Najve?ji problem je bil v tem, da cevi za tankanje niso bile v vseh avtomobilih enake in se nekako ni dalo neke univerzalen gumice gor nataknt, da bi pasala na vse tanke.
Nekje je bila cev preve? ven in ni bilo efekta, drugje nisi mogel dobvolj globoko zarint cev notr, pa spet pri tretjem je ni zatesnilo cele luknje itd.
V glavnem so ugotovili, da je vse skupaj en bla?ev ?egn in prakti?no nobenega prihranka samo dodatna jeba pri tankanju.
Probal z normalno AC vo?njo nekje med 100-130km/h po ?tevcu. Sem dal BC na nulo takoj, ko se je nehala regeneracija in po 150 pevo?enih kilometrih je poraba 4,6l/100km ( ne ni napaka ). Ko pa se bo spro?ila regeneracija bom pa spet nazaj na ?estih litrih
Rjaste pike? A se dajo te pike spolirat? ?e so rjaste pike povr?inske so lahko od kovinskih delov, ki se odbrusijo od zavor in se segreti primejo na lak, kjer za?nejo rjaveti.
To ni napaka v lakiranju ampak v uporabi tako, da poskusi najprej spolirat, da vidi? a gre dol.
Saj kle ni te?ava v li?anju, problem je v tem, da je bil nekje v ?asu, ko je bil avto na servisu le ta po?kodovan na drugi strani, kot je bil li?an.
Se pravi je ?lo za naknadno po?kodbo, ker ?e bi avto bil po?kodovan ?e prej bi pri prevzemu morali to stranki predo?iti oziroma jo opozoriti.
Ne razumem pa nekaj drugega in sicer to da pi?e?, da bodo na A-cosmosu popravili na lastne stro?ke takoj zatem pa da je avto ?el na ocenitev na zavarovalnico in da bo to vplivalo na zavarovalne bonuse.
1.) ?e avto popravlja a-cosmos na svoje stro?ke nima kej zavarovalnice notri tla?it in tudi uveljavljat pla?ila.
2.) ?e gre zadeva pa preko zavarovalnice pa a-cosmos ne bo pla?al popravila ampak zavarovalnica.
tako, da je treba pazit, kako pa kaj oziroma se z a-cosmosom dogovoriti za kak?ne druge bonitete, ?e bo? bil prikraj?an pri zavarovalni?kih.
v bistvu je to en tak clean look... kot, da bi ?e bil stylan... nima ve? tistih velikih ust in je v bistvu kar v?e?en design sam ga ne bi mel. Aja, ne ga na slikah gledat, v ?ivo je precej bolj zanimiv.
Sam res... kake dizajne delajo drugi, VW o?itno cilja na tisto najbolj konzervativno generacijo kupcev mal pred penzijo in v njej. Ne vem ampak te?ko si predstavljam mladega o?eta al pa ?ensko za volanom Passata, k pa ima? tolk odli?nih dizajnov zadnjih nekaj let - recimo Insignia, pa Volvo s60, tudi Laguna, P508, Accord, C5 in seveda Mazda 6.
Po drugi strani je pa Passat CC izredno lep in konkreten avto in bi v bistvu moral nositi drugo ime, da bi bil ?e stopni?ko vi?e.
?e Mazdo6 hvalim, pol pa miato ne razumem, zadnji tank je ganjanje po 2500m GrossGlocknerja na redkem zraku s plinom in ?re manj ali enako kot na ravninskih relacijah....skratka poraba je 9-10 pa ?e se potaplja? z njo
mislim da so stvari glede okrog DPF filtra re?ene z nalaganjem novej?ega programa v ra?unalnik, ?e je narejeno na uradnem servisu, lahko pogleda? ?t. karoserije in pokli?e? na mazdo ter preveri? vse opravljene servise..
Se strinjam, zadnje ?ase skoraj ni primerov, da bi kdo imel te?ave z DPF.. ?e pa ?e kaka lu?ka od DPF-ja me?ika je pa to vzrok v tem, da ni bil resetiran servisni interval, kar nima niti najmanj?e veze s te?avami z DPF-jem, ki so bile kake 5-6 let nazaj s prvimi DPF sistemi v Mazdi 5 in Mazdi 6.
No pa sem te dobu Zakaj se pol torej pizdi?, ?e ti ?ge na plin 9+ litrov, ker po moje je to ?ist normalna poraba za tak na?in vo?nje... v bistvu se mi zdi ?e majhna
To itak, sam pa sem mnenja, da za takega dizla ki ?re preko 7litrov / 100 prevo?enih km (normalne vo?nje) - HVALA LEPA, NE!
?e gleda? iz tvojega stali??a, kjer ti ?ivi? in ima? ve?ino relacijo, skoraj ni? mestnega cijazenja in nobene AC ima? prav, da 7 je bistveno preve?. ?e pa povpre?no drvi? 150-160km/h (po GPS-ju) ali ve? oziroma je veliko mestnega fijakanja in stanja na semaforjih pa bo? pod 7 te?ko pri?el
To ni res. Jaz takoj priznam kaj bi lahko moja 6 ?e imela da bi bil ?e bolj zadovoljen.
1. dr?alo za roko pri vozniku (zgoraj nad vrati, tkao kot pri sovozniku in tako kot vzadaj na obeh sede?eih levemu/desnemu)
2. lu?ka, ko ti zmanjka vode za vetrobranska stekla
3. stopalka za plin kot na kamionih/avtobusih
5. avtomatsko ?toparico (?as) ko pri?ne? vo?njo, Honda je to imela in je bilo sila uporabno.
6. prikaz porabe BCja na armaturtni, da je vidno samo vozniku. Tisti ozek kul rde? zaslon?ek naj ima samo uro.
7. Lahko bi ime BC1 in BC2 tako kot Trip1, Trip2
To mi je pri?lo najprej na pamet. Sigurno bi na?el ?e kaj.
Glede dodaten mo?i pa lahko re?em, da so prodajalci tudi malce krivi ker bi lahk imeli na zalogi 160 in 180 KM razli?ico. JAz bi verjetno vzel 160 KM ?ipanja me je strah zaradi garancije.
1. Zakaj pa bi to rabil? Med vo?njo morata biti obe roki na volanu, verjetno pa da tretje roke nima??
2. Mazda 6 (tudi Mk I.) lu?ko za nizek nivo vode ima ne vem pa ?e v vseh stopnjah opreme.
3. Zakaj bi to bilo bolje kot je zdaj?
4. ni ni
5. To si enostavno pomaga? z GPS navigacijo - recimo Garmin (pa drugi tudi) ti merijo vse mo?ne parametre (?as vo?nje, ?as stanja, povpre?no hitrost, najvi?jo, itd itd)
6. Hmm, to pa res ni tak minus, da bi te moralo motiti.
7. Se strinjam to ne bi bilo slabo ali pa vsaj tako kot recimo pri VW-ju, kjer ima? povpre?je na reset in povpre?je trenutne vo?nje lo?eno. Povpre?je trenutne vo?nje se resetira, ?e avto stoji vsaj 2 uri.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Najve?ji problem je bil v tem, da cevi za tankanje niso bile v vseh avtomobilih enake in se nekako ni dalo neke univerzalen gumice gor nataknt, da bi pasala na vse tanke.
Nekje je bila cev preve? ven in ni bilo efekta, drugje nisi mogel dobvolj globoko zarint cev notr, pa spet pri tretjem je ni zatesnilo cele luknje itd.
V glavnem so ugotovili, da je vse skupaj en bla?ev ?egn in prakti?no nobenega prihranka samo dodatna jeba pri tankanju.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani