@ignacij Predlagam, da pozabiš na nakup novega vozila v tujini in se namesto tega osredotočiš na nakup malo rabljenega vozila.
Samo glej, da bo - v tvojem primeru v Nemčiji - registrirano v tujini že 6 mesecev in bo imelo vsaj 6.000 prevoženih kilometrov. S tem bodo izpolnjeni pogoji, da uvažaš rabljeno vozilo. Tako pri par mesecev starem vozilu, ki še praktično diši po novem, lahko tudi prihraniš lep denar.
PS: Sicer postopek iz tvoje točke 2 drži, je pa res, da v Sloveniji plačaš naš DDV in še DMV ter opraviš homologacijo. In ja, Nemčija ti njihov DDV (19 %) - če si ga tam tudi plačal - povrne, ko dokažeš, da si plačal naš DDV.
Govora ni o starih DITD in podobnih mašinah, temveč Fordovemu 2.2l stroju z Mazda logotipom in manj posrečeno izvedbo z dvema EGR zato da ne rabi sečnine (UREA). Pa pogoste regeneracije, mešanje nafte in olja itd.
Ti nimaš SkyActiv-D motorja, torej težko kaj konkretnega poveš o njem.
In če človek nima res posluha za avtomobil in njegovo vzdrževanje, mu je res bolj enostavno in varno svetovati bencinsko gnano Mazdo.
Samo majhen medklic. Tista Mazda ziher ni imela samo 3.010 km, ker se takih vozil ne splača uvažati, ker se tretirajo kot nova in plača naš DDV in DMV. Za naše aparatčike kot rabljen avto šteje šele vozilo, ki ima vsaj 6.000 prevoženih km in je v tujini registrirano vsaj 6 mesecev. Tako da so se verjetno zatipkali za eno številko, katero pa, bogsigavedi ...
Jah, po tej logiki so vsi avti v garanciji odlični avti. 😃
Pa čeprav so limone.
Enos, da skrajšam: če je prioriteta visoka zanesljivost in nizki stroški, potem naj bo bencinska CX-5, če pa imaš raje nekaj več užitkov v vožnji in malenkost nižjo porabo, pa dizelska.
Find the vehicles you need in no time. Use our advanced search.
Pa tudi sicer v tujini bencinarke bolje držijo ceno od dizlov, le zakaj?
Če si vajen vožnje s turbo dizlom, se ti bo atmosferski 2.0 motor zdel len, čeprav se ob priganjanju sicer premakne. Ampak za normalno vožnjo, sploh mestno, je povsem dovolj. Če je velik del mestne vožnje, glej da bo avtomatik, da ni telovadbe z menjalnikom.
Poraba? Med 7 in 10 litri na sto kilometrov, odvisno od pogojev vožnje. Na relacijah je možno celo pod 7, na kratkih mestnih vožnjah sredi zime pa tudi 12 ne sme biti presenečenje. Sicer pa povej, kaj si vozil sedaj in s kako porabo, pa ti lahko ocenimo, kaj te čaka. 😃
Če boš kupil dizla, skrajšaj interval na 10.000 km pa regeneracij mu ne prekinjaj. Aja, pa pred 150.000 km zamenjaj verigi. In potem boš približno mirno spal. Z bencinarko pa mirno spiš že v izhodišču (voziš pa tudi). 😃
Osebno mislim, da je CX5 G194 AT najmanj problematična med vsemi CX5. Sicer pa je to že v osnovi precej neproblematičen avto, če gre za bencinarja. Pri dizlih z visoko kilometrino prihaja do težav. Mislim, da te čaka več brezskrbnih let vožnje.
Da kar tuki vprašam. Gledam isto CX5, g194 AT. Novo. Te na zalogi imajo še i eloop. Ta nove so že mild hibrid. A so še vedno (pri CX5?) težave z i eloop in je bolje naročiti z mild hibrid sistemom? Vem, da je zdaj 6 let garancije. Aja, za AT pravjo, da ne rabi servis, lahko pa naredijo. Nima čepa spodaj in izčrpajo ven.
Če že vprašaš - z i-eloop je in bo manj težav kot s temi "mild hybrid". Prva rešitev je precej bolj enostavna.
Kdo te je pa nahecal, da Mazdin avtomatski menjalnik nima čepa spodaj?! Ulezi se pod avto in se prepičaj na lastne oči - da ga ima.
@Jaka32: Slabše gume daj spredaj, saj je tako manj možnosti, da te vse skupaj preseneti. Zdaj je zelo nevarno, da ti po mokrem rit odnese, ker boš pač vozil po oprijemu prednjih gum. Ah, saj še drži, ups, no, ne pa ne ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, ampak Tesla nima tezav s pocenitvami, ker ima dovolj "lufta", VW in ostala EU šara si pa lahko grizejo nohte.
Če da Tesla ceno za Model 3 na 30 jurjev, se skoraj noben drug EV ne bo prodajal ...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani