- takoj za ce pogledam razne pleharje, ki jim lezijo okol avti (ampak verjetno odjavljeni)
- bolj pa je to problem za ljubitelje - zbiratelje (starodobniki itd)
To je del davka, ki se pripravlja - davek na luksuz. Postavljena bo tudi meja vrednosti vozil, ladij itd ki se bo tretirala kot 'luksuz'
Naslednja kategorija v 'luksuzu' je vsaka druga nepremi?nina na istega lastnika, torej ni dovolj da pla?uje? davek na nepremi?nino, davek od najemnine, sedaj bo se davek na luksuz,
naj omenim da ce prodas nepremicnino ne pla?a? samo ddvja ampak tudi ddv na promet - na to koliko naj bi zasluzil (prodajna - nabavna) - to je ze 1 leto.
ze tako je nepremicninski trg mrtev, pa se to.
Samo pobiranje je v mislih, in ne kako oziviti gospodarstvo....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
'moja' z v6 motorjem ki jo vozi kolega, ima sedaj 260.000km, ravno dopolnila 17 let ne zre olja, nima pikce rje, samo ce je vzdrzevana ni nobene panike - to je stroj ki dela. Ni nobene stvari na avtu ki ne bi delala danes
P.S. Cene teh na avto netu so u tri pm viskoe za jurja max se zdilaj!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Novela tro?arinskega zakona zvi?uje tudi obdav?itev poslovne uporabe elektri?ne energije na raven, kot velja za neposlovno uporabo elektrike, hkrati pa odpravlja ?e lani uvedeno vrednostno omejitev pri uveljavljanju ni?je tro?arine za dizelsko gorivo, ki se uporablja za pogon tovornih vozil za komercialno uporabo. Zdaj je vra?ilo tro?arine omejeno na 130 evrov za 1.000 litrov dizelskega goriva, po novem pa omejitve ne bo ve?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
V Medvodah stoji zelo lepa 5ka, za katero se da pogajati, namrec lastnik je sel po manjsi avto, in ne da se mu delat velikega servisa, zato se da pogajat....
Eno vpra?anje: ker je moj avto uvo?en iz Italije ima v homologaciji (iz LPP) samo dimenziji 195/65/15 in 205/55/16. Glede na to, da imajo v SLo pa homologirane tudi druge dimenzije me zanima, ali se da to samo dopisat v homologacijski karton ali moram skozi celoten postopek homologacije...?
lp
Jaz sem na xedoski homologiral 17-ke, ampak ENZO H je imel TUV certifikat, kjer je bila v certifikatu navedena M Xedos 6....IN DOVOLJENE dimenzije na tej feltni za ta avto......
in je slo brez problema - v KRanju na laborah.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nekak je to dvostransko:
- takoj za ce pogledam razne pleharje, ki jim lezijo okol avti (ampak verjetno odjavljeni)
- bolj pa je to problem za ljubitelje - zbiratelje (starodobniki itd)
To je del davka, ki se pripravlja - davek na luksuz. Postavljena bo tudi meja vrednosti vozil, ladij itd ki se bo tretirala kot 'luksuz'
Naslednja kategorija v 'luksuzu' je vsaka druga nepremi?nina na istega lastnika, torej ni dovolj da pla?uje? davek na nepremi?nino, davek od najemnine, sedaj bo se davek na luksuz,
naj omenim da ce prodas nepremicnino ne pla?a? samo ddvja ampak tudi ddv na promet - na to koliko naj bi zasluzil (prodajna - nabavna) - to je ze 1 leto.
ze tako je nepremicninski trg mrtev, pa se to.
Samo pobiranje je v mislih, in ne kako oziviti gospodarstvo....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani