Kot sem jaz zastopil iz odredbe gre za dvig tro?arin za vse vrste plina in ne samo zemeljskega. Na?eloma je to logi?no, ker ne vem zakaj bi gospodinjstva in gospodarstvo pla?evala vi?je tro?arine vozila pa ne. Zemeljski plin je tudi prispevek k zve?anju ekolo?ke ustreznosti tako kot pri lpg in ne vem zakaj bi bila tukaj izjema.
Torej bi moral biti cenej?i a ne? Logiko pa imamo na mestu....
Vpra?anje, kadar se dra?ijo kuriva vklju?no z zemeljskim plinom se lpg ne spreminja.
LPG vedno spada med goriva...bo zanimivo videti
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
V Portoro?u so izbrali mened?erski avto leta 2010. To je letos postal audi A8, poslovni avto leta pa je peugeot 5008.
9.950 ljudi je izbiralo med 57 avtomobili, ?irija pa je med njimi izbrala dvajset finalistov (pet v vsaki kategoriji). O zmagovalcih so nato odlo?ali tako ?irija kot bralci, za najuglednej?i naslov mened?erskega avta leta pa ?e ?irija mend?erjev.
Kot omenjeno, je mened?erski avto leta postal audi A8, ki je premagal tekmece BMW-ja 7, BMW-ja 5, mercedesa-benza E in jaguarja XF.
V kategoriji poslovni avto leta je peugeot 5008 pometel s konkurenco mazdo CX-7, prius, legacy in exeo. V kategoriji slu?beni avto leta je slavila opel astra (za naslov so se potegovale ?e mazda 3, chevrolet cruze, honda insight in renault scenic).
Najprepri?ljivej?i mali slu?beni avto pa je volkswagen polo, ki je v tej kategoriji premagal fiata punta eva, renaulta clia, peugeota 207 in chevroleta sparka.
5008 - poslovni??????????
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
sej sem lih prebral mail, nisem opazil da so ?isto spodaj v eku slovenije. to bom moral po?akat ?e nekaj ?asa ?e ho?em tja. no pa sej tk ho?em ?e mal sfurat avto ?e bo vse ok, ?e ene 1000/2000km na benz narest
izpostava v gorenji vasi in ljubljani druga?e
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ma moj kolega ma V6ko (ne mazde) pa je pri plineksu dal pa mu ze kar nekaj casa b.p. tece (ta tanov sistem ima)...
so pa od vseh ki sem jim povprasevanje poslal skoraj najcenejsi
Res je najcenej?i, poznam pa 2 uporabnika ki sta po tej ceni ostala popolnoma brez podpore.
Jaz ne bom sugeriral, ampak ti svetujem najdi vsaj 3 zadovoljne uporabnike. Za na? sistem ima? tukaj 4-5 uporabnikov ki so zelo zadovoljni, sam ti povem da so mi 3 stvari v garanciji menjali ne da bi sistem crknil brez pripomb (poslu?ali mene kot uporabnika, da sumum da nekaj nagaja, ni pa crknilo)
To je merilo....po 50k kilometrov sedaj plinski CX-7 deluje bolje kot nov pri novemu lastniku (pove?al range glede na moje komentarje in popravke)
Bom samo to napisal - leta 2008 ko se je moja CX-7 prva v Sloveniji na sploh montirala na plin pri SIGASU brez problema in res prvi? tudi za njih je Plineks 2m ali 3m uporabnikom tukaj rekel da sistem crkne pri 60k, ker enostavno niso imeli re?itve za ta avto, danes pa se smejijo strankam da ni problem in da imajo najbolj?i sistem za CX-7
To jim zamerim, ?eprav nimam njihovega sistema.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jures to sta preko agenta delala?? Ali tudi na ?alterju to naredijo?? Z agentom se vedno da vse zment, celo preko maila in ga sploh ne vidi? nikoli ti naka?e?, on ti po?lje, ti njemu podpisano nazaj...
jest prek agenta, boj? na ?alterju s 'posebnimi pogoji'.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zanimivo, ravno danes tudi v Postojni uvajajo brezpla?ne avtobuse - namen zman?evanje jutranjih konic
Torej nekateri res razmi?ljajo v tej smeri ampak kot ka?e je problematika v SLO lokalne narave - vsaka ob?ina zase in naslavljanje vlade je kot ping pong s steno....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
v redu... ampak kak?na bi pa bila vajina re?itev, ki bi se jo dalo takoj uvest brez, da bi spet par let minilo, da se bo kej zganilo?
Boss, takoj se ne da, to ni tak mali problem....?as je povozil na?e ?eleznice, cestna infrastruktura poka po ?ivih, osebna vozila rastejo letno, z vinjeto se je pove?al promet drasti?no na AC, javni in ostali prevoz je omejen na ve?ja mesta....
Glavni problem je Ljubljanski obro?, vse mora okoli njega ne glede kam gre tranzit, in tega se ne da omejiti, oziroma dodatno pla?ti prehod....samo dr?avo se bo pla?alo ni? drugega.
Italijani imajo na cesti Benetke - Trst ?e ve?ji problem, obe mesti sta strate?ki za tovorni promet za srednjo in vzhodno evropo, cesta je dvopasovna in vsaki? ko se tam vozi? ne more? hitreje kot 80 na uro.
Kaj so storili:
Po zaslugi sredstev programa Marco Polo II bo po letu 2011 za?ivela intermodalna povezava med tr?a?kim pristani??em in ?e?ko prestolnico.
Po zagotovilih odbornika de?ele Furlanije?Julijske krajine za transport, energetiko in prostorsko na?rtovanje, Lodovica Sonego, je Evropska komisija potrdila umestitev projekta OCRA v program Marco Polo II. Tako naj bi od leta 2011 Trst in Prago petkrat tedensko v obe smeri povezoval tovorni vlak. Cilj projekta je, da bi v prvih ?tirih letih aktivnosti s ceste na ?eleznico preusmerili za 30.000 tovornjakov tovora.
EU bo prek programa Marco Polo II, ki je namenjen vzpostavitvi "pomorskih avtocest" - kraj?ih plovnih koridorjev, na katere naj bi preusmerili tovorni promet s cest, kar naj bi poleg razbremenitve cestnega omre?ja prineslo tudi bolj?o racionalizacijo prometa, logistike in oskrbe ? v prvih treh letih obratovanja ?elezni?ke povezave projekt sofinancirala v vi?ini 2,5 milijona evrov. Program Marco Polo II se je se za?el s 1. januarjem letos (2007) in bo predvidoma trajal do konca leta 2013, zanj pa bo iz evropskega prora?una namenjenih 400 milijonov evrov sredstev
Operater vlakovne med Trstom in Prago bo Alpe Adria Spa, ki med svojimi delni?arji bele?i tudi tr?a?ko pristani?ko upravo, tovorni oddelek italijanskih dr?avnih ?eleznic (FS Cargo) in de?elo FJK. Trenutno ?e upravlja ve? neposrednih tovornih povezav med tr?a?kim pristani??em ter Padovo, Milanom, M?nchenom, Salzburgom, Beljakom, Dunajem in Budimpe?to, pri ?emer je najpomembnej?i prav RO-LA oprtni vlak, imenovan tudi potujo?a avtocesta, za Salzburg, ki letno prepelje 36.000 tovornjakov.
In ali gre to preko Slovenije, je Slovenija del evropskega programa??
Seveda NE! Na tem moramo delati.....kje smo tukaj?
Bom pa ?e jaz eno rekel, ker delam v transportnem podjetju, in pokrivamo skoraj komplet Evropo.
Ne strinjam se z omenejvanjem enih in drugih (PKW-jev in LKW-jev). To ni re?itev. Re?itev pa je slede?a (to je napravila Avstrija na relaciji I-Brenner do A-W?rgl cca 100km od 1.7.2009) in da jo nakratko povzamem od njih:
Na zgoraj omenjeni relaciji (pa ?e na eni drugi) je obveza kamionov, da morajo obvezno iti na vlak, ?e ima kamion nalo?eno:
-?elezo, jeklo in izdelke iz njih
-kerami?ne plo??ice
-odpad (star papir, plastika)
In kaj se je zgodilo. Dnevo zagotavljajo do cca 40 vlakov v obe smeri. Cena karte do skupne te?e 40t je za dnevno tarifo 99?, za no?no 126?.
Za zgoraj omenjene tovore so se odlo?ili zato, ker so najpogostej?i tovori iz in v teh dveh dr?avah. Re?ili so na 1 mah 4 stvari: manj onesna?evanja, manj kamionov na cesti, manj?i stro?ek transporta, re?itev avstrijskih ?eleznic.
In kaj bi morali narediti pri nas. Vlada naj izdela ?tudijo katere robe se najve? vozi iz Mad?arske, Romunije, Ukrajine,... v Koper, Trst... in naj da podobno direktivo za tranzit preko SLO. In s tem ne bi omejevali nikogar
Rezervacije kart so supe?no re?ili preko interneta in izstavitvijo ra?una 2x mese?no.
Sem vaju Mazda6 in Jures prepri?al? ?e sem, hitro spremenit predlog, pa se nanj podpi?em in dam za pivi?ko.
To?no o tem govorim jaz!!!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
halo ze 2 leti....
http://www.avtonaplin.si/dizel-na-plin
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani