Saj si si ze sam odgovoril… Osel, ki se skoti v Lipici ni Lipicanec… tako kot tudi Ford, ki je narejen recimo v tovarni v Nemciji ni nemskega porekla … Ford je ameriska korporacija s sedezem v Michiganu… Ustanovitelj Henry Ford je bil american…
Vsa štiri vozila delajo v isti tovarni. Kaj so zdaj: osli, lipicanci, mule ali mezgi? So Japonci, Francozi, Nemci ali Italijani?
Za dodatek: vsi štirje prihajajo s tekočega traku v mestu Luton v Angliji...
Torej, čigavega porekla so?
Henry Ford je bil Američan, temu ne oporekam. Ampak v njegovem času so sestavljali Ford T. In če si ga kupil, si točno vedel, kdo ga je konstruiral, kje so ga naredili in kje so ga sestavili.
Zdaj pa nimaš pojma, kje je bil konstruiran, narejen je na Balkanu, v vzhodni Evropi, v Aziji, v Mehiki in drugod, koder je poceni delovna sila (ki je do včeraj kovala podkve za konje, danes pa delajo visokokakovostne sestavne dele vrhunskih vozil), sestavljen pa nekje, kjer ima lastnik (konkretno v tem primeru je to Stellantis) kakšno tovarno, pa ne ve, kaj z njo in tam naredijo linijo za sestavljanje vozil...
Ja, Rangerja iz leta 2009 se tudi jaz najbrž ne bi preveč branil.
Ampak to je čisto drugo vozilo kot pa Ranger iz leta 2023. Če vzameš vso možno dodatno opremo, ima nosilnosti manj kot 700 kg (mislim, da samo še 650 kg, nisem pa prepričan, bi moral še enkrat preverit). S takim se ne bo delalo tako kot jaz delam z BTjko... In tudi Ranger se je precej pomehkužil... Amarok pa ni bil kaj prida niti, ko je bil original VW...
Ne, nimam več Japonca pri hiši. Se pa tolažim, da nimam Kitajca - bodisi takega, ki ga Kitajci delajo na Kitajskem bodisi takega, ki ga Turki, Bosanci, Romuni, Pakistanci, ... ... ... delajo v Evropi za Kitajskega lastnika...
Misliš, da so premajhni? Omenja se moč 300W. Če ga parkiraš pred službo in stoji na soncu 8 ur, se nabere za skoraj 100 km poti... Dobro, če ni idealno postavljen, pa vsaj za 70 km. To bi pri meni bilo celo dovolj, da se iz službe pripeljem domov...
Take posnetke, ki škodujejo ugledu električnih vozil, moraš posneti in shraniti na drugačen način, ker sicer so izgubljeni - tako kot ta, ki ni več na voljo...
Sm kmet an s hribu doma, pa se na tole ne zastopm prou preuč, ma kolkr zastopm, so učas usaj luči mal drgač naredl pa masko mal drgač, pa je bla to "posodobitev". A zdej pa sam en programčk pošlejo, pa je že "posodobitev"?
Wikipedija recimo ne omenja Hrvaske, kot drzave, ki meji na Italijo …
Meje
Italija meji na Švico (698 km), Francijo (476 km), Avstrijo (404 km) in Slovenijo (218 km). San Marino (37 km) in Vatikan (3,4 km) sta enklavi. Skupna dolžina meje je 1836,4 km. Italija, vključno z otoki, ima 7900 km obale na Jadranskem morju, Jonskem morju, Tirenskem morju, Ligurskem morju, Sardinskem morju in Sicilijski ožini.
Odgovarjam "na obroke", ker imam malo "zadrege" ('gužva' ni slovenska beseda)...
Torej, zanimivo, ker Italijani v Bruslju razlagajo, da bi morali dobiti pomoč, ker mejijo na Libijo. Pa je Lampedusa bistveno bolj oddaljena od Libijskih ozemeljskih voda kot je Hrvaška od Italijanskega "škornja"...
Eh, kdo b jh zastopu, sploh pei kmet an s hribu doma, k se zastop na zemlo, ne pa na morje...
Potem je pa skrajni cas, da se odselis od "slovenceljnov" k tvojim makaronarjem... pa se hrckov ne bos imel za sosede ...
Sm kmet an s hribu doma, pej sm očitno enmrvo za cajtm, kr se je geografija očitno spremenila, jaz pa še nič ne vem...
Ker, kolikor je meni znano, sta Italija in Hrvaška kar krepki sosedi - vsaka s svoje strani Jadranskega morja in le dve packi (slovenska obala in bosanska obala) kvarita, da bi bili Italija in Hrvaška edini lastnici Jadrana. Kako potemtakem Italija in Hrvaška nista sosedi?
Pa še ena nepomembna reč, čisto izven konteksta in izven te teme: danes sem v BTjko točil nafto po 1,51€ za liter...
... ... ...Tako sklepam, da je kompresor enostavno preslab, oziroma poddimenzioniran in so raje softversko klimo sprogramirali tako, da je notranje kroženje zraka večino časa vklopljeno.
Narobe sklepaš.
Tako je rešeno zaradi izkoristka. Briga njih, kaj boš ti dihal, važno, da je dva grama CO2 manj v izpustu. Pri konkretnih klimatih, ki skrbijo za prezračevanje stavb, je rekuperacija, ki z odpadno toploto ogreva oz. hladi vstopni zrak v tako imenovani "kocki". V avtu te rekuperacije ne morejo tako izvest, zato naredijo kar notranje kroženje zraka in klima samo "dohlaja", kar je "toplotnih" izgub in ni potrebno na polno hladiti vroč zunanji zrak... Pa je pol kaplje goriva prihranka, kar je blazno pomembno pri teh evropskih strogih standardih.
Če ti kaj ni prav, pojdi pa na letalo, tam teh težav ni, ker jih ti zakoni in ti standardi ne vežejo...
.... ... .... .... presenetljivo malo konkretnega, kot sem pričakoval po prebranem uvodu "pa dajva midva reč eno tako, po kmečko..."
.... ... ... ....
Večinoma ste pisali, da je avto zrel za v prešo. Ko pa pogledaš to sliko, pa vidiš, da šoferju - če bi slučajno sedel notri - ne bi niti jajc zmočilo...
@roCkY_, koliko se pa mudi oz. koliko lahko čakaš na avto? Ker si res trofil v času dopustov. Ja, pa od kod bi bilo treba avto privleč in kakšne imaš možnosti avtovleke? Mogoče vsaj možnost najema prikolice?
@roCkY_, sedaj, ko so strokovnjaki povedali svoje, pa dajva midva reč eno tako, po kmečko... Kot dva, ki sta že imela vozilo v malo globjem blatu (eden nenamerno, drugi pa, ker je bila gozdna vlaka speljana skozi 50 - 60 cm globoko "blatno kopel")... Ker nasveti takih, ki gredo v dežju raje peš kot da bi avto pripeljali iz garaže - da se ne zmoči - niso kaj zelo koristni...
Domnevam, da se z avtom nisi zapeljal v vodo ampak je avto stal nekje parkiran in ga je voda zalila. Torej domnevam, da motor takrat ni deloval, kar pomeni, da ni vlekel zraka vase. Ker je sesalna cev za v filter zraka precej visoko, lahko upravičeno domnevam, da vode ni posesalo v motor. Torej motor sam po sebi ne bi smel biti problematičen, ker si zapisal, da je voda segala malo pod vrata prtljažnika. Zamenjaš filter zraka, ker se je najbrž navzel vlage, kaj več pa ni potrebno. Preveri, kako je s palčko za merit olje. Nekateri motorji jo imajo precej nizko, nekateri pa imajo cevko skoraj do vrha motorja. Kje jo ima tvoj avto? Ker če je nizko, je lahko voda vdrla noter in imaš v karterju vodo - kar pa ni ravno priporočljivo... Torej je v takem primeru potrebno zamenjati tudi olje v motorju. Ko boš že to preverjal, preveri še, kje je oddušek diferenciala in menjalnika. Če je bila voda višje, se je lahko nalila tudi tja noter. Pa preveri, kje je računalnik v avtu. Nekateri ga imajo precej nizko pod sprednjim sedežem, nekateri ga imajo precej visoko, kje pod desno zračno vrečo. Če je ostal na suhem, si zmagal.
Vsa ostala elektronika je precej visoko in ne bi smelo biti težav, razen senzorji ABS-zavor, ki so pa itak predvideni, da jih bo voda močila, ko se boš v dežju vozil naokoli in bo voda špricala po njih. Disk-zavore pa tudi niso tako zelo občutljive na mulj in umazanijo kot na primer bobnaste zavore.
In če se s tem vozilom ne voziš dosti, ne bo dosti težav. Vsekakor pa je priporočljivo izkoristiti vsako sončno uro in odpreti vsaj okna, če ne tudi vrata, da se izsuši notranjost. Če ne drugače, pa poskusi dati vanj kakšne razvlaževalce, pa da ga počasi suši od znotraj.
Računaj pa, da ga bo napadla rja. Pragi imajo spodaj odprtine, da voda odteče ven. Če je avto zalil mulj, so se te odprtine zamašile. Torej se bo v pragu začela nabirati vlaga in bo avto zgnil od znotraj. Malo lahko ublažiš, če avto dvigneš in se zavlečeš pod njega. Na notranji strani pragov so plastični čepi, ki jih lahko (no, lahko ravno ne, da se pa) odstraniš in poskusiš s čisto vodo malo sprat in očistit. Pa ko si že pri delu, mogoče nasprejat kakšno odpadno transformatorsko olje, če ga kje dobiš...
Vse to je delo, ki ga načeloma lahko opraviš sam. Če pa nimaš možnosti, pa to lahko opravi vsak "servis pod kozolcem" ali pa celo vsak dijak kakšne strojne smeri, sploh, če se uči za avtomehanika. Torej ne bi smeli biti kakšni vrtoglavi stroški...
V nobenem primeru pa ga ne vžigaj, dokler se ne zamenja filter zraka in po potrebi tudi olje...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Te bom pa drugače vprašal:
Toyota je Japonec in prodaja Proace City Verso.
Peugeot je Francoz in prodaja Partner Rifter.
Opel je Nemec in prodaja Combo Life.
Fiat je Italijan in prodaja Doblo.
Vsa štiri vozila delajo v isti tovarni. Kaj so zdaj: osli, lipicanci, mule ali mezgi? So Japonci, Francozi, Nemci ali Italijani?
Za dodatek: vsi štirje prihajajo s tekočega traku v mestu Luton v Angliji...
Torej, čigavega porekla so?
Henry Ford je bil Američan, temu ne oporekam. Ampak v njegovem času so sestavljali Ford T. In če si ga kupil, si točno vedel, kdo ga je konstruiral, kje so ga naredili in kje so ga sestavili.
Zdaj pa nimaš pojma, kje je bil konstruiran, narejen je na Balkanu, v vzhodni Evropi, v Aziji, v Mehiki in drugod, koder je poceni delovna sila (ki je do včeraj kovala podkve za konje, danes pa delajo visokokakovostne sestavne dele vrhunskih vozil), sestavljen pa nekje, kjer ima lastnik (konkretno v tem primeru je to Stellantis) kakšno tovarno, pa ne ve, kaj z njo in tam naredijo linijo za sestavljanje vozil...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani