presneto, zdej me pa ?e res skrbi... jaz mam sicer ?ele 33.000 km, ampak so diski in plo??ice in diski OK, vsaj meni se zdi. Me pa skrbi, ker vidim da to menjate kar po teko?em traku... Tudi na servisu (sem ga glih opravil) pravijo da je v redu, ampak tam bi tako ali tako to rekli, a ne?
Mi lahko svetujete na kaj naj bom pozoren oz. ?e se kje vidi za?etek nepravilne obrabe? (vem da malo off topic, ampak ko smo ?e ravno pri tem)
mimogrede, zdaj so tudi na "moji" petrolovi plin-pumpi v Dom?alah nekaj ?telali povratni ventil (po mojem) in notri spravim za 7-10 l manj plina kot do prej?njega tedna. Ve kdo kaj ve? o tem, podobno sem opazil tudi na Kajuhovi in na Lomu...? prej OK, zdaj pa gre v tank ful manj (plus da se ko je tank "poln" prav na grdo in naglas ustavi tok - pred parimi meseci tega nisem nikjer opazil).
kerr
to je tudi zaradi temperatur, pritisk se veca.....pa izgleda da je pozimi res manj propana dodano (spet manjsi pritisk)
V Kranju se vedno 52L pri meni
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
porkamadona, ravno v?eraj zve?er sem se hecal z monta?o pre?nih nosilcev (Thule) na mojo cx-7. Je kar dela, sistem ni ravno idealen. Pa res je, ?e ma? pod 1,8m ima? problem. Se vidi da je oblika pred prakti?nostjo.
Pa ?e preve? privije? navojne pali?ice ti jih bo prtlja?nik potegnil navzgor in bos mogel s kladivom po njih da se pleh skrivi nazaj, da sploh plasti?ne pokrov?ke nazaj da?.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ma dej Iwar ga biksat no... pa kaj me?a? hru?ka pa jabolke med sabo... halo S500 ima 5,5 litrsko ma?ino s skoraj 400KM. To je ameri?ka kubatura, kjer ima ?e sam zaradi take kubature in 8 valjnika ogromno navora - ja bistveno ve? kot keterikoli 2 litrski diesel in to od 2.800-5.000 obratov ga je kar 530Nm. In ja pri tolk navora v nizkih obratih ga lahko vozi? tud tako kot recimo diesla in ga ni treba terat v obrate in posledi?no je lahko menjalnik izra?unan na dolgo.
Sicer pa pri porabi (13-14l/100km) kot jo ima S500 pa ?e mora neki od sebe dat, ker ?e ne je to futranje za brezveze.
In ja tvoj stavek (oziroma prvi del) ?e vedno velja za nizke kubature ...sicer pa izvoli pa poskusi z 2.0 bencinarjem in 150KM pri 2.000 obratih dat gas pa povej kolk se kej dogaja - vsaj pri mazdini ?estki bore malo. Sicer pa lahko enkrat to tud v praksi malo primerjamo med sabo ?eprav ne vem zakaj bi bencinarja matral v nizkih obratih, ?e je zasnova sama po sebi namenjena temu, da bolje deluje v vi?jih obratih kjer je tudi najve?ji navor in najve?ja mo?.
tole ni kreganje, da ne bo kdo slu?ajno spet vzrojil za brezveze, ampak je le izmenjava mnenj
ampak dubu te pa je na sarkazem
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Niso... ker smisel je v tem, da podnevi avto ne rabi bit osvetljen kot novoletna jelka ampak samo od spredaj, da nakazuje ostalim, da je v gibanju.
Raznorazne pozicijske lu?i, pa zadaj, pa za tablico pa notri za armaturko res ne rabijo goret in tro?it energijo za brezveze. Pa ?e pozicijska lu?, ki gori zadaj zmanj?uje (sicer rahlo ampak vseeno) vidnost zavornih lu?i - se pravi la?je je podnevi videti razliko med ?isto ugasnjenimi lu?mi in nato pri?gano zavorno kot pa razliko med pri?ganimi pozicijskimi lu?mi (?e posebej ?e so to kake LED zadnje lu?i) in nato pri?gano zavorno.
?e so dnevne lu?i z LED tehnologijo pa je poraba el. energije minimalna. Po nekih izra?unih se to na porabi goriva pozna do 2 deci na 100km, ?e so pri?gane zasen?ne lu?i in vse ostale pozicijske v primerjavi z ugasnjenimi in pri?ganimi le LED dnevnimi lu?mi.
Sicer Jures, kaj te toliko moti, sej si ?e na?timal dnevne lu?i na svoji CX7.
Ne me ne moti, ampak mi ni jasno zakaj to ce lahko samo en k. rele da? not....
Kao definicija novih dnevnih lu?i.....to o energiji je tud en kvazi moto, da imajo novi avti SAMO dnevne lu?i je spet potrebno nekaj elektronike ki kuri energijo...100%, tle je bolj styling
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tolk kolikor ga Labi ti??i diesla, da ima porabo 7,5-8 nafte in ve? verjemi, da se s plinom ne bo na 8 litrih vozu ampak bo ?lo ?ez 10 litrov... ?e Jo?a prav, da mu je pri ne preve? ekstremni vo?nji Laguna pije 10litrov potem bo Labiju pri 170km/h povpre?ne torej inhaliralo koliko plina ?
odvisno od masine.....navornik pri 4500 pije vec/isto kot bencinar na primer
pa ne primerjaj renoja z japoncem...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
bom mal bogokleten... ho?e? re?i, da je poraba prevelika
Da ne bo jeze s strani plina?ev je morebiti bolje gledat kolk stro?kov je na 1000 prevo?enih km pol pa najbolje oceni? kako ali kaj. Se pa strinjam z Iwar-jem, ker za tvoje poti bo res treba eno oreng kanto namontirat notri, da ne bo? vsake dve uri na pumpi.
Na poti kot je Labijeva je drugace, ker je non stop avtocesta. Jaz sem se do Francije ustavil 2x na 1100km, s tem da nisem sparal pa CX-7 zre 12 proti 8 na primer....
Ob tem nisem kuril ni? bencina pri 150 na uro
Ko pa sem ti?al do Budimpe?te 180-200 je sel skoraj ves benz, ker v visokih obratih pa? pije in me?a oboje
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ha ha, Jure busted...sam ta je 'samo' 1.6....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani