Meni najboljši je bil Zvonko z njim sma se vse zmenila in cena ni bila nikol problem, vsak je malo popustil in sva zmeraj rešla. Saj mehanike imajo zelo dobre to nimam kaj rečt, sprejem je katastrofa, upam da to uredijo ker drugače bodo ostali brez strank, vedno več jih hodi v Celje in Mursko Soboto.
Žal takole imamo morda pred naslednji servisom preverim še pri Selmarju, pa bomo videli čez ene 4 mesece kako bo
Al pa v MS tudi preveriš če si s štajerskega konca in ti je bliže. Zdajšnji servis predvidevam da si delal v MB. Mene v MB moti odnos skoraj bolj kot cene, glede cen se še da nekaj pogajat z njimi, odnos je pa slab, škoda 😕
Ce pogledas cez crto. Ce servis dobiva dele brez popusta kot sem napisal polne cene od eurotona je danes za 1,5h dela placal 270€. Ker polna cena delov brez popusta je 155€ on je placal okoli 425€ torej ostane ce odstejemo material 270€. S tem da oni ziher dobijo dele cenej, verjetno blize ali se nizje autodocovim cenam. Danes so od njega za delo potegnili po tamalem 300€.
Glede primerjave materiala so pa firme mann, mahle... prvovgradnje in dostikrat boljse originalom. Ce ze primerjas original mazdine zavore ki so repa in das vgradit ate, brembo... ko je veliko boljsi in tudi cenejsi od originala.
Po mojem bi bila realna cena takšnega servisa z njihovim materialom okoli 250€
Za primerjavo. Pri eurotonu te pride (filtri so mann znamke)
tesnilo 1,5€
filter goriva 30€
Klima filter 33€
Oljni filter 10€
Zracni filter 22€
Adblue 10litrov 14€
Olje 6litrov original mazda 5w30dpf 45€
Na fitre ce se malo pogovarjas dajo zmeraj 20% popusta torej ze na koncu pride material vse skupaj 136€ brez popusta pa 155,5€.
Na autodocu (ker si lahko vse filtre prej narocis, ni nic nujnega in izrednega) cene filtrov mann, adblue ostane kot da ga kupis v eurotonu prav tako tesnilo, olje pa na motorniholjih.
Tesnilo 1,5€
Olje 45€
Adblue 14€
Filter olja 6,7€
Filter zraka 11€
Filter klime 12€
Filter goriva 15€
Torej vse skupaj 105,2€
Meni se zdi 450€ za osnovne stvari prevelika cena.
Te težave so imele samo x180 izvedenke, so menjali kompresor. X186 teh težav nima. Drugače pa koliko se jaz spomnim vsaka mazda bencinar pri pospesevanju cuka ampak to ne da bi zdaj zelo opazno cukala ampak se bolj nezno kot ob vklopu klime, res tezko opazno.
Glede kompresorja v x motorju, ne pozabit na menjavo olja v kompresorju cez cas, saj so lezaji na obeh straneh v oljni kopeli.
Motor je dober, navora imas v izobilju. Glede na kilometre se priporoca preventivno do 180000-200000km menjat obe ketni, scistit sito, menjt podlozke na injektorjih, speskat sesalne kanale in scistit egr. Drugace med voznjo malenkost pazi da ne vgasujes avta med regeneracijo kar privede do povecanja nivoja olja (gorivo v olju). Če to nardiš iz preventive imaš nadaljnih 200000km mir, ce pa ti preventiva ni vsec pa ob prvih znakih uredis zadevo, razen ketne ki je pa res priporocljiva preventivna menjava saj kurative ni ker se motor unici.
Glede menjalnika ni problemov, menjava olja med 60000-100000km in je vecen. Eni menjujejo na 60000 eni na 100000 tisti ki pa nikoli si pa denar na stran dajejo za nov menjalnik 😉 ce redno olje menjujes nima kaj bit.
Menjali volan pri Selmarju Celje. Se mi zdi bolj mehak volan, boljsi obcutek. Drugace pa enaka izkušnja kot na servisu pri njih pred 14dnevi vse top ++++10 koncna ocena. Res so the best.
Sodelavec je kupil Forda S-maxa avtomatika, in potem 3 leta prisegal na avtomatika, da nikoli ne gre nazaj, dokler se mu ni pri cca 190.000 km na počitnicah nekaj zataknilo. Prvo popravilo 1.200€, drugo popravilo 1.500€, potem je avto 1 mesec stal v delavnici, ko so po celi Evropi iskali rabljenega,... Podobno zgodbo sem slišal z Audijevim avtomatskim menjalnikom - strošek 4.500 €. 🥴
To so pa powershifti s-tronici in dsg. Za mene je pravi avtomatik tiptronic in mi je vseeno če prestavlja enkrat počasnej je pa ziher
Itak se obremenjujem, ker imam trenutno preveč časa in berem o tehničnih težavah M6 in gledam oglase (kurim lanski dopust) in skoraj bi danes kupil avto . In se nekaj dogaja. Še vedno mi je zanj žal - za 21.700 € + 800€ stroškov, torej skupaj 22.500 € bi dobil kristal rdečo M6 G165 karavan, letnik 2019/10, ročni menjalnik, 35.000 km, 19" + 17" platišča z zimskimi gumami. Še naprej gledam, sedaj sem že pri 25.000 € + uvozni stroški, za eno leto stare z nekaj 1.000 km.
Par dni, pa me bo verjetno minilo. 😁
G165 in d175 nemores primerjat, bos razocaran ker g165 je bolj za lezerno voznjo. Upam da te bo minilo ker pp moje bi naredil bedarijo, sploh ce gre vredu in nimas nobenih tezav. Glede tezav pa ima vsak avto nekaj za cisto vsakega bos kaj nasel, raje beri kaj drugega 😉
Zaenkrat je BP. Tistih nekaj par stvari, ki vsaka stane borih nekaj 1.000 € (sklopka, turbina, injektorji, ... veriga, DPF, ...), me itak ne skrbi, ker bodo nastopile čez nekaj let . Bolj je razlog, da smo obremenjeni, da avto ni za kratke mestne vožnje.
Jaz sem z prejšnjim mercesesom delal dnevne relacije 8km enkrat tedensko pa sem se v mb iz ptuja peljal po avtocesti pa nisem nikoli imel probleme z dpf. @Janez007 ne obremenjuj se predcasno vse bo ok 😉
AT je ob redni menjavi olja neuničljiv. Zdaj g165 definitivno ne AT, ce pa izbiras med g165 in g194 izberi raje g194 AT.
Upam pa da se nisi vstrasil tvojega dizla 175 ker se nimas zakaj ce ga lepo vzdrzujes se nimas kaj bat, tistih par dodatnih stvari pa uredis preventivno in si miren. Komaj se ti je avto prav vteke pa bi ga menjal.
Znotraj ko ima ventilacijsko stran, na zunanji pa luknjice, no tukaj se je nabral prah od ploščic in rja in je to povzrocalo pokanje ko so bile zavore vroče. Mehanik je takoj po zvoku vedel, zadevo sprali z vapom in pokanje izginilo. @SpEkTr jap gumice niso ker ne poka več, bodo pa za rezervo 😁😁
Naredil 4-ti servis 70000km pri Selmarju Celje. Izkušnja FENOMENALNA se ti posvetijo, poslusajo, predlagajo vglavnem od danes naprej sem njihova redna stranka. Vse pohvale, glede pokanja ki sem imel tezave so resili tezavo s spiranjem diska, sedaj je vse kot novo. Menjali mi bodo volan ker se je zacel malenkost luscit (to so predlagali samoiniciativno brez da bi jaz kaj omenil). Priporocam vsem resnicno so super, glede na danasnjo izkusnjo bi avto vozil k njim na servis pa ce sem 300km vstran doma.
Kokr berem , naj bi tile slotted pa drilled diski kar precej bolj žrli ploščice. Zdej, kok prej jih požre seveda zavisi od več faktorjev. Me res zanima kako je s tem. @scania a teb so že kaj popokal tile drilled diski?
Meni pa škriplje in poka pri počasni vožnji recimo..Ali pa ko grem počasi rikverc, sploh ko je avto segret.
to pa je lahko silent , roke, stabilizator štangica. kugla, ležajček na vrhu amortizerja po moje najbolje če greš na tehničnega in razpotegnejo celi avto, se bo najbolje vidlo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni najboljši je bil Zvonko z njim sma se vse zmenila in cena ni bila nikol problem, vsak je malo popustil in sva zmeraj rešla. Saj mehanike imajo zelo dobre to nimam kaj rečt, sprejem je katastrofa, upam da to uredijo ker drugače bodo ostali brez strank, vedno več jih hodi v Celje in Mursko Soboto.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani