V Portoro?u so izbrali mened?erski avto leta 2010. To je letos postal audi A8, poslovni avto leta pa je peugeot 5008.
9.950 ljudi je izbiralo med 57 avtomobili, ?irija pa je med njimi izbrala dvajset finalistov (pet v vsaki kategoriji). O zmagovalcih so nato odlo?ali tako ?irija kot bralci, za najuglednej?i naslov mened?erskega avta leta pa ?e ?irija mend?erjev.
Kot omenjeno, je mened?erski avto leta postal audi A8, ki je premagal tekmece BMW-ja 7, BMW-ja 5, mercedesa-benza E in jaguarja XF.
V kategoriji poslovni avto leta je peugeot 5008 pometel s konkurenco mazdo CX-7, prius, legacy in exeo. V kategoriji slu?beni avto leta je slavila opel astra (za naslov so se potegovale ?e mazda 3, chevrolet cruze, honda insight in renault scenic).
Najprepri?ljivej?i mali slu?beni avto pa je volkswagen polo, ki je v tej kategoriji premagal fiata punta eva, renaulta clia, peugeota 207 in chevroleta sparka.
5008 - poslovni??????????
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
sej sem lih prebral mail, nisem opazil da so ?isto spodaj v eku slovenije. to bom moral po?akat ?e nekaj ?asa ?e ho?em tja. no pa sej tk ho?em ?e mal sfurat avto ?e bo vse ok, ?e ene 1000/2000km na benz narest
izpostava v gorenji vasi in ljubljani druga?e
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ma moj kolega ma V6ko (ne mazde) pa je pri plineksu dal pa mu ze kar nekaj casa b.p. tece (ta tanov sistem ima)...
so pa od vseh ki sem jim povprasevanje poslal skoraj najcenejsi
Res je najcenej?i, poznam pa 2 uporabnika ki sta po tej ceni ostala popolnoma brez podpore.
Jaz ne bom sugeriral, ampak ti svetujem najdi vsaj 3 zadovoljne uporabnike. Za na? sistem ima? tukaj 4-5 uporabnikov ki so zelo zadovoljni, sam ti povem da so mi 3 stvari v garanciji menjali ne da bi sistem crknil brez pripomb (poslu?ali mene kot uporabnika, da sumum da nekaj nagaja, ni pa crknilo)
To je merilo....po 50k kilometrov sedaj plinski CX-7 deluje bolje kot nov pri novemu lastniku (pove?al range glede na moje komentarje in popravke)
Bom samo to napisal - leta 2008 ko se je moja CX-7 prva v Sloveniji na sploh montirala na plin pri SIGASU brez problema in res prvi? tudi za njih je Plineks 2m ali 3m uporabnikom tukaj rekel da sistem crkne pri 60k, ker enostavno niso imeli re?itve za ta avto, danes pa se smejijo strankam da ni problem in da imajo najbolj?i sistem za CX-7
To jim zamerim, ?eprav nimam njihovega sistema.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jures to sta preko agenta delala?? Ali tudi na ?alterju to naredijo?? Z agentom se vedno da vse zment, celo preko maila in ga sploh ne vidi? nikoli ti naka?e?, on ti po?lje, ti njemu podpisano nazaj...
jest prek agenta, boj? na ?alterju s 'posebnimi pogoji'.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zanimivo, ravno danes tudi v Postojni uvajajo brezpla?ne avtobuse - namen zman?evanje jutranjih konic
Torej nekateri res razmi?ljajo v tej smeri ampak kot ka?e je problematika v SLO lokalne narave - vsaka ob?ina zase in naslavljanje vlade je kot ping pong s steno....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
v redu... ampak kak?na bi pa bila vajina re?itev, ki bi se jo dalo takoj uvest brez, da bi spet par let minilo, da se bo kej zganilo?
Boss, takoj se ne da, to ni tak mali problem....?as je povozil na?e ?eleznice, cestna infrastruktura poka po ?ivih, osebna vozila rastejo letno, z vinjeto se je pove?al promet drasti?no na AC, javni in ostali prevoz je omejen na ve?ja mesta....
Glavni problem je Ljubljanski obro?, vse mora okoli njega ne glede kam gre tranzit, in tega se ne da omejiti, oziroma dodatno pla?ti prehod....samo dr?avo se bo pla?alo ni? drugega.
Italijani imajo na cesti Benetke - Trst ?e ve?ji problem, obe mesti sta strate?ki za tovorni promet za srednjo in vzhodno evropo, cesta je dvopasovna in vsaki? ko se tam vozi? ne more? hitreje kot 80 na uro.
Kaj so storili:
Po zaslugi sredstev programa Marco Polo II bo po letu 2011 za?ivela intermodalna povezava med tr?a?kim pristani??em in ?e?ko prestolnico.
Po zagotovilih odbornika de?ele Furlanije?Julijske krajine za transport, energetiko in prostorsko na?rtovanje, Lodovica Sonego, je Evropska komisija potrdila umestitev projekta OCRA v program Marco Polo II. Tako naj bi od leta 2011 Trst in Prago petkrat tedensko v obe smeri povezoval tovorni vlak. Cilj projekta je, da bi v prvih ?tirih letih aktivnosti s ceste na ?eleznico preusmerili za 30.000 tovornjakov tovora.
EU bo prek programa Marco Polo II, ki je namenjen vzpostavitvi "pomorskih avtocest" - kraj?ih plovnih koridorjev, na katere naj bi preusmerili tovorni promet s cest, kar naj bi poleg razbremenitve cestnega omre?ja prineslo tudi bolj?o racionalizacijo prometa, logistike in oskrbe ? v prvih treh letih obratovanja ?elezni?ke povezave projekt sofinancirala v vi?ini 2,5 milijona evrov. Program Marco Polo II se je se za?el s 1. januarjem letos (2007) in bo predvidoma trajal do konca leta 2013, zanj pa bo iz evropskega prora?una namenjenih 400 milijonov evrov sredstev
Operater vlakovne med Trstom in Prago bo Alpe Adria Spa, ki med svojimi delni?arji bele?i tudi tr?a?ko pristani?ko upravo, tovorni oddelek italijanskih dr?avnih ?eleznic (FS Cargo) in de?elo FJK. Trenutno ?e upravlja ve? neposrednih tovornih povezav med tr?a?kim pristani??em ter Padovo, Milanom, M?nchenom, Salzburgom, Beljakom, Dunajem in Budimpe?to, pri ?emer je najpomembnej?i prav RO-LA oprtni vlak, imenovan tudi potujo?a avtocesta, za Salzburg, ki letno prepelje 36.000 tovornjakov.
In ali gre to preko Slovenije, je Slovenija del evropskega programa??
Seveda NE! Na tem moramo delati.....kje smo tukaj?
Bom pa ?e jaz eno rekel, ker delam v transportnem podjetju, in pokrivamo skoraj komplet Evropo.
Ne strinjam se z omenejvanjem enih in drugih (PKW-jev in LKW-jev). To ni re?itev. Re?itev pa je slede?a (to je napravila Avstrija na relaciji I-Brenner do A-W?rgl cca 100km od 1.7.2009) in da jo nakratko povzamem od njih:
Na zgoraj omenjeni relaciji (pa ?e na eni drugi) je obveza kamionov, da morajo obvezno iti na vlak, ?e ima kamion nalo?eno:
-?elezo, jeklo in izdelke iz njih
-kerami?ne plo??ice
-odpad (star papir, plastika)
In kaj se je zgodilo. Dnevo zagotavljajo do cca 40 vlakov v obe smeri. Cena karte do skupne te?e 40t je za dnevno tarifo 99?, za no?no 126?.
Za zgoraj omenjene tovore so se odlo?ili zato, ker so najpogostej?i tovori iz in v teh dveh dr?avah. Re?ili so na 1 mah 4 stvari: manj onesna?evanja, manj kamionov na cesti, manj?i stro?ek transporta, re?itev avstrijskih ?eleznic.
In kaj bi morali narediti pri nas. Vlada naj izdela ?tudijo katere robe se najve? vozi iz Mad?arske, Romunije, Ukrajine,... v Koper, Trst... in naj da podobno direktivo za tranzit preko SLO. In s tem ne bi omejevali nikogar
Rezervacije kart so supe?no re?ili preko interneta in izstavitvijo ra?una 2x mese?no.
Sem vaju Mazda6 in Jures prepri?al? ?e sem, hitro spremenit predlog, pa se nanj podpi?em in dam za pivi?ko.
To?no o tem govorim jaz!!!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jures, preve? se razburja? in ne more? gledat samo skozi svoje o?i in svojo situacijo. ?e manj pa lahko "zahteva?", da zaradi gu?v nekdo hodi eno uro prej v slu?bo. Tega ?asa ve?ini ne bo nih?e pla?al kot tudi ?asa, ko stoji? v raznoraznih kolonah. Ne narobe zastopit, to ni jamranje ampak je poskus, da bi se situacija izbolj?ala na najmanj bole? na?in.
Problem pri nas je tranzitni promet in ne na?i kamionarji. Pridi enkrat v ponedeljek pogledat stanje med 7 in 9 uro in ko na trasi dolgi 20km ve?ino ?asa vozi? po prehitevalnem pasu, ker je vozni zabit s kamioni prleplenimi en do druzga, da tud ne more? na izvoz ti bo verjetno jasno o ?em govorimo. In ?e enkrat od te gne?e je na? le vsak peti kamion vse ostalo je transport Romunija, Bolgarija, Ukrajina, Slova?ka, Mad?arska, Rusija. Vse gomazi tuki ?es, ker ostale dr?ave so se ?e zavarovale z vi?jimi cenami cestnin.
Res bi rad sli?al en pameten predlog zakaj moramo vso to gmoto kamionov prena?at. Od take te?e prometa je treba AC-je non stop flikat kar prina?a nadaljne zastoje. Romuna pa boli kurac, ?e je njegov kamion prekomerno te?ak - va?no da pride do Italije, kjer takoj pri meji raztovorijo in z ve? kamioni do cilja. Ja Italijanska carina tehta kamione in Romun to ve v Slovenija pa se to skoraj ne zgodi azto je tak Texas pri nas.
Tole zadnje res nima smisla s tem predlogom ampak mogo?e le oris zakaj se pri nas valijo take mase. Zakaj ne smemo kot suverena dr?ava tole malo omejiti tako kot to delajo ostale ?lanice EU? Zakaj moramo biti hlapci in vedno kimat ter v dobrobit prostega pretoka blaga poklekat pred Europo. Mi ja ostalim EU ?lanicam pa to ni potrebno. Zakaj?
Pa v kon?nio fazi tale predlog sploh ne omejuje prometa ampak ga samo prerazporeja na manj obremenjene ure za dobrobit vseh. Po moje tud kamionarju ne di?i ?akat v takih zastojih in zgubljat ?as al se motim in v tem neznansko u?ivajo.
Sem vsak dan na cesti od sedmih do 8h, a vi o?itno druga?e vidite situacijo. Dajte enkrat v koloni pogledat koliko avtov stoji in koliko kamionov. V bistvu vse skupaj stoji zaradi pove?anega prometa v jutranji konici ki je ve?inoma avtomobilski
Oba sta to obrnila v smer, ?e? saj jaz pa sedim doma...jok brate....
Pa kaj je narobe da so tuji kamioni tukaj, to pomeni ni? drugega kot delni promet v Luki Koper....bodo pa tujci ?li drugam, saj skozi delamo na tem da se po?asi izoliramo kot kaki Hrvatje
In moje nestrinjanje je predvsem v tem, da skupaj zahtevata omejitev in pla?ila tranzita in s tem tudi na?ih kamionarjev....
Nekaj je taksa, ki jo pla?a vsak ki se vozi kadarkoli, drugo pa omejitev na termin, zato, da se bo doma?in lahko mirno peljal po 'svoji' cesti.
Pameten odgovor, zakaj moramo pren?ati? Ker ?e vedno pla?ujejo cestnino, ki ni poceni in zato ker je to diskriminatorno....sori ampak je.
?e je nekdo neodgovoren in ima zapu??en tovornjak, dela ?talo na cesti potem zato ni ukrep omejitev prometa ampak kazen - to pa ?al nih?e ne izvaja in zaradi tega ne more? vseh metati v eno vre?o.
Oba sta se spravila na 7 in 9 uro, ker vaju to moti, dam primer:
Petek 15-17 cestninska postaja Brezovica - zadnji 4 tedni 5km kolona.....bosta omejila oz dvignila cestnino za avtomobile?
Nedelja (ko je tovorni promet prepovedan) zabasano povsod, cestninske in dolo?ene vpadnice
- koliko to stane?
VSAK dan od 7-9 smo se cjazioli uro in pol iz Medvod, bilo ni niti enega kamiona, ker ni bila avtocesta, ?e danes so ?pice, ampak infrastruktura z novim tunelom po?asi po?ira, vsaj tranzit gre mimo - bi po vaje potem bilo bolje nas po denarnici vsekati da ne hodimo takrat v slu?bo ampak poprej?
Tukaj ni logike, ni en madzar, romun kriv ce imamo ceste v pizdi in drzava njihove in nase cestnine krade in jih ne daje za popravilo, ?e ve? ?e ne izdeluje cest po predpisih. Pa ne pozabi da je ?lo miljarde iz Phare za ceste....?al v ?epe tudi.
Spomni se primera, ko so v Srbiji imeli cestnino do Beograda x2 za tujce in x1 za doma?ine....to je dobesedno balkan na?in....dosegli pa so 0.
Pa ?e tole, lahko smo ?e sre?ni, v tujini ima? 4,5,6 in tudi 9 pasovnice (Moskva) pa vse stoji! Lepa in svetla izjema je Pariz, kjer dobesedno nih?e ne uporablja ve? avta v mestu. Mesto je kot pajkova mre?a z RER, METRO, BUS ki te pripelje za enotno ceno od do....sam grem z letali??a CDG do pisarne ki je 40km stran pa sem tam v pol ure za 12? z dvema prestopoma iz vlaka na metro...
Skratka, da ne bluzim, zagovarjam na?elo enakopravnosti, je pa treba izkoristiit tranzit v svoje dobro, ne da bi koga omejeval
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ne prepucavam sploh.....ampak ko ze govorimo v tujini - ja res jih odrivajo z avtocest - ampak imajo na voljo veliko opcij...pri nas tega ni.
Zamislimo, si da bi potem pred konicam bil omejen promet za osebna vozila....bi res nekdo potem zaradi tega moral 3 ure prej na cesto zato da se ogne tej prepovedi?
Ne gre to tako - moje mi?ljenje, avtocesta je cesta za vse....skratka katerakoli cesta.
Otroke vozim v vrtec jaz, pobira jih zena....vse delava sama....ampak se prilagajava razmeram, in to se je potrebno ni druge.
P.S. ?e enkrat brez zamere, samo mal sem se razk... ker ni problem le v tovornjakih, je tudi v nas, oz. vseh voznikih, ?e posebej ko vsak 18 letnik dobi avto in mora povsod z njim, drugo pa je infrastruktura v Sloveniji, brez napredka le te se lahko kur?imo na preteke pa ne bo bolje.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Lej Jures tkole lahko govori nekdo ki dela doma al pa ima do sihta 5 metrov in nima pojma kaj je vsakodnevno gu?vanje do za ve?ino stresnih 8 ur trajajo?ega delovnega mesta. ?eprav mi ti deluje? bolj mobilen in mi ni jasno zakaj tako nasprotje. Sevede je prav da so mnenja razli?na
. Dr?ava bi se morala po?utit dol?no naredit vse, da pride njen davkopla?evalec ?im udobneje v slu?bo. Pa naj bo s taxijem, balonom, vlakom ali pa avtomobilom po AC. Enem tranzitnem kamionarju, k ivozi razsute avte v bolgarijo se sladko *ebe kdaj pellje. Ko se naspi in spije kofe se usede za volan in dela guzvo na AC. In tvoja primerjava ni mogo?a - kot prvo imamo vinjete, kot drugo - sem jasno omenil izravnavo s cenej?imi cestninami izven obremenjenih ?asov v dnevu. Itak pa ne bomo ni? dosegli, je pa debata v pravo smer glede na situacijo, ker noben ne bo prisluhnil novim tirom - ?e obstoje?i delajo tako izgubo da adijo.
Mazda6 ne poznas me....letno naredim po moje 2x vec km kot ti, ampak razlika med nama je - bom povedal po pravici, da ti gleda? samo za svojo rit in stalno jamra? ?ta su mi uradili, jaz pa gledam probleme s strani ureditve dr?ave ZA VSE!
Meni ni problem se peljati z avtom do vlaka, se vsesti na vlak, in HODITI po mestu....ali vzeti taxi. Ne samo da pri?param na ?asu tudi denarju.
Na?eloma se strinjam s teboj, a ne more? nekoga diskriminirati ker ti je v napoto! In zakaj ti ne gre? v slu?bo 1 uro prej, kot na primer moja ?ena ki dela v strogem centru LJ, in zato VEDNO dobi prostor, VEDNO je brez gu?ve?
Bo? vsem tujcem poleti prepovedal da se vozijo ?ez Slovenijo zjutraj, oziroma jim bo? zara?unal?????????
Ma dej no, jaz se usajam, ker vem iz kje te boli problem, da se mora? ti gu?vati, drugi pa morajo zrihtati, da ni treba prej vstati.
?e enkrat - je to en problem, a ne more? jim ga zara?unati, ne vem koliko postov si tukaj napisal da se vse dra?i, da dr?ava pobira....poglej sebe...
Sorry ampak jaz sem vedno direkten in povem v faco (tokrat preko foruma) Lahko pa obdelava to preko pija?e
?e dodatek, 12 let ?ivim 'slu?beno' po moje na drugem najbolj obremenjenem jutranjem delu Slovenije - Medvode - Ljubljana.....(1. je po moje Brezovica) in redno hodim v Lj - vlak ali motor zjutraj.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Na na?ih cestah je 80% tovornega prometa tranzitnega z robo, ki ni za na? trg in za tiste mi je prav vseeno, ker imajo kar nekaj drugih alternativ pa naj jih uporabijo. Ne vem zakaj bi morali na?i dr?avljani "pla?evati" davek stanja v zastojih, stro?ke izgubljenih ur, goriva itd itd. A ni dovolj ?e to, da imamo zgrajene ceste z na?imi krediti, da jih lahko tujci uporabljajo za svojo gospodarsko dejavnost.
Ko gre na? kamionar v tujino ga lupijo na vsakem koraku bistveno bolj kot mi tujce pri nas pa nobe Klobasa al pa Pintar se okrog tega ne sekirata.
Ko pa gledam te kamionarje je pa zanimivo to, koliko je nalo?enih za avtomobili, razsutim tovorom in predvsem cistern z gorivom, gradbenih kamionov. Noben od teh nima gor take robe, da bi moral pod nujno vozit takrat. ?e pa je neka muja mu pa itak ni prepovedano voziti samo bo pa? pla?al - in ?e se bo to na koncu prelilo za 0,2 centa dra?jo kilo solate jo bom z veseljem pla?al.
Jures pa ne verjemi preve? prevozni?kim nebulozam kolk se bo prevoz podra?il. ?e bi podvojili cestnino ob teh urah bi bilo to cca 80? dra?ji prevoz iz Kopra do Lendave, ?e bi seveda prevozniku ta pot ratalo narest to?no v teh dveh dra?jih urah. Ker vemo da to ni mo?no lahko takoj tale znesek prepolovim in bi bilo dra?je za 40?.
Pri 20 tonah tovora pomeni, da bi se kila tovora podra?ila za "neverjetnih" 0.002? ali za 0,2 eurocenta ali celih 48 stotinov starega denarja pa ?e to samo v primerih, ?e bi res nujno rabil vozit v tistih urah. Se pravi udarec na ceno prevoza je minimalen, da ne re?em skoraj zanemarljiv se pa pozna kamionarju, ?e si zadevo malo splanira, kot lep prihranek.
Saj ne govorim o tem kaj govorijo prevozniki, govorim o tem, kaj lahko naredimo v SLO - ?eleznice jamrajo o miljonskih izgubah, na cestah guzve....vse se da izkoristiti, a je treba tud investirati.
Imamo pa problem da smo premala drzava, vsak jo prevozi v dveh urah, a nekdo ki gre za sofijo bi verjetno raje nalozil vse na vlak in po?ival...a te mo?nosti nima
Gledam tudi s stali??a onasne?evanja, stalno se pritozuje a ne naredi ni?, jaz bi podra?itev usmeril v taxe za Co2 a obenem na tak na?in prisilil prevoznike da izberejo alternativo, ki pa jo pri nas ?al ni...
Sem pa? ?ir?e usmerjen glede problemov
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kr razumem Mazda 6 Combi saj se iz meni neznanih razlogov najve? TRANZITNEGA prometa vali ravno ob teh ?picah. Sem dosti na cestah pa recimo med 10:00 in 14:00 uro je tega prometa bistveno manj. Kako je to mo?no mi ni jasno in zato se strinjam, da bi bilo dobro bolj enakomerno porazdeliti obremenitev cest. To se da odli?no narest tako kot je M6C predlagal z korigiranjem cestnin.
Se pravi cestnino ob teh urah podvoji?, no?no pa zmanj?a?. trenutno je no?na res nekoliko cenej?a (cca 10? od Lendave do Kopra za ?leper) ampak je to premalo razlike, da bi bilo motivacijsko.
Jures narobe razmi?lja?, da bi komu omejevali prevoz. Sploh ne, samo ?e bi si izbral take ?pic ure bo pa? pla?al ve? in bo ravno tako lahko takrat vozil. Tako bi prevoznike (sploh tranzit) mehko prepri?ali, da naj raje prevoz planirajo tako, da bodo peljali takrat, ko je ceneje in manj obremenjene ceste. Kaj je tukaj spornega?
Trenutno pa se dogaja to, da imamo v ?picah konvoje kamionov na cestah, ki se zraven ?e prehitevajo, vozijo na manj kot 10m en od drugega tako, da se zgodi, da sploh ne more? zapeljati na izvoz, ?e nisi vsaj 2 km prej predvidel, da ima? pred sabo "vlakec" 30 kamionov. Nakar ima? tranzitne kamione na severni lj obvoznici, ?eprav je za tranzit namenjena AC ?ez barje, ki je precej manj problemati?na z uvozi in uvozi, pa je kaos popoln. De? tako kot danes pa ?e ponedeljek povrhu nato spro?i, da vse stoji. Poglej kak?no sranje je bilo danes na zahodni lj obvoznici, pa na dolenjskem kraku, pa na ?tajerskem.
Res ne vem kak?ne imamo zadr?ke, da se ne bi to korigiralo? A zarad enega paketa, ki ga nekdo ?aka tri dni zdaj pa bo treba ?e dve uri ve?? :ne vem:
To ?e, ampak zakaj nekdo ki mora nekaj dostaviti mora ali ?akati ali pla?ati ve? - brez skrbi da se to povrne na ceni izdelka....oziroma veriga ve?ja cestnina, ve?ji stro?ek prevoza, ve?ja cena blaga + ?e vedno gu?va na cesti.
Zame to ni re?itev....zato bi razmi?ljal v smeri infrastrukture, ki v tujini lavfa tako kot je treba, tudi v ve?jih mestih ni ve? avtov, le metro in tramvaj z enotno vozovnico, a kot sem rekel smo svetlobna leta od tega
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zjutraj je ?al vse ve?ji kaos na cestah, kar ugotavljamo vsi: gorenjski krak, ?tajerski krak in primorski krak. Skrajni ?as je, da se kaj spremeni na tem podro?ju, dr?avo seveda boli ku** ker od tega nima neposredne koristi, noben od teh kravatarjev pa ne pomisli, da se na delo vozijo njihovi sponzorji - davkopla?evalci.
Moje skromno mnenje oziroma ideja je, da bi bila med 06.00 - 08.00 in 15.00 - 17.00 dvojna ali trojna cestnina za kamione. ?e se tolk mudi, da bi jim blo vredno, naj pla?ajo, sicer naj pustijo folk, da se v miru pelje v slu?bo. Ker tole zjutraj ni nikomur ve? podobno.
Seveda bi bil gospod Klobasa spet pameten in verjetno bi zaparkirali parlment ampak res ne vidim ve? druge mo?nosti kot pospravit kamione s cest. Ostalo je vse ?e manj mogo?e.
Izkoristiti ?eleznico, to je ena izmed idej, v demokrati?ni de?eli pa ne more? nekoga omejevat, da lahko drugi bolj svobodno dela...
Tudi ti fantje imajo slu?be, roke itd, navsezadnje kadar kaj naro?amo smo pa ?iv?ni kje je paket - evo na cesti.
Po moje bi bilo potrebno investirati v ?ele?ni?ke povezave iz Kopra, ker so sedaj v kurcu, prav ni? tovora se ne pelje po ?eleznici pa je ekonomi?nej?i, hitrej?i itd...
To da se du?imo pa niso krivi samo tovornjakarji, vsak Slovenec rine sedaj z avtom v slu?bo, lahko pa bi izkoristil malo javni prevoz.
Mene ne bo? videl da grem v center LJ z avtom, ker me vlak odpelje tja v 12 min, z avtom min 35 min...+ jeba s parkiranjem
Tudi tukaj pa zaostajamo - javni prevoz ni dodelan, v glavnem imamo trole in to je to.
Tako da jaz vidim re?itev v ureditvi ostalega javnega prevoza ne v kamoniarjih, ki opravljajo svoje delo in delo za nas (preva?a se blago, hrana, itd itd - vse kar ti in jaz uporabljava doma, le da gremo to iskati v trgovino, nikoli se pa ne vpra?amo kako tja pride)
Se pa strinjam s teboj da bi omejil dostop v mesta - vendar tam mislim, da redko sre?amo tovornjak....ve?inoma samo osebni pleh
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mogo?e malo pozno, pa vseeno - bo pa komu drugemu pri?lo prav:
nekatere zavarovalnice (s te?kim srcem) dovolijo izjemo za take primere: s starega avta prenese? vse ugodnosti na novi avto, za starega pa bi ti morali v takem primeru izdati novo polico. Pa jo sestavljajo en mesec in ?e ga v tem ?asu proda?, nove police ne dobi? in ne pla?a? nobenega dodatnega zavarovanja. ?e pa ti prej pote?e zavarovanje, pla?a? polno, brez kakr?nih koli popustov, ker si jih pa? ?e koristil na novem avtu. IN NI MO?NOSTI, DA BI PA ZDAJ Z NOVEGA PRENESEL POPUST NA STAREGA!
Mene je ta mo?nost pri?la najceneje.
No meni je AS naredil polico v naprej s prene?enim bonusom, semn moral potem boj?ovo polico poslati po po?ti
Boj?u je na podlagi lepega pogleda, mladenka v Triglavu naredila polico v naprej s prene?enim popustom, in sva dirkala nazaj da sva prinesla odjavljeno prometno preden je zaprla.
Vse se da. Moram pa re?i da se v Kranju da VSE na zaupanje, medtem ko v LJ je obup. Lizing mi jepozabil dati ra?un poleg, re?e bejba na oknu, brez skrbi, bodo ?e poslali, ?e pa ne bodo bomo pa mi poklicali...itd itd vedno se kaj najde in vedno je na?in re?itve.
Zato mene LJ ne vidi ve? pri upravnih zadevah, samo na k* DURS ?e hodim
P.S. Avto sem prevzel v Petek, danes sem po 14 dneh dobil z DURSA potrdilo o pla?anih davkih in prispevkih....katastrofa - no in tudi brez tega se je dal lizing uredit v Kranju!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem z magic box sedaj na 5.0, lahkop bi sel se nizje....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani