...meni je tako v?e? kot je.Edino na kak?ni dolgi ravnici bi prav 6.brzina pri?la.Samo potem smo ?e preko Lojzovih 130km/uro dovoljenih hitrosti,ki pa znajo biti ?e krepko vratolomne.
Torej cena je 1350 Eur., ker je potrebno menjat vse teko?ine, jermene naj dra?je te pa prite hidravli?ni zategovalec jermena ki je stal nekje pred 6 mesci 3oo eur. Vse to kar sem na?tel je vklju?eno v ceni.
Kot zanimivost cena mehani?ne ure pri mazda servisu je 52 eur. (ne more? verjet), pri chevrolet servisu pa 30 eur. Jaz osebno vozim mojo mazdo na chevrolet srvis, ker garancije itak nimam ve?. Naredijo mi isto kot bi mi naredili na mazda sevisu samo ceneje. na mazda servisu so mi rekli da mi vgradijo originalne dele (ORIGINALNE - saj mazda ne proizvaja delov). Moje osebno mneje je da se da nerest veliki servis kje drugje in ne na mazda sevisu dosti ceneje.
Uro?.
To?no si ugotovil.Da se ga naredit za tretjino te cene,ki so ti jo nara?unali.In to z odli?nimi deli.
Glede na to, da rjavi (vendar vse ostalo dela!) je zih narejena na Japonskem.
Upam, da ne zamerite, hec mora biti. Sicer pa a niso prej?nje Mazde 2 delali tudi v ?paniji?
Nissan ima orja?ko fabriko v UK, Honda tudi, Toyota po celi eu (ok Tur?ija ni v EU), Suzuki Swifti se delajo na Mad?arskem pa ?e kaj bi se na?lo. Fora je namre? v tem, da so davki na uvoz manj?i, ni te?av z razli?nimi te?aji valut (Yen vs Euro) avto bi moral biti v teoriji cenej?i (v resnici proizvajalci lahko dobijo le ve?je mar?e). Kvaliteta je pa za moje pojme odvisna ne toliko od tega kje je narejen ampak, ?e imajo strog red v tovarni. Najve?ji problem so zunanji izvajalci, ki proizvajajo dele za znamko. Kot je napisal Jures, je razlika ali avto sestavljajo na Japonskem ali pa so tudi deli striktno iz Japonske. Tudi Toyota ni sama delala pedalk, ?e se prav spominjam. Pri Nissanih naprimer je bil moj 100NX 2.0 narejen na Japonskem in je imel ?isto druge proizvajalce delov (alternator, ?tarter, varnostni pasovi, skratka vse) kot Primere 2.0 in rezultat je to, da imajo na Primerah ve? te?av z Lucasovim alternatorjem.
Sej tudi za Mazdo delajo razli?ni proizvajalci-recimo xenon lu?i so od boscha,zadnje in sprednje lu?i so Made in Thailand itd...
meni je pri zadnjem tanku, 80% avtocesta, BC kazal 5,6, dejanska poraba 6,3. Se da ra?unalnik kje nastaviti, ko bi vsaj preostale km pravilno kazal, ne pa da mi ka?e 300km in sveti lu?ka.
Smo ?e ugotovili,da je ta na? BC bolj kot novoletne lu?ke-ve? ali manj za okras...in da nas dela ?iv?ne.
?e ti trese ma? verjetno zvite diske - kot ka?e si zapeljal z zelo segretimi gumami v lu?o. V vsakem primeru jih bo treba menjat sam ?e bo? dal ve?je ne bo? ve? mogel natakni 16", ?e ti je seveda sploh to pomembno.
Najprej poglej plo??ice.Pri meni je tudi treslo in sem hotel zamenjati diske.Pol pa smo slu?ajno preverili plo??ice in so bile trde kot da so iz ?eleza.Se sploh ni? niso pra?ile.
dal sem gor Ferodo plo??ice in spet lahko bremzam brez da mi kaj trese.Plo??ice original so podenj.
Ma Alfa dizl je super.... ampak kot je enkrat Ajvar govoru... imajo diesli ?ist preve? enih zadev, kateri ti lahko riknejo.... ampak nevertheless..... vedno sem mel bencinarje... pa me ?e vedno vle?e tja.
Glede porabe pa tako.... ko sem jo testiral sem imel povpre?je nad 15 litrov... je pa res da sem jo kar priganjal. Po AC zmerna vo?nja jo je mo?no dat na 10l....
Ampak tudi to te?ko, ker je ?ist preve? dober ob?utek ko gas pohodi?... :aaaaa:
Na 10 litrov pride? tako,da te prehitevajo po AC ?e kamioni. Druga?e pa klega,ki jo ima naredi z enim tankom tam enih 260-280 km povpre?no.Je ?ejna,ni kaj.
Po prevo?enih pribli?no tiso? kilometrih lahko res potrdim,da z novimi Pirelli 7 cinturato moja makina pije manj.
Povpre?je vseh teh kilometrov po BC je 5,6l/100.Pa je ve?inoma bila avtocesta -kar dinami?no in pa natovorjena full.Gorivo-Petrol.Sem kar zadovoljen z dose?enim.
V primeru M3 je "trg" o?itno slabo opravil delo, ?e se ne prodajajo . ?e prodajalci pa? ne spustijo ceno bodo kupci, ki gledajo Mazde raje kupili ?estko za isti denar - ne vem, men je tole logi?no. Pri ?esticah trg deluje pri trojkah pa? ne in zato definitivno niso krivi kupci.
Ker smo glih omenjali VW, ki je sicer kar po?teno precenjen kot rabljen avto ampak je vsaj razlika, da je recimo 4 leta star Passat 2-3k? dra?i od Golfa in tako se prodajata oba.
Pa da se vrnem nazaj na Mazde - mislim, da je najve?ji dropdown cen rabljenih ?estk povzro?il ogromen uvoz rabljenih iz sosednje Italije in s tem poru?il neko pametno ravnote?je v veselje kupcem in ?alost prodajalcem. trojkeso pa pa? koleteralne ?koda in ve? ali manj ostajajo v rokah prodajalcev ali pa gredo v promet pod ceno najraje kot staro za novo ali staro za malo manj staro.
Zadnji? sem prebral,da za razliko od splo?nega in veljavnega mnenja najve? izgubijo pri prodaji 2 leti starih avtov prav-Golfi.
Na gume direkt se cene spreminjajo glede na povpra?evanje, npr. po testih so nove zmagovalne pireli v dimenziji 205/50/17 okoli 160-170 eur po komadu , tudi moje so nihale in sem jih kupil ?e predno so zvi?ali cene, prav tako je Potenzi RE 50 narasla cena za ve? kot 10 eur na komad v parih dneh. ...no vse ?e vedno ceneje kot v SLO, pa vedno sem dobil sve?e gume in kak?ne stare ki bi kje stale ...iz katere strani v UK pa kupuje? to?
Ni re?eno,da je v tujini vedno ceneje.Jaz sem kupil Pirelli P7 cinturato pri nas ceneje kot na gume direkt.
Ni? panike Alex, to se zgodi tud na novi (pa tud na Golfu), ker lu?i niso diht in se zelo hitro posu?ijo pa je vse OK. Krta?e pa s tem nimajo nobene veze, prej bi rekel, da je to zaradi visokotla?nega ?i??enja pred samim pranjem.
Nisem na to navajen in mi je bilo ?udno.Zna bit res,da so krive visokotla?ne ?obe in gre voda tudi tam,kjer z ?laufom ne gre.
Ni?,sej sem prej videl,da po?asi se res izgubljajo te "meglice".
Ni panike Alex, bo izginlo. Kot je Jures napisal je bila le temperaturna razlika in veliko vlage.
Druga?e ima 6-ka na prednjih ?arometih na dnu dve odprinici (dve cevki dolgi 3cm, fi=3mm) in tam je verjetno med prenjem vlaga notri pri?la ter skondenzirala.
Bo pa po tej poti tudi izhlapela odve?na vlaga - pusti avto nekaj ?asa na soncu.
Aha,ker nisem navajen na to.Je pa res bil avto segret in je ?el direktno pod mrzlo prho.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj pa,?e bi klimo pri tej hitrosti izklopil?A bi se videlo kaj pri trenutni porabi,kak?na razlika?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani