Po pravici, nimam pojma. Je pa dober občutek. Itak ne vlivam tega vedno, zdele sem privoščil malo tretmaja. Če kaj pomaga za manjše trenje, super. Če ne, bomo pa tut preživeli.
Novim dogodivščinam naproti. Servis opravljen, tokrat na Interclassu, bremze so poštimane,...V bistvu preveč picajzlam, glede na to, da sem v 1 letu naredil 10.000 kilometrov z avtom
A kdo tole ve, kako je bilo prei predzadnji verziji šestice (2017 letnik), a je bila revolution top oprema s strešnim oknom ali ne? Lih berem en forum, kjer se je nekdo pritoževal, da mu zavarovalnica noče plačati stekla, češ da ni zajeto v polici.
Pa sem šel za hec gledat mojo polico, in piše revolution top sd belo usnje. In gledam, ali se iz tega vidi, ali avto ima šibedah ali ne?
Kako je že s tole hladilno? Zdele gledam je na polovici men min in max. Po 1 letu od servisa, takrat je bila malo višje.
Ki sem odprl zamašek, je tam tekočina pri vrhu. 🙄
Mislim tam na levi, kjer je tisti kovinski ventil, tam je bilo polno. Sem odprl pa tam na desni tisto plastično posodo, pa sem jo kak dcl dolil, sedaj je spet na maximumu - tam kjer je je črtica.
Bom pa sedajle spremljal, ko grem s prikolico na krk, če se bo nivo kaj znižal.
Neka fora je s temi original platišči, da guma 225 ne sede tako lepo gor, kot na drugačen et. Jaz imam zimske mislmi da et 7 al kaj je že širina, pa dejansko enaka širina gume izpade čisto drugače kot na teh letnih.
Hja, jaz bi se kar strinjal, omejitve so z nekim razlogom, mislim pa tudi, da je na teh 75kg ki se nanašajo na Mazdo 6, sigurno še kar nekaj tolerance vštete. Koles sicer ne vozim zadaj, vozim jih na strehi (ne e-bikes), vozim pa zadaj na kljuki počitniško prikolico.
Vozim seveda tudi oboje hkrati Tukaj postane reč precej zanimiva. Sploh, kar se tiče obnašanja v vožnji. Nočem vedet s kakšno silo sicer butne dol ruda prikolica ob kakšnih luknjah ipd...
Ravno zaradi tega, sem si dal vgraditi dodatna amortizerja na zadnjo os in za to mi res ni žal. Razlika je res občutna, pa mislim da vse skupaj malce manj trpi - sploh serijsko vzmetenje zadaj, plus avto ne sede toliko navzdol, kar posledično pomeni, da prvi konec ne gre toliko navzgor in je ta 'handling' precej boljši.
Še vedno pa to ne pomeni, da bi vozil nespametno, absolutno ne. No, pa saj s tem nimam težav.
Me je pa ob takih kombinaciji lansko poletje presenetila srna, ko smo se vračali z dopusta. Manever izogibanja je sicer delno uspel, ampak ta izogib oviri mi ni predstavljal tako težavo, kot bi jo če bi se moral do neke točke popolnoma ustaviti.
Tako da ja, vsaka dodatna teža je hudič, včasih se tega premalo zavedamo. Sicer pa še bolj kot običajno v takih pogojih velja pravilo, da se vozi z veliko veliko mero predvidevanja dogodkov
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz bom tudi naslednjič probal to olje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani