Glede na to, da se za tak denar v?asih dobi kako lepo celo je tale res malo utopi?no ceno dal ali pa sploh ni preveril koliko stanejo. Glede na to, da je ?ez jurja stro?kov brez dela/?trihanja pa sploh.
To kar se dela s karoserijami vem....vem to?no za enega puntota, kateri je bil pri nas prevrnjen in razleman v nesre?i (in se ga ni prijavilo na zavarovalnico, odjavljalo iz prometa ipd.) in iz ITA pripeljan popolnoma enak brez motorja...se je pa? po?timalo cifre in avto se vozi s SLO prometno. In tega je ?e pa ?e pri nas.
In kar se tega ti?e meni ni sporno. Tudi pri oldtimerjih ni, predstavljaj si da je tvojega v skednju pojedla rja, papirje si izgubil.. Pa? uvozi? drugega pa je. Ali pa bi ga rad uvozil (sicer je ?e oldtimer) in bi rad ?im manj te?av s papirji (uvozom) pa gre? po "enostavnej?i" poti. Ni najbolj po?teno ampak po?tenje danes itak ni ve? ni? vredno...
PS: na tak na?in bi lahko ?e kakega 200SX S13 uvozili k nam ker oldtimer ?e ni, euro 2 pa ne izpolnjuje se pravi je uvoz nemogo?. Slu?ajno vem ?e za papirje na zalogi in zato mi je jasno kje ti?i zajec v takih primerih pri prodaji papirjev.
?e gre za zavorno olje absolutno ?im prej na servis in naj pregledajo. Pa ?im prej kupiti zavorno na kaki bencinski, ?e se ti bo pri?gala lu?ka in bo treba doto?iti. Koliko ?asa ?e spu??a? Ker notri je ni ravno veliko.
ej men kur moja mazda okol 8.5 tm ene normalne voznje mal velik kaj
2.0 verjetno? ?isto normalna poraba.
Mojemu RSu zdajle nisem resetiral ?tevca ?e 2000 km in vsak sneg mi gre povpre?je za deci gor. Za?el sem na 8.0 porabe in vsaki?, ko se grem peljati po fri?nem snegu (random drive, uni moji posnetki na youtube ) mi je ?la poraba malo gor tako da sem isto na 8,5 l/100km. Zdajle enkrat bom pa resetiral ko ne bo ve? snega in bo spet pod 8 porabe. Potem na 16kah je pa itak bli?e 9 kot 8.
Jooooj Dejan, govoriti s teboj o Mazdah je kot z Vidom o Jan?i.
Wankel je lepo napisal. ?e od 100ih RX8 recimo 25im zamenjajo motor do 100.000km so krivi lastniki, ?e crkne 10% Renaultov 1,9 in 2,2 dci je pa Renault kr?, evo ti "objektivno" primerjavo a'la Deeyan.
Vsa ?ast mu, verjetno je kar in?enir pri Mazdi ker o?itno (recimo) 40 ostalih pri nas kljub navodilom in vsem informacijah na internetu ni vedelo. Problem je, ker se slepi?, da gre za nepokvarljivo ma?ino. To je kot bi jaz, ker imam Renaulta rekel, da vem za enega Vel Satisa/1,9 dcija ki ?e dela, vseh ostalih ne vem koliko, ki so ?e crknili bi pa zanikal. Pa ne delam tega ker je pa? treba gledati na zadeve objektivno. To ti ho?em povedati pa vidim, da si hardcore Mazda? kot Vid SDSovec in se bom raje umaknil.
tut Wankel dela, baje obstaja ena RX-8 s 300kkm s prvim motorjem u SLO
-1 od koliko?
-In kaj pomeni baje? Ker baje tudi sloni letijo.
Treba je biti realen, samo to pravim. Ve?ina ljudi niti ne ve kako delati z njim, ko pa bere? po forumih po svetu ko ljudje delajo vse kar je treba in ?e vedno gre pa vidi?, da mora? poleg vsega imeti ?e nekaj sre?e. To in poraba, pa ima? take cene kot so na avto.net.
Pa kot sem ?e velikokrat napisal, bi imel ker wankelje nekaj posebnega ampak je pa dinozaver, ki ga (ne brez razloga le) Mazda dr?i pri ?ivljenju.
Prelahek zadek namre? tudi ni OK ampak res za par procentov razlike verjetno ne bo glih konec sveta. :ne vem:
O tem govorim. Seveda je FR 50:50 idealno. Ampak zaradi tega se ne bo peljalo toliko slab?e, in verjetno Garach ne bo iskal stotink na dirkali??ih. Zato mi je sme?no ker ?e bi vsi gledali na ravnote?je avtomobila mislim, da bi ?isto druga?e rihtali avtomobile. Pa vemo, da smo si razli?ni, vsak ima svoje veselje in poglede na svet. Tudi prijatelj je menjal motor za nekaj ve?jega in te?jega in so mu tisti, ki nimajo sploh izku?enj z avtom govorili, da bo dodatna te?a uni?ila lego itd... In najbr? ne rabim pisati, da ni neke hudo opazne razlike.
Ampak pi?emo ?isto hipoteti?no ker dela s swapom renesis na MZR bi bilo verjetno preve?, da bi se spla?alo.
A dj ne bluzi, bi vsaj delalo. Pa ravnote?je je overrated, tut ?e dobi par kg se ziher zato ?e zmeri bolje pelje kot katerakoli FWD Mazda.
Hja to bo ve?ino cajta hladen motor, osebno potem ne bi nabavljal. Nasploh je danes najbolj "racionalno" ?e se ga kupi za drugi avto, vikend teranje, ne za vsak dan po par kilometrov. Sploh glede na sme?ne cene. In verjetno si ?e razbral, da kar je pod 13 porabe je praznik.
Evo kolikor jaz poznam to teorijo. Ko se segreje ga samo teraj na obrate in preverjaj nivo olja. Preden ugasne? ga zavrti. Ni pa to avto za kratke relacije, tudi to ga ubija.
Tisto o dodatnem mazanju je bolj tako tako (ok verjetno pri Mazdi niso dali mazanja ?e iz nizkih obratov ker bi potem res zelo kmalu ostal karter suh) bolj prakti?no je dodajati malo olja v rezervoar, torej delati me?anico. Evo spodaj dva klika na to temo.
Uf da ti kar naravnost povem. Lancerja V RS pri nas ne bo? na?el, 323 GT-R zaenkrat vem le za tvojo, Suny GTi-R edini, ki je bil je ?el v Nem?ijo (bel, potem so ga tam obnovili in prebarvali v ?rno), enega je pa en zase uvozil iz UK in ga predelal, da ima volan na pravi strani. Pa ga pomoje ne bo prodal.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glede na to, da se za tak denar v?asih dobi kako lepo celo je tale res malo utopi?no ceno dal ali pa sploh ni preveril koliko stanejo. Glede na to, da je ?ez jurja stro?kov brez dela/?trihanja pa sploh.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani