Ne bom rekel, da nisem presene?en, da je tolk razlike verjamem pa da je mo?no sploh, ker z blokiranimi kolesi se "zarije" avto v podlago (tako kot je na sliki), kar sigurno skraj?a zavorno. Sam da je tolk razlike
Bom ?el ?e sam probat ob prvi priliki na kak makedam, ker tole se mi zdi preve? razlike :ne vem:
Preizkus bom prekinil ?e po treh dneh testiranj. Mislim, da so rezultati o?itni in da sicer ni potrebe da nadaljujem, vendar bom do konca tedna ?e vozil po tvojih navodilih, zato ker mi obi?ajno BC la?e za par dcl in obstaja mo?nost, da sedaj, ob druga?nem na?inu vo?nje la?e manj oz. ve? oz. v plus ali minus.
Po priblji?no 300-350 prevo?enih kilometrih je poraba po BC-ju 5,6l/100km (niha celo do 5,7 amak pustimo malenkosti). To mislim, da lahko dokazuje le 4 stvari;
1.- (Najverjetneje) Boss-ov na?in vo?nje ni najbolj ekonomi?en
2.- Najina avtomobila ne delujeta enako pri omenjenih na?inih vo?nje
3.- Jst ne znam vozit na tak na?in kot Boss oz. ne vozim isto (?eprav se mi zdi, da sem upo?teval vsa tvoja navodila)
4.- Jutranje nizke temperature so zvi?ale porabo (ne verjamem, ker nisem nikoli imel take razlike pozimi - poleti)
Verjamem, da ?e si ti vozil "po moje" si tudi ?e pri?el do nekih zaklju?kov. Upam da ne obratnih kot jaz!
Evo tudi moj preizkus je bi v ?etrtek kon?an in v bistvu sem zadovoljen in nezadovoljen isto?asno. Zadovoljen, da se je kon?alo in da moj na?in vo?nje je ugodnej?i, nezadovoljen pa ker sem cel tank trpel k svina in bil sam sebi te?en s temi po?asnimi pospe?evanji za nikamor.
Ugotovil naslednje: najvi?ja p***** od kar imam ta avto in prvi? ?ez 7 litrov v zadnjem letu in pol. Naslednja potrditev je, da trenutne ne more? dr?ati pod 10litri med pospe?evanjem v prvi in drugi prestavi pa ?e se na trepalnice postavim :ne vem: Za tako vo?njo bi bil dovolj tud mlin?ek s 70KM in je tolk konjev ?ista potrata.
Sem mislil, da bom ?e en tank takole odpeljal za zmanj?anje mo?nosti napake, sam me je ?isto vse ?al minilo, ker za mestno vo?njo in po AC v konicah je to matranje samega sebe in drugih v prometu. Verjamem pa da na relacijah, kjer ni veliko zaviranja in pospe?evanja to ni nikakr?en problem saj ve? ali manj se vstraja pri isti hitrosti.
A ko se bo en drug vate zaletu bo? pa ti sulico fasal - fair? Po moje da niti malo ne.
A si prebral tisti del, k sem napisal, da v mehkem snegu, ko ga narine pred seboj je zaviranje brez ABS-a kraj?e... samo pri mehkem snegu, ostalo ni bistvene razlike.
Glede testa bi blo pa res zanimivo saj bi se lahko vsi prepri?ali na lastne o?i.
Ko si glih omenil Savo - Njihova nova Eskimo HP se je izkazala kar spodobno in je bila celo bolj?a od Fulde in Bridgestona. Podbacili so pa recimo Japonski Falken, Indijski Apollo in Indonezijski GT Radial. Kitajcev v tej dru??ini sploh ni bilo. Azijci vsaj med zimaki ?e zdale? niso na tako visokem nivoju, kot evropski in ameri?ki proizvajalci.
Meni se zdi, da imate samo en predsodek takoj ko sli?ite za te znamke. JG nikoli ni napisla da je kupil to....le da je verjetno ?lo za te gume.
Aja,moti? se... ?e dobro, da imam dober spomin in da je Jo?aGuliko?a, ko je bil ?e z nickom ReDevil, kupil natanko te gume za svojo Toyoto in verjetno zaradi njih tudi kon?al v jarku kar je tudi pojamral v tejle temi http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...mp;#entry123660 .
Kakorkoli Jures, kitajske gume so ?e vedno crap tako kot njihovi avtomobili - o?itno imajo tolk ljudi preve?, da jim je za varnost malo mar saj par 10.000 mrtvih gor al pa dol pri miljardi in pol prebivalcev je verjetno res vseeno
Skopira? lahko marsikaj, te?ko pa skopira? leta in leta razvoja v materiale in obdelavo le teh in tudi, ?e kdo proda licenco nikoli ne bo prodal zraven najnovej?ih tehnolo?kih dose?kov - pa sej ti bi to moral vedeti, ker si v takem biznisu.
En del odgovora je na dlani - ti ima? na kolesih gume 245 ?irine, Niva pa 175 al pa morebiti 185. V snegu in ledu je to kr dosti razlike.
Ampak OK, zdaj pa drugi del zgodbe - govorim hipoteti?no, ker ne vem to?no kako je zgledala situacija.
- Razlika pri zaviranju v zelo spolzkem je lahko ?e samo v tem, da si bil v trenutku zaviranja hitrej?i kot je bil v trenutku zaviranja voznik Lade in zato je zavorna pot BT-jke bistveno dalj?a od zavorne poti Lade zato sta se v dolo?enem trenutku sre?ala.
- Lahko, da se je Lada zna?la na manj drse?i podlagi ko se je ustavila, Mazda pa je bila takrat na bolj drse?i (recimo bolj poledeneli) in ko bi zapeljal na manj drse?i del pa je tam ?e stala Lada in ni bilo ve? prostora za zaustavitev.
Najbolj bistven del - tudi ABS blokira in spu??a kolo, da mu omogo?a prosto vrtenje in ?e je pri?lo do blokiranja koles se je odzval tako, da je toliko popustil zavoro, da se je kolo obrnilo in spet dovoli zavori bremzanje do konca, do blokade in spet popust in to se vse dogaja ve?krat v sekundi - od tod tisti trrrr zvok in ob?utek.
Kaj ho?em povedati? Kako ve?, da pa bi se brez ABS avto ustavil. ?e je moral posredovati so gume ?e blokirale in drsela, kar bi lahko pomenilo, da bi ravno tako lahko zdrsel direkt v Lado ali pa celo ?e prej s ceste dol, ker takrat nima? nobenega nadzora.
V glavnem edino relevantno bi bilo, da se sproba isti kos poledenele ceste zavirat z in brez ABS z isto hitrostjo pa videt kaj je res bolje in ali je bil ABS kriv za nalet ali kaj drugega. Ne pozabit namre?, da edino ABS zna pravilno dodeljevat vsakemu kolesu tisto najve?jo mo? zaviranja, saj to brez ABS ni mo?no. Je pa tudi res, da v mehkem snegu (ne zvo?enem) ABS podalj?a zavorno pot za cca 20% ampak kljub temu ohrani vozniku kontrolo nad avtomobilom, da se lahko izogne oviri, ?e je seveda dovolj prostora.
Slivka, da ne bo? tole razumel, kot da ti solim pamet, je samo razlaga kaj vse vpliva na zavorno pot in mogo?e le v razmislek, da je lahko krivo tudi kaj drugega - tistih sulic pa raje ne bom komentiral
Ne rabi? kablov pocvikat samo varovalko za ABS ven vzemi. To lahko tud med garancijo pa ne bo noben vedu sam, ko bo treba na servis jo nazaj vstavi pa bo.
Deloma se strinjam s tabo, ker na zelo drse?em al pa zasne?enem cesti??u zna bit ABS prej ovira kot pomo?. Po drugi strani pa vseeno je verjetno velika razlika v zaviranju nastala ne zaradi zavor ampak zaradi gum.
Lada je verjetno imela precej ozke kramparce ti pa veliko ?ir?e gume (ne vem katerega proizvajalca - predvidevam pa da si mel zimake), ki so zaradi ve?je te?e in ve?je gibalne koli?ine pa? povzro?ile drsenje in manjko zaviranja.
V prid ABS-a pa samo toliko... najbolj grozno je, ko se umakne? nekomu na rob ceste nakar ga vidi? kako brez ABS z blokiranimi kolesi obrnjenimi vstran, kade?e drvi to?no tebi v bok in samo ?aka? da bo po?ilo in ali bo? pre?ivel. Tako je men en pigmejc na tak na?in razbil Clarusa, ko se je sred ovinka ustra?il in do konca pritisnil zavoro ter odletel naravnost meni v bok - ?e bi imel ABS bi zvozil brez te?av in tukaj ti?i glavni vzrok zakaj se ABS vgrajuje v vsa novo vozila.
Sorry Jures ampak tukaj se pa ne bom nikoli strinjal. Tole so vse subjektivne ocene sploh, ker take gume kupujejo nepoznavalci in temu primerno jih ocenijo, saj ?e jim je vseeno (in o?itno jim je, ?e ne ne bi take gume niti povohali) kako gumo majo gor potem so to v ve?ini vozniki, ki vozijo dale? od tega, da bi bil avto na limitu zdrsa. V takem tudi pribli?no ne morejo ocenit kolk je guma kvalitetna oziroma kolk ni.
Ravno tako premium znamke ve?inoma kupujejo vozniki, ki vedo, da rabijo najbolj?e pnevmatike, kar jih trg premore in so tudi veliko bolj kriti?ni do njih in jih seveda tudi ve?krat spravijo do limita kot pa vozniki kitajskih znamk.
Bottomline kaj ho?em povedat - edino meter in ?toparica sta relevantna pokazatelja "what is hot and what is not", definitivno in nikakor pa ni merilo subjektivna ocena po ob?utku brez metra in ?toparice.
Sicer je pa Jo?a lepo povedal, ko se je enkrat pred ?asom nategnil z nakupom tega ?ungalunga sranja.
Joj kak?en halo so v?eraj vsepovsod zganjal ob tisti ?ofti. To sploh ?e ni bil pravi sneg, da bi nujno moral imeti zimske saj je asfalt ?e toliko topel, da se sproti topi. Folk je pa v Lj ?akal tudi po ve? kot 5 ur, da je na vrsto pri?el pri vulkanizerju - mater kak?na mo? je v medijih posebej pri praznoglavcih, ki pri?akujejo, da bodo vsi drugi mislili namesto njih in jim razlagali kdaj morajo karkoli storiti. In taki imajo volilno pravico - ajojme
?e je motor obremenjen (vo?nja v hrib) bo v ni?ji prestavi p***** manj?a tako, ker se bo? ve?ino ?asa vozil v obmo?ju najve?jega navora. V kolikor je pa prestava previsoka bo p***** enaka samo efekta ni, ?emur sledi ?e ve? oziroma dalj?e pritiskanje na pedal za plin, kar posledi?no pomeni vi?jo prestavo.
Sicer se Don ne bo strinjal z mano ampak tako je v teoriji - praksa je pa pa? sprobat v ?ivo pa primerjat.
@Boss, tle pa se ne strinjam. Tudi Symon ko je ?e imel Mi?ko (sivo C makino) je vozil okrog 10.0 od 0 do 100 kmh (upam da me spomin ?e ne zapu??a), tako da ti bo lahko kar on povedal kaj na to temo. No s tem da Hondakl pa se bolje zavrti kot 323 in je rezultat kot na dlani.
Ups ja pozabu... o Hondi je govora... to leti k zme?ano tud, ?e ma sam 90konjev...
Sam zakaj je pol rezultat za C-jko pri okrog 13 sekundah... tale stran za primerjavo zmogljivosti pol nekje ?epa, ?e je simon vozu 2 do 3 sekunde hitreje kot pravijo oni :ne vem:
V bistvu res, spomin te ne zapu??a. Nekje med 10 in11 vem, da je bilo gladko. S tem, da je 323C gotovo te?ja kot Civic pa tudi 1,5 motor je eden bolj lenih kar sem jih vozil.
Ampak poglej kak?en pospe?ek so namerili na tej strani za 323C - nekaj ne ?tima. Glede te?e sta si zelo podobna saj je med najla?jima modeloma razlike le okrog 50kg.
Konjev ne more? prelisi?it in za vozit pod 10s/100km rabi? imet razmerje mo?i glede na te?o kar precej pod 10kg/KM.
Govorimo seveda o serijskih avtomobilih s podatki iz fabrke...
Honda Civic z 90KM nikoli nima pospe?ka o 0-100 9,8 sekund. To je fizi?no nemogo?e sploh pri skoraj tono te?kem avtomobilu. Okoli 11 sekund bi bilo precej bolj realno al bi pa moral imeti 110-115KM pod pokrovom.
Ne resno - o?itno na Enaa pa? nimajo pojma o pojmu... Rockstone gume (tele na sliki delajo na Kitajskem http://www.rockstonetyre.com/index.asp in za Nokio ?e sli?ale niso niti od dale?) so pa? tipi?en kitajski ?rot, ki jo pameten voznik ne bo nataknil na svoj avto.
Boss, sej temu primerno nizke so tudi cene premonta?e pri nekaterih "popoldancih" (par km stran od mene baje nekdo to dela za 15? na 4 komade koles!
Kaj naj re?em - po?teno in glede na nizko ceno opremo verjetno edina primerna cena. Sej razumem, da mora nekdo vzdr?evati delavnico pa pla?evati personal sam kar je preve? je pa preve? in vse kar je nad 40? se mi pa? zdi preve?. :ne vem:
Glej Boss ne napadam te, mogo?e sem uporabil napa?ne besede. Jaz vem, da ?e avto porabi 2l/100km manj, da je to na leto lahko veliko denarja. In realno ve?ini to pomeni veliko. Ampak nekdo, ki gleda bencinarja z 2,0 ali ve? in z ve? kot 200 konji se je verjetno ?e sprijaznil s porabo. Kdor se ni (ali pa kalkulira kako bo ?lo ?ez) pa nabavlja premo?en avto za svojo denarnico. Se motim? :ne vem:
Komur je to, da ima pod haubo zverino hobi (jaz, uklopko, Grega, Yavarye itd..) bo pa porabo vzel za nujno zlo tako kot pla?evanje dra?jega zavarovanja. To je pa? nujno zlo kot naprimer drag kasko, ?e kupi? nov avto.
Upam, da sem lepo napisal in, da se vsaj tu strinjava?
Akhm, kot da je moje mnenje kej druga?no od tega kot si napisal :ne vem: ...
?e enkrat, da razlo?im pa je to zadnji? in ne bom ve? - Grega se najprej ?udi kako so tok padle cene za S-maxa... S prispodobo o ***** sem sugeriral zakaj se tak avto ne prodaja po ceni, ki bi bila bolj "primerna". Avto je v denarju vreden ravno toliko kot so kupci pripravljeni pla?ati in ni? ve? in temu se v ekonomiji re?e tr?na cena.
Zakaj je tako?
Zato, ker tisti, ki kupi rabljen avto navadno nima toliko denarja, da bi nato uspel drago vzdr?evanje pla?evat za tak avto. Pa tu ne gre samo za ***** ampak za vse ostale stro?ke povezane s tem kot so vi?ja registracija, nadomestilo za ceste in kasko zavarovanje. Sploh pa ?e govorimo o avtu, ki je prvenstveno dru?inski "people carrier" navadno za prevoz otrok in se kaj dobro ne znajde ne med ?portno vo?njo ?e manj pa med ovinki.
Razumem, tako tebe, kot Uro?a, Gragata in Bo?tjana, da si kupite "sportska kola", ki temu primerno tudi nekaj dajo od sebe (tisti s-max pa bolj malo glede na to ?emu je prvenstveno namenjen), da si sprosti? adrenalin in nikoli res nikoli nisem nikogar obsojal zaradi take odlo?itve ?e manj pa da bi mu kakorkoli sugeriral ali namigoval druga?e. Vsak ima pa? svoje veselje a po drugi strani me pa zelo moti, da nekdo konstantno ho?e dopovedat meni in tudi drugim, da je diesel zani?, da sem bumbar, ker kupujem nov avto, da jamram nad **** (to mi je sicer novo ampak je bil tudi ?e o?itek... mo?no pa da ni bil direktno namenjen meni), da sem ?udak, ker bi rad nekje kaj prihranil (recimo menjava in centriranje gum npr.).
Ne vem, verjetno ne delam narobe, ker ko dobim neposredni ali posredni o?itek na neko odlo?itev, da to potem z ARGUMENTOM zagovarjam in razlo?im zakaj tako mislim oziroma po?nem. Zdej, ?e kdo to smatra za kregarijo ali pa da sem zoprn verjetno ne razume bistvo ?ivega in aktivnega foruma, kjer se pogovarjamo, soo?amo razli?na mnenja in razli?ne izku?nje, ki jih imamo.
Osebno sem na mnogih forumih potegnil ?e marsikaj koristnega, izpopolnil mnoga znanja in upam, da kdaj pa kdaj tudi sam prispevam kak?en koristen nasvet ali pa vsaj pogled na dolo?eno zadevo. ?e pa je to mote?e (taka znajo biti spoznanja takrat, ko ?lovek ugotovi, da vedno nima prav), potem sem se pa pa? nau?il nekaj novega in bom v prihodnje bolj previden z "mnenji".
Evo sem se potrudil, da nisem omenil besede na "P" s ?estimi ?rkami - sej bo ?lo mal vaje ?e pa mi bo v kri zlezlo
Pri takih avtih, najboljsih gumah je pol centriranje problem? Ja pol si kupte rabljen komplet jeklenih pa sami menjajte?
:ne vem:
Komu je bla ta pripomba namenjena? :ne vem:
Ideja ni tok slaba, zlasti za tiste, ki 2x letno menjavajo pnevmatike (se pravi nimajo dvojnih plati??).
Imamo sicer tudi najmanj enega majstra na forumu, ki obvlada menjavo pnevmatik (profesionalno) in bi morda bila lahko ma?inerija pri njemu pozicionirana! V mislih imam PERI?NIKA!
Zarad mene, ?e ma plac... pa ?e je seveda pripravljen to met pri sebi.
V bistvu me je mo?no presenetilo kolk je ta vulkanizerska oprema poceni - glede na njihove cene (vsaj ve?ine) sem bil prepri?an, da je vlo?ek v stroje in opremo ranga nekaj 10k?. :ne vem:
Zato ker z to porabo ?e prav najeda?. Jaz sem pri Cliu pri?akoval ve?jo porabo in po dveh letih se mi ?e vedno zdi sme?no ko mi pi?e naprimer 8,4. Ti pa zdaj pri avtu z 200hp omenja?, da se mora? sprijazniti z visoko porabo. Ja bej? no, mister obvious? Kdor kupuje to, se je ?e pred nakupom sprijaznil s porabo. ?e ne je ?e v ?tartu zgre?il in naj kupi Mazdo 6 dizel. Naprimer.
@Ploki tale pa ima ceno.
Sej sem rekel oprosti no, pa kaj bi ?e rad.... mi je pa? izletelo, pa pizda no a moram ?e kej napisat, da mi je stra?ansko ?al, da sem napisal tisti stavek, zarad katerga nekateri tako norite tuki gor.
nism vedu da so tolk zgubile cene te ki?te...so mi pa KW v?e? ja!!!
?e se seveda sprijazni? s porabo okol 11litrov/100km
Zarad tega kur?evega stavka tak napad name, kot da sem pol forumu jebal mater :ne vem:
Sploh pa ne vem, ?e je poraba tolk nepomembna, da se jo ne sme niti omeniti zakaj se o tem ?e pogovarjamo. Zakaj pol en jamra, kolk mu velik pije, drug se ?udi a ni kaj narobe z negovim avtom, nekateri plin notr vgrajujejo, da jih cenej pride in ?e in ?e. Mislim, ?e je to pa? tolk nepomembno zakaj tolk govora o tem. Meni pa? je pomembno, pa kaj ?e kupim avto za skoraj 30k?, a pol mi pa mora bit vseeno, kolk stro?kov bom mel ?e zraven za ?as uporabe? :ne vem:
Ma pa pustmo to, ker je res brezveze, ne bom napisal ni? ve? glede porabe, obljubim, ?e je pa ?e koga strah al pa se ?uti prizadetga ob kak?nem mojem prihodnjem postu se pa da na forumu tudi nastavit, da se postov dolo?enega uporabnik ne vidi.
Jebala te ta tvoja poraba. Grega lepo napisal, kdor lahko tanka pa? kupi, kdor pa ne pa jamra.
Pa ne da sem tud teb na ?ulj stopil pa se tako vedno pohvali? kolk ti RS malo porabi glede na to kak dirkalnik je.
Sej vem, da sem marsikoga zdele razjezil - se opravi?ujem ne bom ve?, ?eprav moja prva pripomba je bila mi?ljena ?isto tako mimogrede, da je nakup v redu, ?e te ne moti poraba - si nisem mislil, da zna taka pripomba tolk jeze povzro?it... pobje ?e enkrat pardon ni blo nala??.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne bom rekel, da nisem presene?en, da je tolk razlike verjamem pa da je mo?no sploh, ker z blokiranimi kolesi se "zarije" avto v podlago (tako kot je na sliki), kar sigurno skraj?a zavorno. Sam da je tolk razlike
Bom ?el ?e sam probat ob prvi priliki na kak makedam, ker tole se mi zdi preve? razlike :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani