drugačnih razmerah niso več ok? Greste dejansko testirat al samo po občutku?
@TiEn sam sem kolebal nazadnje med nokian pa gy. Pa sem takrat reku, GY ker so ble nokian označene z prehitro obrabo profila na testu.
Ja po filingu... Saj vem, kar nekaj spremenljivk je tu (nikoli ista vožnja, različna temperatura, različna podlaga, Osebni občutek...), Ampak vseeno; meni so Michelin že v tretji sezoni na snegu dajale zelo slab občutek, medtem ko je npr Sava gazila po takem snegu še v svoji četrti sezoni,da nisem mogel verjeti...
Moj nasvet je povzet od enega strokovnega članka;greš na test zimskih gum in tam pogledaš med najboljšimi gumami tiste najboljše posebnosti, ki jih boš ti največkrat potreboval na cesti. Če so katere z enakimi ocenami v istih pogojih vožnje, potem se odločiš za cenejšo ali bolj prestižno znamko. Tisto kar gdo vozi in kako je zadovoljen je tako, tako,ker je zelo pomembno kje v državi si doma ali v hribih ali obali itd. Dobro odločitev ti želim in poročaj!
Se nebi mogel bolj strinjati. Sam sem par let delal kar nekaj km na leto in sem izbral Michelin a4.
Mala obraba, tretjo sezono pa so bile že kar povprečne, sredi četrte sezone so sredi zime letele v smeti. Profila pa še ogromno. Za nekoga, ki dela malo km so take gume bv. Zame so bile takrat super; marsikatera nebi doživela tretje sezone zaradi mehke zmesi.
Zdaj imam letne Pirelli. Dobil sem jih napol zastonj; ogromna obraba me ne moti, kvečjemu mi je ok,da je oprijem top.
Sam imam izkušnje z zimskimi nokian na sluzbenih avtih; ogromna obraba in dober oprijem, sem pa slišal za kar nekaj reklamacij.
Znake za zadrgo, prepoved hupanja , (mislimda tudi za)priporočljivo hitrost ne postavljajo več,kar pa ne pomeni,da so stare odstranili iz cest. Toliko iz prakse.
Mene sicer še bolj čudi nekaj drugega; koliko voznikov oceni svoje pnevmatike kot "dobro še za eno zimo", a gume povsem plešaste. Nekateri primerki tudi vozijo vozilo preko svojega realnega proračuna in se varčuje, kjer se ne sme.
Jp,pa zimske gume še nekako gredo,ampak kakšne letne vozi folk....
Vazno da se ima 18in več col, gume pa čangslang stare 5in več let...
Meni je edini všeč Superb in pa kar zanimiva za pogledat je Scala
Meni pa Scala sploh ni všeč. Edino Superb (sploh Combi) in pa nova octavia izgleda dobro na fotkah.
pred 9 urami je Aless napisal:
O lepoti ne bom komentiral, okusi so pač različni.
O TSI motorjih pa bom. Niso nek konstrukcijski biser, beri raztegnjena veriga in zapacani sesalni ventili.
VAG sicer neki popravlja te napake z novejšimi serijami motorjev z jermeni in nekateri motorji so imeli poleg direktnega vbrizga še dodatno šobo na sesalnem kolektorju, da občasno vbrizga gorivo že v sesalni kolektor tako očisti tiste saje iz sesalnih ventilov. Vendar pa spet pri nekaterih novejših motorjih to dodatno šobo ukinjajo.
Tak da kdor misli da je moderni bencinar ziherca glede dolgoročne vzdržljivosti se moti.
Evo kako zgledajo zapacani TSI ventili.
Sarkastičen sem bil. Mali karavani sicer nikoli niso bili lepi, ampak fabia Combi je od nekdaj malo nespretno oblikovana. Za tsi pa vem,da je eden izmed bolj problematičnih motorjev.
Zavarovalnice imajo pribl. 60% manj ?kod zaradi nesre?.Se pravi, ljudje vozijo bolj spro??eno, hitreje, a je manj nesre?. Res je, da je manj prometa na cestah a zadnje tedne ne poro?ajo o ve?jih nesre?ah.
Ja, se strinjam... Saj tudi sicer niso vse nesre?e povezane z brezbri?nostjo...
No... 60procentov manj ?kod... Verjetno pa prometa ni zgolj 60% manj?
Ampak naj pa ?e povejo, da od kar ni gne?e ni ve? nesre? na tem odseku. Tako, da pomoje je po cestah, kjer ti to opazi? isto. Manj prometa, bolj spro??ena vo?nja. Za ene pomeni to, da grejo lahko hitreje.
Ja, se strinjam. Pretirana spro??enost... Razposajenost...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glede tiste mazde3; jaz sem nekaj takega gledal za svoj naslednji avto; od opreme ima to kar rabim, nevemkakih sminkerskih dodatkov ne rabim, ampak..
2jurja manj od cene nove, s tem,da se je vmes zamenjala generacija... Drago.
Se mi zdi , da kdor gleda na vsak Euro, bo raje kupil kaj novega (pa magari nižjega ranga)... Vsaj jaz bi raje vzel novega clia za ta denar (jbg, nov avto je le nov) ali pa doplačal še 2jurja za nekaj novega (enako oskubljenega) iste velikosti.
Tezko se bo tole prodalo za 12jurjev; ciljna skupina je bila že pri novem ozka,kaj šele pri rabljenem.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani