Jaz ga nebi ravno zaradi avtomatskega menjalnika, vecja obremenitev wandlerja, vecje temperature. Nevem kje je meja pri mazdinem ampak vem za zf in mercedes da so razlike v stevilu lamel v sklopkah in zavorah. Pri avtomtskem vsakemu odsvetujem, se mi zdi bolj ziher. Ceprav menjalnik je skonstruiran za visje navore ni zdaj limit 420Nm lahko je 500Nm kar je zelo verjetno za mazdinega, ampak vseeno sem raje na varni strani.
On 1/21/2021 at 2:49 PM, Aless said:
Evo sem izbrskal podatke za Mazdine Skyactive avtomatske menjalnike.
Obstajata 2 verziji:
1. Mid-size version za navor do 200 lb-ft (271 N·m)
2. Large version za navor do 340 lb-ft (461 N·m)
Oba menjalnika sta baje kompatibilna za bencinske in dizelske motorje.
Če se pri čipanju držiš tega navora ne bi smelo biti problema, s tem da bi priporočal pri čipanem avtomatiku prepolovit interval menjave olja.
se opravičujem, ker se vračam nazaj na to temo in smetim, pri čipanju se navor poveča za 50Nm napram originalu, to še najbrž nebi smelo bit kritično, ali?
Tukaj ostane olje v wandlerju, kar je dobro glede na kilometražo saj se vteče in potem še enkrat na 40000km ista menjava, potem bi jaz takšne menjave delal na 60000km in imaš večni mir 🙂
Drugače sem pa danes olje naročil za mazdo in si drug teden menjam olje v motorju. To olje je v avtu trenutno 6500km in 6mesecev in ce cakam na eno leto do uradnega servisa bi bilo 14000km v avtu ker delam manj km zaradi korone. Torej sem se odlocil da bo to olje in naslednje olje v avtu 7000km. Če kdo rabi to olje ki ga bom ven spustil pri 7000km ga podarim 😁😁. To bo balzam za motor.
Evo, tocno to sem nameravu, pol na vsakih 60kkm menjavat. Ker dejansko 50€ na tolk km ni nc v primerjavi s stroski, ki lahk nastanejo, ce se olje ne menja.
Morem se pa popravit glede tega, da se nc ne pozna ob menjavi olja.... Prej je mal cuknalo ob saltanju, zdej cez cas je pa to cukanje zginlo in prov lepo presalta. Tak da ja, ce je se kdo v dilemi menjat olje v menjalniku al ne, to aploh ni uprasanje, samo DAJ! 🙂
Koliko pa imaš prevoženih? Kakšno metodo si ubral za menjavo olja?
180kkm
Ja nic, spravit olje ven, odpret, menjat filter, zapret nazaj in nalit novo olje not, presaltas v vse prestave, pol pa segrejes olje na 50 stopinj. Cez 40kkm ponovim postopek.
29 minutes ago, Aless said:
No zdaj si vsaj na lastne oči videl da imamo prav z menjavami olj.
Avtomatika je pa še toliko bolj občutljiva in lahko pride do dražjih popravil, če je olje fuč. Glede na to da so menjave olja dost poceni, ne vidim smisla šparat na takih stvareh.
Mislim da original kr je menjal v avtomatskem menjalniku po sliki sodeč.
Kakšni so občutki po menjavi? Prestavlja mehko? Drugače s testerjem še lahko reset nardiš da se menjalnik ponovno nastavi. Opazil pa boš da obrati pri višji hitrosti npr 50 ko spustis gas padejo v prosti tek. To je znak nastavljanja, lahko traja tudi do 100km ko pa spet obrate normalno drzi tudi ko gas spustis je pa ucenje koncano.
evo, zdej lahko malo več povem... mi je žal, da nisem slikal olja, je blo že kr fajn prežgano, hvala za vse nasvete, če me nebi blo med vami bi še res čaku na teh 200kkm, ki so mi jih svetovali na Selmarju
Med samim prestavljanjem ne občutim neke bistvene razlike, opazim pa v prestavitvi v vzvratno vožnjo, prej je avto dobesedno cuknu, zdej pa tega več ni.
Verjetno original Mazdino ali pa Ravenol ATF FZ, drugo jaz ne bi vlival v automatika.
Redline nima nič v ponudbi kar bi ustrezalo Mazdini specifikaciji, zato jaz ne bi eksperimentiral, bo pa Deeyan povedal kaj je vlil not.
Dal sem not Ravenol FZ 🙂
5 hours ago, scania said:
Mislim da original kr je menjal v avtomatskem menjalniku po sliki sodeč.
Kakšni so občutki po menjavi? Prestavlja mehko? Drugače s testerjem še lahko reset nardiš da se menjalnik ponovno nastavi. Opazil pa boš da obrati pri višji hitrosti npr 50 ko spustis gas padejo v prosti tek. To je znak nastavljanja, lahko traja tudi do 100km ko pa spet obrate normalno drzi tudi ko gas spustis je pa ucenje koncano.
Nisem se neki konkretno testiru, od mehanika pa do mene mam 4km,pa ga nisem neki teral, pri normalni voznji nisem opazu neke razlike proti prej. Bom pa jutr nardil s testerjem se tole ponovno nastavitev, pa en mal vecji krog naredu po obcini, pa bom porocal 🙂
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A tole? Tole je alu zascita odbijaca. Folije so pa qrac, ker se hitro scefrajo...
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani