No to pa ni ?ist res - pri driftu najbolj trpi zadnji par, prednji pa ve?ino ?asa sledi za?rtani liniji in redko pri 4wd tudi zdrsne tako, da drifterji ve?ino menjajo samo zadnje gume .
Jaz sem pa vedno mislil da pri AWD stalno vsa 4 kolesa poganjajo vozilo, medtem ko pri 4x4 sistemih vozilo poganjajo veliko ve?ino ?asa 2 kolesi (lahko sprednja ali zadnja) in se nato po potrebi ali avtomatsko ali ro?no vklopi ?e drugi par....torej je razlika ali ni
Prav ima?
Po drugi strani je pa res, da v obeh primerih govorimo, da je pogon speljan tudi proti drugemu kolesnemu paru, kar pomeni veliko manj razlike kot pa je recimo razlika med recimo samo spredaj gnanim in pa ?tirikolesno gnanim.
letna vinjeta za dvosledna motorna vozila do 3,5t - 77,80 EUR
SLO
95?
A nisi vedel tega? Sej je tako ?e nekaj ?asa.
O ceni pa mislim, da ni treba razpravljat. Mi smo 4/5 AC-jev izgradili v zadnjih 15 letih in to ni bilo glih poceni tako, da je to glavni razlog zakaj je na?a vinjeta pa? dra?ja od avstrijske in je ?e vedno mnogo bolje, kot pa da nas opalijo spet s kak?nim satelitskim cestninjenjem, kjer bo za marsikoga bistveno bistveno dra?je kot je danes in se nam bo ?e kolcalo za 95?.
Alex delno se sicer strinjam s tabo se bom pa pridru?u Simonovem mnenju. V?asih korejci niso imeli ne designa in ne tistega visokega nivoja uporabljenih materjalov pa so morali to nadomestiti z nizko ceno in pa trpe?nostjo.
Danes imajo vse to ampak to ne more? imeti v kombinaciji z nizko ceno. Vzemi recimo Dacio in jo primerjaj s Hyundai-em - razlika je bistveno bistveno ve?ja kot recimo med Hyundai-em in tisto me?ko.
?e ?e kdo ni razumel na kaj ciljam mogo?e ?e tale razlaga. Za recimo 35k? lahko danes na cesto postavi? nekje neko mejno vrednost presti?a, voznega ugodja in to velja za vse znamke, ki prodajajo modele v tem cenovnem razredu. ?e kupi? avto v tem razredu nekako ve? kaj bo? dobil, vse ostalo je pa na nivoju zna?karstva, subjektivne odlo?itve ali iz naslova fiksnega prepri?anja ali pa zaradi vizualne podobe. Bolj? pa da ne grem ?e bolj v detalje, kar si marsikdo ne bo upal priznati - vzbujanje zavisti - kar bo recimo z me?ko veliko bolj uspevalo kot s Hyundaicem pa ?e ?e tako dobro zgleda
Druga? pa k smo glih v teli debati - zame je tole trenutno ena najbolj skladnih limuzin http://optima.kia.si/ , ki deluje mnogo bolj odraslo in presti?no kot dejansko je.
Minil so tisti ?asi, ko je bil Hyundai al pa Kia pocenska znamka. To so korejci napovedali ?e sredi devedesetih, da ciljajo preboj v vi?ji cenovni razred kot so takrat za?eli s pony-em pa prvo lantro in sonato al pa kia s pridom in sefijo. Danes, ?e ho?e? pocensko znamko je pa? treba pogledat k Dacia-i al pa bohnedaj k ka?ni Tati oziroma kitajcem.
Torej smo ugotovili, da vzame? Hyundaia (se ?e mal zdila? za ceno, ker se lahko) ne pa tisti nem?ki oblikovalski dolg?as tako zunaj kot znotraj. Taka me?ka je za atate in pa za lastnike avtoprevozni?kih firm ne pa za nas, ki izbiramo bolj individualisti?ne avte ne pa neko uniformirano sintetiko tipa VAG, kjer je model avtomobila prakti?no enak drugemu modelu. **
**zdej pa ?akam na frontalni napad, ?e se mi je zme?alo.
Zdej pa res ne razumem ni? ve? - pravi?, da ne daje? notri Dexelie sploh, za katero pravi Ajvar, da paca filter pa si ravno tako imel zapacan filter? A sem prav razumel tvoj stavek?
Zdaj se namre? postavlja vpra?anje a Dexelia paca filter ali mogo?e na?in vo?nje, da so nekateri imeli pri 100kkm filter zama?en. :ne vem:
Verjemi kar ho?e?, samo zaribale so samo tiste ki so ble vo?ene na poobla??enega in v katere se je tankala dexelija, pri teh z DPF pa se zato obrabi pogon oljne ?rpalke in rezultat je zelo podoben zaribanju.
Po moje so ribale bolj tiste, ki so bile vo?ene tako, da motor ni niti dobro zadihal in da je prej prihajalo, do pomanjkanja mazanja zaradi prenizkih obratov in seveda posledi?no ali pa vzro?no tudi zaradi ma?enja filtra, ki pa se je ma?il ravno zaradi tega, ker avto ni videl ve? kot 2.500 obratov.
Sej lahko, da se motim ampak nikjer drugje (raze na tem forumu) niso povezovali ma?enje filtra z uporabo to?no dolo?ene znamke olja.
Da pa so to najve?krat avtomobili, ki so servisirani pri poobla??encih tudi precej ka?e na prej?njo trditev. kdor ne zna vozit avto in ne ve, da konstantno nizki obrati ne delajo avtomobilu ni? koristnega tudi ne zna najti drugega servisa kot poobla??enskega, kjer pa pa? niso dobil navodil (niti to ni zapisano v servisni tabeli za redne servise), da naj na vsake tolk km odpirajo karter motorja in pregledujejo cedilo saj to ni obi?ajen postopek, da bi se izvajal - ?eprav v tem primeru bi to bilo potrebno.
Super da s tako izobrazbo ne more? dobiti slu?be v na?i super dr?avi, banda prokleta pokvarjena.
?e bi mela samo O?, bi ?e mela slu?bo ali dve, kjer bi jo ?ponali za pla?o, na kocu pa ?e tega nebi dobila.
Glede na trenutno situacijo bo o?itno visoka izobrazba bila prej cokla kot pa prednost sploh, ko so "ugotovili", da tudi ljudje z ni?jimi izobrazbami delajo ista dela enako dobro ali ?e celo bolje in se manj bunijo ter so zadovoljni z ni?jimi pla?ami.
To je po navadi na za?etku prodaje, ko je model nov. Mal kasneje se pa za?nejo cene spu??at pa kak?ne akcije in bo precej ni?je. Pri korejcih je blo vedno tako - ?udna logika ampak verjetno ?e vejo zakaj :ne vem:
In, ja Boss, se zna zgoditi, da bom res menjal. ?ena ima diplomo iz fizike. In je zaradi propada firme od 15.4. brez slu?be. Tri mesece je ?e dobivala od zavoda, zdaj pa se znajdevamo. Poslala je ?e preko 320 pro?enj (ne, nisem se zatipkal), pa ni?. In ?e do Novega leta ne bo ni? dobila, bomo v januarju morali za?eti razmi?ljati o prodaji Mazde. Sicer me to nikakor ne veseli, a ?e ne bo druge, bo pa? ?la od hi?e. Na mesec ?e vedno pla?ujemo obrok za kredit. In 330? ni malo, ?e ima? pri hi?i samo eno pla?o. Pa ne poslansko...
ahhh sranje ma glej, sam pozitivno razmi?ljanje, sej se bo kaj na?lo.
Nimajo veze znamke, veze ima gradacija (sestava olja oz. lastnosti olja), katera mora biti po standardu ki ga je proizvajalec predpisal za tvoj avto.
To?no tako in ?e so po standardu nekih ve?jih razlik pri oljih ne bi smelo biti tko, da ne vem zakaj skoz ta fama proti Dexeliji al pa proti Castrolu :ne vem:
?e bi bil jaz funkcionar bi bil prvi predlog v zakonu ukinitev opozoril preko medijev - wtf??? Zakaj potem radarji in kontrole, ?e vozniki vedo za njih ?e preden se policaj iz avta pobere? To pomeni da nekdo gas - pred kontrolo za katero ve normalno, pol pa spet gas...
Jaz bi zastavil druga?e - ?e ve? takih opozoril (tudi izmi?ljenih). Ko bi bilo v enih prometnih informacijah na?tetih ?e 10-15 radarskih kontrol folk ?e ne bi ve? vedel kje vse so in bi avtomatsko dal nogo z gasa. Kar pa bi bil ?e ve?ji efekt je pa to, da bi zavladalo prepri?anje, da je policija povsod prisotna, kar je bistveno, ker kaj nam pomagajo visoke kazni, ?e je minimalna mo?nost, da jo fa?e? - to sem omenjal nekaj strani te teme nazaj.
S ?asoma bi se pa? folk navadil na nov bolj previden stil vo?nje in bi jim pre?el v kri, ker je tudi namen.
V nasprotnem primeru, kot predlaga? ti Jures bi pa po moje pri?lo ravno do kontra posledic in sicer bi brez teh sporo?il ljudje nekako pozabili na to, da policaji obstajajo in ker je tudi teh kontrol relativno malo se lahko zgodi, da nekdo leta in leta divja brez, da bi bil ustavljen.
Te pa razumem, da bi raje igral na ?love?ko ozave??enost ampak ?al nekako ne bo ?lo, ker ljudje so v kar velikem procentu ovce - in ?e ho?e? red pa? rabi? nekoga, da jih "?uva" in usmerja iz ograde na pa?nike in nato nazaj. Sploh pa dokler bodo ve?ino vodila samo ?ustva in ne intelekt je utopi?no pri?akovat druga?ne rezultate.
Lol ja... to pa je pol komedija res... no ja se bom ?e malo pozanimal pri odgovornih, ker zdej me pa ?e firbec matra, ker kar nekako se ne morem sprijazniti, da gre lahko za tak teror nad dr?avljani oziroma tudi nad redarji, ker verjetno ob kaki napaki in to?bi je lahko ob slu?bo.
Vidim, da ne razume? prekr?kovnega postopka (in prava nasploh). Redar je svojo nalogo opravil, ko je napisal pla?ilni nalog. V kolikor (domnevni) storilec misli, da je storil napako, se lahko prito?i na pristojen organ. Ne more se prekr?kovni organ (redar) kasneje premislit! Ne vem, ?e ve?, kaj predlaga?; sodi??e bi te npr. oprostilo, ?ez pa dni te pa pridejo iskat policaji, ker si je v bistvu sodnik premislil?! Ima? ti morda ?tevilko redarja, da ga kar takoj pokli?e?? Jaz je nimam, tudi povpre?ni Ljubljan?an ne, na nalog je ne napi?ejo ... Kako si torej sploh predstavlja? - kar poklicati redarja, da "popravi napako"?! tole je malo sme?no, no ...
Pa sej sem rekel, da ne gre za ta primer... ajojmene kot otroci no. Postavil sem hipoteti?no vpra?anje, ?e bi ?lo resno za napako redarja in ali ima ta mo?nost popraviti to napako ali ne ali mora biti o?kodovanec zaradi te napake iti skozi ves pravni postopek in se jebat za brezveze.
Izpostavil si same nedokazane stvari - to je rumeni tisk zame. V kolikor SE STRINJAM da kdorkoli v postopku ne bi smel sploh kandidirat za karkoli, me vseeno ob ?ivce spravlja da se v slo bolj ukvarjamo s politi?nimi tra?i kot vsem ostalim.
to?no to in se popolnoma strinjam ... samo tra?i in babje ?en?e ta velke barabije pa se skrivajo v mno?ici tega tra?a in po?asi se zmuznejo skozi, ker se ?e dandanes nekateri o?itno ukvarjajo samo z mislijo o nabijanju psov. Ne vem v?asih zgleda kot, da bi jih rajcalo pa si ?elijo ?e ve? umazanih podrobnosti okoli tega :ne vem:
?tevilo tra?ev je le poskus metanja peska v o?i in dati javnosti tisto dozo "svinjarije", da spregleda tisto kar bi bilo nujno potrebno, da se razi??e. In te nujnosti niso niti Ko?eljev primer, niti Golobi?eva la? o lastni?tvu, niti Kresalkin ?ofer s 165km/h na AC, niti Pahorjev "so what" ali pa "njegova" Simona Dimic, niti Jan?ev prepis Blairovega govora, niti ra?uni Jankovi?ev mlaj?ih na Cipru itd itd... lahko na?tevam ?e pa ?e.
Druge stvari so pomembne, predvsem tiste, kjer gre za o?kodovanje skupnega premo?enja in kjer je bila zaradi osebnih ali strankarskih koristi kakorkoli o?kodovana dr?ava in dr?avni prora?un. Tukaj bi morali ljudje zahtevati, da se razi??e ne pa takole, da se ve, da je v Patriji pri?lo, do podkupovanja in so podkupnine nedvoumno dokazane ampak kot vse ka?e se je podkupovalo nezemljane, ker vpleteni ne vejo ni?, niso krivi ni?esar ali pa tulijo, da so dokazi nelegalno pridobljeni.
Te?ava v Ko?eljevem primeru pa je bila, da mu je redarstvo ?e napisalo kazen, potem pa jo po njegovem posredovanju - umaknilo/ukinilo?! Sploh ne vem, kako bi se temu reklo, ker redarstvo tega pooblastila nima. On je kazen dobil, ne more se potem po posredovanju ne vem koga to kar spremeniti - probaj to ti narediti, pa bo? videl, kako se bo kon?alo (razen ?e si tesen Zokijev sodelavec).
Hmm, potem zagovarja? dejstvo, da je redar nezmotljiv (ne govorim za ta primer, da ne bo dileme) oziroma ni mo?no, da se zmoti, spregleda ali kako druga?e napi?e napa?no kazen? Pokli?e? in pove?, da so naredili napako pa se naredijo neumne in ti re?ejo pla?ite pa vam odklenemo avto potem se pa ?alite preko sodi??, da imate prav ?eprav bi recimo bilo evidentno, da je ?lo za napako. Se pravi zagovarja?, da nimajo sploh mo?nosti popraviti napake in te po?ljejo skozi celo pravno proceduro prito?b in zahtevkov po vra?ilu denarja.
Skartka - tu je ves problem. Se strinjam, da je ?lo za nesre?en slu?aj, ampak prekr?ek je bil storjen. Do vsem je bilo vse ?isto. Kar pa se je zgodilo potem, zaslu?i kazensko obravnavo.
A smem prosit za razlago zakaj? Ne zafrkavam resno spra?ujem, ker Ko?elj ni grozil (vsaj na posnetku ne), ni podkupoval (se tudi ni videlo) ampak je razlagal zakaj ima dovoljenje da parkira tam in je tudi pokazal dovolilnico. Odlo?itev redarja ali pa redarjevega nadrejenega je bila, da mu snamejo lisice brez pla?ila. Kje je tukaj Ko?eljevo kaznivo dejanje in zakaj bi moral on odgovarjat?
?e ti ni v?e? primerjava s hitrostjo - kaj pa ?e bi invalid pozabil svojo kartico dati na vetrobransko steklo? Bi se tudi naknadno zmazal, ko bi poklical redarje?
To je kar naredil, je prekr?ek. Prekr?ek je po naravi stvari manj intenzivna kr?itev kot kaznivo dejanje (temu primerne so milej?e sankcije). Zato o njih tudi ne odlo?i sodi??e (primarno), ampak prekr?kovni organ. Brez zataknjenega ustreznega dokumenta (njegova dovolilnica, dovolilnica stanovalce, invalidi ...) se na dolo?enih mestih ne sme parkirati. In med tem, ko bi drugi udele?enci dobili pla?ilne naloge za tak prekr?en, se je on zmazal s kaznivim dejanjem.
?e bi invalid ali kdorkoli, ki ma pravico do ne?esa zaradi nenamenske raztresenosti ali pozabljivosti pozabil zatakniti dokument bi bilo edino pravilno, da se takega ne sankcionira ampak le opozori - tako se dela v demokrati?nih in prijaznih dr?avah. Po drugi strani pa namenska goljufanja, ponarejanja dokumentov (dovolilnic) z namenom okori??anja pa bi se moralo bistveno stro?je kaznovati, ker gre za naklepna dejanja pridobivanja koristi.
Naredil ni prekr?ka saj ni kr?il mestni odlog o stoje?em prometu in dovolilnicah, ker ima dovolilnico je pa pri?lo do zmote oziroma napaka, ?e te dovolilnice ni postavil pravilno. Zato se njegove zmote nikakor ne more ina?iti s prekr?kom, da nekdo tam parkira pa sploh nima dovoljenja za to oziroma dovolilnice. Upam, da se vidi razlika v te?i prekr?ka oziroma zakaj se enega naj kaznuje, drugega pa lahko spustimo z opozorilom, da naj bo v prihodnje bolj previden pri ozna?evanju.
Ne vem sam metanje vsega v en ko? ni v redu in spada v kategorijo "zakaj bi se po AC vozil namensko 138km/h, ?e se lahko za isto kazen vozim 157km/h".
Sploh pa ?e ne?esa ne razume? - gre za princip. Vodilni v dr?avi bi morali biti vzgled vsem, v tem je na? glavni problem. Ne da so osumljeni ne vem ?esa, imajo ra?une v eksoti?nih dr?avah, poslujejo s sinovi, nabijajo pse, trgujejo z oro?jem ... in se skrivajo za domnevo nedol?nosti.
kaznovanje iz principov daje napa?ne ob?utke v dru?bi, ker ne vem kako se bo? po?util, ?e ti nekdo pove, da te je kaznoval iz principa in ne zaradi ogro?anja varnosti ali nujno potrebnega spo?tovanja pravil.
Se strinjam, da bi morali vodilni biti za vzgled ampak po drugi strani pa so ljudje tako kot mi in niso nobeni supermani. Pozabljajo tako kot mi, naredijo tako kot mi so v?asih zmeden tako kot mi in v osnovi niso druga?ni kot ostali in ?e gre za enako vrsto nenamenske napake ni razloga zakaj bi se moralo delati razlike. Druga zgodba je pa seveda, ?e se po?nejo stvari, kjer se osebno okori??ajo in ne vem kaj ?e vse ampak tukaj ne govorimo o tem.
Ostalo pa sploh ne bom komentiral le to, da je razlika med biti osumljen in biti "osumljen" na spletnih forumih in tra?arskih medijih.
Lej sam si napisal da so mu avto vzel zaradi PREKR?KOV. Jaz sem sam dodal koliko jih je pa bilo je pa vpra?anje. To da vozi brez voza?ke je pa itak za moje pojme kaznivo dejanje. Lej ?e ma? dost ke?a si pa kupi? helikopter, ne zna? letet ampak gre? na eno vo?njo saj je tvoj fotr pilot in si se parkrat pelal zraven, pa dal ti je za pelat, zna?........ Zame to ni prekr?ek, ker je zraven ?e preseravanje in igranje z ?ivljenji. ?e enkrat npr. da je tip epileptik pa dobi napad med vo?njo po avtocesti pa stol?e par ljudi ker avtomatik je kar vleku, bi bilo to vo?nja brez izpita ali naklepni uboj. To je seveda ?pekulacija lahko tudi natolcevanje, iz nekega razloga pa? nima izpita pa si gre kupit avto in se vozit kar pomen da se mu jebe rahlo. Lahko bi si vsaj ?oferja omislu za moje pojme.
Dokler z svojim po?etjem ogro?a? samo sebe si samo kreten al pa premaknjen, ko gre? pa ven pa lahko koga sname?...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No to pa ni ?ist res - pri driftu najbolj trpi zadnji par, prednji pa ve?ino ?asa sledi za?rtani liniji in redko pri 4wd tudi zdrsne tako, da drifterji ve?ino menjajo samo zadnje gume .
Povezava za deljenje
Deli na druge strani