Skoči na vsebino
Nakup avta iz tujine
Napisano

@mazdaman:

Sicer se ne spoznam kaj dosti na MB, a že parminutno Googlanje mi nažene strah v kosti zaradi motorja ... Puščanje olja, odpovedi turbine, oljne črpalke, AdBlue težave. Tale OM651 res ni nek biser.

 

Drugače pa zgleda lepo ohranjen in tudi prodajalec ok.

 

Samo da se v Nemčijo zapelješ snet plastiko pod motorjem in pogledat, koliko je masten, je pa tudi sranje ...

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je Matick napisal:

Meni osebno ni normalno da avto ne zdrži od enega servisa do drugega.

Saj pravim, ne vemo, koliko je bilo olja natočenega, če avtor teme ni tega delal sam, niti pogledal za mehanikom.

 

Imaš tudi mehanika, ki najprej nalije 4 litre, zalaufa mašino, pol pa pozabi natočiti še zadnji liter ...

 

Najboljša novica pri vsem tem je pa res to, da ima avto senzor in opozori voznika na prenizek nivo olja. V tem primeru pač takoj ustaviš in doliješ olje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Vprašanje je tudi, koliko olja so na servisu dolili. Če je bil npr. do polovice na šipki ali manj, je čisto možno, da se je prižgala lučka.

Zdaj ni več navade, da se kontrolira nivo olja, kot včasih, ko smo to delali pred vsako daljšo potjo ali pa vsaj enkrat na mesec - pa ne bi škodilo.

 

Pač dolij pol litra, pol litra vozi pa s seboj v prtljažniku, če se ti še kdaj ponovi ta scenarij.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Jaz bom šel tankat jutri oziroma v sredo. Ne bo gužve. 😃

Za tisti evro in pol me ne bo konec.

 

Bi bilo pa bolj fino imeti EV, tam je praktično fiksna cena oziroma celo leto veš, pri čem si. 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Super.

Baterijo lahko enačimo za tank za bencin.

So pa 4x elektromotorji šli. Torej 4x menjana mašina.

 

Evo prevedeno v ICE svet.

Skoraj.

 

Prvi - torej original - e-motor je zdržal 800.000 km, ostali, ki so bili "obnovljeni", torej refurbished, pa le še po cca. 250.000 km vsak.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Evo vam novih cen:

 

V torek bodo regulirane cene bencina višje za 3,7 centa, dizla za 6,4 centa in kurilnega olja za 6,8 centa. 

 

Od 26. septembra do vključno ponedeljka, 9. oktobra, bo cena 95-oktanskega bencina znašala 1,588 evra na liter, liter dizelskega goriva bo stal 1,664 evra, liter kurilnega olja pa 1,249 evra. Za petdesetlitrski tank bencina boste tako od jutri odšteli 79,4 evra, za petdesetlitrski tank dizla pa 83,2 evra. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Polniš v režimu med 10 in 30 % na okoli 80 % ali na 100 %, če veš, da imaš daljšo pot.

Pa npr. enkrat mesečno pustiš polnjenje na 100%, da se izvede še balansiranje.

Nič drugega ne rabiš misliti.

 

Sploh pa je za EV včasih veljalo pravilo ABC = always be charging. Če npr. ob obisku trgovine nafilaš za 10% baterije ne bo prav nič narobe. Tudi če to počneš vsaka dva, tri dni.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

@Matick: Kaj pa, če bi ti pogledal, kaj si sploh prilepil?

To je seznam avtomobilov, ki bi pregovorno lahko prevozili milijon milj. In nobenega dokaza, da je kateri od teh to tudi storil ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

Pri električnemu pri 150.000 km je počasi že baterija za zamenjavo - kar nanese malo več kot ena mesečna plača...

Kje si pa to prebral?

 

Bateriji s časom in uporabo degradirajo celice. Ampak to nekako pomeni, da ima po 10 letih nekje 90 % uporabne kapacitete (odvisno, koliko je imela prej "bufferja"), dela pa še vedno b.p.

 

Tudi prvi Nissan Leafi, ki nimajo nikakršne skrbi za baterijo (npr. gretje/hlajenje), torej je ta izpostavljena vsem mukam, še vedno zmorejo 70-80 % prvotne kapacitete.

 

Imaš pa tudi Teslo S, ki je v Nemčiji kak mesec nazaj naredila tehnični pregled. Zanimivost? 1.634.000 kilometrov (ja, 1,6 mio km). Statistika: prva baterija, pa 4 zamenjani elektromotorji. Baterija ima še vedno 78 % kapacitete ...

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Madonca ste omejeni v razmišljanju.

 

Stalno ponavljate ene in iste ekstremne scenarije. Da bi šli v višku sezone na dopust 500-600 km na Hrvaško? To je vse, kar vas skrbi?! Več od tega ne gre?

 

1) Kaj pa če bi malce gledali vsakdanjo uporabnost?

Povprečen avto v Sloveniji dnevno prevozi 23 km. Za take razdalje še Smarta polniš enkrat tedensko, kaj šele vse ostale. In to na šuko!

 

2) Kje bom polnil, bwahuaha?!

Eno prosto vtičnico/polnilnico na nekaj dni boš menda že kje našel, ni hudič.

Mimogrede, precej lažje in hitreje postaviš veliko električnih polnilnic kot zgradiš novih bencinskih.

In ne, ne rabijo biti vse ultra super duper hitre, v bližini služb in spalnih naselij so lahko počasne, da se baterija napolni v nekaj urah, ko avto miruje.

Trenutna generacija EV ponuja v povprečju nekje 300-400 km dosega. Kdo to prevozi dan za dnem? Povprečen Janez ali Tone že ne. In če bosta pol ure na polnilnici 2x letno, ko gresta na dopust, ju tudi ne bo hudič vzel. Lahko pa dinozavra rentata, če ju bo res tako zelo strah.

 

3) Razlika v ceni?!

Vsak dan manjša.

Pa tisti, ki je računal samo ceno bencina/nafte, naj doda še kak servis in okvaro. Pri EV se pogon in baterija zelo redko okvarita, v času garancije skorajda ne.

Čez par let boste raje EV kupili, ker bo to bolj varen nakup rabljenega vozila od trenutnih bencinarjev, dizlov, hibridov in ostale eko-downsizing šare.

Da ne boste rekli, da vam nisem povedal.

 

4) Razlika v vožnji

Ta faktor kar vsi pozabljate. Pa se radi vozite hitro, uživate v pospeških, mogoče stavite na udobje, katerega del je tudi tišina?

 

5) Infrastruktura ne bo kos, če bi vsi ...

Noben tak prehod se ne zgodi čez noč, torej ni te bojazni. In tam, kjer se je prehod že zgodil - namig, Norveška - tudi ne živijo v temi in ob svečah, kajne?

 

Pravzaprav bo smešno brati te strani čez ene 10-15 let, ko boste vsi vozili EV-je ... če bo ta forum še obstajal.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

@Janez007 En del se vsekakor strinjam. Ta norija s subvencijami naj se neha. Tako vsi plačujemo peščici.

 

Če bi bili fotovoltaika in EV-ji prepuščeni tržnim mehanizmom, bi se že zdavnaj pocenili, da bi proizvajalci lahko prodali vse, kar naredijo. S subvencijami samo mečemo denar avtomobilistom in proizvajalcem panelov in inverterjev.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 CD150 AT Attraction
Napisano

A moje mnenje šteje?

Prodal Mazdo 6 2.2 CD150 AT pri 239.000 km, zdaj je pri sosedu, obrnila 280.000 km.

 

Ja, 2.2 dizl, karkoli pred 2016 je rizičen nakup. Potem je malo bolje, a še vedno išči raje primerke z nižjo kilometrino ali pa obratno - tiste z visoko, saj so ti že kaj pozamenjali.

 

V izogib težavam - menjava olja na 10.000 km, pri visoki kilometrini tudi menjava verig in čiščenje saj. Potem pa gas.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Včasih dobim občutek, da tu sploh nismo avtomobilski forum. Posebej v tej temi.

 

Če bi vi kdaj dejansko merili čas, ki ga porabite od prihoda do zapustitve bencinske črpalke, bi videli, da redko postorite vse v 5 minutah, kot se radi oglašate.

Sploh pa poleti (ko je večja gneča) in ob poti na dopust, ko npr. otrok ravno nekaj spije, pa mora potem lulat, pa se boljša polovica spomni še to pa ono. Je tudi klasični postanek na bencinski takoj 20 minut, če pa še en sendvič pojeste in roke umijete, pa ravno 30 ... Ampak to je nekaterim težko priznati, kdo bi vedel, zakaj.

 

Nimate 30 minut, pravite? Kaj hudiča potem na forumu visite, pojdite kaj delat, se ukvarjat z družino/partnerjem, whatever ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:


Tole je bilo pa precej mazohisticno ;) 

Res je. Najslabši scenarij za EV - avtocesta in zima. Pa še v kombinaciji z majhno baterijo. A je šlo tudi to, pa čeprav v režimu 1h vožnje, 30-40 minut polnjenje.

 

Z "nemestnim električarjem" pa nimam nobenih zadržkov prepotovati stare celine. Še največ izzivov - povezanih z načrtovanji poti - bi imel na jugovzhodu.

pred 24 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Na južnem Jadranu so bili e-avti res redke ptice, mislim pa da na otoku nisem videl prav nobenega.

 

Zgleda da za na morje lastniki električarjev raje najamejo kaj, kar laufa na dinozavre.

 

Verjetno jih nisi videl zato, ker nisi bil pozoren nanje.

Jaz jih vsako leto v Grčiji po otokih vidim več, pa ne le lokalnih tablic.

Je pa res, da EV s slovenskimi tablicami v Grčiji pa še nisem srečal, čeprav vem, da Teslaši kar gredo ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 5 urami je Shrek napisal:

No...pojdi relacija Ljubljana - Orebič - Ljubljana. 

Ni problema se peljat, problem je tankat. Včasih še pumpe ni...

To, kar predlagaš kot primer, je dopust.

In takrat se ti tudi ne mudi - oziroma se ne bi smelo muditi.

Pa tudi na tej poti se najde dovolj polnilnic - Otočac, Zadar, Split ... S Teslo se ustaviš samo pri Zadru za pol ure in je to to.

Na lokaciji pa lahko "tankaš" tudi iz navadne šuko vtičnice, če res ni druge možnosti. Torej, za razliko od bencinskih črpalk so vtičnice malodane povsod.

 

Razviti del sveta (beri: severno od nas), pa ima vse AC že danes dobro pokrite s polnilnicami, torej potovanje z EV niti približno ni takšna drama, kot bi vi to radi prikazali. Saj pravim, najprej preizkusite, potem komentirajte, prej je vse tole "dopisovanje" brezpredmetno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Pa zaustavi si posnetek na 18min 52sek in boš videl, da je več kot ducat EV-jev, s katerimi 1000 km prefuraš v cca. 10 urah s polnjenjem vred.

Torej je 1380 km v 18 urah izvedljivo z dovolj rezerve.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 9 minutami je Shrek napisal:

Dve uri in pol imaš dovolj polnjenja za 1380 km? 

Imaš. Sploh ob AC, kjer so res hitre polnilnice. Še za kakih 100-200 km več.

Če je pa bi šel s kakšno novejšo Teslo, je pa vse skupaj "dječja priča".

Pa sploh ne rabiš Tesle, MB, Audija ali kakih drugih pregrešno dragih strojev z božjastno velikimi baterijami.

 

Glej, še s "cenovno ugodnim Kitajcem" se lahko greš 1000 km challenge:

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Kaj zdaj spet mešetariš z nekimi scenariji?

 

Če greš na 1380 km dolgo pot, greš s polnim tankom nafte in/ozr. napolnjeno baterijo - ali pač ti to počneš drugače od ostalega sveta?

 

Nihče ni rekel, da z električnim avtom prideš dlje. Jaz ti/vam samo želim dopovedati, da tisoč in več kilometrov prevoziti z EV-jem danes ni noben bav-bav, kot bi mnogi to radi prikazali v gostilniških in forumskih debatah.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 3 minutami je Shrek napisal:

1380 km v 18 urah z električnim avtom? 

Jah, če bi moral, bi tudi 1380 km prevozil z EV-jem v 18h, čemu pa ne.

 

Praktično vsak novejši EV se od 10-80% baterije napolni v pol ure in to je ravno tisti postanek, ki ti paše po dveh do treh urah vožnje.

 

Naj izbere kak forumaš rabljen avto v Nemčiji, ki bo 700 km iz Ljubljane, pa ti bomo to pot praktično demonstrirali. 😃 Še zraven boš lahko sedel, tudi vozil, če je želja. 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 7 minutami je Shrek napisal:

Evo....pa naredi toliko km v enem dnevu z električnim avtom.

Jaz sem jih 833 s Smartom, sredi januarja, torej pozimi.

 

Tako da vaše teorije, da se to ne da, padejo.

 

Sicer pa ne vem, zakaj ste v tej temi najbolj glasni tisti, ki električnega avta še peljali niste, kaj šele, da bi ga peljali nekaj sto kilometrov.

 

Probajte, pa se bomo potem pogovarjali. Mogoče potem sploh ne boste več Mazde vozili?! Ali česa vas je strah?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.