Ni res. 2.0 benz ima 105 kW, 2.5 pa 125. To je isti razred zavarovanja, ker gre od 100 do 130 kW.
Cestnina gre pa po kubikih. od 1.8 do 2.5 je isti razred okol 105?
torej je vse enako. 2.5 je cel ougodnej?i, ker vsaj ve?, zakaj pla?uje? razred od 100 do 130 kW najve?ja neumnost je 101 kW ali pa 103, kolikor je sedaj cel kup dizlov, npr 140 KM M6, 2.0 TDI itd....
Kaj pa kasko (cena novega)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Cene naftnih derivatov v Sloveniji so se opolno?i zvi?ale. Neosvin?eni 98-oktanski bencin se je podra?il za dober cent in pol, cene neosvin?enega 95-oktanskega bencina, dizelskega goriva in kurilnega olja pa so se zvi?ale za slab cent. Cena avtoplina ostaja nespremenjena.
V naslednjem 14-dnevnem obdobju bo tako treba za liter neosvin?enega 95-oktanskega bencina od?teti 1,211 evra, kar je 0,9 centa ve? kot doslej. Neosvin?eni 98-oktanski bencin se je podra?il za 1,6 centa na 1,244 evra za liter.
Cena dizelskega goriva se je zvi?ala za 0,9 centa na 1,175 evra za liter, kurilnega olja pa prav tako za 0,9 centa na 0,749 evra za liter. Avtoplin ?e naprej stane 0,699 evra za liter.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Madona moj TDI se je pa sedaj res dobro ulavfal.....naslednji tank po 550km poraba 5,2L....range kaze 1250km, pa ?e ma rezerve za kakih 100....(pri 70L je to kakih 1350km)
P.S. Ko pa mi zapa?ejo litri in vonj bencina pa sedaj ni problem
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Maj?keno te bom popravil - res smo na poti proti Monzi ene parkrat stisnili 150 in ve? ampak ve?ino zaradi prometa (?etrtek popoldne) pa je bilo tam nekje okrog 120kmh. Zato je BC kazal cca 5,8.
Nazaj grede v nedeljo popoldne je bilo prometa (vsaj kamionskega) bistveno manj smo pa povpre?no hitrost dvignili na 140-150kmh in temu primerno se je poraba nekaj pove?ala. Pa ?e 15 minut stanja pred cestnino pa preganjanje nadute?ev v BMW-jih je tud mal pridonesla tako, da na koncu s 6,2 je ?ist OK.
Pa notri ni blo nobenega superduper meganorega dragega tujega goriva ampak ?isto navaden Petrol Ultimax.
Se strinjam... kr pi?tolo vzet pa skraj?at muke, da ne bo ve? trpela
Vi2 ja, mi2 nisva stala....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e se bo? vozu za romunskim ?leperjem bo? imel porabo okrog 3,5 litre - preverjeno, ko sem imel bulo na gumi pri stari ?estki in sem raje po?asi za ?leperjem (resda ni bil romunski ampak vseeno ) vozil do Bre?ic.
Kar se pa ti?e tvoje ve?je porabe od recimo mojega povpre?ja je pa nekako takole. Karavanka ima slab?o aerodinamiko ?e zaradi same oblike zadka, precej pa jo zmanj?ujejo ?e stre?ne sani. Tako, da pri AC povpre?jih (okoli 130kmh) samo zaradi tega lahko ra?una? na 2-3 deci vi?jo porabo. Ne glej tehni?ne podatke o porabi, kjer je razlika le 1 deci, ker se recimo relacijski re?im vo?nje izvaja le do 120kmh pa ?e to se v celem testu dogaja le 5% vo?nje. Vse ostalo je manj kot 100kmh, kjer problem slabe aerodinamike ni ve? tako poguben na porabo.
Kot si napisal ima? precej relacijske vo?nje pri hitrostih, kjer mora avto premagovati velik zra?ni upor je tvoja poraba nekje v podro?ju pri?akovanega vsaj glede na to da jaz vozim pribli?no z enakimi hitrostnimi povpre?ji kot si jih ti navedel. Tako, da ne bi glih DPF krivil, da ti tolk kuri ampak so glavni vzroki drugje.
Aja pa ?e to: pregovorno var?ni VW TDI v mojem slu?benem Golfu pri enaki tipi?ni uporabi kot Mazda 6 porabi le kake 2-3 deci manj kot Mazda pri tem, da je "samo" 110 konjski in 250kg la?ji.
La?e pri tebi, pri novi pa je maximalna napaka okoli 0,1 litra kar sicer res ni ?ist to?no ampak je dovolj to?en indikator za ve?ino razen za najbolj picajzlaste.
meni je po tankanju po Monzi BC kazal 6,2l/100km (ga vedno resetiram po vsakem tankanju)
poraba.com pa pravi
13.09.2010 56,40 65,76 52.966 900 6,27
Men je tudi na relaciji domov kazal 6,2 (trip 1 od vziga motorja do doma) celotna z izletom pa 6,5
Po moje ima mo? motorja veliko tukaj najina sta identi?na in dovolj mo?na da se 'ne matrata' par sekund pa ze kruza s 1/3 mo?i...
Vse okoli 100 konj?kov se pa ?e matra, ?ival trpi....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pa tist izra?un po Bc je en navadn ?it, men la?e skor 1 liter, fotru pa 0,5 litra pri njegovi CD120.
Najbol?e je na roke izra?unat, ali pa poraba.com in to je to.
Meni kaze v nulo, ko smo prisli domov (se mestne voznje po Comu) in nazaj je kazal 6,5 sam ve? da sva ga pol ze stiskala
Poraba.com in pe?
13.09.2010 64,03 74,66 13.531 989 6,47
Meni je lagal za 0,5 ampak VAGCOM ga nastavlja po 1% natan?no
Pa bo kar drzalo, ker kako bi drugace naredili 1000km pot pa se za 40km je bilo (no tu mi pa la?e ima ?e ful rezerve v range-u, oz. me prekmalu pelje na pumpo - vidi se da sem tankal 64L od 70L tanka...se 100km....
Pri novem praznem avtu sem spravil tole notri:
28.05.2010 70,30 80,35 18 prvi vpis
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sej zato gre po delih, ker v Slo je noben ne bo kupu z volanom na desni.
Pi?e pa da je karambolirana - kje? Jaz vidim samo malo pogri?en blatnik drugega pa ne, razen ?e je fora, da jo pogledajo tisti, ki i??ejo karambolirane zarad delov :ne vem:
Exactly my point, avto je lep....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
moja povprecja so okol 55 do 65 km/h na celoten tank, voznja v LJ in zasavje, 100 km dnevno. Povprecna poraba po BC je redko pod 6,5, prej 6,8, s tem, da po AC ne grem nikoli cez 150 km/h, najveckrat pa 120 130 km/h. Pri 800 km moram ze proti pumpi gledat....
tko da DPF sucks, ajvar ima prav v vseh tockah, zal pa je prodaja dizla in nakup bencina spet nateg, ker bo bencinar zlat in drag, dizlar pa poden in ga bom moral na pol senkat. Tko de... bom za drugic vedel. Da ne govorim o rednih servisih, samo olje in filter 400?? ne me jebat.
lahk pa da vozt ne znam. 86km/h za romunskim sleperjem bi gotovo pomenilo porabo 5 litrov.
Ja ne vem mi smo se do Monze vozili do 150 na uro dinami?no s kramo, pa sta OBA avta z DPF imela 5,8 na ra?unalniku.... :ne vem:
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ko sem imel jaz ta problem na M5 se spomnim da je bil isto?asno po Evropi tale vpoklic, sem imel se shranjeno:
2008: TSB to replace injector seals of diesels at first service.
To je to
Diesels with DPFs suffering contaminated oil and raised oil levels that can lead to engine damage. The dip stick has a Low, Full and X mark. Between L and F is 1cm and then X is 6cm above Full. The handbook says do not fill past X or you could damage the engine, yet unused fuel gets deposited in the sump by the DPF. So crucial to check the oil level at least weekly, and it it starts to rise towards X, book the car in to your Mazda dealer. It may be that an ECU software upgrade can cure this, and the engine will need an oil change anyway.
Some owners believe the car is not suitable for town and/or stop start driving as the build up of particulates cannot be removed and contaminates the engine with diesel fuel, leading to costly engine replacements or 3,500 mile oil changes. More on this problem and how to avoid it in the DPF FAQ answer on this website.
Samo menjava na 5000km zaradi tega, ni za v mesto, tedensko ?ekiranje olja??????? PA sej to je avto
A je kdo slu?ajno kje zasledil, prebral da ima DPF omejeno garancijo pri mazdi in sicer do 100k km ali ?e manj - se pravi ne glede na standardno garancijo velja posebna za DPF
A ni tut fora, ?e gre nivo olja previsoko oz. zgubi viskoznost?
Igor katero olje je notri, to je res - vsaj moja DPF M5 je imela tudi to - poglej tudi ce ni preko full
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
pr dizlu ?e vidi? ko ti poraba zraste pri isti vo?nji si ga prev? ti?u in je ?el v ?i??enje sistem... ker ko spusti? gas in bremza? z motorjem more bit 0.0 in je pr ?i??enju med 3 in 4 poraba pri zaviranju z motorjem... ne pade pod nulo... pa? dizli z dpf niso zadovoljni z mestno vo?njo zato tut maojo 6 prestavo... iz graza v celje 5.8L po AC... 2.o CDTX... vseeno ?e mal po?tudira? kdaj pohodi? lu?ke za DPF ne vidi?...
?e pa se za kakim audijem pele? pa prav vidi? kdaj ga do podna pohod ko zakadi ko krematorij... pa ?e pol ma kak bel audi pol ?to?tange okol auspuha ?rne...
Ta novi imajo DPF lahko rines prste v auspuh kot v amerisko pito pa ne bos najdel pikice umazanije . zrejo pa 6....
Isto moj
gre pa ko ?us
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Baje, da je pri tem motorju (bencinar turbo) zadeva rahlo problemati?na in, da precej mo?i zgubi.
Ima kdo kaj izku?enj s to zadevo in, kak?ni so stro?ki vzdr?evanja za ta avto, do zdaj je mel hondo accord, ki se je ni niti dotaknil in, ?e crv ne bi bil tok grd pravi, da bi ga vzel.
Lp.
Pero
Ne poslusaj cenc. Vse dela tako da splohbne ves da je na plin. Zakaj pa ne vzame ze predelane ki se prodaja na forumu
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
To?no tako... kjer obstaja ?rna to?ka (ne samo pri ?rtvah ampak predvsem po koli?ini nesre?) je treba narest ?tudijo zakaj se to dogaja in kako se zadevo popravi. Se pravi, ?e asfalt v ovinku drsi, ga je potrebno zamenjat, ozek odsek raz?iriti, ?e je mo?no ali pa hitrost omejiti z le?e?im policajem oziroma s kako ?e bolj ustrezno zadevo za umiritev hitrosti in to sigurno niso kri?i in kapelce ampak konkretne zadeve (oto?ki, ozna?be, svetlobna signalizacija....).
Pa da situacija ni tako ?rna kot nam jo slikajo se precej teh aktivnosti tudi res dogaja in cel kup takih to?k je ?e dodatno opremljenih. Da o zgrajenih oziroma dokon?anih AC-jih sploh ne govorim saj so le te skupaj z vinjetami drasti?no zmanj?ale ?tevilo smrtnih ?rtev.
Mogo?e zato ker z vinjeto vsi stojimo na avtocesti ali pa se po levemu vozimo 80
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj pa kasko (cena novega)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani